Fantasiani

  • Viestiketjun aloittaja Unelmoija
  • Ensimmäinen viesti
Unelmoija
Olen elänyt pitkään ulkomaalaisen miehen kanssa..ja joskus on niin ikävä Suomi-poikia....Nyt jaan teille Fantasiani siitä mitä haluaisin..että tapahtuisi..unelmissa vain..koska olen uskollinen miehelleni.

Minä haluaisin sinua...suomalainen mies..sinua, jolla on juuri sopiva väline minun ihanaan jalkovaliini ja tiukkaan peppuuni....Oih...Ajatuskin saa minut halusta sekaisin....haluaisin tuottaa sinulle mielihyvää ja katsella kun nautit...ensin haluaisin maistella sinua oi niin suloisesti suukotella ja hiukan kielellä maistella varovasti...haluaisin hellästi puristaa jäykistyvää elintäsi..liikutella nahkaasi samalla kun alkaisin imeä sinua kuin pieni vauva..voi miten olen sinua kaivannut...Olisin jo halusta sekaisin ja silloin sinä saisit maistella ihania pehmeitä rintojani, niin täyteläisiä ja kaipaavia....haluaisin että maistelisit ihanaa kosteaa ja kuumaa vakoani ja samalla liikuttelisit sormeasi sisälläni....HAluaisin että hyväilisit peppuani ja tiukkaa reikääni....

Oi, haluaisin sinut sisääni, suomalainen mies....ensin varovasti tunnustellen...kokonaan sisään ja kokonaan ulos.....kokonaan sisään...ja yhä kiihtyvään tahtiin täyttäisit minut pohjaan saakka..voi miten minä nauttisin....haluaisin mennä nelinkontin eteesi avaten sinulle ihanan pyöreän juuri sopivasti täyteläisen peppuni...niin että saisit öljytä minut ja avata minut...niin että tulisit peppuuni hitaasti hitaasti, varoen ensin..oih se tuntuisi niin hyvältä...kunnes olisin valmis kiihtyvämpään tahtiin.mmmm. minä uikuttaisin mielihyvästä ja sinä olisit kuolla edessäsi aukeavasta näystä ja tuntemuksista...tulisit kovemmaksi ja kovemmaksi ja minä hyväilisin itseäni samalla kun ampuisit siemenesi minuun....voi miten tuntuisi hyvältä kun eliksiirisi liukastaisi minut entisestään..ja silloin minä tulisin räjähtäen.....

Kumpa saisin vielä käpertyä syliisi hellittäväksi..Suomalainen mies....

Sinun unelmoijasi
 
  • Tykkää
Reactions: salkka

Yhteistyössä