Kierukka ja tiputtelu..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mirenalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mirenalla

Vieras
Onko normaalia, kun viimeistä vuotta (viimeisiä kuukausia) käytössä oleva Mirena ja nyt tuntuu että tiputtelee jatkuvasti, aivan kuin olisi menkat päällä koko ajan? Aavistuksenomaisia menkkakipujakin on, ja mielilavaihteluita kuin olisi pms. Aiemmin tämä vekotin toimi kuin unelma, oli pienenpienet menkat ja iloinen ja tasainen mieli koko ajan, hassua kun nyt on muuttunut :S

jep! on aika vaihtaa uusi. Ihan normaalia on että lopussa alkaa tiputella. Onneksi on syksy! Mun on asennetu alkukesästä, toivon että pystyisin venyttämään vaihdon syksyyn. Ensi vuonna siis. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mee vaihtaan uus, taitaa teho olla loppumassa?

Muistaakseni lokakuulle oli suunniteltu vaihto. Tämä periaatteessa "kuuluisi" pitää loppuun asti, kun on sellainen malli jota ei ol markkinoilla ja jota testataan vielä. Mietinkin juuri tuota, että olisiko teho loppumassa ja ilmenisikö se juuri noin.

Mites nuo mielialanmuutokset tms, olisiko hormonitason muutos laittanut omat hormonit sekaisin? En yleensä ole tällainen, itkeskele tms. (Tai joskus kauan sitten kun ei ollut mitään ehkäisyjä ja "normaalit" menkat). Toisaalta hormonikierukassa kai piti juuri olla niin vähän hormoneja etteivät ne vaikuta ihmiseen omaan tasapainoon? Verrattuna esim. pillereihin.

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
jep! on aika vaihtaa uusi. Ihan normaalia on että lopussa alkaa tiputella. Onneksi on syksy! Mun on asennetu alkukesästä, toivon että pystyisin venyttämään vaihdon syksyyn. Ensi vuonna siis. :D

Luuletko että tähän voisi luottaa kuitenkin sinne lokakuulle asti? Eli ettei menetä tehoaan "jyrkästi", vaan pikkuhiljaa..?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Luuletko että tähän voisi luottaa kuitenkin sinne lokakuulle asti? Eli ettei menetä tehoaan "jyrkästi", vaan pikkuhiljaa..?

kyllä mä luottaisin. Ei lopu teho kuin seinään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

kyllä mä luottaisin. Ei lopu teho kuin seinään.

Ok, hyvä :) Eikä sekään nyt maailmaa kaataisi jos vahinko kävisi, mutta sotkisi vain hieman tulevaisuudensuunnitelmia ;)

Yhteistyössä