Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Tänne päin ei kuulu mitään uutta...Kunhan elellään ja neidin perässä juostaan...Tiistaina taidan aloitella oviksen metsästystä, kun sillo ois kp 12...Pitäs tossa iltasella taas lähteä juoksulenkille koiruuden kanssa. Hoh hoijaa, kun on taas elämässä sellainen vaihe, ettei mikään iske...

Alkais päivät olla käsillä. Ei kyllä tunnu tällä hetkellä yhtään et ois tärpänny. Eilen tuli otettuu muutama siideri. Eli olo on väsynyt. Onneks ei mitään suurempaa pahaa oloo. Ei vielä mitään tätioireita, mut ei just raskausoireitakaan. Vatsa on ikävästi ollu tosi kovalla reilu viikon, eikä näköjään krapulakaan asiaan auta, sorry :ashamed:

sydänkäpynen luteaalivaihe on oviksesta menkkoihin.. mulla ainakin ff:n mukaan olis liian lyhyt jos se osas sen oviksen oikeessa kohti bongata.. seuraan vielä tämän kierron ja jos näyttää et ois liian lyhyt ni luultavasti sit mentävä lääkärille juttelee..

http://keskustelu.plaza.fi/ellit/perhe/keskustelu/t1541465

toimiskohan tuo. En tiiä miks edellinen oli noin kummallinen.. :/ Mutta tosiaan siihenkin vaivaan on lääke jos se tosiaan on liian lyhyt. Pitää vaan lääkäriin tai gyneen ottaa yhteyttä. Jos se FF on useamman kerra n näyttäny lyhyttä niin kyllähän se sitten on ihan mahdollista. Kannattaa tosiaan seurata tilannetta ja pyytää sit apua niin ei tarvi turhaan murehtia ja yrittää! Toivottavasti selviää! :attn:

Huomenna sitten pitäisi tädin kaartaa paikalle, jos olisi kierto sen nelisen viikkoa.. Mitään tuntemuksia ei kyllä tällä hetkellä ole, paisi leuassa komeilee pieniä finnejä -olen kuin mikäkin teini :/ Huominen ja seuraavat päivät (jos siis tätiä ei kuulu) tulee varmaan juotua hirveesti, että "pääsee" vessassa ramppaan ja tutkaileen, tuleeko tätiä vai ei... ;)
Tuli kans eilen nautittua muutama sidu, kun oltii veljellä iltaa istumassa.. tänään on sitten hieman ramassut :whistle:

weiss
Moi! Suikale: Oon kanssa vaan taustalla lueskellu, enkä kovinkaan kommentoinu ja ottanu osaa. On jotenkin rauhallisempi mieli tässä kierrossa, oon jopa koittannu olla miettimättä ovis tuntemuksia ja antaa tosiaan vauvan tulla kun/jos on tullakseen. Tottakai lähempänä täti aikaa alkaa varmana taas jännittään ja tunnen kaikenmaaliman "oireita", mutta nyt en stressaa.. Kuinka sie voit? Siun kuulumisia sitä kovasti kaipaa, kun tulee lukeen palstaa.. :hug: Ihanaa kun on immeisiä plussannu, jotenki tuntu, että liian moni sai negan ja täti tulla tupsahti kylään :kieh: !! Red Dragon: On se vaan jännä, ettei ne siun menkat ole vielkään tullu, mitäpä jos sittenkin.. ;) Ja tosiaan, mitäpä mahtaa Kyllille kuulua?!? Mutta pietään me negailijat viel lippu korkialla ja plussataan sit kaikki yhessä ;) !!!

weiss: No, haaveessa on hyvä elää.. Niinhän sitä sanotaan.. Mutta en viiti ees haaveilla, ku se on kuitenkin se helvetin kierukka sotkenut kaiken.. Tiedänpähän jatkossa, etten ota kierukkaa.

Lähdettiin tänään sitten kävelee anopin luokse.. Sinne tuli sen 5,4km!! Jos paino ei ala pikku hiljaa putoomaan, ni en ymmärrä.. Nuorimmainen oli rattaissa jota isukki työnsi ja esikoinen sitten pyöräili koko matkan! En olisi uskonut, että jaksaa. Ja viel tuo koiruliini otettiin matkaan..

Koiruliini meinannu totella mitään.. Tottakai, kun enemmän menee liikennettä kuin yleensä, minne ite teen pitemmät lenkit.. Viimeinen kilometri meni todella hyvin..

Äsken sitten tultiin kotio ja mistä ihmeestä meni maha sekaisin.. Olen jo pari kertaa juossu vessassa, kohta luultavasti uudelleen.. Ja tämä päänsärky on mieletön. Koskenu siitä lähtien, ku lähettii lenkille. Eikä lääkettä, kun sitä tarviis.

Alkais ne menkat, että pääsis taas tosi toimiin. Tämä on jotenkin turhauttavaa..

Plussatuulia kaikille! :whistle:

Heissan :wave:

Täällähän minä taas :) kotona jälleen sanoisinko rankan viikonlopun jälkeen. Olin hoitamassa mun siskon muksuja 1 ja 3 vee. Voitte uskoa et vipinää riitti tällaiselle jolla ei vielä omia ipanoita kotoa löydy!!! mutta kunnialla selvittiin =)
weiss ja suikale :hug: heh mun kp kamut :) mukavaa kun joku kaipailee! Hyvää kuuluu, tuntui aamulla et oisko ovis kun nippaili siihen malliin, ja aamulla tuli kirkasta limaa, joten alkoikin tulla kiirus kotiin! Onneksi ukolla oli krapula ja himot kohdillaan.. heh heh.. oli siis mukava kotiintulo!
Miten muutes oikeesti suikale, kun säkin mainitsit oviksesta, jospa se ois meillä nyt niin ei jäis luteaalivaihe lyhkäseks.. meillä niin samat päivät että niinhän se mullakin sitten lyhyt jos sullakin. Tosin mulla on taas päivät alkanu pidentyä kierroissa, nyt viimeiset ollu sen 28 pv kun ennen oli 25. Josko muuten taas sen 25 ku tänään ollu ovis olo.. hmm..
mene ja tiedä :eek: ei oo ovistikkuja, pitänee olla ahkera tällä viikolla. Eipä ainakaan mua haittaa olla ahkerana makkarissa :LOL: :LOL:

Onnittelut plussanneille :flower:

Kylli :hug: Rankasta viikonlopusta! :D

Nyt rupeaa kohta oma kärsivällisyys loppumaan täällä suunnalla! :kieh: :kieh:

Tulisi sitten edes se täti jo. Huomenna kp 45/31-34!!! Ja perjantaina viimeksi testi näyttänyt negaa :kieh: :kieh:

Harmittaa todella paljon, kun halut on kovat, siis vauvahaaveet, eikä pääse edes uutta yritystä käynnistelemään... Mies lähtee kaiken kukkuraksi vielä toiselle paikkakunnalle töihin, joten loppuvuosi toivotaan sitten tärppipäiviä viikonlopuille!

Taidanpa pian jättää leikin kesken ja hypätä pinkasta pois kokonaan. Tai sitten kun tämä ketju "kevätvauvasta haaveilevat" ei ole enää ajankohtainen. En ole vielä tuonne kesävauvahaaveilijoiden ketjuunkaan rohjennut liittyä kun toistaiseksi jumitan tässä samassa vaiheessa!

Tsemppiä muille!

Alkuperäinen kirjoittaja Bumba:
Kylli :hug: Rankasta viikonlopusta! :D

Nyt rupeaa kohta oma kärsivällisyys loppumaan täällä suunnalla! :kieh: :kieh:

Tulisi sitten edes se täti jo. Huomenna kp 45/31-34!!! Ja perjantaina viimeksi testi näyttänyt negaa :kieh: :kieh:

Harmittaa todella paljon, kun halut on kovat, siis vauvahaaveet, eikä pääse edes uutta yritystä käynnistelemään... Mies lähtee kaiken kukkuraksi vielä toiselle paikkakunnalle töihin, joten loppuvuosi toivotaan sitten tärppipäiviä viikonlopuille!

Taidanpa pian jättää leikin kesken ja hypätä pinkasta pois kokonaan. Tai sitten kun tämä ketju "kevätvauvasta haaveilevat" ei ole enää ajankohtainen. En ole vielä tuonne kesävauvahaaveilijoiden ketjuunkaan rohjennut liittyä kun toistaiseksi jumitan tässä samassa vaiheessa!

Et ole ainut, jota harmittaa.. Eikä pääse tosiaankaan uutta yritystä käynnistämään..

Mutta jospa siulla tärppäis pian!
Tsemppiä muille!
:hug:

rhino täällä kanssa kasvissyöjä. Itse käytän BekoStrongia (jota jo muutamaan kertaan olen mainostanut). Eli B-vitamiinivalmiste, missä on siis kaikki tärkeät B:t + foolihappo. Nyt olen yrittänyt joka päivä ottaa noita, ennen otin vähän silloin tällöin. :)

Harmittaa, kun ennen oli kaupassa sitä limen makuista BonAquaa, mihin oli lisätty B-vitamiineja. Joinkin sitä silloin säännöllisesti. Mutta poistettiin valikoimista jo jokin aika sitten. :/

Eilen alkoi vähän harmittaa, kun kysyin mieheltä, että miltä siitä tuntuisi jos lapsia ei onnistuttaisi saamaan. Se sanoi, että ei se nyt niin paljon haittaisi ja voihan sitä aina adoptoida. Ihan kuin se olisi, että täytänpä tämän paperin ja huomenna adoptiolapsi on siinä. Ja sitten kysyin, että miten pitkälle se olisi valmis menemään hoidoissa tms. jos lapsia ei alkaisi luonnollisesti kuulua. Sanoi, että ei kyllä kovinkaan pitkälle. :( Sitä ei oikein nämä lapsiasiat kiinnosta ja jotenkin sen vuoksi vähän kai häpeilen tätä omaa intoiluani. Aina kun olen tällä sivulla niin laitan äkkiä pois kun mies tulee selän taakse. Ehkä sillä vain kestää pidempään tottua ajatukseen, ja muutenkin tuntuu omat lapset pelottavilta jne. Itselle kuitenkin lasten käsittely ja hoito on jotenkin enemmän selkäytimessä (vaikka miehellä on kaksi pikkuveljeä ). Miten saisi miestä enemmän innostumaan.. muustakin kuin noista sänkypuuhista. :LOL:

Tervehdys niille jotka mut muistaa. Jäin listalta pois kun kierrot oli niin lyhyet (14-16) pillereiden jälkeen ja jäin odottelemaan pidempää kiertoa, nyt on ensimmäinen normaali kierto ja 26\28 sain testiin haamun ja 28\28 tuli vähän ruskeaa tuhrua mutta seuraavana päivänä tuhru loppu ja testiin tuli nopeammin kaksi viivaa. Hankalaa kun ei tiedä uskaltaako tässä nyt olla onnellinen plussasta kun oli tota vuotoa, ei ole ollut kahdessa aiemmassa raskaudessa tollasta. Laskettu aika olis 27.04 eli sama kun tuon meidän nuoremman lapsen syntymäpäivä! =)
Plussa onnea kaikille tämän ketjun ihmisille tasapuolisesti :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja MOLLAKKA:
Tervehdys niille jotka mut muistaa. Jäin listalta pois kun kierrot oli niin lyhyet (14-16) pillereiden jälkeen ja jäin odottelemaan pidempää kiertoa, nyt on ensimmäinen normaali kierto ja 26\28 sain testiin haamun ja 28\28 tuli vähän ruskeaa tuhrua mutta seuraavana päivänä tuhru loppu ja testiin tuli nopeammin kaksi viivaa. Hankalaa kun ei tiedä uskaltaako tässä nyt olla onnellinen plussasta kun oli tota vuotoa, ei ole ollut kahdessa aiemmassa raskaudessa tollasta. Laskettu aika olis 27.04 eli sama kun tuon meidän nuoremman lapsen syntymäpäivä! =)
Plussa onnea kaikille tämän ketjun ihmisille tasapuolisesti :heart:
Voi, ku ihanaa!! Paljon Onnea!!! :hug:

Onnittelut MOLLAKKA!!!! :hug: ihania uutisia!!!! ei kai niistä vuodoista tartte olla huolissaan. Toivottavasti. Mitä mä oon lueskellu, niin hyvin yleistä ja kaikki ok :)

Bumba :hug: toivon sulle niitä menkkoja.. Älä luovuta!! Mukavaa kun olet täällä palstailemassa!!!

Hei, auttakaa minua!! Mulla kp 10, ja tänään vihlaisi vasemmalta alhaalta aivan sairaan lujaa kun istahdin äskettäin autoon. Vihloi niin lujaa että piti ihan ukolle sanoa ettei lähde ajamaan kun en voinu hengittää pariin sekuntiin. sit loppu. Käytiin kaupassa, ja kun tulin kotiin n 10 min sitten menin vessaan ja pyyhittäessä jäi paperiin kirkasta limaa jossa oli verta. Ei ikinä ennen...
Voiko oviksen aikaa tulla verta?? Jos nyt ovis niin onpa hyvä kun tänään on laitettu pojut matkaan ;)

onnittelut Mollakka :flower:

kävin tänään tutustumassa tälläseen sivustoon
http://metku.net/~pesu/ovulaatiolaskuri.php

mulle se näytti kierto väliä 35 eli mennään siinä riskirajoilla onko ovista ollenkaan.. :/ hedelmällisyys mulla nousee 1.9 ja hedelmällinen jakso päättyy 6.9 ..täytyy vaan toivoo et sit tärppäis.. :)

juuri Mä luulen et sun miehesi vie kyl hoidot loppuun asti jos sinne saakka teidän tarttee turvautua. Ihanastihan tuo on jo suhtautunut adoptioonkin, joskin niin tyypillisen miesmäisesti :) . Sieltähän se vauva saapuu kun tilataan. Miehillä on niin kevyt suhtautuminen näihin asioihin, meillä vois toisaalta olla niiltä tässä opinpaikka.. ilman turhia stressejä ne vauvat sieltä tuleekin, jos ei omasta pussista niin sitten sieltä tilauksesta..
Sulla alkaakin olla jännät päivät käsillä. Toivottavasti plussa tärähtää :wave:

kiitos mymmy myylle :flower: . Minun kiertoni sen mukaan 28pv, hedelmällinen aika alkaa 21.8-päättyy 26.8. No näin vähän ajattelinkin olevan, eli huomenna iltavr, mutta sen jälkeen on aikaa =) . Kivat illanjatkoset itsekullekkin! :flower: :wave:

Hyvä laskuri!! Kiitti vinkistä mymmy myylle :flower:

Eli ovishan se mulla :D , aika kipee sellainen.. eilen alkanut hedelmälliset päivät ja päättyy torstaina! Kierto keskimäärin 27. Tosi hyvä laskuri, luotan kyl nyt omiin oloihini. Eikä tuu enää verta.. tippanen tuli silloin kerran vain pyyhittäessä.
Mites suikale ja weiss? Onko ovis oloja? Mentiin viime kierto ihan samoilla.

Yhteistyössä