voi prkl kun menin lupaamaan..

meidän iso kaveriporukka varas viikoks mökin tosta about tunnin ajomatkan päästä. ne lähti jo eilen reissuun ja pyysi meitä liittyyn maanantaina seuraan kun väki vähenee. mä sanoin heti et en halua lähtee minnekää metsää kököttään,et eieiei. mies sit soitti niille ja sano et ei tulla. tää siis tapahtu vissii to tai pe. pari päivää kattelin kuinka pettyny ja surkee mies oli kun se ihan todella olis sinne halunnu lähtee ja ajattelin sitten et yllätän sen ilosesti ja ilmotankin kavereille et tullaan sittenki.
mies tuli älyttömän onnelliseks siitä et muutin mieleni ja on ihan täpinöissään koko reissusta ja mua ei huvita yhtään. mä haluaisin olla pojan kaa mun vanhempien luona niin et ammutaan raketit ja syödään hyvin ja sit lähdettäis vasta (poika siis jokatapauksessa on yön mummulassa) mut ei se oikein onnistu kun sit menis niin myöhäseks.. mua ei huvita yhtäääänn.. :ashamed: ei oo helppoo miellyttää kerrankin toista :ashamed:
 
PahaSilmä
Et miellyttäs toista ittes kustannuksella. Ootko vähän liian kiltti? Nyt sun vaan on pakko mennä ku oot luvannutkin. Ota opiksi ja opettele sanomaan mitä itse haluat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Et miellyttäs toista ittes kustannuksella. Ootko vähän liian kiltti? Nyt sun vaan on pakko mennä ku oot luvannutkin. Ota opiksi ja opettele sanomaan mitä itse haluat.
no en todellakaan oo liian kiltti -päinvastoin :ashamed:
osaan vähän liiankin hyvin sanoa mitä haluan ja sen takia ajattelin kerrankin taipua toisen tahtoon ja antaa periks. toivottavasti tulee kivaa.
 

Yhteistyössä