Varkautelaiset! Onko siellä hyvää kiinalaista ravintolaa? Jos ei niin minne syömään?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja syömään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

syömään

Vieras
Kiinalaista tekee mieli ja tänään tullaan vierailemaan Varkauteen hotellilomalle. Jos löytyy kiva kiinalainen, kerrothan. Ja jos ei, niin minnes sitten syömään? Ei mitään sikakallista ruokaa, eikä mäkkärimoskaa. :)
 
Minusta hyvä kiinalainen on ihan hotellin vieressä Ahlströminkadulla. Näyttää räkäseltä mutta ruoka on hyvää ja edullista sekä palvelu ystävällistä. Kauppakadulla on toinen kiinalainen, mutta siinä en ole koskaan käynyt.
 

Yhteistyössä