Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Heippa vaan pitkästä aikaa!

Oon taustalla ollut ja käynyt teidän kirjoituksia silloin tällöin lukemassa. Oon ollut aikas väsyksissä syystä tai toisesta, en ole jaksanut ruveta kirjoittelemaan...

Ihanaa on nähdä plussa pinon kasvavan hitaasti mutta varmasti. Onnea kaikille plussanneille tasapuolisesti :flower:

Alkaa olla jännät paikat täälläkin päin. Luulisin että viikon päästä pitäis tulla tätin kylään, jos on tullakseen. Ahkerasti ollaan pupuiltu ja luulisin että tunnistin jopa oviksenkin puoli välissä kiertoa. Toivottavasti olis tärpännyt. Tuntuu että päivät menee ihan mahdottoman hitaasti kun odottelee mahdollista tädin vierailun alkamista. Pitää varmaan tilata testi valmiiksi niin pääsisi testailemaan. Toisaalta pelottaa se nega, kun niin älyttömästi sitä vauvaa haluisin... :/ Nyt on eilen ja tänään vatsaa nippaillut ihan sillä viisiin, että täti kurvais kohta kylään. Vielä ei ole kuitenkaan mitään näkynyt, ehkä hieman enemmän vaan valkosta...

Tuntuu että pää on ihan sekaisin ja taitaa se näkyä tuosta tekstistäkin... :LOL:

Tälläistä tänne ja mahdottoman paljon plussatuulia kaikille! =) <br><br>
 
Piti viel siitä kierrosta sanoa, että luultavasti on kierron pituus 26 kp. Terot loppuu kp 24 ja siitä parin päivän päästä pitäis alkaa menkat. eli sillon kp ois 25-26. Eli kun päivitätte listaa, niin korjaatteko miun tietoja samalla. KIITOS :flower: =)
 
hei kaikille!

ekaa kertaa tänne eksyin ja ilokseni huomasin että on muitakin jotka toivovat kevät vauvelia...
itse esikoista odottelen tulevaksi..
pillerit jätin pois neljä kuukautta sitten ja vielä ei ole tärpännyt...
mun rakas avomieheni ihan itse ehdotti että voitaisiin yrittää ja TOTTAKAI olin itse heti juonessa mukana...
Nyt vaan piinallista odotusta, kun ei haluaisi pettyä taas kun menkat alkaakin....
No tsemppiä paljon kaikille... ja itsekin tiedän että lapset ovat lahjoja, eikä koskaan tiedä milloin haikara tulee kylään...
eli rauhallista mieltä....

:heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 12:28 Emminmamma kirjoitti:
Olen siis vain luulotautinen kaikkien raskausoireideni kanssa.. :/ Tässä kierrossa yritän hiukan himmata tätä kuumeilua, päätin etten tee ainuttakaan testiä ennen kuin tädin tulo on viivästynyt.. Muutenkin yritän olla miettimättä jokaista mahakirpaisua tai huonon olon tuntua, mielikuvitus lähtee vaan turhaan laukkaamaan..
Sanat mietteet näköjään meillä molemmilla näin yk kakkosen alussa. Mä olin kans jo varma, että jos en ole raskaana niin sitten vakavasti sairas. Ja kun tädin antoi sitten rauhassa tulla, niin oireetkin hävisi. Kyllä se mieli näköjään tepposia tekee. Nyt en oo niin kauheesti ajatellut asiaa, kun oon täälläkin käynyt vähemmän. Varmaan sekin osaksi vaikuttaa kun on vielä vähän tuo tädin vierailu kesken. Se sitten viipyy pitkään ja hartaasti. Voi olla että tästä taas mielikuvitus pääsee valloilleen kun ovis lähestyy. Koitetaan pysyä rauhallisina :LOL:

Sonjalle hurjasti onnea!! :heart: :flower: :heart: :flower:
 
no mäpä valasen uteliaille:D
menkat tuli ja lopulta otin viel menkkojen siirtopillereitä,et niitä ei pitäny ees tulla.
mutsi vaan ohimennen tokas mulle et nyt oot kyl niin paljon lihonnu et oot sä raskaana?!?!meitsi nauro hulluna sille et no en todellakaan:D
tein sen mieliks testin ja niinpä sit olin.
luulin et mua kouristeli--->ilmeni sitten potkimiseks...mut eipä sitä voinu arvata et ehkäsy oli pettäny :whistle:
poika oli siitä huolimatta erittäin tervetullut...ei sitä iha heti osannu sisäistää ja shokkiin siitä meni...mut nyt tosiaan jo sisko/veikka haaveissa ku en haluis hirveesti ikäeroo...tosin jos nyt olisin raskaana ni tulis aikalailla se 3vuotta.
mitä muuta "uteliaat" :D tahtoo tietää? :flower: :heart:
 
Otin Ipun sanoista vaarin ja löhöilin vielä tän päivän kotona. En olis kyllä mihinkään kyennytkän, ku koko yön piti kuumetta. Toisaalta tuo kuume tappoi taudin tosi nopeasti ja tänään oon pysynyt jo syömään ihan suht kunnolla.

Tuli tuossa mieleen pahoivoivana, että just tällanen olo oli kolme ekaa kuukautta raskaana - kyllä sitä on mielenvikainen ku oikeasti odottaa, että pääsis taas odottamaan :LOL: Mut on se sen arvoista ja
onneksi jokainen kerta on erilainen.

Testaamaan pääsen vasta huomenna ja silloinkaan en heti aamusta - en nimittäin ton taudin takia päässyt apteekissa käymään. Eli voipi olla että singutan torstaiaamuun (just joo, pääsen testin kanssa kotiin, niin ekana vessaan... :ashamed: ).
 
Tiistai iltaa kaikille :flower:

Yhdyn kyllä täysin tuohon kommenttiin, että on kiva käydä täällä aina välillä (lue: päivittäin useita kertoja) lukemassa mitäs muille kuuluu. Tosiaan kun itse pidän täällä siviilissä kaikki luukut tiukasti kiinni ja näistä meidän suunnitelmista ei tiedä kuin minä, mies ja ehkä tuo utelias vanha katti :)

Tänään mietityttää tuo alkoholin käyttö + raskaushaaveet. Siis tänään oli sellainen tilaisuus, jossa myös juomatarjoilua ja jotenkin sitä mielikin teki muutama lasi viiniä juoda :whistle: Ja kun kaikki muutkin juovat, ja kun muut tuntevat minunkin juomatapani ja makuni :D Eli pakko sitä on joko viiniä ottaa tai kertoa oikeat syyt ;)

Eihän tuo lasi taikka toinen (öh kolmas tai neljäs) mitään tee, vaikka jo tärppi olisikin käynyt, kun siitä ei vielä todisteita ole. Mutta mietityttää jo valmiiksi, että tällaistäkö tämä sitten pidemmän päälle on, eli mieli ei tee hyvällä omalla tunnolla edes tuota paria lasillista juoda, koska jotenkin haluaa ensikertalaisena ainakin pelata täysin varman päälle...

Jos yhtään saitte ajatuksen juoksustani kiinni :ashamed:

\|O Iiisooo plussa henkäys kaikille!

 
Tuittu-Tilda :hug: niin kauan kuin ei tätiä näy, on toivoa!

Mun täytyy tehdä tunnustus... :whistle: Kävin äsken tilaamaan kotitestit.com-sivustolta pari herkkää raskaustestiä ja muutaman ovulaatiotestin. :ashamed: :D Sellainen fiilis on että tästä kierrosta ei vielä tärpännyt, ei ole yhtään "raskaana oleva" tunne. Mutta silti palan halusta päästä testaamaan. :D Ovistestit päätin ottaa käyttöön ainakin ensi kierroksi, tuo maitovuoto kun hiukan epäillyttää että mahdanko edes ovuloida. :/ Ja kiinnostaa nähdä että vuotaako maitoa enemmän oviksen aikaan.

Plussatuulia kaikille...
=)
 
Mulla on huomenna jännät paikat, kun Mammaksen testien pitäisi tulla ja aion todellakin varmistaa, ettei vaan nämä jännät alamahakivut ja -polttelut johdu toivotusta asiasta :heart: Nytkin on kuin alamahaan olisi joku kokon sytyttänyt...

Pitäkää peukkuja! Kirjoittelen huomen, oliko taas oireet jostain muusta (endo, tulevat menkat, pillereiden lopettamisen jälkimainingit tms.) kuin raskaudesta johtuvia.

Tuulosia muillekin :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 09:43 Hannipupu kirjoitti:
Arvaatkaa kuka tuli!!!! :headwall: :'( :headwall: :'(
:hug: sulle..

toivottavasti toinen kerta toden sanoo... mulla alkaa nyt parin viikon jännäysaika, kun eilen oli ovis...ainaki ihan siltä tuntu... mut yk1 on mullaki, joten oon ihan varautunu myös tätin tuloon.......

tuskin noi hirveesti lohutti, mut uutta yritystä kehiin vain :) :flower:
 
Keskiviikko 23.5.2007

Esikoisesta haaveilevat

Hilipati......................kp. 7/28...............04/07.......................yk. 2
Ciba........................kp. 9/36...............04/07.......................yk. 2
Olivia........................kp. 14/26-28..........04/07.......................yk. 2
nipsuli......................kp. 17/42.................05/07.......................yk. 1
Meillevauva...............kp. 18/27................04/07.......................yk. 2
Yohanna...................kp. 18/32-34.............05/07..................... yk. 1
Bumba.....................kp. 20/??..................05/07.......................yk. 1
Vauvakuumeinen.......kp. 25/29-31............04/07.....................yk. 1
Kälättäjä..................kp. 34/30...............02/07.......................yk. 3
Dreamer-88..............kp. 41/29 (51-86)....puoli vuotta..............yk. 3
haahuilija..................kp. ??/??................04/07.......................yk. 1
mouku80..................kp. 27/??.................04/07.......................yk. 1


Rhea...................... .kp. 19/29....................touko-kesäkuussa alkaa
postimestari..............1. haaveissa..............kesän alussa alkaa
Tansuli.....................1. haaveissa..............touko-kesäkuussa alkaa
Tellu -75...................1. haaveissa..............heinäkuussa alkaa
tinka........................1. haaveissa..............heinä-elokuussa alkaa
Nappi.......................1. haaveissa..............elo-syyskuussa alkaa
panikoija..................1. haaveissa..............elo-syyskuussa alkaa


Toista toivovat

Emminmamma..........kp. 3/27-32...............05/07..............yk. 2
Ippu........................kp. 4/24 (23-29)...........04/07................yk. 3
äiskä äiskä................kp. 14/31-33................05/07...............yk. 1
Vilma84....................kp. 15/28.....................04/07...............yk. 2
Salamander..............kp. 19/25-30.................05/07..............yk. 1
Hissukka...................kp. 23/35?..................05/07..............yk. 1
mussu81...................kp. 29/28...................05/07..............yk. 1
tuittu-tilda.................kp. 35/30-34 ..............04/07..............yk. 2

Heikko-Peikko...........kp. 34/30-73................varmaa tietoa ei vielä
Helmi72....................2. haaveissa................huhti-toukokuussa alkaa
miimu.......................2. haaveissa................kesällä alkaa
kaisa pieni................2. haaveissa................kesällä alkaa
Titania......................2. haaveissa................kesäkuussa toivottavasti
Minja........................2. haaveissa................heinäkuussa alkaa
sonja.......................2. haaveissa................ehkä heinäkuussa
Jemina....................2. haveissa..................ei vielä tietoa
Nirppurotta...............2. haaveissa.................ei vielä tarkkaa tietoa


Kolmatta kaipailevat

Hannipupu...................kp. 1/29-31.............05/07.................yk. 2
Äippä84.......................kp. 9/28-30.............03/07.................yk. 4
Tuikku.........................kp. 10/25 ...............04/07.................yk. 2
Alicia...........................kp. 18/28-30...........05/07.................yk. 1
annetta......................kp. 21/26.................05/07.................yk. 1
Amalia........................kp. 24/28-32.......................................yk. 2

Mammutti-Mamma...... kp. 23/?........................kesä-elokuussa alkaa
äitsykkä78.................3.haaveissa................kesäkuussa alkanee
Tytönjapojanmamma...3.haaveissa.................joskus kesällä
Miiruska.....................3.haaveissa................joskus kesällä
mervi-elina.................3.haaveissa.................syksyllä alkanee
Katinka.......................3.haaveissa.................toivottavasti pian
Narya.........................3.haaveissa.................en tiedä vielä
MOLLAKKA..................3.haaveissa.................kesän alussa alkaa
Syksyn sateet.............3.haaveissa.................heinäkuussa alkanee
hiidi............................kp..?/28......................heinä-elokuussa alkaa


Neljännestä unelmoivat

butterfly......................kp. 3?/ 28-38.............useampi vuosi


Kuudetta kaipaavat

PippurinenMamma.....kp 4/(26!)32-33....................................yk 1


Haamuilijat


Plussanneet

iida83..............2. lapsi (esikoinen 08/06)..............LA 31.12.2007
Pikkueppu.......4. lapsi.........................................LA 13.01.2008
Afu-82.............1.lapsi.........................................LA 21.01.2008
Sonja..............2. lapsi (esikoinen 02/05)..............LA 27.01.2008


<br><br>
 
Hannipupu :hug: harmi :( Onko sulla nyt kp1, en vielä päivittänyt listaan kun en ollut varma?

Mavi ja pikkueppu teillä taitaa olla piinaavat hetket menossa... toivotaan plussia! :D

Bumba tuli vaan mieleen että voithan sä suurieleisesti kaataa itsellesi lasin viiniä, kukaan ei varmaan laske että käytkö sä vielä uudestaan lasiasi täyttämässä... hörpit sitä yhtä hiljakseen. Tai jos ihan nollalinjalle haluat lähteä, niin vaivihkaa lannoitat sillä vaikka kukkasia tai vessan lavuaaria... :D Mun käsittääkseni ihan alkuraskaudessa voi hyvällä omallatunnolla kyllä hiukan naukkailla jos nyt ei ihan älyttömyyksiin mene. Itse esikoisen kohdalla otin kyllä täysin nollalinjan, mutta mikä kullekin parhaiten sopii. =)
 
Kiitokset kaikille onnitteluista ! :)

Mulla oli eilen illalla selkä tosi kipeä, silleen menkkakipumaisesti ja rupesi jo kovasti pelottamaan. Mutta selkä rauhoittui eikä mitään vuotoja ole tullut. Ehkä sitä vaan miettii kaikenlaista kun heti ekasta kierrosta tulin raskaaksi niin voiko kaikki oikeasti näin helposti sitten mennä....

Jos joku haluaa munkin tietoja listaan päivitellä niin tässä olis:
Sonja 2. lapsi tulossa, esikoinen 02/05, la 27.1.2008
Kiitos jo etukäteen!

Toivottavasti saatte nyt muutkin niitä toivottuja plussatuloksia :hug:
 
mä en kyllä nyt tajua mitään!! eikö luulisi että ehkäisyrenkaan jälkeen tulevat luomut olis suhteellisen runsaat tai ainakin niinku ihan kunnon menkat!!!??? mulla nyt vaan ihan mitätöntä kirkkaan punaista tuhrua...onko tää sit täti vai meenkö ostaa testin??? \|O <br><br>
 
Hannipupu toivotaan että olisi jotain harmitonta tuhruilua vaan... mulla oli myös ehkäisyrengas käytössä, saapa nähdä miten kierto tässä asettuu. Mutta kyllähän raskauden aikanakin voi harmittomia tuhruja tulla, tuossa vaiheessa voisi olla vaikka kiinnittymisvuotoakin... toivottavasti saat selvyyden asiaan! =)

Ääk, kai mun täytyisi vähentää tätä palstailua että saisi jotain tehtyä täällä kotonakin... kämppä on kuin pommin jäljiltä. :D
 
minäinen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.02.2007 klo 21:00 Toiveikas kirjoitti:
Täällä kans haaveillaan kevät/kesävauvasta 2008. Miestä vielä täytyy hiukan lämmitellä... toivottavasti onnistuu. Jospa loppukesästä saataisiin tuo ehkäisy jätettyä pois :) Opiskelutkin olisi jo loppusuoralla ja valmistuminen häämöttäisi varmasti ennen lapsen syntymää.

Ensimmäinen lapsi on siis haaveissa tällä neitosella.

täällä kans haaveillaan lähinnä kesävaavista(ensimmäinen), että kerkeis sitte valmistua siinä keväällä ja sitte vauva olis niin tervetullut!!! :) -kovaa kuumeilua-
 
Täällähän saa nykyään joka kerta jakaa onnitteluja :D

Isot Onnentoivotukset Pikkuepulle! :flower:

Hannipupulle tsemppiä, kyllä me muutkin tuo kaivattu + testiin saadaan kun hetki on oikea :D

Kiitokset Hissukalle ja Ipulle, ja pikkuepulle kommenteista. Itse taidan olla sillä linjalla, että lähellä tädin vierailua/mahdollisen plussatestin tekimistä en raaski varmaan kokonaistakaan annosta juoda, mutta alkukierrosta- keskivaiheille voi varmasti ottaa sopivan määrän, eli lähinnä voi rauhassa lähteä kavereiden kanssa vaikka terassille kauniina kesäpäivänä :D

Aikaslailla on nyt sellaiset tuntemukset, ettei tästä ekasta luomukierrosta vielä tärppää. Jotenkin en jaksa uskoa (vaikka tietysti kovin toivonkin) että heti tärppäisi. Enemmän jännittelen sitä, minkä pituiseksi tuo kierto asettuu..

Aurinkoisia plussasäteitä kaikille !

:D
 
Nyt on testi ostettu ja polttelee sievästi sanottuna niin pirusti tuolla laukun pohjalla... Mutta kovetan itseni ja lähden illaksi raksalle, ettei tule mitään epämääräisiä mielitekoja testailun suhteen ennen huomista.

Huomenna olis jo 30/28, joten eiköhän sit alkais jo jotain näkyä, jos olis näyttävää :D

Mut mieli tekis kovasti ... :LOL:
 
Mie olen jo aiemmin tähän porukkaan liittynyt ,mutta en vielä kirjoittanut kertaakaan. lueskellut juttuja "joskus" eli siis joka päivä käyn lukemassa! Ensiksi onnittelut kaikille plussanneille, se on todella upea tunne ja sen muistaa varmaan lopun elämänsä, mie ainakin muistan molempien lapsien testit. Mie olen luvannut itselleni että ennen kuin kolmatta ruvetaan yrittämään niin käyn papassa joka on nyt ok ja sitten pitää käydä vielä tarkastus mammografiassa kun on patti molemmissa rinnoissa, lääkäri sanoi silloin ensikäynnillä ilman ohutneulanäytettä että olisivat hyvälaatuisia mutta pitää seurata ja sitte toinen asia, onko ketään muuta alkanut hirvittää kun on päätetty ruveta lasta yrittämään. Aiemmin minulle oli mahdoton vauvakuume ja vonkasin mieheltä kolmatta lasta , mutta kun lupa heltisi niin ilmeisesti tuli rimakauhu ja synnytyspelko kun vauvakuume laimeni kummasti. Alkaa tuo vauvakuume taas tästä onneksi uudestaa nostaa päätään kun seuraa täällä plussa uutisia.Tulipas pitkä ja sekava juttu.
 
Kaikille plussanneille onnea, itse testasin tänään ja vain se ainokainen viiva siihen ruutuun tuli, taas :'( Viiva oli kylläkin aika hento...

Alamahaa nipistelee ja polttelee edelleen, painavammat nostamiset tuntuvat myös. Kohta varmaan lähden lääkärin pakeille, missä varmaan ei-raskaus todetaan myös. Nyt pitää yrittää unohtaa koko homma ja keskittyä vaan uuteen työhön. Tällaisia jänniä, ei-tavallisia oireita mahan alueella on kuitenkin vaikea vauvahaaveissa olla huomioimatta.
 

Yhteistyössä