Kielioppi, äidinkieli ja "tutut"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wiltsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Väenö;11237737:
Ottanahka rypyssä?Ei pie rovosoituo kaikista rovoista.
Minusta viltsu on ihan mukava tyttö ja soapi aena aekaan sutinoa palstalla....

Ps. joskus kyllä minnäe äemistelen, että mitä minähi oekein teällä luuhaan..

Samaa olen itsekin ihmetellyt, josko nyt olisi hetki kääntää uusi sivu elämässä ja jättää hyvästit toisten ongelmille?

Ikuisesti tulen muistamaan sen hiilijalanjäljen tuvan matossa, kun mörripäissänne paistoitte muikkuja nuotiolla ja joku hyväkäs astui nuotioon.

Ongelma on se että täältä puuttuu mielenkiintoiset kirjoittajat, siksi joku viltsu saa huomiota. Halvin ja helpoin tapa päästä huomion keskipisteeksi on avata makkarin ovi ja päästää lukijat kärpäseksi kattoon. Tai päästellä provoja toisista kirjoittajista.

Turun tytössä vois olla ainesta, muistan vieläkin ihanan kirjoituksensa siitä kun meni karhukoiran kanssa keittiöön. Wau!

Kirjotuksissahi hyvvään oon pyrkiny , van riimoahan tuo on aena tyrkänny.
Kyllä väenö nyt lähtöö kesälaetumille, leikkoamaan nurmea ja kattelee perhosie.
Ja teille elleille elekeä haukkuko liikoa ukkojanne, parraamme me koetamma , vaekka joskus lerpahtaahi...

Alkuperäinen kirjoittaja aika köyhää on;11237783:
Ongelma on se että täältä puuttuu mielenkiintoiset kirjoittajat, siksi joku viltsu saa huomiota. Halvin ja helpoin tapa päästä huomion keskipisteeksi on avata makkarin ovi ja päästää lukijat kärpäseksi kattoon. Tai päästellä provoja toisista kirjoittajista.

Turun tytössä vois olla ainesta, muistan vieläkin ihanan kirjoituksensa siitä kun meni karhukoiran kanssa keittiöön. Wau!

Kylläpä lämmitti
Ollaan edelleenkin kavereita koiran kanssa. Mutta emäntä piti pienen puhuttelun koiran hemmottelusta (namupaloja, eli makkaraa ja juustoa) kuulemma koulutus menee överiksi. No eipä hätää, annoin tälläviikolla salaa juustosiivun (kermajuustoa) eipä koira mitään kannellut tuosta ylimääräisestä.
Voin, kyllä vähän hemmotella. Koskapa nähdään kerta viikossa.

Tämä koireliini rakastaa vanhempia miehiä, he ovat koiralle se best. Isäni totesi, että edes koira tietää kuka on isäntä.

a-täti, väenö jne. kivaa jutustelua. A-tädin helsinkimiljöö ratikoineen ja Väenön ruoppahousut, jotka edes välillä pitäisi jalassa. Etelän-Wiltsu omine kotirouvan :) juttuineen. Itse en tiedä mitään edustusjuttuja, hyvä että kertoo. Olen siis duunari syntymästä asti.

Teille kaikille tiedoksi, olen kauhea komentelemaan. Liekö johtuu siitä, koska olen joutunut lapsesta asti pitämään jöötä. Joku varmaan kärsii.

Minulla ei ole huulipomadaa, eikä ripsiväriä.

Kullikeskustelu siirrettäneen kohta muille nurmilaitumille.... Mulle raadollisen rehellisesti sopii parhaiten sellainen 17-senttinen. Siis teräsmieskunnossa... Se tuntuu parhaimmailta.

Mist niist munasillaan koikkelehtivista tietää, miten isoiks ne tulee? Voisko miehet laittaa sen numeron ottaan?

Kuljet mittanauha taskussa? Vai oletko tatuoinut peukalo-etusormiakselille sentit? Kätevää. (olet aiemminkin infonnut täällä kulloisenkin miehesi mitan, mittaisit mielummin jotain muuta, kun valintasi tuntuvat aina menevän pieleen, vrt. lukuisat avio-ja avoliitot).

terv. 53. kateellinen(?) :D

Viimeksi muokattu:

Uusimmat

Yhteistyössä