kiitos ja heippa.......

Status
Viestiketju on suljettu.
Minä en ole kovin noita Savannan ketjuja lueskellut, mutta ihmettelen miksei Savanna ole nostanut kannetta kunnianloukkauksesta?!
Sen vähän, mitä olen niitä lukenut, niin kriteerit kyllä täyttyvät ja ihme ettei valvojat puutu niihin ketjuihin niin tarkkaan! :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja rasvie:
Alkuperäinen kirjoittaja quu:
No huhhuh taas. Luin sen jutun missä joku "fiksu" sanoi Savannan lapsista. Ja sanoi kyllä todella rumasti ja herneet olisin vetänyt nenään minäkin. Toisessa ketjussa sitten jo peruikin sanojaan eli taas oltiin vaan kiusaamassa.

Kyllä täällä on sairasta porukkaa. Savannan kannattaisi vaihtaa joko palstaa tai oikeasti pysyä poissa. Joillain ihmisillä tuntuu olevan elämäntehtävänä satuttaa toisia :(

Tai pysyä palstalla ja jättää vittuilut omaan arvoonsa.

No mut en mä ymmärrä millainen ihminen kykenee kertomaan nähneensä toisen lapset ja sit täällä nimettömänä haukkuu niitä lapsia? Mun mielestä mennään niin paljon riman alta, että kyllä ihmetyttää, jos tässäkin kohtaa on äiti-ihminen kyseessä...

ei siinä ketjussa kyllä haukuttu kenenkään lapsia.

ja ei, en ole se joka kommentoi siihen ketjuun mitään.

Savannan kohtelu on ala-arvoista. EHKÄn savanna ei henkilönä ole sellainen, jonka kanssa kaveeraisin IRL, mutta käytöstavat on. Ei tarvitse kaikkien olla samanlaisia. Eikä silti tartte hyökät'ä kimppuun.

Annetaan ihmisten vaan olla. Mutta kun se ei tänne sovi, täällä ollaan niin s*tanan kapeakatseisia, että JOS ei ole MULLE just sopiva henkilö, ni sit on haukkujen arvonen.

Kaikkea hyvää Savannalle, palstalla tai ei.

kävin lukemassa sen ketjun. jos siis kyse oli ketjusta missä savanna kertoi että on kivaa tulla lukemaan tänne jotain.... niin ei siinä ketjussa kyllä savannan lapsia haukuttu. ei ollenkaan.

mutta sitte jos on kyse jostain muusta ketjusta niin siitä en tiedä.

Kyllä se, että Savannan lapsia on haukuttu täällä mm. läskeiksi ja sulkeutuneiksi/stressaantuneiksi/sairaiksi joilla on lasittunut katse, on totaalinen rimanalitus :|

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No huhhuh taas. Luin sen jutun missä joku "fiksu" sanoi Savannan lapsista. Ja sanoi kyllä todella rumasti ja herneet olisin vetänyt nenään minäkin. Toisessa ketjussa sitten jo peruikin sanojaan eli taas oltiin vaan kiusaamassa.

Kyllä täällä on sairasta porukkaa. Savannan kannattaisi vaihtaa joko palstaa tai oikeasti pysyä poissa. Joillain ihmisillä tuntuu olevan elämäntehtävänä satuttaa toisia :(

No mut en mä ymmärrä millainen ihminen kykenee kertomaan nähneensä toisen lapset ja sit täällä nimettömänä haukkuu niitä lapsia? Mun mielestä mennään niin paljon riman alta, että kyllä ihmetyttää, jos tässäkin kohtaa on äiti-ihminen kyseessä...

Vai ei haukuttu?

"oon nähny sut kaupassa perhees kanssa ja lapsilla lasittunu katse eivätkä ota mitään kontaktia keneenkään. juttelit sillon jonku tuttavan kanssa jolla oli oma lapsi mukana. se lapsi yritti saada kontaktia sun lapsiin ja ilmeili siinä niin että kaikki muut nauro mutta ei sun lapset. ne vaan tuijotti eteensä lasittunein silmin, täysin poissaolevina.

se ei oo normaalia. toivoisin että veisit ne lapses jonnekki hoitoon missä he saa virikkeitä ja missä he saa olla muiden lasten kanssa. sulkeutuvat varmaan raukat vielä.

ja näin sun äidin tytärtes kanssa viime viikonloppuna myllyssä. sama homma. lasten ilmeet on todella sydäntäsärkevää katsottavaa."

Siinä se teksti kopioituna. Itsesi mielestä olisi ok, jos joku puhuisi sinun lapsistasi tuolla tavalla? Epänormaaleja jne?

Toisessa ketjussa samainen kirjoittaja ilmoitti, että ehkä ne lapset olivatkin vaan väsyneitä kauppareissusta...

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Kyllä se, että Savannan lapsia on haukuttu täällä mm. läskeiksi ja sulkeutuneiksi/stressaantuneiksi/sairaiksi joilla on lasittunut katse, on totaalinen rimanalitus :|

no mut mä voin itsekki sanoa että mun muksut on stressaantuneita, eikä se oo haukkumista.

eri asia tosiaan noi läskit sun muut nimittelyt. eikä se lasittunut katsekaan mitään haukkumista oo. sä taidat olla liian lähellä nyt ettet nää koko kuvaa. etkös sä oo savannan ystävä?

Vai ei haukuttu?

"oon nähny sut kaupassa perhees kanssa ja lapsilla lasittunu katse eivätkä ota mitään kontaktia keneenkään. juttelit sillon jonku tuttavan kanssa jolla oli oma lapsi mukana. se lapsi yritti saada kontaktia sun lapsiin ja ilmeili siinä niin että kaikki muut nauro mutta ei sun lapset. ne vaan tuijotti eteensä lasittunein silmin, täysin poissaolevina.

se ei oo normaalia. toivoisin että veisit ne lapses jonnekki hoitoon missä he saa virikkeitä ja missä he saa olla muiden lasten kanssa. sulkeutuvat varmaan raukat vielä.

ja näin sun äidin tytärtes kanssa viime viikonloppuna myllyssä. sama homma. lasten ilmeet on todella sydäntäsärkevää katsottavaa."

Siinä se teksti kopioituna. Itsesi mielestä olisi ok, jos joku puhuisi sinun lapsistasi tuolla tavalla? Epänormaaleja jne?

Toisessa ketjussa samainen kirjoittaja ilmoitti, että ehkä ne lapset olivatkin vaan väsyneitä kauppareissusta...

no ei tossa kyllä oo mitään haukkumista. mun mielestä siis.

ja mistä sä tiedät että oliko se sama henkilö joka kirjotti siihen toiseen ketjuun? näätkö sä kenties ip:osotteet? vai mistä päättelet.

ja ei, mä en oo se joka ton on kirjottanu.

Minä en vaan käsitä tätä ihme joukkohysteriaa. Yleensä itse jätän Savannan ketjut avaamatta, kun hänen juttunsa eivät minua sillä tavalla kiinnosta. Mutta kyllä se on täysin sairasta, jos jotakuta häiritsee jonkun ihmisen nettipersoona niin paljon, että lähtee siitä juttuja lähettämään kyseisen henkilön pomolle! Se oli minusta jo parasta mitä tällä palstalla olen ikinä nähnyt!

Jos niin paljon häiritsee niin jättää sitten ketjut avaamatta.

no mut mä voin itsekki sanoa että mun muksut on stressaantuneita, eikä se oo haukkumista.

eri asia tosiaan noi läskit sun muut nimittelyt. eikä se lasittunut katsekaan mitään haukkumista oo. sä taidat olla liian lähellä nyt ettet nää koko kuvaa. etkös sä oo savannan ystävä?

Olen Savannan tuttu, joo. Ja siksi kai mä osaankin sanoa että onko ne lapset jotenkin epänormaaleja, pitäisikö heidän "lasittuneista katseistaan" olla huolissaan, tms...ja vastaan että ei. Ihan tavallisia lapsia. Eivät sulkeutuneita tai mitään.

Vai ei haukuttu?

no ei tossa kyllä oo mitään haukkumista. mun mielestä siis.

ja mistä sä tiedät että oliko se sama henkilö joka kirjotti siihen toiseen ketjuun? näätkö sä kenties ip:osotteet? vai mistä päättelet.

ja ei, mä en oo se joka ton on kirjottanu.

ja siis lisään tohon omaan vastaukseeni vielä sen verran että ei tossa puhuta mitään epänormaaleista lapsista, siinä vaan sanotaan että se, että lapset ei ota katsekontaktia muihin, se ei ole normaalia. ei siinä puhuta mitään että ne lapset ois vammasia.

siis ettekö te tosiaan ymmärrä kirjotettua tekstiä vai?

Olen Savannan tuttu, joo. Ja siksi kai mä osaankin sanoa että onko ne lapset jotenkin epänormaaleja, pitäisikö heidän "lasittuneista katseistaan" olla huolissaan, tms...ja vastaan että ei. Ihan tavallisia lapsia. Eivät sulkeutuneita tai mitään.

okei. no se on hyvä sitten. sitten savannalla ei ole mitään huolenaihetta. miksi se sitte niin lujasti kaivelee jos joku tuntematon jossain palstalla jotain sanoo? en mä ainakaan ota todesta mitään mitä täällä puhutaan.

ja siis lisään tohon omaan vastaukseeni vielä sen verran että ei tossa puhuta mitään epänormaaleista lapsista, siinä vaan sanotaan että se, että lapset ei ota katsekontaktia muihin, se ei ole normaalia. ei siinä puhuta mitään että ne lapset ois vammasia.

siis ettekö te tosiaan ymmärrä kirjotettua tekstiä vai?

Jos sanotaan, että lapset eivät ole normaaleja niin eikös se silloin tarkoita, että ne ovat epänormaaleja? En minäkään mistään vammaisista puhunut. Vammainen ja epänormaali eivät minusta ole synonyymeja.

Mutta hienoa, että sinun lapsistasi saa tuntemattomat puhua tuollaisia.

okei. no se on hyvä sitten. sitten savannalla ei ole mitään huolenaihetta. miksi se sitte niin lujasti kaivelee jos joku tuntematon jossain palstalla jotain sanoo? en mä ainakaan ota todesta mitään mitä täällä puhutaan.

No, jos omia lapsia haukutaan tai lasten kotioloja jatkuvasti epäillään, niin kai se vähitellen alkaa vituttaa.
On helppo sanoa, ettei ota todesta mitään mitä palstalla sanotaan, jos oma persoona, perhe, aviomies ja lapset eivät ole jatkuvan arvostelun alla täällä.
Eivätkä kaikki ole teflonia. Meikäläinen esim. on, mutta joku voi olla herkempi.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä