kiitos ja heippa.......

Status
Viestiketju on suljettu.

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
:wave: meni niin yli että nyt olen varma en jää tänne palstalle enää kuuntelemaan tämä paska ja arvostelu,olen mäkin ihminen ja en halua pilata oma elämää tän palstan takia,mun mies oli oikeassa että kannatta lopetta kun hänkin lui monta kerta arvostelu ja haukkuminen mun kohtaan....
Toivon vaan koko sydämestä että edes teijän lapsista(haukkuija) kasvaa normi.lapsia,kun en halua sama kohtaloa mun lapsille,kun meillä ihan eri kasvatus...
ja kyllä tuli pahaa mieli kuin jopa aikuinen ihminen haukku mun lapsia,kiitos sulle!Kukkia sulle käteen nyt ole tytyväinen :flower:

No jos ei ihminen hauku suoraan päin naamaa tai puhelimessa... niin ei voi ottaa sitä tosissaan....

saatte täällä "sanoa" ihan mitä vaan, tuskin kukaan teistä/meistä kehtais suoraan toiselle sanoa IRL...???

Epäilen....

Täällä taas itserakkaat äidit jotka luulevat olevansa Savannaa parempia toivottelevat niiiiiin kauniisti heippoja, ootte te kans sitten niin malliesimerkkejä lapsillenne!

Tä on niin tätä.. Nää "vakkarit" täällä vuoronperään ilmottaa lähtevänsä "lopullisesti", toivovat että perään ruikutetaan ja pyydetään jäämään. Ja sit muutaman päivän päästä tullaan takas ja odotetaan et kaikki on avosylin otamassa vastaan että "voi kun kiva kun et mennykkään pois, tää palksta ei olis mitään ilman sua!!" Argh, tulee mieleen joku herrojenkerho jossa poltellaan sikareita ja taputellaan toisia vuorotellen olalle ja kehutaan kilpaa.

Minkäs nää hyeenat itselleen voi. Vittumaista kun kukaan muukaan ei niille mitään voi. Koitahan jaksaa :hug: saa tulla mun kanssa vetämään päiväkännit |O |O :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja :
Tä on niin tätä.. Nää "vakkarit" täällä vuoronperään ilmottaa lähtevänsä "lopullisesti", toivovat että perään ruikutetaan ja pyydetään jäämään. Ja sit muutaman päivän päästä tullaan takas ja odotetaan et kaikki on avosylin otamassa vastaan että "voi kun kiva kun et mennykkään pois, tää palksta ei olis mitään ilman sua!!" Argh, tulee mieleen joku herrojenkerho jossa poltellaan sikareita ja taputellaan toisia vuorotellen olalle ja kehutaan kilpaa.

blaa blaa blaa..

Mikä tää palsta on jos ei ajanvietto paikka ja vertaistuki paikka joillekkin? Aika vitun itsekästä luulla jotain tuollaista mitä kirjoitit.

No huhhuh taas. Luin sen jutun missä joku "fiksu" sanoi Savannan lapsista. Ja sanoi kyllä todella rumasti ja herneet olisin vetänyt nenään minäkin. Toisessa ketjussa sitten jo peruikin sanojaan eli taas oltiin vaan kiusaamassa.

Kyllä täällä on sairasta porukkaa. Savannan kannattaisi vaihtaa joko palstaa tai oikeasti pysyä poissa. Joillain ihmisillä tuntuu olevan elämäntehtävänä satuttaa toisia :(

Alkuperäinen kirjoittaja rasvie:
No huhhuh taas. Luin sen jutun missä joku "fiksu" sanoi Savannan lapsista. Ja sanoi kyllä todella rumasti ja herneet olisin vetänyt nenään minäkin. Toisessa ketjussa sitten jo peruikin sanojaan eli taas oltiin vaan kiusaamassa.

Kyllä täällä on sairasta porukkaa. Savannan kannattaisi vaihtaa joko palstaa tai oikeasti pysyä poissa. Joillain ihmisillä tuntuu olevan elämäntehtävänä satuttaa toisia :(

Tai pysyä palstalla ja jättää vittuilut omaan arvoonsa.

en ihmettele yhtään et jotkut tarvii taukoo välillä. tää meininki täällä on aika surkee tällä hetkellä. :( vois nyt joku laittaa av:n toimimaan taas. :kieh:

Hirviä kun huomionhakunen narsisti...
Montakohan kertaa täältä on lähdetty dramaattisesti ja jo samana iltana parhaillaan esittelemässä puolialastomia kuviaan "kun en malta pysyä pois". Ja niinkuin tuolla sanottiinkin, tälle henkilölle kaikki on haukkumista missä ei olla samaa mieltä ja pusipusihalihali.

Ootteko te hännystelijät oikeesti sitä mieltä että ihmisellä joka kertoo oman nimensä, esittelee omat, lastensa ja kotinsa kuvat, vauhkoaa täistä ja hiivatulehduksista ym, on kaikki ok? Tai sanotaan että miksi sitä pitää ihmetellä ja vääntää kiusaamiseksi, jos ei porukka tällä foorumilla enää JAKSA tätä tyyppiä?

Alkuperäinen kirjoittaja quu:

Tai pysyä palstalla ja jättää vittuilut omaan arvoonsa.

No mut en mä ymmärrä millainen ihminen kykenee kertomaan nähneensä toisen lapset ja sit täällä nimettömänä haukkuu niitä lapsia? Mun mielestä mennään niin paljon riman alta, että kyllä ihmetyttää, jos tässäkin kohtaa on äiti-ihminen kyseessä...

mitä mitä? missä ketjussa on sanottu ja mitä? taas mä oon jääny junasta... :(

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä