Kierukan laitosta 3kk, yhä tulee veriviiruista vuotoa ja munasarjoissa tuntuu oudolta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wwwäsy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

wwwäsy

Vieras
Eli ekat 2kk tuli verta niin että piti pitää sidettä. Sitten oli parin viikon aika ettei oikeastaan tarvinnu suojaa. Sitten tuli taas vuotoa, joka kesti noin viikon. Nyt edelleen tulee runsasta valkovuotoa ja seassa kirkkaita veriviiruja. Nyt muutamia päiviä munasarjojen kohdilla on tuntunut jotain "outoa", vähän kuin aristusta. Mietin että onko tämä ihan normaalia? Ja mirena-kierukasta kyse

Tervetuloa siihen joukkoon joille tuo Mirenan sisältämä keltarauhashormoni ei ehkä täysin sovi.

Toiset ihmiset kehuvat kierukan maasta taivaaseen, mä kirosin sen ensimmäiset 10 kk. Mä sanoinkin kierukan ehkäisytehon perustuvan siihen ettei ole seksiä. Mä vuosin kuukaudesta n. 3 viikkoa ja viikon olin vuotamatta. Ja tätä vaihetta kesti todellakin noin 10 kk. Mä jo kävin kyselemässä tuon poistoakin mutta lääkärit vaan selitti että kyllä se joskus loppuu.

No loppui joo mutta kauan sai odottaa

Samoin, paitsi mulla on ihan verta n.10-11päivää ja taas tiputtelua n. 14-18päivää, jota seuraa jälleen vuoto. Juu ja välillä tuntuu munasarjoissa vihlontaa, mutta sitä mulla voi olla ihan muutenkin.

Yhteistyössä