Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27839002:En ole ihan varma, mutta minusta tätä jouluun liittyvää kiitoskorttiperinnettä ei tunnistettu?
Ainakin nimimerkki "Carelian" kotona oli hänen lapsuudessaan sama tapa?
En muista oliko muita joilla kiitoskortit liittyivät joulunakin saatuihin lahjoihin.