Rakkaani

  • Viestiketjun aloittaja ehkä taas tänään
  • Ensimmäinen viesti
ehkä taas tänään
Kuulen kuinka katkaiset virran televisiosta, sammuttelet valoja ja vihdoin tulet makuuhuoneeseen.Pidätän hengitystäni, tiedän että kello on paljon ja sinun on noustava aikaisin töihin.Mutta ehkä kuitenkin...
Riisut vaatteesi ja tulet viereeni, kuulostelet hengitystäni, nukunko jo.Käännyn sinuun päin ja kiedomme käsivarret toistemme ympärille, kuljetan sormiani ihanan lihaksikkaan selkäsi iholla.Hengität kaulalleni ihanan lämmintä ilmaa ja suutelet kevyesti.
Hetken ehdin jo luulla että nukahdit, mutta sitten alat kuljettaa kättäsi selkääni pitkin, seuraat kädelläsi lantion kaarta ja kosketat toista rintaani, ensin vain ohimennen, sitten puristat kunnolla ja minä henkäisen nautinnosta.Tunnen kovan kalusi jo painautuvan valmiina alavatsaani, ja tuskin maltan odottaa.Suutelen ihanan pehmeitä, kuumia huuliasi, poskia, otsaa, kaulaa... Työnnän sinut hellästi selällesi ja nousen päällesi.Suukottelen rintakehääsi ja siirryn vähitellen alaspäin.Navan kohdalle päästyäni yllätän sinut, en jatkakaan hidasta kiusoittelua vaan upotan kivikovan kalusi syvälle kurkkuuni.Kuulen kuinka voihkaiset, siirrät hiuksiani pois kasvoiltani että näkisit paremmin kuinka annan erikoiskäsittelyä ihanalle kalullesi.Nuolen, imen ja maiskutan kuin imisin tikkaria, haluan sinunkin tietävän miten kovasti nautin tästä ja miten hyvälle maistutkaan.
Alat olla jo lähellä laukeamista, ja tekisi kovasti mieli jatkaa loppuun asti, ottaa kuuma laava suuhuni ja katsoa kuinka ihanan onnelliselta näytät, silmät suljettuina ja hymy huulillasi... Silloin nouset, käännät minut selälleni ja suutelet samalla kun riisut pikkuhousuni.Suutelet minua joka paikkaan, rintoja, vatsaa, reisiä, ja alan jo tuntea miten kosteus alkaa valua lakanoille. Vihdoin nuolaiset nopeasti ja hellästi, juuri oikeasta paikasta.Värähdän, tuntuu kuin pienet salamat kulkisivat lävitseni.Suukottelet taas reisiäni, kiertelet ja kaartelet, tiedät että tulen kohta hulluksi, ja sitten painat kuuman kielesi sisälleni,missä liikutelet sitä hetken aikaa edestakaisin, kunnes siirryt nuoöemaan klitoristani juuri siitä kohdasta, mistä tuntuu niin taivaalliselta...
Kauaa sinun ei tarvitse jatkaa, kun olen laukeamispisteessä.Ehdin jo huokaista "mä tuun nyt...." kun yhtäkkiä lopetat ja katsot minua hymyillen kiusoittelevasti. "Kulta, anna mun tulla..." voihkin ja kiemurtelen huomaamattani.Sinä odotat hetken kunnes jatkat taas, ihanan hitaasti ja hellästi.Ihana tunne sisälläni kasvaa, voimistuu, tiedän jo hetkeä ennen laukeamistani että tämä orgasmi tulee olemaan ihan valtavan voimakas, sitten räjähdän tuhansiksi sirpaleiksi, tunnen kuinka sykin ja sinäkin tunnet sen, olet työntänyt kaksi sormea sisääni ja liikuttelet niitä hitaasti.
Avaan silmäni ja katson sinua, hymyilet minulle.Nyt minun on saatava sinut kuumana ja kovana sisääni, heti!Nostat sääreni olkapäillesi ja kiusaat minua työntymällä sisääni vain vähän, sitten taas kokonaan ulos, ja taas vähän sisään.Koko vartaloni jännittyy, haluan sinut kokonaan...Ja silloin työnnät rajusti ja nopeasti pari kertaa, en enää edes huomaa kuinka voihkin ja inisen, tämä tuntuu niin hyvältä!!! Jatkat kiusaamista kunnes kuulen hengityksesi kiihtyvän, alat rakastella minua nopeammin ja nopeammin.Tarraan käsilläni kiinni sängynpäätyyn ja vastaan työntöihisi, huudan nautinnosta ja sinäkin voihkit.Minun on pakko avata silmäni, tahdon katsoa sinua kun laukeat, mikään ei ole ihanamman näköistä... Tunnen kuinka kuuma laava purkautuu sisälleni, sinä tulet päälleni makaamaan ja kuiskimme helliä sanoja toisillemme.Silittelen selkääsi ja niskaasi, olen niin onnellinen että tekisi mieli itkeä.Parim kyyneltä tipahtaa tyynylle.
Rakastan sinua.
 

Yhteistyössä