kielletty rakkaus

  • Viestiketjun aloittaja elämä on
  • Ensimmäinen viesti
elämä on
Kätesi ovat pehmeät kuin untuva, kosketat minua hellästi kasvoihin, tuoksusi on jumalaisen ihana,kuin laventeli sekoitettuna valkovuokkoihin,taivas miten haluan sinua, sinä ihana ja kielletty rakkauden kohde, olet liian läheltä, niin läheltä että muut saattavat vaistota sen.Olet mieheni sisaren entinen mies, minä rakastan sinua.Tiedän miten sinä haluat minua.Katseesi kiertää koko vartaloni, rintani vatsani ja takapuoleni.Kaadat minut kevyesti vuoteelle, olen jossain..jossain taivaissa jota ei voi tuntea kukaan muu, ei kukaan.Työnnyt hiljaa sisääni, suutelet hellästi huulliani, kuulen miten kuiskaat rakastavasi minua.Minä tiedän sen, minäkin rakastan valtavasti sinua.Puristelen kynsillä selkääsi, jättäen pieniä punaisia juovia,en saata olla voihkaisemasta, nostat käteni pääni yläpuolelle lisäät vähitellen vauhtiasi, katson syvälle silmiisi, minä tarvitsen sinua.Katuvalojen loiste tekee varjoja valkeaan seinään.Puiden korkeimmat oksat heilahtelevat vaimean tuulen tahdissa.Kirkkaat tähdet tuikkivat kuin pienet timantit.Voi miten hyvältä sinä tunnut.Mieleni tekisi voihkia lujemmin, en uskalla, tuuletusikkuna on raollaan. Huomaat miten vaikerran allasi, suljet hellästi suuni kädelläsi. Kulen miten voihkit pieni äänin.Se saa minut kiihottumaan entisestään, pyydän sinua tulemaan sisälleni, en pysty odottamaan, halkean mielihyvästä.Tunnen miten alat tulla sisääni, rakkauden pienet siemenet ryöpsähtävät sisääni, olet tuottanut minulle valtavan nautinnon. Suutelet minua hellästi huulille, tulet viereeni sängylle ja käperrymme toisiimme niin tiiviisti, että yhteinen lämpömme saa toisemme nukahtamaan, syvään raukeaan uneen. Minä rakastan sinua ikuisesti. :heart:
 
KANNATTAA MIETTIÄ MIHIN OIKEASTI TULEE PILKKU JA MIHIN PISTE. JA MUISTA PISTEEN JA PILKUN JÄLKEEN VÄLILYÖNTI. kAUNIS KIRJOITELMA JOTA VOI OIKEASTAAN PARANTAA VAIN OIKEINKIRJOITUSTA TARKISTAMALLA.. LISÄÄ NÄITÄ!


Kätesi ovat pehmeät kuin untuva, kun kosketat minua hellästi kasvoihin. Tuoksusi on jumalaisen ihana, kuin laventeli sekoitettuna valkovuokkoihin. Taivas miten haluan sinua. Sinä ihana ja kielletty rakkauden kohde, olet liian läheltä. Niin läheltä että muut saattavat vaistota sen. Olet mieheni sisaren entinen mies ja minä rakastan sinua. Tiedän miten sinäkin haluat minua.

Katseesi kiertää koko vartaloni, rintani, vatsani ja takapuoleni. Kaadat minut kevyesti vuoteelle. Olen jossain.. jossain taivaissa, jota ei voi tuntea kukaan muu, ei kukaan. Työnnyt hiljaa sisääni. Suutelet hellästi huuliani ja kuulen miten kuiskaat rakastavasi minua. Minä tiedän sen, minäkin rakastan valtavasti sinua. Puristelen kynsillä selkääsi, jättäen pieniä punaisia juovia. En saata olla voihkaisematta. Nostat käteni pääni yläpuolelle, lisäät vähitellen vauhtiasi. Katson syvälle silmiisi, minä tarvitsen sinua.

Katuvalojen loiste tekee varjoja valkeaan seinään. Puiden korkeimmat oksat heilahtelevat vaimean tuulen tahdissa. Kirkkaat tähdet tuikkivat kuin pienet timantit. Voi miten hyvältä sinä tunnut. Mieleni tekisi voihkia lujemmin, en uskalla, tuuletusikkuna on raollaan. Huomaat miten vaikerran allasi, suljet hellästi suuni kädelläsi. Kuulen miten voihkit pieni äänin, se saa minut kiihottumaan entisestään.

Pyydän sinua tulemaan sisälleni, en pysty enää odottamaan. Halkean mielihyvästä. Tunnen miten alat tulla sisääni, rakkauden pienet siemenet ryöpsähtävät sisääni, olet tuottanut minulle valtavan nautinnon. Suutelet minua hellästi huulille, tulet viereeni sängylle ja käperrymme toisiimme niin tiiviisti, että yhteinen lämpömme saa toisemme nukahtamaan, syvään raukeaan uneen. Minä rakastan sinua ikuisesti. :heart:
 
elämä on
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.10.2005 klo 21:23 kielipoliisi kirjoitti:
KANNATTAA MIETTIÄ MIHIN OIKEASTI TULEE PILKKU JA MIHIN PISTE. JA MUISTA PISTEEN JA PILKUN JÄLKEEN VÄLILYÖNTI. kAUNIS KIRJOITELMA JOTA VOI OIKEASTAAN PARANTAA VAIN OIKEINKIRJOITUSTA TARKISTAMALLA.. LISÄÄ NÄITÄ!


Kätesi ovat pehmeät kuin untuva, kun kosketat minua hellästi kasvoihin. Tuoksusi on jumalaisen ihana, kuin laventeli sekoitettuna valkovuokkoihin. Taivas miten haluan sinua. Sinä ihana ja kielletty rakkauden kohde, olet liian läheltä. Niin läheltä että muut saattavat vaistota sen. Olet mieheni sisaren entinen mies ja minä rakastan sinua. Tiedän miten sinäkin haluat minua.

Katseesi kiertää koko vartaloni, rintani, vatsani ja takapuoleni. Kaadat minut kevyesti vuoteelle. Olen jossain.. jossain taivaissa, jota ei voi tuntea kukaan muu, ei kukaan. Työnnyt hiljaa sisääni. Suutelet hellästi huuliani ja kuulen miten kuiskaat rakastavasi minua. Minä tiedän sen, minäkin rakastan valtavasti sinua. Puristelen kynsillä selkääsi, jättäen pieniä punaisia juovia. En saata olla voihkaisematta. Nostat käteni pääni yläpuolelle, lisäät vähitellen vauhtiasi. Katson syvälle silmiisi, minä tarvitsen sinua.

Katuvalojen loiste tekee varjoja valkeaan seinään. Puiden korkeimmat oksat heilahtelevat vaimean tuulen tahdissa. Kirkkaat tähdet tuikkivat kuin pienet timantit. Voi miten hyvältä sinä tunnut. Mieleni tekisi voihkia lujemmin, en uskalla, tuuletusikkuna on raollaan. Huomaat miten vaikerran allasi, suljet hellästi suuni kädelläsi. Kuulen miten voihkit pieni äänin, se saa minut kiihottumaan entisestään.

Pyydän sinua tulemaan sisälleni, en pysty enää odottamaan. Halkean mielihyvästä. Tunnen miten alat tulla sisääni, rakkauden pienet siemenet ryöpsähtävät sisääni, olet tuottanut minulle valtavan nautinnon. Suutelet minua hellästi huulille, tulet viereeni sängylle ja käperrymme toisiimme niin tiiviisti, että yhteinen lämpömme saa toisemme nukahtamaan, syvään raukeaan uneen. Minä rakastan sinua ikuisesti. :heart:
en nyt hirveästi ehtinyt kiinnittää huomiota, koska sillä ei mielestäni ole suurta merkitystä tällaisella palstalla, mutta kiitti vinkistä kuitenkin =)
 

Yhteistyössä