Moikka pitkästä aikaa!
Ilmottelin kun lähdin "lomalle" listalta, että menkat alkoi, mutta on tainnut livahtaa päivittäjältä viesti ohi silmien. Äippä 2006, sattuu niitä ulkopuolisena olemisen tunteita muillekin, ja varmaan aika monelle. Ehkä tuo mun viestin sivuuttaminen voisi olla yksi esimerkki ulkopuolisuudesta... Mille foorumille aiot siirtyä, mikäli lähdet nyt täältä tosiaan pois? Ite aion täällä vielä keikkua, väliin aktiivisemmin ja väliin lomaillen. Riippuu tietysti, mitä haluaa tältä palstalta, musta ainakin ihmisten vinkit raskautumiseen on tosi kivoja lukea. Eikä kukaan kavereista jaksais kuunnella tätä vouhotusta vauvan tekemisestä, täällä on mukava huomata olevansa muutamien kanssa samassa tilanteessa.
Mulla siis kp nyt 10 / 27, ja yk 2 alkanu. Miten kummassa te muuten laskette tuon kiertopäivän alkamisen? Eli mulla alko menkat 27 päivän kohdalla, onko siis seuraava päivä kp 1 / 27???? Eilen alko jo ovulaatiotuntemuksen, joten eikun simpat sisuksiin! Haudottiin ja viiniä maistelin viikonloppuna, greippiin en oo vielä sortunu. Foolihappoa napsin kyllä päivittäin.
Jaksamista kaikille, joilla menkat alkanu, meillä meni esikoiseen yk:ja 18, ennen kuin tärppäsi. Sillä asenteella sitä nytkin ollaan, kovasti toivotaan, yritetään ja päiviä lasketaan. Paskaahan se on, kun toivoo, mutta ei niin ei.
Aurinkoen: Mulla oli myös tosi oudot menkat, sellasia klönttejä tuli pitkin vuotoa...? Ja loppuvat ja taas alkovat. Varhainen km? Toivon toki, et saat ite katsella kaunista kahta viivaa testissäsi, omalla kohdalla ajattelin et kyseessä saatto olla vaikka km.