***Kevyempänä kesään***helmikuu -10

Nii ja mä varmaa punnitsen itteni maanataisin. :eek: Ku alotinki ma, eli viikko sit kulunu. Kävin tossa vaalla äske ja 1kilo tippunu jee. Huome aamul vois vaaka näyttää 68kiloo, ni olisin happy. :D Onneks meil ei oo tota digivaakaa, ni tää ei näytä ku et jos on puol kiloo tai kilo tippunu. :LOL:

Kattelin tuossa Suurin pudottaja(tai tytön sanoin Suurin pudottava). Siinä jollain tippu 7kg viikossa, ni aatella jos iteltäki tippuis sen verran viikossa. Olis viikossa tavote saavutettu :LOL: . Joo, ei ehkä kotikontein mahdollista.

Tähän asti menny tää päivä ihan putkeen. En sortunu ottaa lisää ruokaa(säälittävää, ku seki mun ongelma kaikkien maailman herkkujen lisäks). Töissäki oli tarjolla paria erilaista pitkoo, laskiaispullia, kahenlaista suklaata(toinen viel mun lemppari) ja mä kieltäydyin kaikista. JEE!!! Tää kuulostaa välillä vähä häiriintyneeltä. Ja viel ku joku näkis mun päivittäisiä toimintoja, ku punnitten kaiken mitä laitan suuhuni ni siinähän sitä on. Onneks on pudotettavaa, ni ei oo niin vakavaa nää mun rutiinit:)

Toivottavasti huominenki menis hyvin. Illalla olis se Zumbaki testattavana:)

Lunga Mä en oikeesti tajuu mitä ne on miehet on sen viiko ainaka syöny, ku kahel tippus 6kiloo ja yhel se 7kiloa. :D

Täl nutrilett kuurilla oon kuullu et voi helposti ekal viikol tippuu semmonen 5 kiloa, jos siin on ylipainoo.

Perjantai sopii punnituspäiväksi. Karsimistakin saa tehdä jos esim. kahtena peräkkäisenä viikkona ei ole ilmoitellut mitään itsestään.

Minäkin ihmettelen Suurimman pudottajan -6kg viikossa. 3kg viikossakin on mun mielestä hirvittävän paljon. Nimim. hyvä jos 500g viikossa lähtee. :ashamed:

Ylihuominen jännittää. Siis punnitus. Viikonloppuna on siskonpojan synttärit ja yritän hakata takaraivooni sanan KOHTUUS, KOHTUUS, KOHTUUS B)

Tänne sopii edelleen kans perjantai vaaka päiväks
ja listaa saa kyl karsia. Itsekin sitä tuossa taannoin pohdin, että aika moni on nuista pudonnut pois.

Täällä jännätään taas tulevaa punnitusta.
Varmaan on plussaa, kun on jotkut keleen wannabee menkat taas päällä. Kierukan laiton jälkeen ovat olleet niin kummallisia. :| Huominen Zumbakin on vaakalaudalla, kun en tiiä vielä, mahtuuko mukaan. :/

Heippatirallaa...

Mun mielestä perjantai on oikeen hyvä punnituspäivä, ja vaikka myönnän olleeni todella huono ryhmäläinen, niin lupaan yrittää parantaa tapani ja huomenna ilmoitan painoni, vaikka se onkin aivan kammottava.

Mä en siis ole edelleenkään päässyt ruotuun. Se ruoka vaan kulkee mun suuhun :x . Olen ollut nyt tosi väsynyt kun on töitä, koulua ja kotona kipeät lapset, yöunta 3-5 tuntia per yö viime viikot ja tuota univajetta paikkaan kahvilla ja suklaalla =(. Mutta jos saan mukana roikkua, niin en haluaisi vielä luovuttaa. Haluan uskoa että kyllä tämä tästä vielä.

kiitos kaikille onnitteluista!

siirryn takaavasemmalle ja toivotan teille hurjan paljon miinuskiloja! ite koetan välttää pluskiloja =)

kävin tänään tunnin juoksulenkillä, sitähän sanotaan et liikuntaa voi harrastaa entiseen malliin viikolle 20 asti eli 15 viikkoo voi vielä juoksennella...

eka neuvola vasta 24.3. sinne asti pitää vaan ootella ja toivoa et kaikki on hyvin.

latokaahan huomenna paljon miinuksia kehiin, minut voi poistaa siitä laihislistalta. mut voin käyä välillä kurkkimassa teitä, mikäli sopii

justiina ja masuasukki 5+jotain

Tsemppiä nöpö80!!! Kyllä se siitä vielä laskuun lähtee!
Pitää vaan olla se halu, jotta siihen oikeasti pystyy!

icefairy, kuinka voit elää repsahduksesi kanssa?!?!? :D
Kamalaa lipsumista!!! :D

justiina83, hirmusesti onnea matkaan! :heart:
Käyhän joskus tosiaan meitä moikkaamassa! ;)

Mulla muuten parturi huomas eilen, että olin laihtunut. =)
Kukaan muu ei olekaan vielä maininnut ainakaan mitään.
On se mahtava fiilis! :whistle:

Tänään oli Zumba päivä! Huomiselle suuret odotukset, kun lipsumisia ei nyt ole isommin tullut viikonlopun jälkeen. Tosin ne menkat varmaan tekee tuoloaan ja turvottaa. :|
Katsotaan, tullaanko huomenna korkealta ja kovaa vai ollaan edes vähän tyytyväisiä. :wave:

No niin, alkaa henkinen valmistautuminen huomiseen ja miinusta toivoen:). Tänään ollu kelpo päivä, kalorit ei oo menny yli ja liikuntaaki on tullu harrastettua(huikeet 8km kävelyä, zumbaa 50min ja kuntopyöräilyä 27min). Josko huomenna puntari sit palkitsis. Kuitenkin plussaa kolme kiloo :LOL: . No vähä oon vakoillu tässä viikon mittaan ni eiköhän se oo alle 67kg...

justiina83 Ymmärrän hyvin, jos jättäydyt pois piiristä, mut silti kosiskelen, ett jäisit. Olis kiva lueskella tällasta raskausajan painonhallintaa. Ite ku raskauden aikana laiskistuin täysin ja keräilin vaan kiloja viikkojen kuluessa. Kovalla työllä saadut lihaksetki surkastu pois..Ja jos nyt et aktiivisesti ni ees välillä kävisit kirjottelemassa kuulumisia:)

Mitäs muuta piti tähän romaaniin raapusta...Jaa'a. Ehkäpä teidän iloks jättäydyn tähän ja palaan vasta huomenna ketjuun;)

Itelle ilmaantu yllätysvapaapäivä huomiselle, joten on aikaa kertoa puntarin ja mun kohtaamisesta heti aamutuimaan.

Eli huomiseen, miinuksia havittelevat kanssasisaret :wave:

Justiina83 hirmusti onnea ja tsemppiä raskauteen! :heart: alotan tänään herkkulakon pariks kuukaudeks, siis totaalilakon kun nyt oon aina sillon tällön viikonloppusin palkinnut itseni jollain makealla,mut nyt nollatoleranssi. Minä kävin ostamassa kokoa pienemmät housut, vitsit että oli hieno fiilis kun ei mistään kiristänyt! =) Nyt sit vaan sinnikkäästi yritän saada nekin liian isoiks jalkaan, saa nähdä mitä huomenna vaaka näyttää.
Palataan tuomiopäivänä!

heips.

mahtuiskos tänne vielä yksi epätoivoinen ainainen laihduttaja äiskä joka viimein otti itseään maanantaina niskasta kiinni ja totesi että nyt saa kilot lähteä. Lapsia löytyy kaksi ja kiloja varmasti kummankin lapsen edestä ihan liikaa tavoitteena olisi kesäksi tuo kymppi pois ja siitä eteenpäin vielä hieman lisää sitten loppuvuodeksi. perjantai sopii mainiosti punnitus päiväksi kun on tuo kuntoilusali päivä niin sen vuodelta kivi ja kukka vaa´alla sopii punnita vaikkakin se puntarille nousu on aina yhtä kamalaa..

nimi: nipsu
Pituus: 170
Aloituspaino:99
Tavoitepaino:85 ja siitä sitten 75 jos hyvin käy :D

että miinusta tuli!!!!!!! :wave:

Ikuinen laihduttaja
pituus 176cm
paino 89,5kg
tavoitepaino 76kg
BMI ennen 28,7
BMI nyt 27,1 (19.02.2010 laskettu 84 kilolla)
paino nyt 83,6 kg (05.02.2010)
pudotettu -5,9 kg
viikkopudotus 1,2 kg

Mahtavaa!!! Enemmänkin ois tietty saanut laskea, mutta tyytyväinen olen tähänkin!
Kohta saadaan uusi BMI lukemakin mittariin!

Hyvää Huomenta!!! Jee tänään punnitus päivä....ja oli minulle todellinen yllätys, paino tippunu kivasti...olen Zone dietillä, ja se TOIMII!!!!!! Saa syödä rasvaa ja proteiinia, mutta vähän hiilareita!!!

Pituus: 162cm
Aloituspaino: 77,0kg
Tavoitepaino: ensimmäinen tavoite olisi 70,0kg
Paino nyt: 75,2kg
Viikkopudotus: -1,2kg
Pudotettu yht: -1,8kg (punnitus perjantaina)
=)

Huomenta!

Hetken jo mietin, että jätän punnituksen väliin ja syön sen sijaan vaikka hieman suklaata... Tyttärellä laryngiitti-kohtaus vaihteeksi viime yönä ja nukkuminen jäi n 3 tuntiin. Mutta niin se on että tuo unenpuute on ihan vaan tekosyy, kuten moni muukin asia, mulle jonka "avulla" saan syödä paljon...
Viime viikkojen tulokset ovat surulliset:

Nöpö
Pituus: 158cm
Paino: 86,8kg (1.1.2010)
Tavoitepaino: 70kg
Paino nyt: 85,8kg
Pudotettu yht:
Viikkopudotus: plussaa reilusti viimeiset 3 viikkoa

Noin... Nyt se kamaluus on tuotu julki. Ja nyt vaan kunnon niskaperse-ote itsestä ja ylensyönti loppukoon.

Lunga
Pituus: 160cm
Aloituspaino:68,8kg (tänä aamuna)
Tavoitepaino: 59,9kg(50-luvulle askeleeni käy)
Paino nyt:65,9kg
Pudotettu:2,9kg
Viikkopudotus: 1kg...

Olipa onnistunu viikko ja se palkitsee:). Nyt ollaan jo lähellä tuota ekaa minitavoitetta, 65kg alitusta. Huippua! Kuitenkin jo haaveilen ajasta, ett pääsisin ihan "tuoreille luvuille", eikä aina pyöris nää samat 62-70kg edestakaisin. Noo sinnehän tässä ollaan menossa:)

Tuli taasen pyöräiltyä ennen aamupalaa 10km. Eilisillan Zumba ei aiheuttanu muuta lihaskipua, ku ett pohkeet on arat. Mä ku en osannu tehä niittä liikkeitä tarpeeks tehokkaasti. No kaloreita siinä kyl kulu ja hiki virtas:)

Kattelin tuossa, ett tuon päätavoitteen, 60kg alitukseen, on 6kg. Ihan kiva!

Mutta mutta, kevyttä ja itsekurillista viikonloppua kaikille. Tää päätti jättää viikonloppuherkutteluillan väliin. Tai ehkäpä lasi viiniä, mut ei suklaata ym.

Pituus: 154 cm
Aloituspaino: 69,4kg
Tavoitepaino: 63 ---> 59
Viikkopudotus: +0,5kg
Paino nyt: 66,3kg
Pudotettu yht: -3,1kg

No voi sun perskeles! Muut ootte sanu niin hienosti miinusta, mutta mulle plussaa. En käsitä. Tosin mä uskon vielä vaa'an tehneen virheen, koska se näytti aamupalankin jälkeen 66,3kg, vaikk aamuisin juon paljon ja syönkin ihan kunnon aamupalan. Eli jos vaikka huomenna ottaisin uuden "virallisen" lukeman. Silti PLÄÄÄÄH :|

pituus: 164 cm
alotuspaino: 78,5 kg
tavoitepaino: 60 kg
paino nyt: 73,2kg
pudotettu yhteensä: 5,3 kg
viikkopudotus: 0 kg

Näköjään ihan kivasti on vaikuttanut pojan synttäriherkut tulokseen, tai onneks ei kuitenkaan oo plussaa tullu mut ei miinustakaan
:ashamed: Mulle käy punnituspäiväks perjantai ja joku ehdotti että jos ei oo kahteen peräkkäiseen viikkoon ilmotellut painoa niin voi poistaa. Eli Mae voit siivoilla ainakin minun puolesta listaa.
Rupeen henkisesti valmistautumaan herkuttomaan viikonloppuun!

Ikuinen laihduttaja Haha, no kyllä se sillee tuntu pahalta, ku päätin et ei mitää muuta, mut oli kyllä nii saakutin hyvää salaatti!! :D Hienosti oot onnistunu viikossa. :)

Mä punnitsen sitte itseni maanatai aamulla, ku viikko kulunu. :)

Hellurei vaan kaikille!

Mahtavia pudotuksia tullut viikossa, onnea!! :flower:

Täälläkin tuli miinusta, jeejee!!! :) pääsin uudelle kymmenluvulle :D

Laurpap
pituus: 169cm
aloituspaino: 80,4kg
tavoitepaino: 68kg
paino nyt: 79,5kg
pudotettu yhteensä: 0,9kg
viikkopudotus: 0,9kg

Olen todella tyytyväinen :) ja palkitsin itseni jo pienellä palalla marjapiirakkaa :D noh, se kuluu pois illan SpinnBodyPumpissa..

Nipsu tervetuloa mukaan vaan! :wave:

Nöpö tuo on kyllä justiin että jos on huonoja öitä takana ja on ihan superväsynyt niin ei jotenkin jaksa edes ajatella mitä sitä suuhunsa laittaa ja kuinka paljon.. Mutta tsemppiä vaan, kyllä se laskuun lähtee!! :)

Nyt kylppärin pesuun, kun poitsu nukkuu päikkäreitä.. saa nähdä kauanko nukkuu kun ei voinu ulos laittaa :/

Laurpapkin toivottaa Lungan tavoin kaikille itsekurillista viikonloppua! :) :wave:

Tää on nii kyllä mua, mutta nyt ku on viikko tsempattu ja eletty terveellisesti, ni pitihän sitä nollata, jotta saa taas alottaa alusta;)

Näin perjantain kunniaks söin geishakarkkeja 12kpl, ylimääräsen leivän, nukuin päikkärit ilman tarvetta ym.ym. Tällasta tää on mut no:). Mitähän vaan viikonlopusta tulee..
Voivottelun aiheuttaa se, ett kello on vasta puoli kolme ja päivällistäkää ei oo syöty. Enkä kyl koe tervelliseks olla syömättä iltaa. Kai pitää vaan rääkätä kuntopyörää näidenki edestä;)

nipsu87, tervetuloa joukkoon! Tänne mahtuu kyl! :wave:

ma-mi, toisina viikkoina tulee miinusta ja taas toisina plussaa, mutta älähän lannistu! Kyllä se siitä vielä putoaa ihan varppina!

Olen muuten huomannut, että olen ollut paljon pirteämpi, kun olen jättänyt hiilarit vähälle. Ei töissäkään lainkaan väsytä kuten ennen. =) Tänään tuli tosin tietoisesti repsahdettua. Ollut tapana perjantaisin tai lauantaisin antaa vähän vapautta itselleen. Tänään se tarkoitti vierailua paikallisessa kiinalaisessa ravintolassa. Nyt on vatsa hirmu täys, mutta himot taas tiessään vähän aikaa. Hirvittää vaan se esi viikkoinen matka, jolle olemme lähdössä. Kumpa kaikki ei tulisi siellä takaisin! :/

Tänään postissa saapui mun Zumba DVD:t. Niitä ajattelin huomenna aamupäivällä testailla. :whistle:

nipsu87 mukaan joukkoon vaan =)

Pituus: 161cm
Aloituspaino: 75,9kg
Tavoitepaino: aluksi alle 7-kympin
Paino nyt: 71,4 kg
Pudotettu yht: -4,5kg
Viikkopudotus: -0,9kg

JEEEEEE!!!!! Miinusta tuli ja paaaaaljo enemmän ku odotin. Tääläki tuo pojan sairastelu on laittanu välillä omat syömingit sekasi ja yösyöpöttelyynki oon sortunu :ashamed: :ashamed: Mutta oon yrittäny juoda enemmän ku aiemmin, oisko se auttanu...Nyt hyvin mielin vkonlopun viettoon, karkkipäivän aattelin viettää mut karkit on kyllä sokerittomia :LOL: , hyviä kuiteski...Sunnuntaina mennää talviriehaan, sielä voi lätty kermavaahdolla tulla nautittua :ashamed:

Tällä viikolla lähtiki meistä monta kiloo läskiä :LOL: :LOL:
Hyvä me, jatketaan samaan malliin eikä lannistuta pienistä vastoinkäymisistä. Tsemppiä ja hymyä huuleen!!! :D

Mae
nipsu Mukaan vaan!

Yritän huomenna laittaa nuo päivitykset, tänään en vaan jaksa. Oltiin päivä HopLop reissulla ja sitten kävin vielä spinningissä illalla.
Mulla näytti vaaka tänään aamulla (nuo mun punnituksethan on ollut ryhmän vaa'alla ja iltaisin) 74,5kg ja meidän vaaka näyttää vähän yläkanttiin (olen verrannut ;) ) Mutta 12kg lähtenyt joulun jälkeen :D
Mulla on nyt tullut se ongelma, että aluksi laitoin tavoitteen siihen 70kg ja nyt minusta on alkanut tuntumaan, että miksi ei siitä alemmas pudottaisi. Vaikka 68kg.... Pitäisi vaan olla järkevä.

Mulla ei ole sen pussisoppakuurin jälkeen tehnyt mieli juurikaan herkkuja tms. Ja ongelma on saada edes 1200kcal täyteen päivässä, jolloin aineenvaihdunta toimisi moitteettomasti.
Ja suurin muutos on tapahtunut siinä, että kahvipöydässä saatan syödä vaikka pullan tai keksin tai jopa molemmat, mutta en syö niitä enempää (niin kuin ennen, keksejä joku 5 ja 2-3 pullaa)

Yhteistyössä