***Kevyempänä kesään***helmikuu -10

Kyllä on tämä akka ny lyöny lössiksi koko painonpudotuksen...

Eilen ketutti niin vietävästi tulo tulos, huomashan sen jo päälle päin ku maha pömpötti ku odottavalla äidillä että nestettä on kertyny. Ei sitte pitkään aikaan ookkaa noi kamalat menkkakivut ollu et onneksi loppuvat :whistle:

No tänään sitte repesin kunnolla :( on menny karkkia, rasvarinkeliä, siideriä ja käristemakkaraa ja mitä ikinä on tehny mieli :eek: mut onnex turvotus on katoomaan päin ja kotihousut on taas löysän tuntuset vyötäröltä.
No tästä on hyvä jatkaa kun kaikki mieliteot on täytetty. :$

Juu ja väinötär teretulemast munki puolesta, kiva jos tää ketju saadaan pysymään virkeenä. =)

Hei te jokka laskette pv:n pisteitä.....Paljonko viinirypäleistä menee vai kuuluuko ne ilmasiin???? Tänään oon yrittäny palata ruotuun, tuo juomapuoli vaan taas tökkii tosi pahasti mutta eiköhän se tästä.

Pihalla tuli pitkästä aikaa oltua pari tuntia kun oli nii mukavan lepponen keli, isäntä ahkeroi katolla lunta pudotellen. :D Ois sopinu mulle mut oli pikkusen turhan jyrkkä katto mun makuun :LOL: :LOL: kyllä ukkoki pari kertaa semmosen juoksupyrähdyksen narun kanssa otti kun lumet katos jalkojen alta, onnex oli kuitenki tuon narun piipun ympäri laittanu =)

Ääreistä täynnä repsahduksia oleva loma on nyt takana!
Tytön kaksi päiväiset synttärit on nyt takana!
Menkat mukavasti päällä!
Tästä ei voida taas päästä kuin alaspäin vaakalukemissa!!! :whistle:
Eli nyt takaisin ruotuun ja takaisin karppaamaan!
Perjantaina jälleen mukana punnituksissa!
Enkä muuten enää ikuna lomaile, jos se on tuollaista syömistä!!! :ashamed:
Onneksi mieskin aikoo nyt alkaa keventämään, josko munkin kevennys kävisi helpommin, kun toinen ei vedä herkkuja vieressä!

Niin ja väinötärelle paljon tervetuloa joukkoomme!!! :wave:

Maanantai huomenta!

Niin se on taas viikko alussa ja nyt kun jäin yksin kotiin potemaan niin aijai miten kaikenlaiset syömingit houkuttaisi... Suunnittelin kyllä että jahka olen tunnin verran kirjottanut tuota opinnäytetyötä niin lähden koiran kanssa lenkille, koitan valita koirattoman reitin, jolloin pärjään yhdellä kädellä...

Mukavaa viikkoa kaikille!

eipä ollu vaaka tänään iloinen yllätys: 69kg no nyt taas skarpataan että tulosta saa aikaan... toivottavasti tuo on nestettä kun tuli syötyä suolasta niin paljon ja en liikkunu viikonloppuna ollenkaan...
minni-iines
pituus: 157cm
aloituspaino:70kg
tavoite paino: 50kg (kesään mennessä -10kg)
paino nyt 69kg(1.3.2010)
viikkopudotus:+1.5kg
tsemppiä uudelle kuukaudelle kaikille... =)

Heippa!

Änkeän tänne teidän mukaan. Starttasin elämäntaparemontin viime viikolla ja alotin ananasmehukuurin joka jossain keskustelussa vilahti. Laitetaan nyt linkkikin: http://www.vogel.fi/advice/tips/Ananaskuuri.php
Olo on ollut paljon parempi nyt kun oon ollut 5 päivää kuurilla. Tarkotuksena olis siirtyä sitten luontevasti hyvähiilariselle ruokavaliolle ja saada ahteria liikkeelle hyötyliikunnan lisäks muutenkin. En ole vielä käynyt uudestaan vaa'alla mutta veikkaan että painoa tippunut tähän mennessä 1-1,5kg...

Vähän hirvittää tää laihduttamisen määrä, on kertynyt ilokiloja ihan liikaa.

Metso
pituus: 164cm
aloituspaino: 90,9kg
tavoite paino: 65kg (välietappi kesäksi 80kg)
paino nyt: ehkä 89,9kg?
viikkopudotus: 1kg?

Moikka kaikille!

Ite neuroottisesti taasen hyppäsin puntariin aamusella ja se näytti 66,0kg. Mua niin pelottaa, ett tääki viikko on jumitusta. Jos näin on, ni otan jonku tehokuurin kyl käyttöön. Jonku, ett sais ees vähä pontta tähän touhuun.

Viikonlopu kyl meni vähillä urheiluilla ja syötyä kyl tuli, ettei säästäri ainakaa vaivaa;)

Aamusella pyöräilin sen 10km, mut pitää jatkaa illemmalla. Jos nyt lähtis ennen päiväruokaa vaikka lumiukkojen tekoon:)

Kevyttä viikkoa kaikille ja toivotaan muille anteliaampia puntareita!

Yhteistyössä