P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No sitten laitat kasviksia sekä kalaa tai lihaa. Soijakastike on kovin suolaista, mutta ei sitä kyllä tarvitse desilitraa joukkoon lorauttaa vaan vähempikin riittää suomalaiseen makuun. Mulle kiinalaisen ruuan "juju" on tuo seesamiöljy. Ei ole tulista, mutta siinä on oma makunsa. Valkosipulia ja raastettua tuoretta inkivääriä. Osta vaikka purkki Sambal Olekia pöytämausteeksi aikuisille, vaikke Sambal Olek kiinalainen mauste olekaan, niin sillä saa hieman tulisuutta niille, jotka voimakkaammista mauista tykkää. Jos laitat vokin sekaan ananas- tai mandariinipurkin liemineen, voit tarvittaessa suurustaa lientä Maizenalla.Alkuperäinen kirjoittaja ap:jep enpäs huomannut yhtään laittaa,et tarkoitin kiinalaisesta ruuasta kastikkeita kanalle,lihalle ja kalalle.eikä niin hirveän tulista et muksutkin voi syödä samaa...