***Kevyempänä kesään***helmikuu -10

Alkuperäinen kirjoittaja justiina83:
justiina83:
Pituus: 154
Aloituspaino: 68
Tavoitepaino: 56
Paino nyt: 64
Pudotettu yht: -4
Viikkopudotus: -1,5

heps, oli pakko kertoo tänne nää painokuulumiset, kun oli niin positiiviset. en siis enää ns. laihduta mut liikun sen 4 tuntia viikossa ja syön järkevästi.
voin aina välillä tänne näitä kuulumisia kertoilla. oli aikamoinen yllätys tuo vaakalukema =) mut ny on kyl ollu semmosta äklötystä et vaikka on nälkä niin mikään ei oikein meinaa mennä alas

oikeestihan oon vieläki ku viidennellä kuulla raskaana, joten uskon et menee aikaa ennen ku kukaan kehtaa kysyä et oonko taas raskaana. ny yritänki salata sitä mahollisimman pitkälle. kuopuksesta kärähin heti plussan jälkeen isälleni ku en ottanu saunakaljaa...ny ne on tulossa kyläileen meille mut enpä taia saunaa heille lämmitellä :LOL:

justiina ja salamatkustaja 5+jotain

Eilinen oli niin hullunkurinen päivä joten unohtui koko punnitus mutta korjasin asian näin lauantai aamusta ja miinusta oli tullut, tosin vain tuon puolikiloa mutta iloa se silti toi :D
Jospa sitä ottaisi itseään niskasta ja kävisi palelluttamassa nenänsä tuolla ulkona hirmuisessa pakkasessa pienen kävelylenkin :p

nipsu
Pituus: 170
Aloituspaino:99
Tavoitepaino:85 ja siitä sitten 75 jos hyvin käy
Paino nyt: 98,5
Pudotettu yht: 500g
Viikkopudotus: 500g

Täällä tuli hieman repsahduksia eilen, kun oltiin työporukalla "viihteellä".
Yksi normi siideri tuli juotua, joka oli vielä oikein makia. :|
Sit poppareita meni jonkun verran ja kourallinen sipsiäkin. Tulipa kolme viipaletta patonkiakin syötyä ja vielä kaiken kukkuraksi yksi hodari. :ashamed: :ashamed:
Onneksi tuli tehtyä eilen hiukan vatsoja ja aamusta tuli vähän kolattua lunta ja kohta sen saakin tehdä taas uudestaan. Tänään voisi testata kotona tuo Zumban, jos se vielä vähän tasottaisi eilistä... :whistle:

Mä sorruin nytn ja pahasti, eile oltiin ravintolassa miehe vanhempien kanssa ja sit oon syöny pullaa yms. Pläh. Äske vedin aamupalan oikee kunnolla, leipää yms. siihe päälle. No ei auta ku maanantaina jatkaa. :( En ees haluu punnita itteeni.

nyt taas pitkästä aikaa löysin tän pinon.. =) nyt on alkanu näkyy tulosta viimein... =)eli
nimi:minni-iines
pituus:157cm
paino:70kg
paino nyt:67,5kg
pudotettu:2.,5kg
viikkopudotus:n.400g
tavoite:-10kg (kesään mennessä)eli 60kg

Mitä sulla on minni-iines tavoitteena? Kirjaahan sekin vielä ylös, niin saadaan sekin tuonne listaan. =)

Täällä tuli zumbailut testattua juuri kotona. Hiki kyl nous pintaan, mutta tunuu kyllä tehokkaammalta siellä ryhmätunneilla, kun musiikki on kovalla ja liikkeetkin tulee vedettyä täysillä. Silloin saa uida hiessä. =) Mut oli tääkin nyt parempi kuin ei mitään. :whistle: Muutamat vatsat tähän päälle vielä niin avot! :D Lenkillekin ois tehnyt mieli, mutta tuo lumimäärä ja kylmyys pistää miettimään uloslähtöä toisenkin kerran. :|

Tavallaan kivasti menny viikonloppu:eek:n tullu hieman liikuttua ja esim.tänään aamusella pyöräilin 10km, illalla 20km+tein vähä ylävartalotreeniä ja pienen määrä vatsoja. Mut niin sitääki. Tänään nimittäin(niin kuin hela vkl)oon herkutellu. Tänään uppos tiikeri- ja lakujädee, karkkipussi(tosin sellanen pieni Malacon Must Dark Shot<-- älyttömän hyviä), minipätkispussista puolet+muuta härpäkkää. Noo, pitäähän sitä välillä;)

Tälle viikolle laitan kyl hillityn tavotteen ja toivon saavuttavani 65,5kg. Jos sit parin viikon päähän iskis alle 65kg. Ens viikko onki sitä seuraavan viikon tavoin vapaata töistä. Harmi;(. Mut saapahan aamusin liikkua ja syöminenki on hillitympää:). Pakollinen kävelylenkki tosin jää pois, mut onneks on pari kipaletta koiria, ni tulee ees laitettua nenua liikunnan merkeissä ulos:)

Toivotaan hieman parempia ulkoiluilmoja kaikkialle ja sitä itsekuria(tänne sitä ainaki sais lähettää roimasti:))kaikille.

Mitäs muut asettaa viikon pudotustavoitteiks?

Nyt jos alkais valuu sänkyä kohden. Suosittelen kyllä kaikille mahdollisimman paljon lepoa vuorokauteen. Se melkein ensimmäinen asia, joka pitää olla kunnossa, jotta paino tippuu. Ainaki itellä:)

Oho!! Eise mun herkuttelu sit nii pahasti vaikuttanukkaa! Vaikka eile viel syötii sitte mun iskä luona mitallikakkua, oli voittanu 800m SM kultaa. :) (Se on semmonen urheiluhullu) Vaaka näytti 68kg, olis varmasti näyttäny 67kg tai jopa 66.5kg jos en olis sortunu nyt, mutta eise mitää, jatketaan. :)

icefairy
Pituus: 162
Aloituspaino:70kg
Tavoitepaino: 58kg
Paino nyt: 68kg
Pudotettu: 2kg
Viikkopudotus: 2kg

Täällä ei tälle viikolle aseteta melkoisia tavoitteita! Tänään lähdetään illalla reisuun miehen kanssa ja palataan torstai-iltana. Vaaka voi näyttää melko hirmuisiakin lukemia perjantaina, mutta mä ainakin yritän pitää itsekuria yllä!!! :wave: :wave: Niin ja jatkakaahan reippaasti täällä palstailua, kun ite en varmaan pääse takas ennen perjantaita.

no voihan hitsinpimpulat! viikonloppu meni niin hienosti ja onnistuin välttämään kaikki kiusaukset ja käytyy vielä lauantaina lenkilläkin mutta sitten koitta paha maanantai kaiken pahan alku ja juuri ja sorruin syömään suklaata! kuka meille edes oli tuonut suklata kaappiin löydettäväksi :D nooh, ei auta kun lähteä vaunuilemaan jos tuo ei nyt kauheesti näkyisi perjantaina :D:D

Mae
No niin, taas on päivitykset päivätty ja ensi kuusta alkaen lasken aina su iltana ko. viikon miinukset. Eli laitettaisiinko aina päivämäärä "viikkopudotus" painon perään?!? Etten sitten laske jonkun miinuksia monena viikkona, vaikka olisivatkin vanhoja miinuksia :whistle:

Ja nyt jo karsin vähän tuota listaa, jatkan karsimista kunhan pääsen kunnolla vauhtiin :D Mulla on nyt kyllä lipsunut tuo KUNNON ruokailu. Mutta kalorit on jäänyt joka päivä vajaaseen 1300kcal ja on ollut proteiinipitoista :) Paino on kyllä pudonnut hyvin (joulun jälkeen punnitsin kotivaa'alla 86,6kg ja tänään 74,2kg) ja olen kovasti liikkunut, viikossa vähän vajaa 300min. Ja sitten teen vatsalihaksia kotona joka toinen ilta 150kpl (tai salilla jos käyn, niin sitten siellä )

Ainut ongelma mikä on, niin mulla ei ole enää vaatteita (oikeasti juuri ollenkaan) mitkä näyttäisi hyvältä, saati pysyisi, päällä. Ja harmittaa uusi villakangastakki, kevättakki, syksyllä ostetut farkut, kaikki siistit juhlavaatteet, kalliit (syksyllä ostetut) ulkoiluhousut ja takki (nää saa ehkä jotenkin kursittua pienemmiksi). Minne mä kaikki nuo saan laitettua/myytyä?!?

ikuinen laihduttaja hauskaa matkaa, vaikkakin taidat jo ollakin matkalla.

Ja kaikille, ei ne yhdet kerrat herkuttelua haittaa (jos ei siis liikaa). Mutta sitten jos se on tapa, monta kertaa viikossa, niin silloin se näkyy kyllä vaa'assa.

Tsemppiä!

Kiitosta taas, Mae =)

Näköjään muillaki on aika rankka tyyli tän herkuttelun suhteen, ett pieniki määrä tympii. Välillä ku omat kirjotukset tuntuu vähä siltä ja tältä, ett napisen ihan turhasta. Jotenki tääl päästän todellisen minäni valloille ja urputan vähä pienimmistäki asioista laihiksen suhteen. Miehelle en viitti ihan näin jauhaa ;) . Se ku kyl kannustaa, eikä ostele mitään herkkuja (pyytämättä :whistle: ) mut loppupeleissä on kuitenki sitä mieltä, ett näinki olis ihan hyvä(se taitaa olla nuiden miesten tehtävä :D ). Mut tää laihis on mulle sellanen harrastus tjsp. Tai sen tuoma liikunta ja ruokamäärien kontrollointi. Ja välillä on myös vapaampaa. Esim.äsken vetäsin pari mini bites pätkistä ja Fami-patukan. Mut nää ihan sillä, ett kalorit täyttyis, ettei mee säästöliekille :LOL:

Mua jurppii tällä hetkellä, tuo iltapaino(punnitsen itteni aamulla ja viimesenä illalla ja toisinaan sata kertaa päivässä :ashamed: ). Puntari ku heittää aina ton, 66,9kg, ruutuun. Olis ees 100g vähemmän, mut ei, tuon saman aina.

Miten muuten te muut, jotka käytte tapaamassa puntaria useamman kerran päivässä, ni Millasia painoeroja teillä on aamu-ja iltapainon välillä?

Sitäki mietin, ett pitäisköhän sitä pitää lepopäiviä tuon pyöräilyn suhteen vai meneekö se kävelylenkkien kastiin, ett voi joka päivä?

Tänään on muutenki tullu taasen liikuttua, ku pyöräilyä 30km, 30min kävelyä ja punttitreeniä 50min. Ai että ku tuo viimeks mainittu oli ihanaa pitkästä aikaa. Lihaksissa mukava tuntu koko päivän ja seuraavanaki päivänä viel:)

Jees, pitänee taas lopettaa ja alkaa suunnittelee nukkumaan menoa sohvan kautta. Jos Kallion jaksais kattoo ja sit unille. Hyvät yöt kaikille :wave:

Varmaan joka toinen kirjotus on multa;). Noo, hypätkää yli, ku ei näissä mitään ihmeellistä oo.

Mutta, jännittää kyl mitä puntari sanoo pe, ku nyt olis viime pe +200g. Eilen toki oli urheilullinen päivä ja lihakset on hamstrannu nesteitä. Vai onko??? Sen näkee pe. Jännittää.

Tänään pyrin pitää jonkusorttisen vaparin, ku jo iho on sen verran kuiva 2X/pv suihkuista ja muutoinki. Jos tekis vaan jotain pientä gymstickillä ja illalla pyöräilis vähän:)

Mites on muilla viikko pyörähtäny käyntiin?

Alkuperäinen kirjoittaja icefairy:
Lunga Oho, hassua että sulla näyttää samaa, mulla näyttää aina illalla enemmän. Mutta tosissaan ku ei oo tota digivaakaa, ni ei näytä ku täysiä kiloja.
Tää on, ku kirjottaa nopeesti ilman sen suurempaa ajatusta ni tekstin ymmärrettävyys on vähä sitä ja tätä :ashamed:

Niin paino tosiaan näyttää vähemmän aamuisin, jopa -2kg. Mut tuo paino illalla on jatkuvasti tuon 66,9kg. Aamuun sit kyl putoo jonku verran.Mut tuo 65,5kg tavote tuntuu vähä vaikeelta, ku nyt ti paino oli aamulla 66,1kg, eli pitäis pe-aamuun laskee 600g. Tokkopa putoo terveellisin keinoin!

Heippa!

Mä olin lasten kanssa viikonlopun mun äidin luona ja ikävä kyllä siellä ei isommin tullut pisteitä laskettua... Vaaka näytti kuitenkin tänään 500g vähemmän kuin perjantaina joten ehkä se tästä...

Olen nyt koittanut päivittäin tolla crosstranerilla tehdä vähintään 30 min ja sitten koiran kanssa lenkillä käyn myös. Tosin nyt kun kelit on olleet huonot niin ne lenkit on olleet aika lyhyitä.

Mulla on kanssa tuo iltapaino yli kilon enemmän kuin aamupaino. Olen palannut takaisin vanhaan systeemiin, eli enää en vaakaa piilota tai karta, vaan punnitsen itseni joka aamu, silloin se kontrolli sit kuitenkin pysyy jollain tavalla parempana...

Viikon pudostustavoitteista... Kyllähän se n kilon pudostus olisi kiva, mutta tuskin onnistuu, mutta jos nyt saan pidettyä painon edes 500g miinusmerkkisenä, niin olen iloinen. Ja sen lisäksi, se että saisin itseni siirtymään sohvalta crosstraineriin joka ainut päivä. Koska liikunta on mulle aina ollut erittäin vastenmielistä, enkä sitä nytkään tee mielelläni.

Mukavaa viikkoa kaikille!

Hei

Tällanen välihaaste halukkaille, eli Kuinka moni lähtee mukaan herkkulakkoon?
Tekis aluks ihan silleen, ett vaikka viikko herkuitta. Katotaan moni pysyy ja kovennetaan panoksia(lue:viikkoja lisää). Saattaapi olla ett meikä ainut ja seki loppuu alkuun, mut yritys ainaki. Sais säästettyä turhissa pisteissä/kaloreissa/sokereissa ym.

Ite aattelisin, ett tää käsittäis karkit, suklaan, makeat leipomukset, jäätelöt ym.ym. Siis kaiken makean. Olis kiva ku olis kieltäytyny herkuista vaikka kesään asti kokonaan. Niistä ku ei oikeesti oo mitään hyötyä. Tai jos totaalikieltäyminen kuulostaa ankaralta, ni sit vois valita yhden sallitun herkun, mut ite kyl yritän kokonaan eroon.

Huomasin vaan äasken välipalalla, ett ihan viinirypäleet on melko makeita ja toimii herkkuna. Samoin makeat mandariinit.

Huomaatte varmaan, ett mulla aina hyppii näitä mahti-ideoita pitkin viikkoa, mut jos tän sais ihan toimimaanki:)

Hei kaikille!!!

Viikonloppu meni taistelles öljypolttimon kanssa, miksi ne aina takkuaa kun on kylmimmät ilmat :headwall: :headwall: Tuntu oikeen helpottavalta kun maanantai alko että josko nyt helpottas :LOL: :LOL: Ja oppii muuten äkkiä arvostamaan näitä kaikenmaailman lämpösysteemejä kun ne toimii tällä kelillä.

Nää pakkaset alkaa jo pikku hiljaa ärsyttämään ja kun toi meitin pikku herra on kamalas räkätaudis ei paljon viitti pihalle mennä ja neitihän menis muttei yksin, joten voitte arvata lopputuloksen.

Viime yönä olis pikku-ukko antanu nukkua kunnolla niin enköhän uskollisesti palvonu tota herra kuuta :kieh: :kieh: ja tänään siivotes aattelin et on jotenki outo olo...No syy selvis :headwall: :headwall: rapakelit pakkasen iloksi. Ei siis ollu mikään ihme kun hyvää on tehny koko ajan mieli, oon yrittäny sit popsia maissinaksuja ja riisikakkuja pahimpaan himoon. Mutta ei tee varmaankaan hyvää perjantaita ajatellen nää joka kuukauden riesat :LOL:

Jaa mitähän piti kommentoida...
Lunga mä oon laittanu itteni porttikieltoo tuon puntarin suhteen, perjantai-aamuna käyn ja jos oikeen huonosti tuntuu menevän nii tiistai-aamuna katon välituloksen :LOL: hah, minäkö tapojeni orja :x :x mutta muuten mä hyppäisin puntarilla monta kertaa päiväs ja luvut menis totaalisesti sekasi :LOL:

Hirveitä liikuntasuorituksia teillä :D :D ja mä en tee sit yhtikäs mitää. Lenkillä en pääse käymää yksin ja noitte muksuje kans se ei oikee onnistu ja kun asuu täälä takamettis nii ei oo mitää punttisaliakaa lähettyvillä. No kun luvut on vielä suotuisia niin ei hätää!!! Teidän juttuja lukies tulee kyllä mieleen pitäskö joku crossari tms hommata mut kuiteski se jäis tuohon pölyttymään tai sit joku telois sillä ittensä ku pitäis sitä kiipeilytelineenä.

Mutta nyt täytyy rientää, herkkulakko kuulosti hyvältä idealta mutta ei taida tällä viikolla onnistua

:'( :headwall:

Nyt hei ihan oikeesti. Auttakaa! Pian alotan kaken muun lakkoilun sijaan puntarilakon. Se pentele näytti TAAS 66,9kg äsken ku siiihen erehdyin.

Vapaapäivästäkää ei tullu mitään, ku Gymstickillä vedin sittenki ihan ok-treenin,kävin koiran kans pyryssä reilun puolen tunnin hikilenkin ja pyöräilin huikeet 50km ni silti. Hitto! Ei sovi mulle tuo puntarissa hyppiminen. Tympii vaan ellei tuu miinusta perjantaina...

Huomenna palautan lihakset, ku pitää illalla sittenki piipahtaa töissä muutaman tunnin ajan illalla. Ja torstaina olis sit joku tehotunti (oliko tehostep tai pump?) ni jaksais sillon paremmin. Mut hitto vie....

icefairy Salilla käyminen kyl on mukavaa. Ja siitä on vaikeampi lipsua, ku on kuitenkin rahaa kiinni ;) . Itekki välillä mietin meneväni, mut toistaiseks oon tyytyny tähän "kotisaliin":)

Nyt voin melko varmasti sanoa, ettei miinusta oo tulossa. Voinpahan kuitenkin todeta, ett lihaksisto on saanu kyytiä ja ehkäpä kiineytyminen olis käynnissä...Piti oikein ottaa tän painon hetkiset mitat. Ku rupesin miettii, ett mitäs jos tuo pyöräily alkaaki kasvattaa reisiä. Mulla ku on aika betonit jo ennestään, ni mielummin haluaisin niistä muutaman sentin kapeammat ku yhtään isommat. Ja muutenki piti mittailla, ett saa seurata senki puolesta, jos tuo paino alkaa junnaa. Nyt näköjään on uus junnauspaino:66kg.

Tympee ku tyttö on kipeenä ja valvotteli yöllä. On niin kova yskä, ett ihan oksens kuolalimaa :( Reppana! Onneks tuli tää pakollinen vp-viikko ja viel ens vk on hiihtolomaa ni saadaan rauhassa parannella kotona.

Josko tässä alkais valmistautuu töihin menoon. Lähes pakosta tulee käveltyä mennen ja tullen. Paikat vaan on tosi kipeenä eileisestä maratonipyöräilystä. Josko tuo kävely vähä vetreyttäis(joo kyllä, -20 astetta on paras lä'mmittelykeli;))

Toivon teille muille munki eestä miinusta perjantaiks. Olkaa onnellisisa, te joilla paino ei junnaa ilman syytä:)

Lunga: Minä tahon kanssa herkkulakkoon! Joko heti alotetaan? Alkuun toi viikko kerrallaan ois musta ainakin tosi passeli. Mulla on ollu nyt kamala flunssa 4 päivää ja nyt alkaa helpottaa vasta, tänään aattelin käydä lenkillä uhmaamassa yskää kun ei millään jaksa enää olla liikkumatta. Ihana huomata että on jääny tavallaan koukkuun liikuntaan. Toivottavasti ei tulis plussaa perjantaina :'(

Ai niin ja piti vielä Lungalle kommentoida tota painon junnaamista. Mulla jää kans joskus jumittamaan paino mut yks kikka on toiminut ja se on ollu pieni herkuttelu tai sit oon syöny vähän huolettomammin yhtenä päivänä. Jos sun kroppa on menny säästöliekille?

Tulimpa nopiasti täältä lomailun lomasta huuteleen, että plussaa tulee tällä viikolla ja roimasti! Eilen kun päästiin perille Riikaan, juostiin ekana mäkkäriin iltapalalle. Sen jälkeen en ole katsonut, mitä suuhun on mennyt... kaikkea mahdollista! Suklaata, sipsiä, limua, roskaruokaa... Päätin olla laskematta ja huomenna illalla palataan taas ruotuun!!! :whistle:

tänään tuli sitten taas hieman syötyä ylimäärästä kun oli appiukko kyläilemässä ja mokoma toi munkkia kahvin kanssa! nooh sain pidettyä itsekurista sen verran että vain yhden pienen söin, mutta saa nyt nähdä mitä vaaka perjantaina näyttää hieman jännittää. Tosin saleilemassa kävin tänään että ehkäpä se tasapainottaa jos sitten huomenna olis taas tarkempi.. sais edes sen 10 pois kesään mennessä :D

Yhteistyössä