Kierukka...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Noona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Noona

Vieras
Tänään pitäisi alkaa varailemaan aikaa kuparikierukan laittoon ja alkanut ihan pirusti jännittämään...

Lähinnä alkanut pelottamaan sattuuko sen laitto ja tuleeko sitä kauheat oireita (onko laiton/kuukautisten jälkeen kuinka kipeä yms.)

Joten kokemuksia (kaikenlaisia) otetaan vastaan!!

Ei ainakaa mulla sattunu mut kuukaitisvuoto tuli semmosens et ei mitkään siteet tahtonu riittää ja kesti viikon... sitte vaihettiiin sen takia hormonikierukkaan eikä oo vuotoja ollu sen koommin

Vähän nippasee kun laitetaan.Mulla tuli muutama päivä vuotoa ja maha oli kipeenä.Reilu kolme vuotta sen kanssa taistelin vaikkei se mulle sopinutkaan. :/ Jatkuvasti oli outoja kipuja,vuotoa ym... :|

Mä pelkäsin kanssa laitttoa ihan kamalasti, mutta turhaan. Otat vaan reilusti särkylääkettä (vaikka 2 burana 400:sta), niin ainakaan mulla ei tosiaan sattunut, nipsaisi vain. Ei mitään kipuja jälkikäteen. Kuukautiset ovat olleet sen jälkeen ERITTÄIN runsaat pari ekaa päivää. Kuukuppi on ollut siihen suuri helpotus.

Alkuperäinen kirjoittaja Mimmi:
Mä pelkäsin kanssa laitttoa ihan kamalasti, mutta turhaan. Otat vaan reilusti särkylääkettä (vaikka 2 burana 400:sta), niin ainakaan mulla ei tosiaan sattunut, nipsaisi vain. Ei mitään kipuja jälkikäteen. Kuukautiset ovat olleet sen jälkeen ERITTÄIN runsaat pari ekaa päivää. Kuukuppi on ollut siihen suuri helpotus.

Juuri näin. Tosin en kipulääkettä muistanut ottaa, mutta oli taitava lääkäri.

Yhteistyössä