kielilävistyksestä kokemuksia

mulla ei sattunut ollenkaan..paitsi laitto pikkuisen kirpas,mutta mulla ei edes turvonnut kieli sen jälkeen ollenkaan..yleensähän se turpoaa niin,ettei pysty pariin päivään oikein puhumaan/syömään mitään =)
no ihmetteli se laittaja itsekkin kun seuraavana päivänä menin jo ja kysyin voisko sen korun vaihtaa lyhyempään kun on niin iso..kun aluksi laitetaan se isommalla välillä kun se kieli kerran turpoaa =)

monta hammasta niin kulunut, että pakko oli ottaa pois. laitto ei käynyt kipeetä, mutta seuraavan viikon oli tosi kipee. Hirvittää ja harmittaa et kuin paljon siitä aiheutukaan pysyiviä haittoja hampaisiin.

mulla on kielilävistys ollut noin 10vuotta,tuloksena kaksi lohjennutta hammasta. sen laitto ei tosin satu,mutta kannattaa juoda paljon vettä,joka auttaa siihen turvotukseen,joka kestää muutaman päivän.

Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:
Ei satu, paitsi jälkeenpäin. Paranee nopeasti =)

Peesi.
On siis pari päivää kipeä ja turvonnut, laihduin pari kiloa kun en voinut syödä. (Tuli kyllä kaikki takasin.) Lävistyksistä nopeimpia/parhaita paranemaan, ei tulehdu helposti.

Eikä kielikoru ole terävä, kaikki miehet siitä on aina tykänny. Joskus oli piikki alahuulessa, sitä ei silloinen poikakaveri kauheesti arvostanu :kieh:

en tiedä,mutta jokainen tuntuu valittavan juuri tästä asiasta,että hampaat lohkeavat/kuluvat...sinänsä harmittaa,kun tuollaisella asialla sai hampaansa tavallaan pilattua...nyt jos asiasta enemmän tietäväni pitäisi valita,vieläkö lävistyksen ottaisin,vastaus olisi ei...mutta eihän 15-vuotiaan teinin päähän silloin järkipuhe tehonnut...

Men oo ikinä ottanu sitä just sen takia, et monella frendillä on ja enste ne on saaneet kiilteet hampaistaan ja sen jälkeen sylkeneet hampaanpaloja. Mul varmaan tippuis hampaat kokonaan suusta kun koru pyöris kielessä :D

Alkuperäinen kirjoittaja höhhö:
Alkuperäinen kirjoittaja Talvimamma-09:
täällä kaksi hammasta lohjennu :wave:

mulla 3. etuhampaasta palanen ja on ruman näköinen ja takaata. mies sanoi että narskutin unissani sitä korua suussa :x

mulla myös tuo etuhampaan viereinen hammas lohennut kielikorun takia tosi rumannäköiseksi...harmittaa ihan vietävästi,että piti se aikoinaan laittaa

mullla ei sattunut, ei turvonnut. Alux sössötin.

kannattaa tarkistaa kuka sen laittaa ja se että hoito kori on tarpeex pitkä jotta kielen turpoaminen ei tuota ongelmaa.

Jäätelöä ja jäätä suuhun niin helpottaa.

Yhteistyössä