Heippa
Nöpö ja kaikki muutkin kaverit
Jospa minäkin sitten tänne..
Paino heittelee 73:n ja 74:n välillä.. Pituutta 158cm. Pudottelen Reductilin avulla, ilman sitä en näin heikolla itsekurilla varustettuna olisi saanut pudotettua tuota kadonnutta kymmentä kiloa. Suklaan makuun olen jällen päässyt, kiitos joulun ja mukavien pakettien
Olenkin aloittanut katkaisuhoidon tänään ja nyt pistelen vaan punaisia viinimarjoja kahvin kaverina.. Vielä ajattelen kaihoisasti konvehteja.
Punnitsen itseni aina perjantaisin, mutta viimeiset kilot ovat olleet todella tiukassa, siitäkin huolimatta että olen ollut ihan ihmisiksi. Mutta..vaikka sitten hitaasti, kunhan joskus olisin normaalipainoinen.
Arki alkakoon ja taas palataan terveelliseen elämään :hug: En välttämättä ehdi/jaksa piipahtaa päivittäin, mutta aina tilaisuuden tullen käyn kurkkaamassa. Olen päivät kotona kahden lapsosen kanssa. Vanhempi on kohta 2v ja 3kk ja nuorempi 7,5kk, eivätkä ole niitä kaikkein rauhallisimpia tenavia |O Päiviin mahtuu ihan kiitettävästi vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Pysyy arki vaihtelevana eikä pääse tylsistymään..
Mukavaa vuodenvaihdetta kaikille ja heti ens vuonna taas aloitetaan se laihis :kieh: Niinkuin aina ennenkin, nyt vaan tulee myös tuloksia!!
Anu