***Kevyempänä kesään***helmikuu -10

Pääsenkös mukaan! Mulla alkaa vähä erilainen lauhdutus huomenna, nutrilett kuuri meinaan! Aattelin sitte täällä kertoa mite onnistun! :) 18 vuotiaana painoin 47kg, sinne en ehkä pääse enää ikinä. :D Mutta jos alle 60kg ni olen todella iloinen!

Pituus: 162
Aloituspaino:70kg
Tavoitepaino: 58kg
Paino nyt: 70kg
Pudotettu:
Viikkopudotus: Luultavasti siis maanataina, kun viikko kulunu. :p

tervetuloa mukaan icefairy. :wave:

Tulin tänne taas tilitteleen päivän repsahdusta. :ashamed:
Tuli ystävien kanssa nautittua pari pientä lihapasteijaa, ystävänpäiväleivos, kaksi suklaanapua ja yksi pieni keksi. :/ Nooh...sen lisäksi en ole syönyt tänään kuin yhden kanapihvin ja nyt illan aikana en ajatellut mitään suurta en syyäkään. :whistle:

Näyttäisi hieman siltä, että menkat olisivat alkamassa, joten seuraavalle perjantaille onkin varmaan tiedossa plussaa vaa'alla. :| Mut ei mahda mittään! Se on se naisen osa. :/
Turpoo aina kroppa ihan hirmusesti menkkojen aikaan se näkyy kyllä aina puntarillakin.
Torstaina koitetaan päästä taas Zumbaamaan ja saimpa eilen tilattua itselleni oman Zumba DVD:nkin. =) Tänään katsotaan illalla Fame ja haetaan hiukan motivaatiota ja lisäpotkua. =)

Lunga
Pituus: 160cm
Aloituspaino:68,8kg (tänä aamuna)
Tavoitepaino: 59,9kg(50-luvulle askeleeni käy)
Paino nyt:66,9kg
Pudotettu:1,9kg
Viikkopudotus: okg...

Plaah, no ei ainakaa plussaa tullu.

Eilen oli herkuttelua koko päivä, ku oli nuo syndet. Mut jotain ihmeellistä sattu:paino putos 100g. OHO! No tänäänki oon rääppiny herkkuja, jotenka lupaavalta tää ei vaikuta. Mut noo, ens viikko taas tsempataan:)

Mukaan vaan kaikki innokkaat. Ja listaa vois kyl siivota, ku osa ei taida päivittää tietoja(mäki vähä myöhässä aina :ashamed: ). Niin ja perjantai sopii sattuneesta syystä hyvin punnituspäiväks:)

Ens viikolla olis tarkotus testata ohjattuna tuntina zumbaa. Saas nähä millanen väkkärä oon siel. Josko kaloreita kuitenkin kuluis;)

Piiskaan itteni ens viikolla kommentoimaan viikon kulkua ja sit perjantaina tuun kertoo miinustuloksia vaikka maailma repeytyis kahtia ;)

Mukavaa ja aurinkoista viikon aloitusta kaikille. Niin ja rentouttavaa sunnuntaita. Ite aattelin suunnata saunaan, ku lapsi nukahtaa.

Kiva, että tänne mahtuu mukaan :) ja tervetuloa myös icefairy!

Täällä myös menny tänään vähän herkutteluksi.. kaksi laskiaipullaa oon mahaani tunkenu :ashamed: noh, huomenna zumbaan ja kaksi muutakin jumppaa tiedossa ensi viikolle, joten ehkä se tästä taas :)
Miehelle just sanoin että tähän taloon ei sitten osteta mitään herkkuja, koska jos tuolla kaapissa karkkipussi on niin itseni tuntien se varmasti myös tyhjenee..

Mietin tässä, jos sittenkin rupeisin noilla pisteillä syömään.. niillä sain pari vuotta sitten kuukaudessa 5kg pois.. Täytyy varmaan kaivaa ne oppaat tuolta kaapista. Oliko täällä muita jotka pisteillä laihduttaa?

Mutta ei kummempia kun hirmusti tsemppiä kaikille ensi viikkoon!! :)

Maanantai huomenta!
Juu-u, vaa'alla kävin aamulla ja tulos oli juuri niin kamala kuin pelkäsin. Nyt olisi taas kerran saatava itseään niskasta kiinni. Olen tässä kovasti miettinyt että millä sen oman ajatusmaailmansa saisi muuttumaan hieman vähemmän ruokakeskeiseksi... Siis, mä syön iloon, suruun, väsymykseen, ja ihan muuten vaan.... Että oppisi sen että söisi vaan niinä tiettyinä ruoka-aikoina ja herkkuja vain esim. kerran viikossa. Siis tiedän laihtuvani sitten kun moista ohjetta noudatan, mutta miten saisin tuosta "elämäntavan"??? Sitä itsekseni mietin, koska onhan se niin että tämä mun jojoilu jota olen vuosia harrastanut ei ole elimistölle erityisen hyväksi sekään...

Laurpap: Noilla pisteillä mäkin koitan laihduttaa, ne toimii hienosti ainakin mulla. Viime aikoina on ongelma ollut se että olen lopettanut laskemisen muutaman päivän jälkeen =(.

Mutta tästä päivästä toukokuun loppuun olis nyt tarkoitus laskea ja katsotaan sitten mitä vaaka näyttää... -10% nykypainosta olis kiva...

Näillä mietteillä ostamaan kummipojalle rippilahjaa.

icefairy tervetuloa mukaan!!!

laurpap pisteillä tääläkin mennään eteenpäin, tosin on kymmenen vuotta vanhat brosyyrit :LOL: :LOL: mutta aikoinaan niillä läx 15kg :eek:

Toi juominen on taas mulla päässy unohtumaan :headwall: :headwall: no eipä oo tarvinnu wc:ssä rampata :kieh:

Taas tuli viime yönä pojan kans valvottua kax tuntia, pikkusen piti itteensä komentaa etten menny likan karkkikipolle, alkaa nää yöhuudot jo v****maan, no tänään lekuri katotaan korvat :whistle:

:wave: :wave:

Tiedättekö, mä asetin itselleni huiman tavotteen ja pyrin saamaan perjantaihin mennessä kilon pois, eli 65-alkavalle painolle pitäis päästä:). Jos pysyn ruodussa, ni uskon tän olevan ihan mahdollista, sillä viikonloppu meni herkutellessa ja oletan sit olevan nesteitä kehossa;). Saas nähä, mut yritys on ainaki kova(näin maanantaina aamupalan jälkeen :LOL: ). Pitäis käydä hakee eväsruokiaki ku olis tiedossa neljä työpäivää tälle viikolle..

Mut sitä edelleen ihmettelen ihan oikeasti, ett kun perjantaina söin roskaruokaa(en mitään pientä ateriaa vaan plussana jälkiruokineen ym.), join siiderin, söin karkkia ym.ym. Lauantaina tuli vedettyä normiruokien lisäks(joista päivällisen soin klo 19 illalla) sokericrème-kuorrutuksellista täytekakkua(täytteenä vieläpä mariannemoussea :eek: ) useaan kertaan, sokerilimsaa, laskiaispullia, keksejä, karkkia, sipsiä, kinkkupiirakkaa ym.ym. Sama meno viel sunnuntaina. Ni paino ei silti noussu. IHME!!!! Yleensä ottaa aina piikin ylös tollasen jälkeen. Noo, en valita. Onpahan kivempi jatkaa pudottamista, ku pääsee tavottelee tuoreita kilolukuja:)

Tänään vois rytkiä vatsoja, ku oon vihdoin palautunu täysin ed.viikosta ja keho olis taas voimissaan:)

Mites muilla on innostus viikon alussa? Ja minkälaisia minitavotteita teillä on:)?

Kauhee määrä kirjotusvirheitä. Aina pitäis oikolukee ennen lähettämistä.

Kattelin itestäni tarkoituksella otettuja laihdutuskuvia alkaen 75kg(vai oliko painavampanaki). Alin paino oli 64,9kg. Keksinki, ett tuossapa uus tavoite miljoonien muiden tavoitteiden joukkoon(eikö se vaan lisää motivaatioo, ku on tavotteita, joten enemmän tavoitteita-->enemmän motivaatioo saavutettua ne), ett saisin pudotettua paino niin, ett saisin otettua tuoreita kuvia:)

Himputti ku on innostusta:). Kunpa jatkuis lopunelämää.

Noista minitavoitteista tuli mieleen että voisin heittää kolmelle viikolle itselleni haasteeks et sais kilon per viikko vähintään pois niin pääsisin alle 70 kiloon ekaa kertaa melkein vuoteen! Näin ja nyt lenkin kautta jumppaamaan pariks tunniks. Oikein aurinkoista viikkoa kaikille ja hirmuisesti tsemppiä! =)

Mun innostus meni kun käytiin äitikaverilla kylässä ja siellä oli pannukakkua. Söin 2 palaa, mutta onneksi ne oli pieniä. No nyt ei ole nälkä, joten jospa tän päivän pisteissä pysyis. Päätettiin miehen kanssa aloitta ke karkkipasto. Kääks! Mutta perjantaita odotan ja toivon, että edes sama kuin viime perjantaina (65,8kg) näkyis ruudussa. Ei ainakaan enempää.

just tulin jumpalta ja hain samalla apteekista raskaustestin. huomenaamulla testaan mitä näyttää...jänskää!
pyrin harrastaan liikuntaa 4 tuntia viikossa. jos testi näyttää plussaa, jota toivon, lopetan tyystin tuon sokerin. meinaan kakkosesta oli raskausajan diabetes ja sitä ei huvita saada toista kertaa...nyt oon syöny herkkuja kerran viikossa

Köh...tai ehkäpä röh...

Mä se en osaa näppejäni pitää erossa herkuista. Ja ku nuita synttäriherkkuja riittää ja riittää...Tänään kävi viel "Matti Myöhäisiä" syndekakulla ja pitihän siinä itekki istua ja syödä...syödä...syödä...niin ja syödä! Huoh! Ja ruuallaki santsasin lisää. Nyt päätinki, ett ruokaa aletaan tekee oikeesti realistinen määrä, eikä "yhdelle ylimääräiselle"(joka tapahtuu tietämättä kauheessa nälässä). Jos sit osaisin olla ottamatta lisää ja tyriä tätä hommaa.
Tympii NIIN jos ei taaskaa oo pudotusta.

Tuon herkuttelun ansiosta pyöräilin sit 30km (aikaan 62min) niin ett hiki virtas. Ja aamullahan poljin vapaa-aamun kunniaks 10km, ett jos nyt ei niin olis kyrvässy. Mut miinusta on turha odotella. Nyt vielä ku tuo kerran viikossa punnituski on lipsunu sataan kertaan päivässä...

Juu, paremmalla kurilla huomiseen. Nyt taitaa peti kutsua, ett jaksaa herätä 5.45:)

Oletpa aikaisin testaillut. No, mäkin aikoinaan heräsin neljältä, tein testin enkä osannut enää sen jälkeen nukkua. Meidän tyttö jää ainokaiseksi, joten oon tosi onnellinen toisten raskauksista. Enkeleitä raskaustaipaleelle.

justiina83 Onnea onnea!! <3

Mä itse sain keskemenon 6 päivä, et meillä ehkä jää yritys vähäks aikaa. :/ Mutt siitä tuo laihis idea sit lähte, et nyt ne vanhat raskauskilot pois. :p

Eka päivä nutrilett kuuria siis takana, eile särki pää ja kun nukkumaan menin ni mahaa kurni. :D Hyvin meni muuten! Koitan olla niillä sen 12 päivää ja sen aikana pliis 6 kiloa ainaki pois. :D Meillä on tuommonen tavallinen vaaka.. et en ala punnitsee itteen joka päivä, ehkä sitte lauantai aamulla, ku 5 päivä tehokuuri ohi.

Mae
No niin, i'm back... B) Nyt on taas kaikki päivitykset tehty ja odotan KAIKILTA kommentteja tuohon punnituspäivään ja listan karsimiseen!!!!!

uusille tervetuloa!!! :flower:

justiina :heart: Onnea!!!!! :)

icefairy :hug:

Mulla on huomenna se Läskikerho ja voi luoja kun olen TURVONNUT, ihan kuin joku puliukko. Johtuu ehkä siitä, että pe ajoin 100km, la ajoin 160km ja su ajoin 250km. Ei ole kroppa ihan vielä palautunut. Ja juu, syömiset on "vähän" lipsunut. Tänäänkin söin yhden täytekeksin ja pienen kanelikierteen, kun oli vieraita. Mutta on se kumma, että ei YHTÄÄN tee enempää mieli, nuo riitti oikein hyvin. Nyt iltapalaksi väsäsin sitten oikein proteiinipommin; kinkku-juustomunakkaan :p

Mulla on enää 2 housut jotka pysyvät päällä ja nyt mun mustista suorista housuista hajosi vetoketju |O (jäi se vedin käteen) ja farkuissakin on vyötärössä joku repeämä. Mutta uusia EN osta, ennen kuin kilot on 70 tai alle ja vyötäröstä senttejä REILUSTI pois!

Kaikille tsemppiä ja nauttikaa auringosta.

Oi ihanaa Justiina, hirmu paljon onnea!!! :heart: :heart:

Icefairy :/ :hug:
Millanen nutrilett kuuri sulla on? Tuommonen pudotus kuulostais oikein kivalta näin alkurepäsyks jos siitä sais sitten lisää puhtia :) Mitä siinä syödään/juodaan noina 12 päivänä?

Täällä jäi jumppa tänään väliin, kun ukolla kesti puolipäivää kaupassa |O rupes sitten niin kiukuttaa että avasin sipsipussin ja marisin sille että sulla on sitten paksu morsian kesällä :LOL: nojoo, pitää ryhdistäytyä :D

Mae, mulle sopii perjantai punnituspäiväksi :)

Oli ainakin muutama jotka pisteillä laihduttaa, täytyy miettiä jos itsekin rupeis.. Mutta niinkuin Nöpö sanoit niin mulla on just tuo sama että alotan kovalla tsempillä laskemaan pisteitä ja sitte muutaman päivän päästä lopahtaa. Silloin kun kävin ryhmässä kuukauden ajan, niin oli jotenkin pakko pysyä niissä pisteissä ja helposti lähti 5,1kg kk:ssa..

Outokumpu, mulla on parisen vuotta vanhat, että kysäse vain jos kaipaat jotain päivitystä brosyyreihin :D melkein kaikki hedelmät (paitsi banaani) on ainakin nykyään 0p, jeejee :D

Ei muuta kuin hurjat tsempit kaikille!! :)

justiina 83 Lämpimät onnittelut :heart: Ihanaa ku näin kävi! Nyt vaan sit siirryt siihen suunnitelmaasi, että pidät painon hillitysti. Älä kuitenkaan tosiaan pudottele pianoa rankasti, vaikka kylläpä sä sen taidat tietää. Onnea siis vielä :flower:

Ite täällä kamppailen painon kans. Mun suurin ongelma on ruuan santaaminen. Apuja? Helppoahan se olis vaan ottaa se suunniteltu määrä sitä muonaa, mut heikko on itsekuri :'( . Mut näillä mennään...On tää vaan kuitenkin pirun vaikeeta..

Pyöräilly oon joka ilta 20-30km+sit hyötyliikunta kävelyn muodossa töistä kotiin(noin 5km). Mut ihana ku on tällanen "omalta tuntuva" ketju, johon saa purkautua.

Ja Mae tuo on hyvä:)

Morjens ja ylihuomenna sit kaikki "tuomiolle":)

Mae mulle käy perjantai ja toi listan karsiminen on musta ok...Saahan nimet aina lisättyä uudestaan jos joku haluu palata mukaan remmiin...

Mutta tällä kertaa ei ehdi enempää. Itsekuria tääläki koitellaan kun muksujen mummut ja muorit tuovat kilvan laskiaispullia |O

laurpap Mä olin viime kesänä 5 päivää, kun ostin semmosen 5 päivä pakkauksen (tarjoustalosta 28,??e) lähti 3 kiloa, eikä tullu takasi. Siinä on kalorimäärä n. 800. Nyt ostin siis tuollaisen samalaisen 5 päivän pakeketin, mutta en oo syöny kaikkea mitä niissä on, et yritän pitää kalorimäärää siinä 600 kieppeillä. Ja sitte ostin myös semmosen mansikka pirtelöä paketin, niitä on 15 pussia, eli 5 pussia päivässä, siinä kalorimäärä 550. Nuo ajattelin vetää sitte oikee ihanasti la, su ja ma. Eli vkl. Saas nähä pystynkö juomaa pelkkää pirtelöö. :D Tykkään kauheesti meinaa noista patukoista, mitä on tossa 5 päivä kuurissa. Katsotaan nyt kuinka kauan jaksan, nuo ei riitä 12 päivää, mutta ostan sitte lisää jos pystyn jatkaa. Suositushan on et 2 viikko itsenäisesti sais olla ja et olis tota ylipainoa. Ja tässä tosissaan tarvii motivaatioo, nälkä oli mullaki eile illalla viel ja valvoin 2 ku en saanu unta. :DD No kisoja katsoessa. Mut koitan saada painon tippuu siihe 65kiloon noilla, ni sit olisin normaalipainonen.

Yhteistyössä