Kielioppi, äidinkieli ja "tutut"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wiltsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikä "luu kurkkuun"?

En ole koskaan halunnut olla tuntematon. Kirjoitan Wiltsuna nykyään - välillä olen muuttanut nikkiäni vain siitä syystä, etten halua typeriä vakkarikommentteja. Ei minulla ole salaisuuksia. Kuppikokoni muuten on kasvanut. Nyt se on 80/B. Jee!!!. Nimeni ei ole muuttunut. Blääh! Osoitteenikaan ei ole muuttunut. Blääh! Lapsien lukumääräkään ei ole muuttunut. Blääh! Suurin kulli, jonka olen tavannut on 28 senttinen. Miesteni lukumäärä ei ole muuttunut kuuteeen vuoteen. Blääh! Mitä muuta haluaisit minusta tietää?

Olet lihonnut. Lääh. Sama tavallinen virtanen, vaikka nimi muuttunut ja kiloja tulee. Ookko nää ajatellu, että oot ansainnut ne vakkarikommentit tyhmentämällä itsesi. Aika tyhmä on myös poikasi, jos nimen avulla pokaa tyttöjä. Saa just sellaisia tyttöjä jotka tekee rahasta ja nimestä mitä vaan. Kuka niitä arvostaa? Paitsi pojan äiti, joka on samanlainen ku nuo tytöt. Lääh. Ja viel kerra lääh.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Väenö;11236816:
Koulusivistys,raha eikä yhteiskunnallinen asema. Ihmisyys, toisesta välittäminen ja toistensa kunnioittaminen on arvoja, jotka antavat hyvää mieltä ja oikeaa onnellisuuden tunnetta.
Olen lukenut juttujasi ja vaistoan, että sinulla nämä asiat ovat kunnossa.

Ps. En aina jaksa vääntää murretta..

Lapsena olin sellainen, että annoin vaikka villatakkini koulutoverilleni lainaksi. Hänellä oli kylmä.
Liiallinen toisista välittäminen, huolehtiminen voi olla jonkin sortin taakka.
Opin huomaamaan, että kateus ja pahansuopuus saattaa olla lähellä, sukulaiset, ystävä. Joten olen laittanut välimatkaa joihinkin.
Nyt pidän puoliani ja kiltti tyttö on "kaapissa".

Väenöä ajatellessa tulee mieleen, hyvantahtoinen ukkeli. Joka kulkee pihanurmella ja käy vaikka Havukka-ahon ajattelijasta, tai Kätkäläisestä.
Kumiteräsaappat, pussihousut, flanellipaita. Työmies holkkeineen on on aina matkassa.
Mutta todellisuus taitaa olla muuta. Virkamies, puku ja kireä solmio, jolloin posket punoittaa.
Toripolliisin hoikempi veli.

Alkuperäinen kirjoittaja viel lääh.;11236862:
En olisi tahtonu tietää noita mainitsemiasi, tai muitakaan, mutta kun palat halusta kertoa.

Ketä oikeasti kiinnostaa toisen naisen alapääkampaus, tissin koko, munamieltymykset, mieleisimmät naintiasennot, varattujen valtaamiset, lasten toilailujen paljastaminen, kyseenalaisilla arvoilla brassailu jne. Joitain väinöjä vissiin kiinnostaa. Joiltain puuttuu täysin intiimiys, on horo levällään joka suuntaan ja joka paikassa, oiskohan tyhmyyttä? Hävettää henkilön puolesta, kun ei osaa itse hävetä. Lapsia ja läheisiä käy sääliksi kun paljastuksia on niin paljon että ihminen täältä tunnistetaan.

Alkuperäinen kirjoittaja turun tyttö;11236867:
Lapsena olin sellainen, että annoin vaikka villatakkini koulutoverilleni lainaksi. Hänellä oli kylmä.
Opin huomaamaan, että kateus ja pahansuopuus saattaa olla lähellä, sukulaiset, ystävä. Joten olen laittanut välimatkaa joihinkin.

Väenöä ajatellessa tulee mieleen, hyvantahtoinen ukkeli. Joka kulkee pihanurmella ja käy vaikka Havukka-ahon ajattelijasta, tai Kätkäläisestä.
Kumiteräsaappat, pussihousut, flanellipaita. Työmies holkkeineen on on aina matkassa.
Mutta todellisuus taitaa olla muuta. Virkamies, puku ja kireä solmio, jolloin posket punoittaa.

No, väenö, pistäppäs sinäkin tänne strategiset mittasi, munan koko, pituus ja paksuus, mieliasennot, aktin tyyli ja kesto, syrjähypyt ja kaikki muukin intiimielämään kuuluva. Ai niin, pituus ja paino kans, hiusten ja silmien väri ja kaikki muukin jotta sinutkin täältä tunnistetaan. Sinähän sanoit suoruudesta tykkääväsi, voisko tuon suorempi olla? Sanot asiat niinkuin ne on?

Alkuperäinen kirjoittaja hop:
No, väenö, pistäppäs sinäkin tänne strategiset mittasi, munan koko, pituus ja paksuus, mieliasennot, aktin tyyli ja kesto, syrjähypyt ja kaikki muukin intiimielämään kuuluva. Ai niin, pituus ja paino kans, hiusten ja silmien väri ja kaikki muukin jotta sinutkin täältä tunnistetaan. Sinähän sanoit suoruudesta tykkääväsi, voisko tuon suorempi olla? Sanot asiat niinkuin ne on?

Et uskalla olla noin älykäs?

Alkuperäinen kirjoittaja turun tyttö;11236867:

Serkkupoeka, on ollu vähän paremmissa evväissä. Vahtii siinä Kauppahallin ovella ku käyn ostamassa rössyö...

Alkuperäinen kirjoittaja hop:
Sottasi vielä ellit nähä märkie unnie...sitäpaetsi "kellosta ei soa pirtua..."

Alkuperäinen kirjoittaja Väenö;11236914:
Sottasi vielä ellit nähä märkie unnie...sitäpaetsi "kellosta ei soa pirtua..."

Ae sitteekö varte wiltsukii ihteesä tiällä paljastelloo jotta wäenöt märkijä unija näkköövät?

Ota tuommone vaemo ku wiltsu, se kertoop puolestas tuo asijat tiällä. Myö jo tiijetään sen ukon mulukun koko ja näkö ja naematavat. On siinä uatelismiehelle sopiva vaemo.

On se joka miehen unelmanainen. Kertoo avoimesti kaikille että vaikka miehellä on pieni pippeli, niin silti kelpaa hänelle hyvin. Ja jos valehtelee koon, niin voihan mies tänne kuvan laittaa todistukseksi. Tai vilauttaa livenä, miksipä ei, kun mitään salattavaa ei ole.

Mikä "luu kurkkuun"?

En ole koskaan halunnut olla tuntematon. Kirjoitan Wiltsuna nykyään - välillä olen muuttanut nikkiäni vain siitä syystä, etten halua typeriä vakkarikommentteja. Ei minulla ole salaisuuksia. Kuppikokoni muuten on kasvanut. Nyt se on 80/B. Jee!!!. Nimeni ei ole muuttunut. Blääh! Osoitteenikaan ei ole muuttunut. Blääh! Lapsien lukumääräkään ei ole muuttunut. Blääh! Suurin kulli, jonka olen tavannut on 28 senttinen. Miesteni lukumäärä ei ole muuttunut kuuteeen vuoteen. Blääh! Mitä muuta haluaisit minusta tietää?

Laitoit noin pienet silikonit? Et kai ole unohtanut että Wiltsu laittoi silikonit?

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Väenö;11236920:
Tästä vitjasta, vaekka mukavie elliehän teällä tuntusi olevan pilivin pimmein.
Jatkakoa tästä kuppikoosta riippumatta...

Wäenö, wäenö, eläpäs nyt venkuile, patonki ja mittanaaha reelusti essiin. Ee oo muute reeluva meeninkiä ku itekkii kuppikokoja kyselit.

Alkuperäinen kirjoittaja Lääh.;11236860:
Olet lihonnut. Lääh. Sama tavallinen virtanen, vaikka nimi muuttunut ja kiloja tulee. Ookko nää ajatellu, että oot ansainnut ne vakkarikommentit tyhmentämällä itsesi. Aika tyhmä on myös poikasi, jos nimen avulla pokaa tyttöjä. Saa just sellaisia tyttöjä jotka tekee rahasta ja nimestä mitä vaan. Kuka niitä arvostaa? Paitsi pojan äiti, joka on samanlainen ku nuo tytöt. Lääh. Ja viel kerra lääh.

Mutta onhan se älykäs, kun osaa suomenkielen.

No, on! Tooosi älykäs :o Ja lapset kans. Ja ne on kivoja, ne apset, ku niillä on hymypoikapatsaita kaikilla. Sitä ei lasketa että ajelee kännissä 14 veenä. Hymypoikapatsas kuittaa kaiken. Oon siiiis niiin kade.

Ja lapsetkin on varmaan huippuälykkäitä kun osaavat täydellistä suomee. Pitäis vissiin saada jokaiseen maailmankolkkaan suomalainen peruskoulu kielenopetuksineen jotta älykkyysosamäärät nousisi huimaavasti koko maapallolla. Vois vaikka sodat ja nälänhädät hävitä niillä älykkyyksillä. Ja välimerkit, ne on tärkeetä osata. Ne on puolet älykkyysosamäärästä!

Viimeksi muokattu:
Elleistä on jäänyt mieleeni kaksi todella tyhmää ämmää. Toinen oli eräs Leena, joka myös kertoi tissikokonsa ja pillukampauksensa, plus kaiken mahdollisen intiimielämästään. Ukkokin sai osansa levittelystä, saatiin lukea mm. penispumpusta, jota käytettiin seisokin saamiseksi. Leenakin kertoi niin paljon itsestään ja perheestään että hänet tunnistettiin jossain pohjoisen pikkupaikkakunnalla. Leena on jo hävinnyt, tuo toinen jatkaa.

Elleistä on jäänyt mieleeni kaksi todella tyhmää ämmää. Toinen oli eräs Leena, joka myös kertoi tissikokonsa ja pillukampauksensa, plus kaiken mahdollisen intiimielämästään. Ukkokin sai osansa levittelystä, saatiin lukea mm. penispumpusta, jota käytettiin seisokin saamiseksi. Leenakin kertoi niin paljon itsestään ja perheestään että hänet tunnistettiin jossain pohjoisen pikkupaikkakunnalla. Leena on jo hävinnyt, tuo toinen jatkaa.

Haluatko lukea tissikokoni, pillukampaukseni ja kaiken intiimielämästäni? Saati mieheni peniksen koosta tai mahdollisista penispumpuistaan?

Jos et, lopeta ihmeessä kaikkien Wiltsu-nikkien lukeminen välittömästi. Niin minä teen. En koskaan lue typeriksi toteamieni nikkien tekstejä.

Minä ajattelin jatkaa.

Viimeksi muokattu:
Haluatko lukea tissikokoni, pillukampaukseni ja kaiken intiimielämästäni? Saati mieheni peniksen koosta tai mahdollisista penispumpuistaan?

Jos et, lopeta ihmeessä kaikkien Wiltsu-nikkien lukeminen välittömästi. Niin minä teen. En koskaan lue typeriksi toteamieni nikkien tekstejä.

Minä ajattelin jatkaa.

Miksi lopettaisin? Typerät kirjoitukset ovat hauskaa luettavaa, niistä saa parhaat naurut.

Viimeksi muokattu:
Leenakin kertoi niin paljon itsestään ja perheestään että hänet tunnistettiin jossain pohjoisen pikkupaikkakunnalla. Leena on jo hävinnyt, tuo toinen jatkaa.

Niin on käynyt Wiltsullekin. Moni elli tietää hänen oikean henkilöllisyytensä. Noloa perheellensä ja työkavereille ym. joiden elämää on täällä levitetellyt. Paljon nolompaa ja tyhmempää kuin kielioppivirheet. Joku pahanilkinen saisi paljon vahinkoa aikaan.

Viimeksi muokattu:
Niin on käynyt Wiltsullekin. Moni elli tietää hänen oikean henkilöllisyytensä. Noloa perheellensä ja työkavereille ym. joiden elämää on täällä levitetellyt. Paljon nolompaa ja tyhmempää kuin kielioppivirheet. Joku pahanilkinen saisi paljon vahinkoa aikaan.

Yksityisasioiden levittely, varsinkin toisten jotka luottvat sinuun, on pahimmanlaatuista luottamuksen pettämistä. Yhtä typerää netissä kuin livenä. Samaa kuin menisi kotikaupunkinsa torille kertomaan yksityisasiansa, netissä ehkä vielä pahempi koska kuulijakunta on suurempi. Miksi joku tekee noin? Siksikö että hetki huomion keskipisteenä on tärkeämpää kuin mikään muu?

Wiltsu perustelee avoimuuttaan sillä ettei hänellä ole mitään salattavaa. Eikö ihminen todella ymmärrä mistä asioista voi/ on sopivaa avoimesti kertoa kaikille ja mistä ei? Kuinka voi kukaan aikuinen olla noin tyhmä?

Viimeksi muokattu:
Ottanahka rypyssä?Ei pie rovosoituo kaikista rovoista.
Minusta viltsu on ihan mukava tyttö ja soapi aena aekaan sutinoa palstalla....

Ps. joskus kyllä minnäe äemistelen, että mitä minähi oekein teällä luuhaan..

Uusimmat

Yhteistyössä