***KEVYEMPÄNÄ KESÄÄN*** Aloitan huomenna. Löytyykö kavereita?

Toista päivää pisteillä... Ja tietty juuri tänään oli töissä tarjolla täytekakkua ja suklaata... Mä esitin tosi kiireistä, söin vauhdilla omat evääni ja lähdin jatkamaan töitä... En siis sortunut. Varmasti sitten jatkossa ei ole kuolemaksi jos joskus ottaa kakkua, mutta koska tunnen itseni ja heikkouteni, niin tiedän että jos heti tänään olisin sortunut, olisi laihdutuksen alku taas siirtynyt.

Muuten pisteet tuntuu taas vaihteeksi ihan kivoilta, ei ainakaan eilen ollut nälkä ensinkään. Hedelmiä ja kasviksia koitan nyt saada paljon syötyä, ne kun yleensä jää mulla ihan liian vähiin.

 
Hei!!

Vieläkö mahtuu porukkaan mukaan????
Ajatuksena olis kans 1.1.2010 alottaa tuon löllön tuhoaminen.

Nyt on vielä tytön synttärit edessä ennen sitä joten viimesiä herkutteluhetkiä odotellessa :eek:
Elikkäs painoo on kertyny 75kg ja risat ja pituutta huimaaaaaat 161cm, et aika tanakka ilmestys
:whistle: :whistle:

Tenavia kax, neiti täyttää huomenna 4v ja poju on 8,5kk. Laitokselle ei keväällä jääny ku n.6kg ja kun tuota maitookaa ei herunu, ei saanu kiloja karisemaan imetyksenkää turvin :(

Mutta nyt alkaa toi roikkuva outokumpu jo etoa itteeki, ja vaan parit farkut mahtuu enää päälle, et PAKKO ois tehä jotain. Liikuntaa en oo koskaan hirveesti harrastanu ja näiden kahden kullanmurun kans aikaa ei taharo riittää siihen. Painonvartijoiden pisteillä joskus mennees ajas laihdutin 15kg, joten aattelin nytki ottaa ne käyttöön. Aluks tavote olis alle ton 7-kympin ja siitä sit EHKÄ jopa 58kg asti jos jotain läskistä lähtee irtoomaan pois ;)

Kirjottelu jää aina välillä heikolle hapelle mut yritän ainaki puntaripäivän tietämissä jotain kommentoida. Eipä muutaku tsemppiä kaikille ;)
 
Heippa Nöpö ja kaikki muutkin kaverit :D Jospa minäkin sitten tänne..

Paino heittelee 73:n ja 74:n välillä.. Pituutta 158cm. Pudottelen Reductilin avulla, ilman sitä en näin heikolla itsekurilla varustettuna olisi saanut pudotettua tuota kadonnutta kymmentä kiloa. Suklaan makuun olen jällen päässyt, kiitos joulun ja mukavien pakettien :whistle: Olenkin aloittanut katkaisuhoidon tänään ja nyt pistelen vaan punaisia viinimarjoja kahvin kaverina.. Vielä ajattelen kaihoisasti konvehteja.

Punnitsen itseni aina perjantaisin, mutta viimeiset kilot ovat olleet todella tiukassa, siitäkin huolimatta että olen ollut ihan ihmisiksi. Mutta..vaikka sitten hitaasti, kunhan joskus olisin normaalipainoinen.

Arki alkakoon ja taas palataan terveelliseen elämään :hug: En välttämättä ehdi/jaksa piipahtaa päivittäin, mutta aina tilaisuuden tullen käyn kurkkaamassa. Olen päivät kotona kahden lapsosen kanssa. Vanhempi on kohta 2v ja 3kk ja nuorempi 7,5kk, eivätkä ole niitä kaikkein rauhallisimpia tenavia |O Päiviin mahtuu ihan kiitettävästi vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Pysyy arki vaihtelevana eikä pääse tylsistymään..

Mukavaa vuodenvaihdetta kaikille ja heti ens vuonna taas aloitetaan se laihis :kieh: Niinkuin aina ennenkin, nyt vaan tulee myös tuloksia!!

Anu
 
Täällä 20-vuotias yhden tytön (10/08 ) äiti jolla pituutta hurjat 158cm mutta painoa senki eestä sitte n.80kg Mulla ei valitettavasti ole puntaria kotona, mutta sen aion hankkia ensitilassa heti vuoden vaihteessa!!!!!

Häät on tulossa heinäkuussa, JOTEN NYT TODELLA TARVIIN TSEMPPIÄ!!!!! :ashamed:

Syksyllä muka aloin käymään bodypumpissa ja jumpassa, mutta motivaatio lopahti jo muutaman kerran jälkeen..niinku aina :/ Joskos täältä sais sitten tuota motivaatioita lisää kun on kannustusjoukkoja :) Yksin oon niin huono lähtemään edes lenkille, eli voisin sanoa etten harrasta yhtään mitään :ashamed:
Toivon että tuo puntari ois myös jonkulainen motivaation lähde, kun näkee heti pienimmänkin tuloksen!!! Tosin, ei mulle ne lukemat oo niin tärkeät kun sentit!!!!!

Ajattelin myös kokeilla tuota ruokapäiväkirjaa..saapa nähä miten käy mutta odotukset on ainaki korkealla!! Aloitan siis 1.1.2010
 
No niin nyt se on sitten vuoden viimeinen päivä ja mun on PAKKO uskoa että kunhan arki alkaa niin laihduttaminen helpottuu... Siis häpeillen tunnustan että eilen iltapuhteeksi vetäisin rasiallisen Pandan konvehteja :ashamed: Tää on ihan hirveä tämä mun suklaariippuvuus, mutta tiedän että jos saisin itseni pari viikkoa pidettyä irti suklaasta niin tilanne helpottuisi... Nyt on ihan kaikki joulusuklaat tuhottu ja nyt vaan kaupassa kierretään karkkihyllyt kaukaa. Lapsille olen luvannut tänään herkkuja illaksi, mutta yritän itse pysytellä dipattavissa kasviksissa.

Huomenna se taisi olla aika monen virallinen aloituspäivä, joten merkkailen minäkin painoni tänne huomenna, siitä sitten näkee mistä lähdetään ja oliko niin sovittu että punnituspäivä on jatkossakin perjantai?

Ja Anulle heipat :) Taas pinoillaan yhdessä... Mä olen ihan kade sun saavutuksesta, mutta kyllä minäkin täältä... Tässä ei nyt muu auta kuin positiivisuus =)
 
Minäkin repsahdin eilen illalla syömään, en kauhean pahasti kun päivän pysyin ihan ruodussa mut kuitenkin... tuli popsittua kaikkee ihan turhaa, esim. melkein paketillinen suolakeksejä... :whistle:
Tänä aamuna en sit käynytkään puntarilla.
Katotaan mikä lukema huomenna ois, nimittäin mennään illalla kaupungille raketteja katsoon ja voi olla, että siellä sitten tulee jotain herkuteltuakin.
 
Kauhistus!! Huomenna se sit alkaa.... :eek:

Tai no ainakin puntari kutsuu aamusta :ashamed:

Eilisistä tytön synttärikekkereistä vielä kakkua jäljellä mut ei onnex isoo palaa, täytyy syöttää se isännälle ettei oo mun kiusana tuolla kaapissa :p

Mut mulle taitaa olla taas isoin kompastuskivi tuo vesi :$ sitä kun en meinaa saada alas ku pari lasillista päivän aikana...Mut täytyy yrittää laittaa kannu valmiix ja sit vähän kerrallaan sitä käydä juomas vaikka wc:ssa sit täytyyki taas rampata urakalla.

Mites käyttekö puntaris aamulla vai illalla???

Ei muutakun kohti hoikempaa ja hauskempaa vuotta 2010!!!!
 
Huomenna uutta kohti! Ihan hyvältä tuntuu.

Söin tänään lähes koko kerroksen konvehtirasiasta, kolmasosan suolapähkinäpussista ja jos jätskiä vielä maistelis niin on kaikki mieliteot toteutettua. Oikeasti jo odotan huomista "uutta elämää". Kaupasta kannoin tänään hedelmiä ja kasviksia tuoreina ja pakasteina. Kinkkukiusausta teen huomenna ruuaksi. Leffaan mennään illalla miehen kanssa ja sinne pitää keksiä jotain kevyttä naposteltavaa. Hedelmiä varmaankin ja pepsimaxia.

Mun painonhallinta onnistuu kunhan vaan jaksan suunnitella mitä syön ja mihin aikaan. (Huomatkaa miten tsemppaan itseäni.)

Muoks! Puntarissa käyn aamulla alasti ja pissallakäynnin jälkeen :LOL:
 
Mä taidan käydä puntarilla jo yöllä kun on vuosi vaihtunut, saapahan oikein kunnon lukemat :LOL: siitä on sitten hyvä jatkaa.
Rattoisaa uudenvuoden aattoa kaikille ja toivokaamme ainakin hoikempaa vuotta 2010 =)
 
Huomenta ja hyvän uudenvuoden toivotus kaikille! Nyt se sitten alkaa!!!!

Aamulla kävin puntarilla: 64,9 kg lähtöpaino ja tavoite 55kg eli kymmenisen kiloa pitäis saada pois niin vanhat vaatteet taas mahtuis eikä tarvis kulkea äitiyshousuissa enää, heh. Katselin kaihoisasti kuntosalien nettisivuja mutta aika ja raha on kortilla joten ihan syömisiä tarkkailemalla ja vaunulenkeillä lähdetään tavoitetta kohti.

Minulla myös vuoden viimoset päivät meni karkki ja sipsi kulho sylissä, mutta sainpas herkut tuhottua kiusaamasta tätä päivää!

motivaatio on huipussaan, toivottavasti myös pysyy!
 
Minäkin voisin liittyä tähänkin "ryhmään.. ikuinen laihduttaja minäkin.
Pituus 159cm
Paino 68kg
ja tästä se lähtee.. Liikkuminen on aika satunnaista noin niin kuin urheilumielessä, lenkkipoluille suuntaan kyllä aina heti kun siihen tilaisuus tulee.. mutta niitä tilaisuuksia on liian harvoin :(
 
Minä ilmottaudun myös mukaan... Tiputettavaa olis reippaasti, vissiin 30kg ellei enemmänkin. Oon lihonut synnytyksen jälkeen (toki ennen sitä olin jo ylipainoinen), reilussa puolessatoista vuodessa noin kakskyt kiloa. Joo-o, vissiin jonkinlainen synnytyksen jälkeinen masennus. Nyt pitäis ottaa niskasta kiinni ja alkaa toimia.

Harrastustoiminta menee kyllä ihan lapsen ehdoilla koska on meillä isä mut se on hyvin harvoin kotona kun on yrittäjä sekä että meillä menee aika heikosti. Eikä oikeen oo sukulaisiakaan jotka hoitais tota muksuu, kavereilla on aina omat selityksensä et miksei. Joten olen alistunu kohtaloon.

Mä tarviin potkuja persuksiin :D
 
Heips, oon aloittanut pinon ***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 1**** (http://kaksplus.fi/keskustelu/t1610706), joka liippaa melkoisen läheltä tätä ketjua. :) Eli sinne vaan kaikki mukaan tekemään yhdessä hommia hoikemman ja terveemmän elämän eteen!
 
No niin, just kävin puntarilla ja lukema oli muhkeat 96,8, joten pudotettavaa on ja rutkasti, mutta pienemmillä tavoitteilla lähden, viis kiloo aina kerrallaan niin ei tunnu mahdottomalta. Toivottavasti kaikilla lähtee paino putoaan ja kesällä saadaan jo nauttia työn tuloksista ostamalla ihania kesävaatteita =)
 
Ja aamulla sit tärähti puntari :LOL: :LOL:
No ei onnex mut lukema oli hirvee....75,9kg

Innostus oli eilen vielä hyvä mut jotenki taas lopahti mieliala pakkasen puolelle kun käräytin ukkelin soittelemasta ex:lleen :/ :/
No tätähän tämä meidän "rehellinen ja avoin" suhde teettää, aina pitää salassa kuitenkin kaikki tehdä |O |O

No mutta tsemppiä kaikille tulevaan koitokseen ja anteeksi purkautumiseni :ashamed:

 
Synnytin syyskussa ja kaipailen entisiin mittoihini mutta vielä annan neidille omaa maitoa joten aloittelen liikunnan lisäyksellä ja herkkujen poisjättämisellä. Jostainhan se on hyvä aloittaa.
Pituuteni on 158 cm ja painoni nyt 67kg tavoitteena ois 55kg
 
No juu... Tänään on sitten se virallinen aloituspäivä...

Paino aamulla 86.8kg, eli niin se vaan parissa päivässä nousee...

Vaan nyt on uusi terveellisempi elämä julistettu alkaneeksi ja parin päivän ajan harjoiteltu pisteiden laskeminen jatkukoon =)
 
Nyt se sit alko! Minun paino tänään 76,4kg ja jo sen verran viikon jäljiltä on keventynyt että mahtu entiset toppahousut tänään jalkaan jotka on muuten viimeks menny ennen raskautta! =)

Laitan vielä tähän eli pituus lähtöpaino oli 78,5kg eli viikkopudotus on -2,1kg.
Rupeaako joku muuten päivittämään listaa noista painoista kun en itse ainakaan osaa?
 
No huh huh!!! Mulla jäi sittenkin tuo aloitus tälle päivälle ja puntariin tärähtikin sit aloituspainoks 84,5kg :kieh: Eli todellakin riittää pudotettavaa, kun oon 160cm pitkä. En huomannut tarkemmin itseäni ekalla kerralla esitelläkään eli oon reilu komekymppinen kolmen lapsen (pojat -99 ja -01 sekä tyttö -08) äiti, joka on vielä ens elokuuhun asti hoitovapaalla. Mä harrastan lattaritansseja ja kävelylenkkejä noin niin kuin liikuntapuolella.

Mutta siis tämän päivän oon nyt laskeskellut pisteitä ja oon aiemmin jo huomannu, että mun kantsii aamulla tai edellisenä iltana miettiä ja laskea valmiiks seuraavan päivän syömiset, silloin on helpompi pysyä ruodussa. Huomenna pitäis mennä anopille syömään, koitan olla tarkkana. Mun suurin heikkouteni ovat nämä illat kun muksut nukkuu, silloin on niin kiva napostella jotakin. Käynkin huomenna hakemassa lankoja ja aloitan jonkun kudelman, että olis käsillä töitä ettei ne vaan lapata sapuskaa suuhun :D Kevyempää tätä vuotta myös minunkin puolesta meille kaikille!!!!
 
Mae
Mä voin vaikka ruveta niitä listailemaan. Mutta se tarkoittaa, että mun pitää tehdä uusi aloitus ja sinne sitten pitäisi KAIKKIEN halukkaiden ilmoittaa nämä tiedot

Nimi
Aloituspaino
Tavoitepaino
Paino nyt
Viikkopudotus

Ja mikähän olisi sitten uuden pinon nimi? Jatketaanko tällä samalla vai laitettaisko vähän erilainen, kun on tuo "Kevyempänä kohti heinäkuuta" jo tuolla??!

Nyt vaan ehdotuksia kehiin, niin teen sen uuden aloituksen. Ja yritän tosiaan päivitellä parhaani mukaan, mutta suokaa anteeksi (jo valmiiksi) jos se ei heti ihan nappiin suju. Ja sitten ne uudet painot kun ilmoittelette, niin tehkää se niin, että huomaan ne tuolta tekstien seasta.
 
Hienoa Mae, jos viitsit homman ottaa. Me muut tehdään kyllä sitten kiltisti mitä sanot ;)

Mulla meni syömiset nappiin anopilla. Autoin meidän pikku neitiä syömisessä, kun käytiin pöytään ja kun pääsin itse ruokailemaan ei ruokaa enää ollut kuin pikkiriikkisen jäljellä eli en syönyt taatusti liikaa :D Tää on niin tyypillistä mun miehen suvulle, kunhan itse saa ja paljon ei ole niin väliks riittääkö kaikille muille. Mä oon niin usein jäänyt ilman esim. jälkkäriä kun oon auttanut ensin muksuja :D
 

Yhteistyössä