Alkuperäinen kirjoittaja aika köyhää on;11237783:
Ongelma on se että täältä puuttuu mielenkiintoiset kirjoittajat, siksi joku viltsu saa huomiota. Halvin ja helpoin tapa päästä huomion keskipisteeksi on avata makkarin ovi ja päästää lukijat kärpäseksi kattoon. Tai päästellä provoja toisista kirjoittajista.
Turun tytössä vois olla ainesta, muistan vieläkin ihanan kirjoituksensa siitä kun meni karhukoiran kanssa keittiöön. Wau!
Kylläpä lämmitti
Ollaan edelleenkin kavereita koiran kanssa. Mutta emäntä piti pienen puhuttelun koiran hemmottelusta (namupaloja, eli makkaraa ja juustoa) kuulemma koulutus menee överiksi. No eipä hätää, annoin tälläviikolla salaa juustosiivun (kermajuustoa) eipä koira mitään kannellut tuosta ylimääräisestä.
Voin, kyllä vähän hemmotella. Koskapa nähdään kerta viikossa.
Tämä koireliini rakastaa vanhempia miehiä, he ovat koiralle se best. Isäni totesi, että edes koira tietää kuka on isäntä.
a-täti, väenö jne. kivaa jutustelua. A-tädin helsinkimiljöö ratikoineen ja Väenön ruoppahousut, jotka edes välillä pitäisi jalassa. Etelän-Wiltsu omine kotirouvan

juttuineen. Itse en tiedä mitään edustusjuttuja, hyvä että kertoo. Olen siis duunari syntymästä asti.
Teille kaikille tiedoksi, olen kauhea komentelemaan. Liekö johtuu siitä, koska olen joutunut lapsesta asti pitämään jöötä. Joku varmaan kärsii.
Minulla ei ole huulipomadaa, eikä ripsiväriä.