***Kevyempänä kesään*** huhtikuu

Melko tikkusesti on menny alkuviikko. Jo maanantaina oli ihan keskiviikkofiiilis, ni nyt sit tökkii ku on "tajunnu", ett ihan alussa vasta ollaan.

Syömisetki menny, no joo.

Onnikki Ite oon vältelly vaan karkkia ja suklaata. Ja viikolla sit pyrkiny vähemmän syömään muuta sallittua herkkua. Mut viikonlopuille oon jättäny jätskin ja pullat. On jotain herkkua;). Jos pääsis kokonaan eroon, ni hyvä olis.

Nytki olis ihana ilma mennä ulkoilee, mut olo on vieläki puolitehoinen. Huoh! Jospa ei enää tänä vuonna tarttis sairastaa..

Mites muille on keväiset ilmat antanu energiaa?

Olis viel pari kiloo vappuun, mut jaa'a. Pitäis vaan saada tsemppi päälle loppukuuks. Menkkoja odotellaan myös täällä. Ei vielä ainakaa oo mitään oireita, mut saisivat kyl tulla pian..

Mukavaa ja itsekurillista loppuviikkoa kaikille:)
 
Lunga Olo on täällä ainakin hyvä kevään ollessa jo mukavassa vauhdissa. Intoa riittää rankkaa painon pudotukseen B) :D

MUTTA...
En ymmärrä.. :'( vaikken syö mitää ylimäärästä ja todella vähällä energia määrällä meen syömisten kanssa niin PAINO EI VAAN TIPU. Nyt se jumi tähän 69,7kg :eek:
Miksihän?
 
Niin siinä sit kävi, että mun vapputavoitteeni voi varmaan unohtaa. :'( :'( :'(
Keuhkoja särkee, kurkku on kipiä ja täynnä limaa!! :headwall: :headwall:
Eli ainakin toistaiseksi liikunta on "pannassa" ja paino ei varmasti ainakaan laske!!! :headwall:
 
Ikuinen laihduttaja voit päästä tavoiteeseen vapuksi vaikka et liikkuisi, jos vaan maltat jättää herkutut väliin ja kcal määräsi on kohtuullinen siihen nähden et liikunta on vähäistä. Ole tiukkana, vaikka oletkin kevät flunssan (toivottavasti vain flunssa) kourissa.
 
Ikuinen laihduttaja, ei peli ole vielä menetetty!!!

Uusimman Tiede-lehden mukaan liikunta EI laihduta. :D Mutta yhdistettynä oikeaan ruokavalioon liikunnan merkityskin muuttuu.
Eli nyt vaan lepo jos olo on köhnänen ja pidät kiinni ruokavaliosta. Paljon kuumaa juotavaa, hunajaakin kannattaa käyttää (huuhtoo kurkkua ja auttaa todistetusti kurkkukipuun yms) kohtuullisissa määrin.

Ittelläkin tässä vähän puolikuntonen olo kun oon metsästänyt kadonnutta kissaa 2 päivää huolesta sokeena ympäri pitäjää ja päällä on ollu millon mitäki. Eilen illalla lähdin haahuilee kylpytakki päällä ja miehen piti tulla kiskomaan sisään. Ja tänään se samperin renttu sitten tepasteli kotiin aamulla niinku mitään ei ois tapahtunu. :kieh:
 
Viime perjantaina jäi paino päivittämättä, mutta infoon sen nyt näin jälkijunassa 76,2 kg -> 75,9 kg eli -300g.. parempi kuin ei mitään :) merkkaan perjantaina sitten listaan 2 viikon pudotuksen.

Oon nyt saanut taas uuden vaihteen käyntiin tähän hommaan ja kokeilen tällä viikolla uutta juttua. Oon maanantaista lähtien korvannut kunnon ruoat nutrilett suklaapirtelöllä.. Lisäks syön kyllä aamuisin aina kaurapuuroa ja päivänmittaan paljon vihanneksia ja hedelmiä, yhden kananmunan, joskus ruisleivän ja paaaaljon vettä.. Jännityksellä odotan perjantaita..mitä mahtaa vaaka näyttää. Yhtään en oo viikon aikana käyny kurkkimassa. Jos näyttää hyviä lukemia niin voisin ens viikonkin vielä tsempata näillä eväillä, katsotaan.. Hyvin oon kyllä pärjänny eikä pahemmin oo näläntunnettakaan ollu.

Vapputavoite, mäkin voisin perjantaina ilmoittaa vapputavoitteen, kun tietää mitä vaaka näyttää :)

Ikuinen laihduttaja :hug: kyllä hyvinkin voit tavoitteeseen päästä kun katsot vaan ruoan tarkemmin nyt kun et pääse liikkumaan! tsemppiä ja paranemista! :)

Hurjat tsempit ja toivotaan kaikille mahdottomasti miinusta perjantaille!! :)
 
Täällä ollaan vielä puoliteholla. Paikat ei enää ole niin kovin kipeät, mutta veto muuten on poissa. Saas nähdä, kuinka huomisen Zumban käy, että viitsiikö mennä. :| Harmittaa kyllä ihan hirveesti, jos ei pääse. :/

Tänään, kun käytiin lasten kanssa kaupassa, mä ostin itselleni suklaata!
Piiiiiiiitkästä aikaa! Mutta ehei, en aio syödä sitä nyt. :whistle:
Ajattelin hiukan kiduttaa itseäni tiedolla, että kaapissa on lempisuklaatani.
Aion syödä sitä vähän, kun saan mittarin 80 kiloon ja vähän lisää, kun päästään alle sen. :whistle: :whistle: Mutta tosiiaan, en mä vapauksi enää odota saavuttani tuota 80 kiloa, kun tämä tukkoisuus on päällä. Tuntuu, että vain turpoan, vaikka ruoat ovatkin pysyneet mallillaan. :| En silti usko, että ilman kunnon hikoilua saisin pudotettua yhtään mitään. :( Mutta katsotaan, ylihuomenna se nähdään. :wave:
 
Ihana ilma B)

Aattelin istuttaa tuon 3-veen rattaisiin ja kiertää jonku lenkin koiran ja rattaiden kans. Tosin tytön viihtyvyys voi olla vähä sitä ja tätä. Noo, jos ees vähä sais raikasta ulkoilmaa:)
Vapputavote kyl on kova. Tässä pitäis saada ens ja sitä seuraavalle viikolle kilon pudotus/vk. Melkonen tavote, mut on ainaki yritetty;)

Ikuinen laihduttaja Taudit iskee kyl aina heikompaan hetkeen. Nyt kauheesti liikkeellä kaikkee tautia. Itekki yskin edelleen limaa, mut lenkille aattelin uskaltautua. Se onki vaikee paikka, jos on tottunu liikkuu ja muokata syömiset sen suhteen. Ja sit kipeenä, ku tulee syötyä mikä maittaa ja usein Kcal menee sit yli. Pikaista paranemista sulle ja tsemppiä syömisiin. Vaikkei vapputavote saavutu, ni voihan sitä ottaa lisäaikaa;). Mut yritetty ainaki on:)

Mianna 79 Tuttu tunee, tuo jumitus. Mullaki jumitti 66kg tienoilla, mut ku vaan jakso tsempata, ni yht'äkkiä paino sit humahti alas. Nyt vaan uus jumitus 63-64kg kohalla ja tsemppiä ei niin paljon löydy. Mut jos tää kevään aurinko ja lähestyvä kesä iskis motivaation kattoon:)
 
Oon pitäny hilajiseloa palstailussa kun on mieli täysin maassa tän laihdutusprojektin kanssa. :( Edelleen on jonkinverran plussaa pääsiäisestä. Siis kaikenkaikkiaan paino nousi pääsiäisen jälkeen 1,6kg :eek: Osittain oli kyllä "menkka"turvotusta. Mulla ei ole kohtua, joten en tiedä milloin on menkat, mutta tissit ainakin oli kipeät, joten oli varmaankin menkka-aika. Huomenna yritän nousta vaa'alle hyvin hyvin kevyesti. Jos edes 63,9kg tulis eikä ainakaan enempää. Sit olis kaksi viikkoa aikaa vappuun ja -500g/viikko. Varmaankin ihan saavutettavissa.
 
Tänään aattelin tekasta testiä, ku nuita menkkoja ei kuulu, edes oireiden myötä. Tää olis kyl vähä veikeetä, jos plussa pärähtäis. Toivon kuitenkin, ett olis vaan kierto pidentyny edelleen..

Tänään kierrettiin pitkähkö lenkki, melkein tunnin ja toinen tunti ulkoiltiin toisen koiran kans. Oli niin ihana ilma. Nyt jos synkistelee ilma. Ja vielä steppasin laudalla tunnin verran. Johan laitto vapisee kehon. Illalla viel toinen lenkki ja siinä olis tehny tän päivän ulkoilut.
Vaikka välillä tympii ees alottaa mitään urheilullista, ni pitäis vaan muistaa se taivaallinen tunne, mikä valtaa sen jälkeen:)

ma-mi Mulla kans nous paino ihan järkytävästi pääsiäisenä, eikä kyl syynä ollu ku syöminen. Huoh, ja sit niin tiukkaan jääny, ett oksat pois. Eiköhän tää tästä ja motivaatioki valtaa uudelleen. Vaikka tiedän tasan tarkkaan miten kyrsää on pudottaa samoja kiloja yhä uuestaa.
 
moikka!

nt-ultrassa käyty ja kaikki hyvin! sokerirasitus oli tänään ja sain kumma kyllä terveen paperit :heart: paino mulla ei oo vielä noussu, päinvastoin on tainnu laskea. ainaki viimeks oon ilmottanu tänne pari kk sitte painoks 64 ja yks aamu vaaka näytti 63. tavoite mulla onki et paino ei nouse 70 yli tässä raskaudessa...eikä tarttis nousta niinkään korkealle ku ne kilot ei sit taho lähtee kirveelläkään..

tähän mennessä oon pystyny vielä raskauden salaamaan, eikä se näykkään vielä. viimeks näillä viikoilla oli jo selkee vauvamaha, tosin painoakin oli tullunna jo ainaki se kaks kiloa.

hyvää kevättä kaikille ja miinusviiruksia B)

justiina ja salamatkustaja 13+3 :heart:
 
Lunga
Pituus: 160cm
Aloituspaino:68,8kg (tänä aamuna)
Tavoitepaino: 59,9kg(50-luvulle askeleeni käy)
Paino nyt:63,6kg
Pudotettu:-5,2kg
Viikkopudotus: -1,1 Kg (16.4.2010)

Ihan ok, mut vielä ollaan +400g alimpaan pe-painoon...

Tuun illemmalla kirjottaa lisää:)
 
justiinalle :heart: :heart: :heart:

Ja sitten omaa napaa:

Ikuinen laihduttaja
pituus 176cm
paino 89,5kg
tavoitepaino 76kg
BMI ennen 28,7
BMI nyt 26,5 (16.04.2010)
paino nyt 82 kg 16.04.2010
pudotettu -7,5 kg
viikkopudotus -1,0 (16.04.2010)

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! :whistle:
Kaksi kiloa vielä vapun tavoitteeseen. Ei siitä kyl varman kauaksi jää! :wave:
 
Mä ilmoitan painoni mitä se on alimmillaan ollut eli 63,9kg vaikka tänään näyttikin 64,4,kg. Voi paskapersehelvetti. Jos vaikka vyötärönympäryksen senteissä näkyis tuplasti miinusta kun samoja kiloja aina pudotan uudestaan. Vyötäröltä on lähtenyt -8cm. WOW! Mulla on omenavartalo ja siis tosi hyvä, että lähtee pömppiksestä. Silloin kun vaaka näytti 63,9kg mulla oli tosi "hoikka" ja kevyt olo. Nyt kun oon veivannu samoja kiloja (tai oikeasti satoja grammoja) on olokin ihan plösähtänyt. Onko muuten kenelläkään toisella todettu PCO:ta eli polykystisiä munasarjoja?

Lunga Joko teit testin?! Mitä näytti?!?!?!

justiina83 Ihanaa että kaikki on hyvin. :heart:
 
Pituus: 164 cm
Lähtöpaino: 78,5 kg
Tavoitepaino: 60 kg
Paino nyt: 70,3 kg
Pudotettu yhteensä: 8,2 kg
Viikkopudotus: -700 g
Jes tulihan sieltä pudotusta ihan hyvin vaikka menkat ja flunssa on molemmat olleet vauhdissa koko viikon:) Vapputavoitteeseen ei ois enää pitkälti, 1,3 kg on ihan realistinen pudotus kahdelta viikolta:) Jos vaikka pääsis ali sen tavoitteen, oispa hienoa! Kylläpä kuulostaa tai näyttää siis hienolta kun voi kirjottaa ton -8,2 kg tohon =)
Onnikki:69 kg/+1,3 kg
 
Metso
pituus: 164cm
aloituspaino: 90,9kg
tavoite paino: 65kg (välietappi kesäksi 80kg)
paino nyt: 80,9kg
viikkopudotus: 1,1kg (16.04.2010)
pudotus yht: 10kg

WOOOO!!! Tasan kymmenen on nyt lähtenyt!!!! :D En ihan saanut sitä alkuviikon 80.3kg, olikohan joku nestevajaus sillon vai mikä ihme... Nyt vielä kunnon rutistus ja lähtis viimiset rammat poijjes ja pääsis ALLE 80KG! En kyl usko et ens perjantaina vielä oon alle. En vaan usko..! Mut nyt lähen rillumaan, johan kirkastu päiväkin kun kävi vaa'alla :xmas: (kerrankin näin päin)
 
justiina83 kiva kuulla että kaikki hyvin :heart: :heart: Älähän unohda käydä kertomassa meille jatkossakin kuinka masu voi ja kasvaa :hug:

Lunga miltäs näyttää, älä pidä meitä jännityksessä!!!! :D

Siis mä oon niin onnellinen :D :D :D
Alotetaan alusta sunnuntaina alko noi rapakelit ja ne on kyllä sitte nii rasittavat, pari kolme päivää menee tiputelles ja sit vasta alkaa kunnon kaato :LOL: :LOL: ja sen jälkeen turvotus vasta alkaa helpottamaan että kai sitä nestettä sitten on kertyny ruhoon oikeen kunnolla :whistle: Maanantaina aloin tiukasti laskemaan taas pisteitä ja vitsit kun oli vaikeeta...pari iltaa meni enneku pääsin kamalasta iltasyöpöttelyhimosta eroon :headwall: mutta onneksi muistin noi poitsun maissinaksut, niitä puputtamalla selvisin pahimman yli. Ja juoda lipittäny oon urakalla ja saman verran tietty hypänny vessas :eek:

Mutta tässäpä tulos

outokumpu
Pituus: 161cm
Aloituspaino: 75,9kg
Tavoitepaino: aluksi alle 7-kympin
Paino nyt: 70,5 kg
Pudotettu yht: -5,4kg
Viikkopudotus: -1,9kg (16.4.2010)

Hitsit!!!! Toista kertaa luku alle 71 ja alimmillaan mitä tän rutistuksen aikana on ollu.NYT se ei kyllä ylöspäi mee..... :kieh: :kieh:
Ja vapputavotteeseen ei enää ku 0,5kg :eek: :eek: se on ihan mahdollista tällä mun jojo tyylillä. Ja eipä kaukana ole tuo mun haaveilema 6-alkunen lukukaan, no täs on kyl viä pojun 1-v synttärit ja omat synttärit tulos ennen vappua, mutta koitan olla kovana ja syödä hillitysti...

Tsemppiä kaikille!!! :hug: :hug:
 
Hei!
Painoa vaan tippunut vaivaset -200g eli nyt painan 69,5k
:ashamed: ei mee hyvin. Edelleen alkuperäiseen vapputavotteeseen on matkaa 3,5kg ELI minä kevennän omaa TAVOITETTA. Painoa en saa millään pois ja sitten vielä retkahdin pullia mässäileen. Voi perkule..
Jos vaan yrittäsin painoo pois saada 1kg :whistle: :ashamed: sekin on kamala tavoite...
ELI TÄSSÄ UUSI TAVOITE!
Mianna79
68,5kg/+1kg :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: hävettää :headwall:
 
Nöpö
Pituus: 158cm
Paino: 86,8kg (1.1.2010)
Tavoitepaino: 70kg
Paino nyt: 81,5kg
Pudotettu yht: -5,3kg
Viikkopudotus: -500g (16.4.2010)

Pieni pudotus sentään tällekin viikolle... Voipi kyllä olla etten vapuksi pääse 70-luvulle, mutta yritettävä ainakin on. tää viikko on ollut hankala kun olen ollut päivät koulussa ja siellä on sitten kanttiini ja sairaan hyvä ja halpa ruoka ruokalassa. Ehdottomasti olen syönyt yli oman tarpeen. Mutta ens maanantaina alkaa työharjottelu ja sitten tulee syötyä taas vaan niitä omia eväitä.

Keveää viikkoa kaikille!

 
Testi oli odotetusti negatiivinen. No kierto näyttää pidentyneen entisestään. Kyllä se mulle passaa ;)

Mulla on edessä mässyvkl. Sit ens viikon taas ressaan ja kärvistelen. Kyllä on järkee..

Mukavaa viikonloppua kaikille ja ihana kuulla justiinan ja tietenkin muidenki terveisiä:)
 
Hienosti on porukalla paino pudonnut! Hyvä me! Sehän oli tämän viikon tavoitekin! :whistle:

Täällä vedettiin juur kiinalaista palkinnoksi hyvästä pudotuksesta. :ashamed: Kohtuudella tosin! Vähän silti harmittaa, mutta eipä kai tää tuohon nyt kaadu. Nyt viikonlopun viettoon... :wave:
 
Haa, käväsin kaverin luona kynttiläkutsuilla enkä ottanu kahvin kanssa ku pienen pullan :eek: :eek: sit kotona söin tuhtimmin mut pisteiden rajoissa :D :D taitaa olla eka punnituspäivä kun aamun jälkeen pysyn pisteillä, huomenna voin vähä karkkia likan kans maistella =)

Mukavee viikonloppua kaikille!!!
 
Huomenia kaikille! Nyt vasta kirjaan tulokseni, en eilen enään illalla kyennyt tihrustamaan väsyneenä näppistä aurinkolasien läpi.

Pituus: 160cm
Aloituspaino: 84,9kg
  • Tavoitepaino: 69kg
    Paino nyt: 71,6kg
    Pudotettu yhteensä: -13,3kg
    Viikkopudotus: -1,2kg

    Tänään lähtö muutaman tunnin päästä Tallinaan päiväksi, laivalle on työkaverit varanneet buffet lounaan, et sinne sitten herkuttelemaan :p

    Takana on erittäin hankala viikko, en millään jaksais enään noita nutrilet keittoja ja välillä onkin tullut syötyä hiukan muutakin :ashamed: Enään kaksi viikkoa ja sitten pitäisi opetella syömään normi ruokaa sopivasti, niin että paino vielä tippuu.. apua, pelottaa! En todellakaan halua kilojani takaisin :'(

    justiina 83 :heart: ihanaa et pieni ja sinä voitte hyvin!

    Hyviä pudotuksia naiset! Niin ja hyvä
    Ikuinen laihduttaja, todella hienoa!!!
 

Yhteistyössä