***Kevyempänä kesään*** huhtikuu

Älä sie Mae päivityksistä murehdi!
Paranemista pojulle ja jaksuja perheelle! :wave:

Täällä on menty tämäkin päivä melko kivasti!
Ja perjantaina varmaan tullaan taas korkeelta ja kovaa. :ashamed:
Tänään on suukkuun tungettu aamusta yksi ruissämpylä. Lounaalla uunilohta salaatin kera ja yksi satsuma. Kotiin päästyäni nappasin pari siivua kinkkua ennen lenkkiä ja lenkin jälkeen reilun lautasellisen kanasalaattia. Sekä vettä, vettä ja vettä. Vitsit, kumpa tää jatkuisikin näin! :whistle: :whistle:
 
Moi :ashamed:
En käyny viimeviikolla puntarissa ja hyvä nii...nyt aamulla kävin ja paino on taas päässy kipuu ylöspäi.PAKKO nyt tsempata,häät lähestyy ja mä vaa paisun!!!

Bridezilla
Pituus 158 cm
Aloituspaino 69,9kg
Tavoitepaino 58 kg
Paino nyt 70 kg
Pudotettu: -
Vikkopudotus: +100 g
 
Mulla on edelleen +1,1kg. Helkkari! Plussaa siis tulee, mut jos ees vähä sais vielä alemmas painoa. On tää kyrsää, ku jo haaveilin 63kg alituksesta. Tänään pitääki sit syödä niukemmin ja yrittää liikkuakki. On vaan vapaapäivä, joten päivittäinen pyöräilyki jää pois. Jos jotain ees jaksais tehä...

Olis pitäny oikein kirjata pääsiäisen syömiset, ett huomais mikä siel niin turvotti. Harmittaa kyl ja laskee motivaatiotaki, ku pyörittelee samoja lukuja ja ihan turhaa...

Ihana kuitenkin lukee, ett toisilla on sekä motivaatioo ja mukavia tuloksiaki, mut toisaalta toisilla taas on lipsumisia, mut ei anna sen vaikuttaa.

Eiköhän meistä jokainen saavuta ennemmin tai myöhemmin tavoitteet:)

Mae Voimia sinne ja älä meistä huolehdi. voidaanhan me alottaa kiertävä päivityssysteemi, ett kaikki on aina kuukauden ajan päivittäjänä, ni ei sun taakaks jää koko homma:)

Ja sitten toinen, tehdäänkö epävirallinen tavotepino Mitä painan vapunaattona!

Sen vois vaik tehdä tähän ketjuun, jonkun viestin kohdalle.

Jos innostutte, ni mä voin vaik päivittää luvut omaan viestiin ja tavotteen lähestymiset:)
 
Jos tähän tyylin:

Lunga 61,5 Kg / +2,8 Kg

Eli nimimerkki/tavoitepaino vappuna/tavoitteeseen pudotettava kg-määrä.

Ja siis tuon tavoitteeseen jäljellä olevan määrän voi laittaa vaik päivittäin/viikottain. Miten nyt kukin pyöriikään puntarissa/täällä. Mä voin kyl tän huhtikuun hyppiä päivittäin tääl:) Laittaa vaan selkeesti aina ku haluaa päivityksen.

Olisko tää ihan pystyyn kuollu idea? Nyt olis 3 viikkoa aikaa tuohon:)
 
Mä otan vappuaattoon mennessä tavoitteeks et paino alkaa 6:lla :) Eli laitetaan vaikka 69kg/2,8 kg.
Vähän näytti jo alkuviikosta siltä että tulis hyvin miinusta mutta en nyt tiiä kun isäntä toi eilen karkkia ja pakkohan niitä oli ihan vähän maistaa.... Tänään lenkille ja nyt täysillä kohti tota vappuaaton tavotetta!
Ja Lunga hei otetaanko se herkkulakko nyt siihen vappuun asti? Siitä oli joskus aiemmin puhetta:)
Eli siis tässä vielä selvemmin Onnikki/ 69 kg/ + 2,8 kg
 
En oo ollu pitkää aikaa mukana, paino oli jo 65kg, sit 66kg takas, mut nyt 4 päivässä tuli 2 kiloa!!!!!!!!!! Onneks en oo ainoo joka söi pääsiäisenä hyi hitto että ottaa päähä ja mahaa turvottaa! Mut tänää alotin tsemppaamaan! :) Öö ymmärsinköhän oikein ton vappu jutun eli

icefairy 65kg /+3kg

Eli haluun painaan 65 vappuna ja siihe on nytse 3kg. Viiko aikana pitää tippuu ainaki se 1kg, olis hyvä jos enemmänki. :D Vai pitiks siihe laittaa se 68kg? :LOL:
 
Tavoitteet vappuun!

Jos oot asettanu jonku tavotteen vappuun menessä, ni ilmoita tavoitepaino, jonka haluat vappuaattona painaa ja kuinka paljon siihen on matkaa.


alic 69,9 Kg/ 1,1 Kg
icefairy 62 Kg/ +4,0 Kg
Ikuinen laihduttaja 79,9 Kg / +2,1 Kg
Louvre 52,9 kg / +0,5
Lunga 61,5 Kg/ +2,1 Kg
ma-mi 62,9 Kg/ +1Kg
Mianna79 68,5 Kg /+1,6 Kg
nöpö80 79,9 Kg/ +1,6 Kg
Onnikki 69 KG/ +1,3 Kg
outokumpu 70 Kg/ +0,5 Kg
väinötär 69 Kg/ +2,6 Kg
 
Ylempi nyt sit virallinen, ku sain muitaki mukaan. Ja tuollanen viesti, ettei oo muita "joutavia" löpinöitä.

Joo siis kirjotin toista ja merkkasin toista. Voisin lisätä vielä tuon merkkausohjeen tuohon:)

Onnikki Herkkulakko. Otan haasteen vastaan;)!!! Nyt on hyvin tuhottu herkut kaapistaki, ni voi alottaa. Ite kyl taidan ottaa rennomman alun ja karsia aluks vaan karkit kaikissa muodoissa ja suklaan pois. Ja jos on helppoa (mitä se ei tietenkään oo;))niin sit myös jäden, pullat ym. Sit voitas tänne vähän raportoida muun kirjotuksen ohessa, ett ollaanko pysytty ja miten on menny. Tänään ei viel oo mässyä menny naamarista alas, joten tämä olkoon mulla alotuspäivä.

Eli herkkuitta 8.-30.4. (eli huikeet 23 päivää :LOL: ).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunga:
Tavoitteet vappuun!

icefairy 65 Kg/ +3Kg
Lunga 61,5 Kg/ +2,8 Kg
Onnikki 69 Kg / +2,8 Kg
Mianna 66kg / + 3,7kg
ma-mi 62,9kg / -1kg

Oon mukana :wave:

En uskalla suurempaa tavoitetta asettaa itselleni, koska lukemaan ennen pääsiäistä (63,9kg) on liian pitkä matka. Mutta yritän edes alle 63kg:n. Mies osti karkkia jemmaan ja olen jo toista päivää pysynyt niistä erossa. Sokeri koukutti mut pääsiäisenä ihan totaalisesti ja nyt yritän pysyä erossa siitä mössöstä.
 
Mä olen kans mukana vapputsempissä, mutta ilmoitan painotiedot vasta aamun punnituksen jälkeen, niin on sitten "virallista" infoa. :D

Huomenna on taas se pelätty päivä! :|
Odotan taas kamalasti ja pelkään pahinta. :/
Kumpa olisi edes vähän miinusta! Mä haluun painoni siihen 80 kiloon vappuun mennessä!!! HALUUN!
 
Liityn mukaan vapputsemppeihin!!!
Ilmotan huomenna tavotepainon kun oon ensi toipunu shokista mikä on tulos :ashamed: :ashamed:

Mae ei hätiä mitiä päivitysten kans, jaksuja sinne :heart:

Joo, ei sitte tiistaina alkanu homma menemää niinku suunnittelin :ashamed: :ashamed: Jouduin pariksi päiväksi kökkähommiin ja sielähän tuli suuhun laitettua mitä tarjolla oli :p :p ja tänään on sitte parturireissun jälkeen tuhottu yx pääsiäisestä jääny suklaamunapussi, siis YHTÄÄN en oo pisteitä kerinny laskemaan eikä oo huvittanukkaa ku on syömingit jo aamulla ollu sitä sorttia että ylitystä tuloo :$ :$

No tästähän ei oo muuta suuntaa sit ku ALASPÄIN :headwall: :headwall: Kyllä oikeen aamu jo peljättää valamiiksi :eek:
Tautikaan ei oo kunnolla talttunu, kurkku on edelleen karhia ja pääkipiä |O mutta eipä tätä niitten syyksikää voi laittaa, yöt ku valvoo taurin takia nii kai sitä polttoainesta tarvii ja onhan sitä tullu syötyä ku hyvää tarjolla on vaikkei näläkä oo enää ollukkaa. Ja ai, ai ku nuo tenavien karkkikopat poltteloo viäläki mun takamusta mutta en kuitenkaan uskalla mihkää herkkulakkoo mukaan lähtiä ku tiärän ettei se onnistu nii kauan ku noita karkkeja on jäljellä :'( :headwall: :kieh:

Mutta tavataan taas huomenna...toivottelen kaikille miinusta puntariin!!! :wave:
 
Siis pääsiäisen ajan mässäsin kuin mikäkin, mutta tämä loppuviikon kuri on tuottanut tulosta!!! :D
Saa korjta pitkästä aikaa bmi:täkin!!! JEE JEE!!! Tänä viikonloppuna ei herkutella ja ruodussa mennään vappuun saakkaa!!!!


Ikuinen laihduttaja

pituus 176cm
paino 89,5kg
tavoitepaino 76kg
BMI ennen 28,7
BMI nyt 26,8
paino nyt 83 kg 09.04.2010
pudotettu -6,5 kg
viikkopudotus -1,5 (09.04.2010)

Niin ja vapun tavoite
paino on 79,9 kg / +3,1 kg

Mä oon niin onnellinen!!!
:D
 
Mae
edelleen sairaalassa, surffaan puhelimella kun on tylsää. Kyllä mä voin tuon päivittelyn hoitaa, nyt on vaan sairastellu nää lapset niin paljon että on aina myöhässä. Nyt kuitenkin otetaan tosissaan tän pienemmän sairastelu ja toivottavasti paranee pian. Ja vaa'assa en ole aikoihin käynyt, kuten en urheilemassakaan. Syömisetkin on mitä käteen sattuu osumaan. Palaan asiaan taas, tsemppiä kaikille

 
KS09
Pituus: 160cm
Aloituspaino: 72,5 kg
Tavoitepaino: 60 kg
Paino nyt: 67,9kg
Pudotettu yht: -4,6kg
Viikkopudotus: -400g

Hitaasti, mutta varmasti :) Muuten tuohon alkulistaan voisi mun pituuteen lisätä yhden nollan, muuten jää mitta aika lyhykäiseksi ;)
 
No ny kyllä rajähti pankki :ashamed: :ashamed: :ashamed: :$ mutta olihan tämä odotettavissa, salaa vain toivoin ettei ihan noi paljoo ois tullu :LOL: :LOL: :LOL:

outokumpu
Pituus: 161cm
Aloituspaino: 75,9kg (1.1.2010)
Tavoitepaino: aluksi alle 7-kympin
Paino nyt: 72,4 kg
Pudotettu yht: -3,5kg
Viikkopudotus: +1,4kg (9.4.2010)

No nii....nyt tuntuu siltä et ku kerran on noussu nii jatketaan herkuttelua, keksiä ym hyvää
:x mutta sitten ei kyllä tuloksia vapuksi saa minkäälaisia :ashamed:

Eli jos mää ny sitte vapputavotteeksi laittasin taaaaaaas sen 70, alemmas en uskalla ku tierän mitä täs ny on jo kaks kk yritetty eikä onnistunu :headwall: :headwall: Täs ollaan taas samas lähtökuopas ku helmikuulla, voi v******* ompa kiva jojoilla edestakas, argh!!!

outokumpu 70/+2,4

Nyt vaan tarvis kovaa itsekuria, myytäsköhän sitä jossain????

Mutta :flower: teille muille, anteeks jälleen kerran ku sotken viikkopudotussaldon ja tällä kertaa ihan kunnolla :ashamed:
 
Kyllä voi jessus. Täällä se potti on räjäytetty. Hemmetti! Aamulla meinas itku pillahtaa ja paniikki ottaa vallan. Jos en pystykkää enää jatkaa vaan suunta onki ylöspäin? Nyt tänne isot tsempit, kiitos...

Lunga
Pituus: 160cm
Aloituspaino:68,8kg (tänä aamuna)
Tavoitepaino: 59,9kg(50-luvulle askeleeni käy)
Paino nyt:64,7kg
Pudotettu:-4,1kg
Viikkopudotus: +1,5 Kg (9.4.2010)

Herkkulakko etenee ja ainaki viel oon musitanu.
Kuumekki nous tänään, eilen tytölle ja nyt viel miehelle, eli kaikki ollaan kuumeessa. Tulee viel vkl-vieraita, ett jeppajee!!!

Mutta nyt vaan apinan raivolla alaspäin. Päivitän tuon pikkulistan vähä myöhemmin, ku särkylääke alkaa vaikuttaa.
 
Lunga älä murehdi, itselleni tuli matkalla yhteensä +3kg, painoni oli 72kg 28.3. ja loman jälkeen 6.4. 75kg. Nyt tällä viikolla lähti kivasti taas putoamaan ja pääsin jopa miinuksille, mutta ihan niukalla oli tuloksen saaminen miinukselle. Kyllä pystyt jatkamaan!! Ihan varmasti!!

Eli:
  • Pituus: 160cm
    Aloituspaino: 84,9kg
    Tavoitepaino: 69kg
    Paino nyt: 72,8kg
    Pudotettu yhteensä: -12,1kg
    Viikko pudotus: -200g (9.4.2010)
 
Tsemppiä kaikille "plussanneille"!
Kyllä se siitä taas alas lähtee!

Saanko vielä hiukan hehkuttaa omaa pudotustani? :whistle:
Olin tänään rintaliiviostoksilla! Sain ostaa nyt kokoa 75, kun ennen on ollut 85.
Sen on kyllä pakko johtua "oudosta" merkistäkin!! Eihän 6,5 kilon pudotus nyt vielä mitään ihmeitä voi tehdä! :D Mutta olen mä silti happy! :D
 

Yhteistyössä