Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotikissa:Mulla Mirena ollut tammikuusta lähtien.Aluksi vuosin yhteen soittoon 3 viikkoa runsaasti ja sitten tasaantui.Parit menkat kesti 2 viikkoa.Nyt sekin tasaantunut normaaliin.Vielä ei ole menkat jääneet pois, vaikka niin sanoivat, että varmasti loppuvat.
Mä sain Mirena kierukan ilmaiseksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Zaron:enää tää ei auta, mutta osotteessa www.yliopistonapteekki.fi saa tarkistettua lääkkeen hinnan.
Mulle kierukka on sopinu hyvin, edellisistä menkoista on aikaa, en edes muista koska on ollu ja ollu nyt siis 3vuotta.. ainoo miinus on että iho kukkii :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kotikissa:Mulla Mirena ollut tammikuusta lähtien.Aluksi vuosin yhteen soittoon 3 viikkoa runsaasti ja sitten tasaantui.Parit menkat kesti 2 viikkoa.Nyt sekin tasaantunut normaaliin.Vielä ei ole menkat jääneet pois, vaikka niin sanoivat, että varmasti loppuvat.
Mä sain Mirena kierukan ilmaiseksi.
Täällä sama juttu, muutamat ekat menkat kesti 2 vkoa, mutta nyt vaan 2pv, jee!
Alkuun oli jokin verran mahakipuja, mutta nyt ei enää. Mä sain kans ilmaiseksi ekan kierukan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Helsingissä kaikki ekan kierukan ottavat saavat ilmaiseksi.
Alkuperäinen kirjoittaja mirah:Helvatti..yliopistoapteekin sivuilla oli, että kierukka on korvattava lääke...Tänään farmaseutti sanoi, ettei korvata ja otti multa täyden hinnan |O |O :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Alkuperäinen kirjoittaja mirah:Helvatti..yliopistoapteekin sivuilla oli, että kierukka on korvattava lääke...Tänään farmaseutti sanoi, ettei korvata ja otti multa täyden hinnan |O |O :headwall:
perskule
Alkuperäinen kirjoittaja mökin muija:Pillerit ja kierukat on korvattavia silloin, jos lääkäri katsoo sen olevan sairaudenhoitoa. Ei auta jos on ruksi oikeessa kohdassa mutta tekstissä lukee ehkäisyyn.....
Alkuperäinen kirjoittaja mirah:Mua tää asia ei enään auta, mutta ehkä suraavaa, joka siellä asioi.
Jos asia on näin kai mää kelasta saan korvauksen.
Alkuperäinen kirjoittaja mirah:Alkuperäinen kirjoittaja mökin muija:Pillerit ja kierukat on korvattavia silloin, jos lääkäri katsoo sen olevan sairaudenhoitoa. Ei auta jos on ruksi oikeessa kohdassa mutta tekstissä lukee ehkäisyyn.....
Ihan tosi..? Mulla lukee sairauden hoitoon.. ja mirena 20mg/24h..ei muuta
:kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja mökin muija:Alkuperäinen kirjoittaja mirah:Alkuperäinen kirjoittaja mökin muija:Pillerit ja kierukat on korvattavia silloin, jos lääkäri katsoo sen olevan sairaudenhoitoa. Ei auta jos on ruksi oikeessa kohdassa mutta tekstissä lukee ehkäisyyn.....
Ihan tosi..? Mulla lukee sairauden hoitoon.. ja mirena 20mg/24h..ei muuta
:kieh:
Ihan yleisesti kela ei korvaa ehkäisyyn käytettäviä juttuja. Näin ainakin mulle on opetettu. Tai sitten siinä reseptissä ei oo ollut jotain Kelan vaatimaa ritirimpsua, niillä on sellaisia. Sinuna kyllä tuosta asiasta valittaisin ja kyselisin vaikka Kelasta paremmin.