Kiinalainen ruoka raskausaikana :/

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettijä :/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meidän kaikki lapset on kasvaneet kiinalaisella ruoalla masussa.Ei kait kiinalaisessa itsessään mitään haittaa ole, täytyyhän kiinalaisienkin naisten raskaana jotain syödä ;)
Mä valitsin vaan vähän miedoimpina ne tulisimmat. :D
 
Me käytiin likkojen kanssa raskaana ollessa syömässä kiinalaisessa seisovasta pöydästä, kyllä mä vähän passasin jotain sapuskoja, mutta lämpösiä söin reippaasti.
Kuitenkin tuli mahaaan semmonen ähky että vessan kautta mentävä kotiin....
 
EI! Ei hyvänen aika sentään! Ei missään nimessä kannata syödä kiinalaista ruokaa. Kiina on tunnetusti matalan syntyvyyden maa, ja tämä johtuu ruuasta!
Syökää ravinnerikasta korealaista!
 

Yhteistyössä