Kiitos ja hyvää syksyn jatkoa Sinulle! = ethän ota enää yhteyttä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vainoharhainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vainoharhainen

Vieras
Laitoin viestiä eräälle miehelle FB:ssa ja otsikossa on vastaus... Laitoin siis tsempit hänen vaikeaan avioerotilanteeseen. Vastauksesta tuli vähän sellainen olo, että kiitos mutta ethän enää syksyn aikana ota yhteyttä joten toivottelen hyvät syksyn jatkot :snotty:

Kun jotenkin ajattelen, että jos haluaisi enemmänkin ajatuksia vaihtaa tms (älkää käsittäkö iskuyrityksenä tms) niin ei olisi heti hyviä jatkoja toivottanut?

Näin on. Samoin täällä palstalla olen useamman kerran saanut vastauksen YVhen jonka lopussa on että "kiitos yhteydenotosta ja hyvää jatkoa" tai "kiva kun muistit mua, hyvää kesää" tms joka tarkoittaa että "kiva saada yv mutta sulta ei enää".

[QUOTE="mä";22012784]no kyllä vaikuttaa siltä, ettei yhteyttä kannata ottaa.[/QUOTE]

Toisaalta, hän kyllä seuraavana päivänä näytti tykkää-peukkua mun tsempille...
Äääh, häiritsee mokoma pikku asia :|

No en mä kyllä sitä noin tulkitsisi. Itse saattaisin kirjoittaa juuri noin, jos en oikein tietäisi mitä sanoisin ja mitä vastaisin ja jos en jaksaisi alkaa asiaa sen enempää alkaa sillä hetkellä erittleemään mutta tuntisin kuitenkin kiitollisuutta siitä, että mua on huomioitu.

Hänelle oli aika monet tsempit sinne laitettu, mutta muistaakseni vain minun ja toisen (miespuolisen) viestiä oli kommentoinut.
Tunnustus: olen ollut häneen vähän ihastunut, että siksi mietityttää... ;) En ole heidän avioliittoaan millään lailla rikkonut, mies ei varmasti edes tiedä tunteistani kun ei kukaan muukaan tunteideni todellista laitaa tiedä. :saint:

Annappas hälle ny vähän etäisyyttä käsitellä vaikeaa avioerotilannettaan rauhassa. Viettelet sen syksyn jatkon ja vaikka sen jälkeen kyselet kuulumisia.

Sulla on erittäin hyvä mahdollisuus pilata erittäin hyvä mahdollisuus jos tunkeilet nyt jollain flirttiviesteillä toisen erotilanteeseen.

[QUOTE="Juu";22012903]Annappas hälle ny vähän etäisyyttä käsitellä vaikeaa avioerotilannettaan rauhassa. Viettelet sen syksyn jatkon ja vaikka sen jälkeen kyselet kuulumisia.

Sulla on erittäin hyvä mahdollisuus pilata erittäin hyvä mahdollisuus jos tunkeilet nyt jollain flirttiviesteillä toisen erotilanteeseen.[/QUOTE]

Tämän yhden ainoan viestin olen hänelle koko FB-kaveruutemme aikana laittanut. Ja hän laittoi kaveripyynnön, en minä.
En tunge, en tungettele enkä todellakaan flirttaile. Hänen päivityksistään paistaa tuska ja paha olo, se tuntuu kurjalle :( Mutta niihinkään en ole mitään kommentoinut, vaikka viimeisimmässä päivityksessä pyysi ihmisiä kertomaan omia "selviytymistarinoitaan".

[QUOTE="Niin";22012910]Tai sitten kommentoi lähemmille yksityisesti...[/QUOTE]

Tätä en tiedä, mutta hyvin avoimesti kirjoittaa seinällään ja keskustelee muiden kanssa kaikkien "nähden". Olen joskus ajatellut, että tuonkin asian olisi voinut postilaatikon kautta toiselle laittaa... tiedä sit käyttääkö hän sitä ollenkaan?

Mä laitan usein viestin perään, että aurinkoista syksyä, syksyn jatkoa jne. Enkä todellakaan tarkoita, että kiitti ja moi, vaan että hyvää syksyä! Onkohan mut monestikin sitten ymmärretty väärin :O

Hänelle oli aika monet tsempit sinne laitettu, mutta muistaakseni vain minun ja toisen (miespuolisen) viestiä oli kommentoinut.
Tunnustus: olen ollut häneen vähän ihastunut, että siksi mietityttää... ;) En ole heidän avioliittoaan millään lailla rikkonut, mies ei varmasti edes tiedä tunteistani kun ei kukaan muukaan tunteideni todellista laitaa tiedä. :saint:

Anna toisten erota rauhassa tai palata yhteen...

"älkää käsittäkö iskuyrityksenä tms"

Minä ainakin toivotan hyvää jatkoa vaikka mielelläni olen yhteydessä uudestaan piankin. En tietenkään läheisille ninkään, mutta sellaisille joihin harvemmin pidän yhteyttä. Ei ole käsittääkseni kukaan ymmärtänyt väärin. Ehkä tämä on sitten minun tuttavapiirissäni sitten ihan yleinen tapa.

Mä olen naisimmeiseksi putkiaivo ja jos joku kehoittaa mua olemaan ottamatta yhteyttä, niin sitten mä en ota yhteyttä. Mun mielestä tuossa ei ole edes mitään tulkittavaa vaan ihan selkeästi asia ilmaistu.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22013001:
Mä olen naisimmeiseksi putkiaivo ja jos joku kehoittaa mua olemaan ottamatta yhteyttä, niin sitten mä en ota yhteyttä. Mun mielestä tuossa ei ole edes mitään tulkittavaa vaan ihan selkeästi asia ilmaistu.

Eli tulkittit viestin, et ei saa ottaa yhteyttä?

[QUOTE="vieras";22012997]Anna toisten erota rauhassa tai palata yhteen...

"älkää käsittäkö iskuyrityksenä tms"[/QUOTE]

Niin annankin! Paitsi että tiedän etteivät palaa... Mutta se on OT.
Kerroin tuosta ihastumisesta siksi, että täällä kuitenkin olisi ihmetelty miten jaksan päätäni moisella vaivata ;) Mutta kun on tunteet, sitä ehkä liikaa yrittää tulkita turhaan.

No en mä kyllä sitä noin tulkitsisi. Itse saattaisin kirjoittaa juuri noin, jos en oikein tietäisi mitä sanoisin ja mitä vastaisin ja jos en jaksaisi alkaa asiaa sen enempää alkaa sillä hetkellä erittleemään mutta tuntisin kuitenkin kiitollisuutta siitä, että mua on huomioitu.

samoin. Ehken muotolisi sanoja juuri syksyn jatkoa muotoon. Vaan kenties vaikkapa Mukavaa syksyä, aurinkoista syksyä tms. mutta siihen ei sisältyisi sellaista,- älä häiritse syksyäni enää - viestiä.

Yhteistyössä