***KEVYEMPÄNÄ KESÄÄN*** Aloitan huomenna. Löytyykö kavereita?

Huomenna aloitan laihiksen tai elämän muutoksen tai miksi sitä nyt haluaa kukin sanoakin. Eli pituutta tältä mammalta löytyy 160cm ja kiloja 84kg. Tavoite olis 60kg, mutta jos nyt välitavoitteeksi laittaisin 75kg. Punnituspäivänä ajattelin jatkossa pitää perjantaita (eli jos viikonloppuna vahingossa vähän repsahtaa :whistle: on sitten arkipäivät aikaa korjata tilannetta). Oliskos kavereita mukaan urakkaan? Olis kiva jakaa taivalta kohtalotovereiden kans :D
 
heips! :wave:
mä voisin liittyä mukaan! alotan kyl vasta uutena vuotena ku tiiän että en pysty olemaan syömät noit herkui! :ashamed:
oon kahen pienen pojan äiti ja pituutta 168cm ja painoo 95kg! :whistle: :ashamed: tavotet en oo viel tehny,muuta ku et koko elämäntapa tarttis laittaa remonttiin!
 
Mä voisin lähteä mukaan. 11kg pitäis tiputtaa vielä,yhdessä välissä luku oli enään -5kg,mutta tuli "pieni" repsahdus :ashamed: :snotty: ..nyt olis sit tarkotus rytkästä noi viimeiset 11kg pois ennen kevättä. Käyn kyllä tosi harvoin koneella,kun aika meinaa olla hieman kortilla;) :D lapset ja työ kun vie kaiken ajan ;)
 
Mie voisin lähteä kans mukaan. 164 cm ja painoa 78,5 kg :ashamed: ... tosta olis tarve saaha poies toi 18 kg mut voisin välitavotteeks laittaa 70 kg ja siitä eteenpäin. Taidan kyllä alottaa nyt jo vaikka suunnitelmissa oli vasta 1.1. alkaen.
 
Mä voisin tulla jo psyykkaamaan itseäni, mutta tosirutistuksen aloitan 1.1.2010. Monessakohan ketjussa mä oon jo ollut ja yrittänyt? :ashamed:

Pituutta on vaivaiset 154cm ja painoa noin 69kg. Ensin yritän päästä alle 65kg (64,9kg) ja lopullinen tavoitteeni on 59kg. Tai vähemmänkin saa olla, mutta alle kuudenkympin kun pääsis niin olisin TOOOOSIIII tyytyväinen.

Mulle PV:n pisteet on tuttuja ja niitä apuna käyttäen yritän saada painon laskemaan. Mun kompastuskivi on pitkäjänteisyys eli en meinaa jaksaa edes kuukautta kerrallaan "laihduttaa". Nyt olen vakaasti päättänyt (ja sisäistänytkin asian) että tammikuu on mun elämässäni muutoksen aikaa.

Mutta loppuvuoden yritän tehdä järkevämpiä valintoja ja syödä keveämmin. Ja tietysti tuhota syklaarasiat B)
 
Heips!
Tämä tuli kuin tilauksesta, mulla ois kans tarkoitus saada elämä uusille urille ja kohti kevyempää oloa. Täältä löytyy myös kaapin perukoilta ihania vaatteita, jotka haluaisin ottaa käyttöön =)
Pituutta mulla on 170 ja paino taitaa olla 96 kieppeillä, en oo nyt uskaltautunut puntarille :ashamed: Mutta eiköhän me porukalla saada homma toimimaan, toinen toistaan tukien.
Joko nyt laitetaan painot ylös ja perjantaina ensimmäinen punnitus vai miten tehdään?
 
Mae
:wave: Hei, mä kans voisin tulla mukaan. Mulla on 2 poikaa, 4v. ja kohta 10kk. Pituutta 174cm ja painoa 85kg. Ensimmäinen tavoite olisi 75kg, sitten 70kg ja kaukainen ja ehkä jopa mahdoton haave 65kg.

Urheilen, käyn salilla ja syön paljon kasviksia sekä salaattia. Mutta myös herkut maistuu sekä ruoka-annokset on liian suuria. :(

Mä kuitenkin annan itselleni vielä armoa viikon. Aloitan siis 4.1 maanantaina.
 
MOII=)

Minä tuun kanssa mukaan näin juuri synnyttäneenä, 3.12 sain toisen poikani, esikoinen on jo 7v ja itse täytin juuri 25v.
Sain kerättyä raskausaikana 36 lisäkiloa!!! :LOL: n etulivat kyllä sen takia koska olin ennen raskautta dieetillä ja laihdutin yli 20 kg pois ja kun tein plussatestin tietenkin aloin hotkimaan kaikkea mahollista suusta alas:D mulla jäi ainoastaan synnärille 6kiloa.

Nyt mulla siis taas koko urakka edessä ja enemmänkin. PLÄÄÄÄH. Mitkään vaatteet ei tietenkään mahdu. 178cm olen pitkä ja sitä painoa on tosiaan 113,7kg tällä hetkellä, hyi hitto. Mäkin aattelin oikeen alottaa vasta uudenvuoden jälkeen, mutta nyt aloitin ja syömispäiväkirjan, sillä nimittäin sain sen 20 kiloakin pois viime/edellisvuoden aikana, laskin myös pv pisteitä mutta alko ärsyttää ne niin huomasin että syömisten kirjaaminen on mulle paras ratkasu. Ja tietty nyt sitte ainoa liikunta olis toi vaunulenkkeily jos säät sallii. Ennen raskautta kävin thaiboxingissa, nyt ei tulis näil läskeil mieleenkään, ehkä joskus taas :headwall: Mutta nyt kauhee tsemppi päälle kaikille ja kesäks kuntoon ;)
 
:wave:
Hei! Voisin liittyä mukaan..jos sais tälleen sit motivaatiota ku se tuppaa aina loppumaan.
Tällä hetkellä painoa on 85kg ja pituutta 168cm. Tavoite olisi joku kaunis päivä painaa 60kg, mutta sellanen 10kg riittäs alkuun.
Muutaman päivän ajan olen merkkaillu syömisiä kiloklubin sivuilla,mutta aloitan 1.1.1010
Tammikuussa aloitan käymään jumpassa kerran viikossa, muu liikunta taitaa jäädä ihan arkiliikunta asteelle.
 
Ihanaa, tännehän on kertyny jo kivasti porukkaa :) Mä en oo ennemmin tämmösessä porukassa ollut eli en tiedä kuinka on ollut tapan noita painoja yms. ylös kirjata. Mulle käy muuten kaikki, mutta sen perjantain haluan pitää ainakin omana punnituspäivänäni :D Mä aion kans käyttä tukena ja apuna vanhoja painonvartijoiden pisteitäni, joilla laihdutin keskimmäisen jälkeen 10kg. Mutta sanokaa mielipiteitä systeemistä ja tartteeks¨jonkun "vetää" tätä porukka vai pistääkö vaan aina eka paikalle sattunu perjantaina uuden pinon pystyyn?
 
Hei! Täältäkin liittyisin mielelläni mukaan.. =) Tavoitteena tosiaan kesäksi kuntoon. Kolmen lapsen äiti olen ja ylimääräistä on jäänyt muutama kilo joka raskaudesta.. Pudotettavaa oliskin kertynyt kymmenisen kiloa.. :) Tsemppiryhmää minäkin kaipailen, ettei homma lopahtaisi kesken..

Nuorimmaista imetän, joten tarkoitus olis edetä tasaisen varmaa tahtia ja tutuin konstein, eli syömisiä vahtimalla ja liikuntaa lisäämällä.. :) Tän hetkiset madonluvut ovat 165cm ja 70kg, tavoitteena päästä aluksi siihen kuuteenviiteen ja lopullinen tavoite tasan 60kg

Mutta tosissaan ajattelin jo huomenna aloitella, joulu on turvottanut entisestään ja nyt oliskin takoitus kunnolla keventää..:)

Olisko ryhmän nimi tuo kesäksi kuntoon, vai mikä? :) Perjantai on mullekin hyvä punnituspäivä.

Tsemppiä meille kaikille, koitetaan täysillä pysyä porukassa mukana, se on varmasti hyvä tuki laihikselle :)
 
Huomenta!

Kehtaankohan mä tarjoutua mukaan pinoonne... Olen tässä vuosien mittaan laihdutellut useassa pinossa ja toisinaan jopa hyvin tuloksin =)

Syksyllä 2008 painoin noin 70kg pudotettuani 25kg janyt tänään painoa on taas 86kg... Ja nyt on todella pakko reipastua ja pudottaa tota painoa. Olen 158cm pitkä ja oloni noin 70 kiloisena oli oikein hyvä, eli tavoitteena olkoon että sinne kun takaisin pääsisin.

Minusta sen verran että teen vuorotyötä ja työn ohella opiskelen, joten monesti tuntuu että aikaa terveelliseen ruokaan ei ole vaan tulee sitten autoillessa ja luennoilla syötyä karkkia yms. Perheeseeni kuuluu mies ja 2 lasta, sekä 5,5 kk:n ikäinen koiraneiti.

Tänään siis kaivoin esiin vanhat pv:n pisteet ja niillä nyt sitten urakkaa alottelen.
 
Voisin liittyä kans seuraanne. Olen kyllä tuolla nutrileteissakin - tosin en ole vielä nutriletteja aloittanutkaan. Tuntuis mukavalta aloittaa yhdessä, jos vaikka sais jotain aikaiseksi. Mahtuuko mukaan? Olen kans tällainen ikuinen laihduttaja (lihoaja). Ekan lapsen jälkeen lähti raskauskilot hienosti, jopa ylimääräistäkin. Toisesta ei sitten lähtenytkään - niitä tulee koko ajan lisää :LOL:
Aloittelen urakalla heti vuoden alusta. Mulle passais kans toi perjantai punnituspäiväks. Olen 170 pitkä ja painoa on varmaan se 90. Katotaan sitten vuoden vaihtuessa tarkat lukemat.
 
Mae
minttupinja mulle kävi samoin, esikoisen imetysaikana lähti joku 7kg ylimääräistäkin ja tän toisen kanssa paino vaan on noussut.

Mä suunnittelin, että liittyisin xtravaganza ryhmään, se on pirun kallista. Mutta paino kun putoaisi, niin tiedän että mulla olisi motivaatio sitten pitää se siinä. Täytyy keskiviikkona mun saliohjelman tekijältä vähän kysellä tuosta ryhmästä enempi. Mun entinen työkaveri on nyt laihtunut 17kg :eek: tuon xtravaganzan kanssa ja aikaa on vissiin mennyt joku 4-5kk.

kevät76 Pitäiskö kuitenkin pitää vaikka yksi kuukausi samaa pinoa?! Ei tulisi turhan montaa aloitusta sitten. Ja olisihan se kiva, jos joku "vetäisi" ryhmää. Ja olisiko hyvä, jos kaikki ilmoittaisi aina punnituspäivänään
Lähtöpaino:
Paino tänään:
Pudotus/vk:

Olisiko tässä mitään järkeä? Ja etusivulla voisi olla kaikkien tavoitteet sekä sitten ehkä se tän hetkinen paino.
 
Hei,
Täällä olisi vielä mukaantulija! Raskauskiloista yritän minäkin eroon, täysimetän 2kk ikäistä kuopusta joten maltillisesti täytyy edetä. Puoli kiloa viikossa ja tavoitepainoon matkaa 9kg niin kesäksi just pääsis kuntoon. Punnituspäivänä perjantai sopii minulle, ensimmäisen "virallisen" painolukeman saakin sitten antaa 1.1
Nyt tsempataan!
 
Mä haluan myös astella kevyempänä ens kesään! =)

Pituutta mulla on 168, ja max. lukemat painon suhteen nähtiin kesällä -08 eli silloin olin 88,5kg.

Eri konsteilla olen kiloja hävittänyt ja välillä saanut taas muutamia takaisinkin, ja nyt ollaan lukemissa noin 79kg. (muoks. Ennen joulua olin jo lukemissa 75,5 mut sitten alkoi suklaat maistuun liian hyvälle, harmittaa taas lähtee pudottaan samoja kiloja, mutta minkäs teet.)

Tavoite mulla siintää jossain 65 kilon kieppeillä, mutta enemmän merkitsee se, mitä peili näyttää, eli tavoitetta voi viilata hiukan suuntaan tai toiseen... Kuitenkin reilusti yli 10 kiloa pitää saada pois!

Aion käyttää apuna nutreja, ainakin osittain. Kesällä olin nutreilla yhtäjaksoisesti lähes 3 viikkoa ja sain 6kg pysymään poissa monta kuukautta, kunnes lipesin kaidalta polulta... :ashamed:

Liikuntaa lisään mahdollisuuksien mukaan, salille tms. en pääse mutta kotoa löytyy crosstrainer ja on mulla noita jumppavideoitakin hyllyssä pölyttymässä...

Haastetta lisää se, että lopetan samalla tupakanpolton, nyt 5vrk savuttomana. EN aio antaa itselleni lupaa mässäillä ja napostella tupakan korvikkeeksi ja lihoa lisää! Siis nyt jääräpäisesti kohti terveempää, hoikempaa ja energisempää elämää! =)
 
|O On tää niin karmeeta kun ei omiin vaatteisiinsa mahdu. Kauhee ressi päällä vaikka vauva on kohta vasta kuukauden vanha, mutta ei maha mitään niin kauhea ilmestys peilistä kattoo, eikä mikään ihme onhan niitä ylimääräisiä kiloja 30 ja enemmänkin. Mulla nyt tavoitteena ensin olis että kesään mennessä sais ees 20kg pois, saiskin :ashamed: Täytyy todella unohtaa herkut sun muut. Mäkin täysimetän tällä hetkellä tota jäppistä että jos se auttais painonlaskuun, eipä ainakaan oo tähän päivään mennessä tippunut synnäriltä lähtiessä kiloakaan, mikäköhän siinä on, kai mä syön sitte vaan niin helkutisti. No joo.. niin mä kyl syönkin ja kaikkee pa*skaa jos totta puhutaan. Aloitin sen syömispäiväkirjan jo mutta sitten suttasin kaik nää päivät ja päätinki kirjottaa vast uudenvuoden jälkeen, aina siis huomenna ja huomenna. Mäkin kun muutki :LOL:

Mullakin ois noi pv pistekirjaset tuolla vuodelta nakki ja sota mutta, mä en jaksa ruveta niin paljo ressaamaan niistä kun en tie mitä pisteitä saa syödä jos imettää, onko jollain tietoa kuinka monta pistettä enempi sais? Eiköhän tämä tästä iloksi muutu, suklaat on onneks tuhottu jo
 
Täällä kanssa eräs joka haluaa ehdottomasti kesäksi kuntoon. Minulla kaksi lasta joista toinen 3 ja toinen 2 kk. Esikoisen syntymän jälkeen painoni oli huippulukemissa yli 90 kiloa ja sain kaiken ja päälle pois. Nyt taas uuden odotuksen myötä kertynyt kiloja vaikka millä mitälla sillä olen päässyt kokonaan eroon tupakasta (ja meinaan pysyä sillä tiellä).

Ahdistaa oma paino ja ulkonäkö. Tavoitteena olisi päästä 70 kg kesään mennessä (unelma olisi 65kg) Paino ennen joulua oli jo 87 nyt turvotuksen kanssa 91,4 pituus on 170. Mä en ole koskaan tuntenut itseäni niin rumaksi.

PV:n imettäjän pisteillä mennään. Ne on mulle ollut aina suurin tuki ja turva painonpudotukseen näiden ketjujen lisäksi. Kiva kun joku perusti uuden ryhmän... edelliset alko jo olee kilometrin pituisia.
 
Pääsisikös tämäkin vielä tähän ryhmään mukaan? Oltaisiin kaikki suurin piirtein samalla viivalla...siis samaan aikaan aloittamassa. Joku aika sitten piti lähteä yhteen ryhmään mukaan, mutta sekin taas jäi, niin kuin tuntuu kaikki muukin aina jäävän ja jäävän.
On helpompi tunkea käsi karkkipussiin, kuin jalka lenkkitossuun. :|
Pituutta tältä kolmen lapsen äidiltä löytyy 176 cm ja painoa oli viimeksi (ennen joulua) 86 kg. Nyt en edes uskalla mennä vaa'alle! :ashamed: Kun ei osaa sanoa EI herkuille.
Tavoite olisi saada edes 10 kg pois.
Helpoiten se on onnistunut karppaamalla ja salaattia syömällä. Sillä ajattelin tälläkin kertaa yrittää. Itsekuri on vaan niin turkaisen huono! :| :(
Nyt aion taas yrittää, jos te olette tukenani!?!?
Ystäväni on luvannut hommata mulle Zumba DVD:t. Niitä tässä odotellaan ja toivon, että niistäkin olisi hiukan apua, pidän tanssimisesta!
 
Mulle olis kans Zumba DVD:t tulossa jossain vaiheessa. Se ainakin näyttää tosi mukavalta. Jos siitä sais sen liikunnanilon aloitettua kun muuten tuntuu olevan niin hukassa. Meillä kans jumppa-laitteita jokalähtöön vaikka kuntosalin perustais, mutta tässä emännässä niiden olemassaolo ei kyllä näy :ashamed: mutta parempi se on alottaa nyt kun ei milloinkaan. Mulla ois kans pistekirjaset jossain kaapin perällä, pitäisköhän etsiä ne ja alottaa niiden avulla. Se on kyllä tehokasta ainakin mulle.
Otetaan tytöt nyt härkää sarvista ja näytetään näille ylimääräisille kiloille ovea :LOL:
 
Hei tää oli mahtava ajatus..laihduttajille tukia netissa.. Minä yrittänny aika kaun laihduttaa mut mä vaan en onnistunnut siihen.. oon 162pitkä ja 73kilo..tavoitteeni on 50-55 eli ainakin 20kilo pois. minä olen saannu esikoisen syyskuussa ja raskaus kilot kyllä lähtivät samantien.. mulle tuli vain 7kilo.. mä olin muutenkin ylipainonen ennen raskauden aikana... :LOL: :LOL: mä olin 50kilo 9v sitten ja siihen halun takas..
Onnea kaikkille :heart:
 
Haluan mukaan!

Laihdutin viime kesästä tähän jouluun jo - 12 kiloa. Siis 98kg pääsin 86kg, muitta nyt puntari näytti 88kg eli siitä aloittaisin. Ensi perjantaina voin laittaa tarkemman painon viellä.
mutta 2 kiloa on tullut takaisin ja ei ihme. olen syönyt kun porsas :ashamed:
Juuri vedin paketillisen suklaata.. piti mukamas tyhjentää varastot houkuttelemasta ja mielikin on täänään todella maaassa.

Pituutta on 163cm ja tavoite paino olisi 70kg. Mutta jos nyt 78kg pääsisin olisin jo tosi tyytyväinen.
 
Meitä onkin monta innostunutta, toivottavasti mahdollisimman moni pysyy mukana! =)
Mulla ainakin on nyt tsemppi päällä.

Tänään mennyt 2 nutrijuomaa, kahvia ja muutama palanen kukkakaalia (raakana nam). Päivässä saa ottaa 5 nutria, joten mä koetan nautiskella ne aina säännöllisesti 3 tunnin välein, klo 9, 12, 15, 18 ja 21.

Tänään ajattelin kyllä viimeisen korvata salaattiannoksella, jossa kasvisten lisäksi vähän fetaa ja pikkuisen kastiketta. Tienaan sen veivaamalla crosstraineria illalla. :p Salaattiki maistuu tosi hyvältä vaihteeks, joulun syöminkien jälkeen.
 

Yhteistyössä