***Kevyempänä kesään***helmikuu -10

Hei,

Oletteko kukaan kokeillut Herbalife-painonhallinta pirtelöitä ym tuotteita? Minä ikuinen herkuttelija, sain makeanhimon näillä kuriin, pirteyttä kolmen lapsen arjen pyörittämiseen ihan hurjana ja kolmen kuukauden aikana sain 8kg painoa pois ja reilut 30cm (yhteensä kun mitataan toinen reisi, lantio, vyötärö ja rinnanalta).
Siis olen ollut järjettömän tyytyväinen kuinka helposti ja maistuvasti tämä on onnistunut. Pirtelöt ovat maukkaita aterian korvaajia, aivan eri luokkaa kun mitä mm Nutrilett mitä en pystynyt juomaan.. Lisäksi vitamiinit ym. Suolisto toimii, ravintoaineet imeytyvät ja olo on hyvä.
Nyt jaksan pyörittää arkea kolmen alle kouluikäisen kanssa kotona.

Tsemppiä teille kaikille laihduttajille, tätä hyvää oloa on ihana hehkuttaa. En uskaltanut tästä haaveilla koska olin jo niin useasti laihdutusta kokeillut kaikilla konsteilla ja olin jo elimistöni saanut aikamoiseen puutostilaan. Lääkärillä otettiin testit ennen ja nyt puolen vuoden päästä ja lääkärikin oli sitä mieltä että ei uskoisi että on samasta ihmisestä =)

Heippa!

Mun ja puntarin yhteistyö alkaa olee finaalissa. Se ku ei toimi työehtosopimuksen mukaan..
Ei vaiskaa, nyt pitää oikeesti selvittää tää junnaaminen. Tän viikon paino on heilunu 65,9 ja 66,5kg yhtenä päivänä, muutoin 60-60,1kg. Alkaa tylsisistyttää, mut jos tässä sit mitataan sitä pitkjänteisyyttä:)

Onnikki Järjen mukaan tuo säästöliekki ei olis vaihtoehtona, jos kalorilaskuriin on uskominen. Joka päivä on täytyyny terveelliselle tasolle kalorit. Mut jos sit pitäis sellasen herkuttelupäivän(tai varmaan olis järkevää vetää ihan perussuualla "överit") perjantaina. Tänään en viitti, ku sen myötä kuitenkin paino väistämättä nousee. Nyt vaan pitää keskittyä suolasiin herkkuihin =)

Ikuinen laihduttaja Ite en oo koskaan lomalla ressannu syömisistä, vaan antanu mennä vaan. Menee loma ihan pilalle jos alkaa liikoja kyttäilee syömisiä. Tai näin mulla. Toivottavasti teillä on ollu ikimuistoinen reissu:)

nipsu87 Onneks yks pieni pulla ei laihdutusta kaada:). Ite joskus toivon ett pysyis kohtuus ja kykenisin pysymään vaan siinä yhdessä pullassa.

Haaveilija 2006 Ite en oo tuota koittanu ja veikkaanpa etten kokeilekkaa. Meen tällä perinteisellä tavalla lopun elämää:). Nuuita ei edes taida ihan ruokakaupasta saada, vaan pitää ottaa yhetyttä jälleenmyyjään :whistle:

Mukavaa ja aurinkoista torstaita kaikille. Huomenna sit:)

Meni nuo mustaukset vähä niin ja näin..

Noniin tänään sitten taas ruotuun :D jos sitä kävis vaikka kävely lenkin heittämässä iltapäivästä mutta ennen sitä matka käy kohti kaupunkia jos sitä nyt vihdoin ja viimein ostaisi ihan oman puntarin ni ei tarviis sitten huomen juosta heti aamusta salille puntarille :LOL: pikkuisen tätä nyt häiritsee kun meillä on pieni vähän nuhainen niin ei oikein tule öisin nukuttua mutta sisulla vaan eteenpäin :)

Mä kyllä tykkää nutrilett pirteilöistä ja muutenki menee hyvin alas. :p

Eilen oli kaverin syntträrit ja söin salaatti missä oli kurkkuu ja fetaa. Sitte lohta. On muute pitkä aika kun oon syöny kalaa ja oli hyvää. Sit ne pakotti mut syömää jäätelöö.. :DD Mut ma ja ti meni hyvin. Ja tänää ja pe olis syytä kans mennä hyvin. Koska la tulee syötyy taas jotain muuta kun sinne baariiki menossa.

Mulla on aikaa roikkua tääl pitentämässä ketjua, ku reppana on vieläki kipeenä. sääliks käy ku ulkonaki olis noin ihana ilma ja toinen kyselee ulospääsyä. Uudet luistimetki odottais ensiluistelua. Toivottavasti paranee pian, eikä jatku täällä vallitsevalla yrppätaudilla :(

Itekkää en viitti oikein mitään urheilullista tehdä, ku paikat on armottoman kipeet ja illalla olis se pumppi. Vaikka kipeähkö olo on kyl itelläki.

Oon tullu siihen tulokseen, ett ellei säästäri oo iskeny, ni tää jumitus vois johtua liikunnan isosta määrästä ja sen seurauksena nesteiden kertymisestä kehoon(lihaksiin). Nyt yritänki juoda entistä enemmän vettä ja venytellä. Jos sit ens viikolla ottais kunnon pudotuskirin, jos keho vaan suostuu yhteistyöhön:)

Ja sit jos vetäis pienet herkuttelut huomenna ja kattois miten se vaikuttaa:)

Nii joo, piti kommentoida, ett ne Nutrilettin pirtelöt ja patukat oli kyl hyvä. Niitä piretlöitä voiski ostaa tällasiks päiviks, ku ruokailu tuppaa venyy iltaan päivällisen osalta.

Kävin mielenkiinnosta(en sillä ett olis hinkua testata, mut muutoin) tutkimassa noita H_lifen tuotteita ni hinnakkaita ne ainaki on. Yli satasta :eek:

Lunga Millasia kalorimääriä syöt/vrk? Sä tunnut liikkuvan ihan hurjasti ja siinä varmasti kuluukin paljon. Että sitä säästöliekkiä minäkin mietin...

Omat läskit ei taida enää ikinä vähentyä. Oon pysynyt ruodussa, mutta perkeles kun ei tunnu numerot vaa'assa pienenevän. Aamuhan sen taas näyttää. *huokaus* Lauantaina on kummitytön synttärit ja sit mennään pariksi päiväksi vanhemmilleni. Pakko olla tiukka syömisten kanssa. Aamulla tavataan!

Nyt on pumppiki koettu ja voin sanoo, etten ikinä oo ollu noin rankalla tunnilla. Toki osansa anto se, ett kipeekshän tässä ollaan tulossa. Kuume nousussa. Typeryyttäni kuitenkin lähdin, ku halusin tietää millanen tuo tunti on. No pitää keskittyä ittensä paranteluun viikonloppuna.

Huomenna pidän kyllä herkkupäivän tai illan, ku tulee Suomen peli. JEE!!!

ma-mi Tällä hetkellä syön reilu 1400Kcal+liikunnan kuluttamat, eli toisinaan määrä nousee lähelle 2tuhatta. Välillä jääny vähä alakanttiin.. Sun nimimerkistä muutes alkaa soimaan välittömästi http://www.youtube.com/watch?v=tphmbksNx54&feature=related. Johtunee siitä, ett ma-mi on mun etunimien alkukirjaimet ja oon tuota buusaa kuullu:)

Kyl maar jännittää huominen vaikkei ehkäpä oo jännitettävää. Ku olis EES 100g miinusta, ni olisin tyytyväinen. Vaikka äsken vetäsin pinaattilättyjä+lämppärin ja mulla näkyy heti aamulla, jos oon illalla syöny.

Mut jännityksellä palaillaan huomenna katsastaa miinustiedot:)

Huomenta!

Piti äkkiä päivittää viikon saldo ennen kuin koulu taas kutsuu...

Nöpö
Pituus: 158cm
Paino: 86,8kg (1.1.2010)
Tavoitepaino: 70kg
Paino nyt: 84,7kg (26.2.2010)
Pudotettu yht: -2,1kg
Viikkopudotus: -1,1kg

Että kyllä pisteet toimii jos niitä vaan noudattaa... Kiva se on saada tollanen miinusmerkkinen tulos ja täytyy nyt siitä koittaa saada virtaa tulevaan viikkoon.

Vaan nyt reippaana oppimaan psykiatriaa.

tulinpa päivittämään noita tietoja. miinusta ei tullut mutta eipä tullut plussaakaan, joten olen ihan tyytyväinen jospa sitten ensi viikolla olisi paljon pudonnut :) positiivisella asenteella vaan etiäpäin. Ja nyt sain viimein ostettua ihan oman vaa'ankin :D on se hieno, nyt vaan on sitten vaarana että hypin siinä pitkin viikkoa, mutta jos nyt kuitenkin malttais taas viikon odottaa seuraavaan perjantaihin.

nipsu
Pituus: 170
Aloituspaino:99
Tavoitepaino:85 ja siitä sitten 75 jos hyvin käy :D
Paino nyt: 98,5
Pudotettu yht: 500g
Viikkopudotus: 0

ma-mi

Pituus: 154 cm
Aloituspaino: 69,4kg
Tavoitepaino: 63 ---> 59
Paino nyt: 65,8kg
Pudotettu yht: -3,6kg
Viikkopudotus: -0,5kg

KUTEN HUOMAATTE junnaan samoissa painoissa jo kolmatta viikkoa. Kaksi viikkoa sitten näytti samat 65,8kg.

MUTTA mä olen oikeasti sitä mieltä, että meidän vaa'assa on vikaa. Jos menen kaksi kertaa peräkkäin vaakaa, se näyttää samat lukemat vaikka olisin ottanut toisella kerralla perunasäkin kainaloon. Otan huomenna uuden lukeman ja ilmoitan sen tänne. Oon ollu aika tiukka pisteissä enkä jaksa uskoa, että mun paino ei 22pisteellä putoa. Yritin syödä 20p, mutta ei siitä tullut mitään.

Toivottavasti teillä muilla putoaa kun mulla ei. :(

Täällä ei muuten tule punnitustuloksia tänään lainkaan. Ensi perjantaina vasta! :whistle:
Ei tuollaisen herkuttelun jälkeen voi mennä vaa'alle, mitä tuli 3 päivää harrastettua. :/ Juustokakkuja, hamppareita, limua, suklaata... Kaikkea, mitä eteen sattui. Mutta eilen kotiuduttiin ja ekana join ison määrän mustikkakeittoa. Sai niin pahan jumin aikaseksi vastaan nuo herkut! :|
Viikonloppunakin voi vielä tulla heikkoja hetkiä eteen, kun juhlitaan kaksi päivää tytön 7 v synttäreitä. :whistle:

Lunga
Pituus: 160cm
Aloituspaino:68,8kg (tänä aamuna)
Tavoitepaino: 59,9kg(50-luvulle askeleeni käy)
Paino nyt:65,8kg
Pudotettu:3,0kg
Viikkopudotus: 100g (26.2.2010)

Tuli miinusta :LOL: Joo, jos ens viikolla sais vaikka ees osittain nuin mahottomia miinuksia, kuin nöpö80. Vaikka oon kyllä tähänki tyytyväinen, ku paino on pysyny samoissa. Tiedä sit maltanko herkutella tänään. Ku nyt tuntu nesteet lähteneen liikkeelle ym.

Katsotaan:). Mukavaa viikonloppua kaikille:)

Kyllä tympi aamulla hypätä puntarille ku ties jo etukäteen et plussaa on tulos :headwall: :headwall: olo on nääs kun valaskalalla tai pesusienellä joka on täynnä vettä :ashamed: :ashamed: No tietääpähän ainaki miksi nestettä on, laiha lohtu et ens viikolla voi saada miinus merkkisen tuloksen ku pitää taas toi puol kiloo laihduttaa uudestaa.... Mutta alkuun päätin et joka viikko käyn täälä ilmottamas tuloksen oli plussaa tai ei, niin nyt laitan teidän viikkosaldoon vähän väärän merkkistä lukua :ashamed: SORRY!!!

Pituus: 161cm
Aloituspaino: 75,9kg
Tavoitepaino: aluksi alle 7-kympin
Paino nyt: 71,9 kg
Pudotettu yht: -4,0kg
Viikkopudotus: +0,5kg (26.2.2010)

Pisteillä oon yrittäny pysyä mut tänään taidan herkutella ylimääräsellä pannarilla tai jätskillä, eilen jo teki nii hiivatisti mieli jotai hyvää mut kärvistelin ettei aamun lukema olis aivan katastrofi
:LOL: :LOL:

Mutta ONNEA muille miinuksista ja jatketaan samaan malliin!!!! :flower: :flower:

outokumpu Mä oon kans päättäny, ett jokaikinen viikko (pe-su riippuen olipaikasta) ilmotan painoni vaikka mikä olis. Ehkä paremmin pysyy ruodussaki. Mulla oli kans eilen illalla niin järjetön herkkuhimo, ett olin tosi onnellinen, ettei kaapissa ollu mitään. Tänään sit on lupa, jos viel tekee mieli:)

Mut lujalla taholla, sit ens viikon perjantaita kohden:)

Heippa kaikille! :)

Miinusta tuli jeejee!! :D

laurpap
pituus: 169cm
aloituspaino: 80,4kg
tavoite paino: 68kg
paino nyt: 78,6kg
viikkopudotus: -0,9kg
pudotettu yhteensä: 1,8kg

Tasaseen tahtiin siis jatkuu pudotus täällä :)

Tulen paremmalla ajalla lukemaan teidän jutut ja kommentoimaan :)

Mutta onnittelut kaikille miinuksista! :flower: ja pää pystyyn vaan ja hurjat tsempit niille, joiden vaaka näytti plussaa!!

Heti kun mä aamulla päätin että nyt motivoidun ja olen tiukkana niin kävi niin että lääkäri pisti mut sairaslomalle... Olen siis kotona jääkaapin vieressä kaiket päivät... Olen jo muutaman päivän miettinyt että mikä mun oikeassa kädessä on, kun se on aivan valtavan kipeä ja sormet puutuu =(. Jonkun jänteen revähdystä lääkäri sitten epäili, hoidoksi lääkkeet+lepo...

Mutta toisaalta ajattelin että nyt kun olen kaiket päivät kotona, niin on pakko ehtiä lenkille... Vaikka ei se tietty ihan sama ole vähän kävellä tai tehdä 8h fyysistä työtä. Mutta jospa vähennän 2pistettä noista syötävistä, niin ehkä se tasottuu. Kun nyt vaan pysyn noissa pisteissä!

Onnea kaikille pudotuksista ja mukavaa laihdutusviikkoa, lähipäivinä varmasti muakin täällä useammin tapaa =D

Hei, huolitteko vielä minut joukkoon mukaan? Olen tuossa nutraus ketjussa kirjoitellut, mutta vähän hiljainen meno siellä. Aktiivinen porukka olis kannustavampaa, kun nyt on tämä kutistumienen alkanut.

Aloitin tosiaan täys nutraamisen 15.2.10 ja aion olla ainakin huhtikuun tällä valiolla, riippuen tietty pudotuksesta. Voin sanoa, et painon tipuessa ahneus iskee ja oman tavoitteen siirtää kauemmas ja kauemmas..

Pituus:160cm
Aloituspaino:84kg
Tavoitepaino:69kg
Paino nyt:77.5kg
Pudotettu yht:n.-6,5kg

Sain vaa'an ostettu vasta viime tiistaina ja siksi en nyt tuota viikko pudotusta nyt viel laita. Aloituspainokin oli hiukan arvoitus, mutta laskin arvion omani ja sen vaa'an välillä jolla viimenen punnitus oli juuri edellisenä päivänä ennen aloitusta.

Vähän myöhässä tulee ku unohtu eilen ihan kokonaan.
Pituus: 164 cm
Lähtöpaino: 78,5 kg
Tavoitepaino: 60 kg
Paino nyt: 72,4 kg
Pudotettu yhteensä:- 6,1 kg
Viikkopudotus: -0,8kg (27.2.2010)
Tulipahan miinusta ainakin :)

ma-mi

Pituus: 154 cm
Aloituspaino: 69,4kg
Tavoitepaino: 63 ---> 59
Paino nyt: 65,3kg
Pudotettu yht: -4,1kg
Viikkopudotus: -1kg (27.2.2010)

No niin, tää on nyt se lukema johon luotan. Kohta alittuu 65kg ja sit ollaankin lähellä toista tavoitetta. Itse asiassa mulle pätkähti ihan hullu ajatus mieleen...olis mahtavaa (ja terveellistä) painaa 55kg. Se olis mulle ihan realistinen paino, koska pituutta on niin vähän. 55kg on matkaa 10kg :eek: tuntuu hurjalta...

Jos nyt kuitenkin ensin pääsisin sinne 50-luvulle. Nyt on tsemppi päälä B)

Helou!

väinötär Tottahan toki mahtuu mukaan. Itekki tykkää akstiivisesta ketjusta, joten tänne vaan:)

Tuollaset linkit ym.on ihan kivoja, mut ite aatteli porskuttaa tällä millä mennään. Ja en ihan 36kg 5kk aatellut pudotta ;) Jos tuossa ajassa sais 10kg pois olis hyvä. Taas saa pitkän viikon pinnistellä kohti 65kg välitavotetta. Huoh!

Eilen totta tosiaan tuli herkuteltua ja nyt sit toivon, jottei jää päälle ja antaa vaan lisäpotkua pudotukseen. Aamusella polkasin pyörääki 10km verran, vaikka olo ei ihan terve viel oo, mut ei malta olla liikkumatta. Hyvä tai huono. Leuanvetotankoki ostaa päräytettiin, jolla tavotteena on saada yks leuka;). Hitto, miten korkeella tavotteet :LOL: . Vatsojaki sillä saa tehokkaasti tehtyä.

Mutta mutta, nyt lihapatojen ääreen:)

Mae
Hyviä pudotuksia!!!!! Jes! :flower:

Mulla tuli viikossa vaan -100g, mutta sitten jo tänään olikin -400g. (enhän mä ole vaakanarkkari, enhän?!?!? :whistle: )
Mutta siis enää olisi 3,8kg siihen tavoitteeseen jonka olen siellä xtravaganzassa asettanut. Mutta mä aion siitä vielä sen 2 kiloa pudottaa lisää. Eli 68kg on mun tavoite täällä :D

väinötär tervetuloa joukkoon :) Ja mulla on siis sama. Olen xtravaganza elämäntapamuutosryhmässä ja ensimmäiset 3 viikkoa söin niitä pussisoppia. -6,5kg lähti ja nyt siis "nälkä" pudotukseen on tosi kova.

Ja kylläpä mulla on hyvä mieli (paitsi ettei mulla ole enää vaatteita, etenkään housuja jotka pysyy päällä ) kun eilen lähdin ostamaan itselleni uusia toppahousuja ja -takkia, niin koko 40 on aika passeli :D Vähän ehkä vielä piukka, mutta ajattelinkin vähän pidemmälle (sinne -6kg eteenpäin) että olisivat silloinkin hyvät koska maksoivat mansikoita, hunajaa ja vähän rahaakin.... |O Normaali koko on siis ollut 44/46 tai L/XL.... Niin ja toppaliivi+fleecetakki jotka ostin, on kokoa M :D

lunga mä en muuten sais tota yhtäkään leukaa...... :whistle: Ja mä en myöskään osaa punnertaa, mun kädet vaan ei taivu kunnolla. Joten panostan sitten salitreeniin, hiihtoon, LUMITÖIHIN :kieh: ja aerobiseen treeniin

Mae
Niin ja hei, muistakaas ensi viikosta lähtien kaikkien (ketkä haluaa) punnitus perjantaina ja viikkopudotuspainon perään PÄIVÄMÄÄRÄ, jotta mä saan sitten laskettua aina sunnuntaisin sen viikon pudotuksen.

Ja jos jollain oli muu punnituspäivä, niin otan kyllä laskuihin mukaan, jos vaan näkyy päivämäärä

Kiitos!

niin ja samalla näen, ketkä ei käy ilmoittelemassa painojaan ja karsin listaa

Kattelin tuossa tavotesuunnitelmia ja oon laittanu "toiveeks", ett painaisin 20.3.2010 63kg eli viime pe painosta -2,8kg. Melkosta haipakkaa saa pitää, ett pysyn suunnitelmissa;). Sellanen 21 päivää aikaa. Jos vähä hölläisin..

Tein tänään investointejaki uusiin urheiluvälineisiin. Saa kotona pitää vieläki vaihtelevammin ohjattuja tunteja itselleen:)

Huoh, ku tympäs. Testailin housuja, jotka kesällä meni hyvin jalkaa, ni nyt ne harvat, mitkä päälle sain hien kans ahettua kiristi niin maan perkuleesti. Kahet ihanat farkutki olis(jotka tosin ei oo vielä päälle kunnolla ees mahtunu ikinä :LOL: ) odottamassa. Jos kesällä neki menis jalkaan. Toivoo sopii:)

Toivottavasti tulis nyt sellanen helppo ja miinusvoittoinen viikko kaikille. Ite toivon todella, ett pääsisin jo alle tuon 65, jotta pääsis taasen tavottelee uusia lukuja.

Jees, jos menis nukkuu jotta jaksaa herätä kukonlaulun aikaan kattoo peliä(ja painonpudotus kiittää lyhyistä yöunista..)

Yhteistyössä