Lapsi ei suostu syömään, mitä tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyyh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tuntuu niin toivottomalta tuo ruokkiminen. Lapsi näyttää ihan suhteellisen hyvävointiselta mutta kun normaalisti syö vaikka mitä ja paljon niin en ymmärrä miten vois pärjätä ilman ruokaa jo maanantaista asti! Ei mitenkään.

Juu, vie se lapsesi sairaalaan. Sen ratkaisunhan sinä haluat kuulla. Kyllä ne siellä sitä syöttää ja lääkitsee... Samalla kertaa voisit jo melkein jättää sen johonkin vähän parempaan hoitoon...

Alkuperäinen kirjoittaja sä oot luovuttaja:
tuntuu niin toivottomalta tuo ruokkiminen. Lapsi näyttää ihan suhteellisen hyvävointiselta mutta kun normaalisti syö vaikka mitä ja paljon niin en ymmärrä miten vois pärjätä ilman ruokaa jo maanantaista asti! Ei mitenkään.

Juu, vie se lapsesi sairaalaan. Sen ratkaisunhan sinä haluat kuulla. Kyllä ne siellä sitä syöttää ja lääkitsee... Samalla kertaa voisit jo melkein jättää sen johonkin vähän parempaan hoitoon...

Ei kun haluaisin kuulla miten saan lapsen syömään kotona. Mutta en keksi itse eikä täältäkään saa parempia neuvoja kuin mitä itse olen kokeillut. :(

Alkuperäinen kirjoittaja sä oot luovuttaja:

Ei kun haluaisin kuulla miten saan lapsen syömään kotona. Mutta en keksi itse eikä täältäkään saa parempia neuvoja kuin mitä itse olen kokeillut. :(

Sitten sun lapsesi on varmaan ensimmäinen joka hyvinvointi Suomessa kuolee kotona nälkään... Älä stressaa, kyllä se syö kun tulee tarpeeksi nälkä. Maalaisjärkeä

Jaksaako lapsi leikkiä vai onko voipuneen oloinen? Tuleeko pissaa normaalisti? Ihmeesti ne saattaa joitain päiviä pärjätä,vaikka tosi vähältä kyllä kuulostaa tuo syönti teillä. Ootko soittanut sairaalaan,mitä ne siellä sanoo? Tsemppiä!

Jos se lapsi on virkeä eikä nuutunut niin ei hätää. Odottele vielä sen lääkkeen vaikutuksen alkamista. Tai sinä itse kyllä parhaiten näät, mikä on hyväksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jaksaako lapsi leikkiä vai onko voipuneen oloinen? Tuleeko pissaa normaalisti? Ihmeesti ne saattaa joitain päiviä pärjätä,vaikka tosi vähältä kyllä kuulostaa tuo syönti teillä. Ootko soittanut sairaalaan,mitä ne siellä sanoo? Tsemppiä!

eiku meneehän tuolla juomisia ihan kohtuullisesti niinku sanoit tuossa aloitusviestissä, syömisellä ei oo niin väliä..

Jo se että lapsi laittaa pontevasti vastaan, kun ruokaa tarjoo, kertoo ettei ole ihan naatti. Olisko tuossa nyt se kaikkien mainostama sormiruoka mitä? Että itse sais syödä ja uteliaisuus voittais.

Jos lapselta tulee pissaa ja lapsi ei ole veltto tai tavallista uneliaampi, niin asiat ovat varmaan ihan ok. Koita antaa sille jotain oikein makeaa ja energiapitoista mehua. Ja juominen on tärkeämpi, kuin syöminen.

Yhteistyössä