Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Kauhee ku täällä on tullu paljon uusia juttuja.. ei oikein taho viikolla kirjoitella ku on kaikkee muuta.

Tervetuloa uusille! :wave:
Ja onnittelut plussanneille! :flower:

Tänne ei mitään uutta. Seuraavia menkkoja ja Juhannusta odottelen. Ukko kyllä tänään kysy, että millos me niitä lapsia aletaan tekeen. :p

Mulla ei onneks oo ongelmia tuon alkoholin juomattomuuden kans ku en juo koskaan. Viimevuoden lokakuussa oon viimeks juonut pari siideriä. :LOL: Tupakkaa en oo koskaan edes kokeillut ja kahvikin on älyttömän pahaa, joten ainut mistä pitäs luopuu on aurajuusto. :D

Meidän kämpässä on lämpötila toukokuusta elokuuhun +30c. Tää on ihan älytöntä ku hiki vaan virtaa vaikka vaan istuu sohvalla. Maanantaina siis laitoin postiin asuntohakemuksen.. jospa saatais isompi ja viileempi tässä vielä kesän aikana. Laitoin hakemuksen lisätietoihin, että perheen lisäys on suunnitelmissa. :saint:
 
niinmollakka kyseli onko hirvittään ruvennut ....niin vastaus on ei..
meillä tosin on oltu ilman mitään ehkäsyy ja on saanut tulla jos on tullakseen ja testailtu tarvittaessa :D ....

loppu metreillä synnytys salissa kyllä yleensä on usko koko touhuun loppunut :D :headwall: eli hieman paljon liian myöhään :ashamed: kun parin ponnistuksen jälkeen on tulokas ollu ulkona :ashamed: :D ....okei ei oikein vissiin vastannut kysymykseen :ashamed: :snotty:
 
Hienoa pikkueppu, onnea! :flower: Plussanneitten pino vaan kasvaa kasvamistaan! :D

Tervetulotoivotukset uusille... päivittelin tietoja listaan. =)

Testionnea Mussu81... jännää. :D

Mollakka mua alkuun hirvitti että mitenhän sitä kahden kanssa pärjää kun tuo esikoinen on ihan oma tapauksensa :D mutta vähitellen tässä on rohkaistunut eikä sitä oikeastaan enää tule mietittyä. Sen sijaan valmiiksi jo pelottaa se onko edessä toinen sektio, ensimmäinen kokemus oli sen suuntainen etten uudestaan haluaisi... :/ mutta pakkohan sinne on sitten mennä jos on pakko. Täytyy vaan olla sitä etukäteen murehtimatta (nyt vielä helppoa, kun ei ole raskaana...).

Mavi ja Hannipupu :hug: toivotaan parempaa tuuria seuraavaan kiertoon...

Jaahas, tyttö huutelee pinniksestä...
 
Plääh... ei tartte enää jännitää - ennen ens kiertoa... Nega tuli :kieh:

Täti on jo kaks päivää myöhässä, pitäisköhän soittaa et missä viipyy :LOL: Ei siis mitään menkkaoireita, mut taidan vain kuvitella :ashamed:

Mut hyvillä mielin silti, päivä on niin kaunis ettei pysty tänään murjottamaan :D
 
MINULLA ON OLLUT MAALISKUUSSA PÄIVÄN MENKAN JA VIIMESET
OLI 28.04.07 NEKIN PÄIVÄN. :'( MEILLÄ ON HARTAIN TOIVE
SAADA PIENI IHMINEN MEIDÄN KANSSAMME.YRITYSTÄ ON
OLLUT KOKOAJAN =) .
JOPA JOITAIN OIREITAKIN ILMENNYT
ALAVATSAKIPUA
NAVASTA ALAS ASTI PIENI RUSEHTAVA VIIVA(RASKAUSVIIVAKO ? )

TESTI PITÄIS TEHDÄ ENSIVIIKON MA TAI TI
JOKO LUOJA OLIS YRITTÄMISEMME PALKINNUT

MEILLÄ ON ISOLLA V.= VAUVAKUUME =)

JOS TEILLÄ OLIS NIKSEJÄ NEUVOJA JA APUVA OTAN VASTAAN KAIKEN
ODOTTAMISIIN !!!
 
Torstai 24.5.2007

Esikoisesta haaveilevat

Hilipati......................kp. 8/28...............04/07.......................yk. 2
Ciba........................kp. 10/36...............04/07.......................yk. 2
Olivia........................kp. 15/26-28..........04/07.......................yk. 2
nipsuli......................kp. 18/42.................05/07.......................yk. 1
Meillevauva...............kp. 19/27................04/07.......................yk. 2
Yohanna...................kp. 19/32-34.............05/07..................... yk. 1
Bumba.....................kp. 21/??..................05/07.......................yk. 1
Vauvakuumeinen.......kp. 26/29-31............04/07.....................yk. 1
Kälättäjä..................kp. 35/30...............02/07.......................yk. 3
Dreamer-88..............kp. 42/29 (51-86)....puoli vuotta..............yk. 3
haahuilija..................kp. ??/??................04/07.......................yk. 1
mouku80..................kp. 28/??.................04/07.......................yk. 1


Rhea...................... .kp. 20/29....................touko-kesäkuussa alkaa
postimestari..............1. haaveissa..............kesän alussa alkaa
Tansuli.....................1. haaveissa..............touko-kesäkuussa alkaa
Tellu -75...................1. haaveissa..............heinäkuussa alkaa
tinka........................1. haaveissa..............heinä-elokuussa alkaa
Nappi.......................1. haaveissa..............elo-syyskuussa alkaa
panikoija..................1. haaveissa..............elo-syyskuussa alkaa


Toista toivovat

Emminmamma..........kp. 4/27-32...............05/07..............yk. 2
Ippu........................kp. 5/24 (23-29)...........04/07................yk. 3
äiskä äiskä................kp. 15/31-33................05/07...............yk. 1
Vilma84....................kp. 16/28.....................04/07...............yk. 2
Salamander..............kp. 20/25-30.................05/07..............yk. 1
Hissukka...................kp. 24/35?..................05/07..............yk. 1
mussu81...................kp. 30/28...................05/07..............yk. 1
tuittu-tilda.................kp. 36/30-34 ..............04/07..............yk. 2

Heikko-Peikko...........kp. 35/30-73................varmaa tietoa ei vielä
Helmi72....................2. haaveissa................huhti-toukokuussa alkaa
miimu.......................2. haaveissa................kesällä alkaa
kaisa pieni................2. haaveissa................kesällä alkaa
Titania......................2. haaveissa................kesäkuussa toivottavasti
Minja........................2. haaveissa................heinäkuussa alkaa
sonja.......................2. haaveissa................ehkä heinäkuussa
Jemina....................2. haveissa..................ei vielä tietoa
Nirppurotta...............2. haaveissa.................ei vielä tarkkaa tietoa


Kolmatta kaipailevat

Hannipupu...................kp. 2/29-31.............05/07.................yk. 2
Äippä84.......................kp. 10/28-30.............03/07.................yk. 4
Tuikku.........................kp. 11/25 ...............04/07.................yk. 2
Alicia...........................kp. 19/28-30...........05/07.................yk. 1
annetta......................kp. 22/26.................05/07.................yk. 1
Amalia........................kp. 25/28-32.......................................yk. 2

Mammutti-Mamma...... kp. 24/?........................kesä-elokuussa alkaa
äitsykkä78.................3.haaveissa................kesäkuussa alkanee
Tytönjapojanmamma...3.haaveissa.................joskus kesällä
Miiruska.....................3.haaveissa................joskus kesällä
mervi-elina.................3.haaveissa.................syksyllä alkanee
Katinka.......................3.haaveissa.................toivottavasti pian
Narya.........................3.haaveissa.................en tiedä vielä
MOLLAKKA..................3.haaveissa.................kesän alussa alkaa
Syksyn sateet.............3.haaveissa.................heinäkuussa alkanee
hiidi............................kp..?/28......................heinä-elokuussa alkaa


Neljännestä unelmoivat

butterfly......................kp. 4?/ 28-38.............useampi vuosi


Kuudetta kaipaavat

PippurinenMamma.....kp 5/(26!)32-33....................................yk 1


Haamuilijat


Plussanneet

iida83..............2. lapsi (esikoinen 08/06)..............LA 31.12.2007
Pikkueppu.......4. lapsi.........................................LA 13.01.2008
Afu-82.............1.lapsi.........................................LA 21.01.2008
Sonja..............2. lapsi (esikoinen 02/05)..............LA 27.01.2008


 
Mussu81 pahoittelut negasta... mutta hyvä kun porskutat positiivisin mielin vaan eteenpäin! Voihan se vielä plussaksikin muuttua... =)

Kirsikka oletko tehnyt testiä noitten päivän kestäneitten menkkojen jälkeen? Jospa oletkin vähän pidemmällä raskaana kuin aavistatkaan... :D Toivotaan kuitenkin kovasti plussaa sulle alkuviikon testauksiin! =)

Itse yritän kovasti odottaa ensi viikkoon ennen testausta ja mieluiten niin että kp:t alkaisi kolmosella... saa nähdä riittääkö kärsivällisyys. :D Maitoa tulee edelleen ja rinnat on kipeytynyt muutenkin, se on kyllä tosin ihan normaalia loppukierrossa. Ja hiukan pahoinvointia oli eilisiltana mutta sekin voi johtua lyhyistä yöunista, mulla on aina huono olo koko päivän jos on univelkaa. Miehen syytä, kertokaa joku millä sen yöllisen soolokonsertoinnin saa loppumaan?! (=kuorsaa!)

Mitään selkeitä raskausoireita ei siis ole mutta ei ole menkkaoireiluakaan. No vastahan tässä on kp24... pahus kun päivät menee hitaasti! ;)
 
hei taas kaikille!

kerran olen tänne kirjotellu, mutta tähän asti enemmänkin olen käynyt vähän juttuja lueskelemassa... ajattelin et jonnekkin kirjottelen, kun toive pienestä toukasta on suuri... ja yritys alkanut neljä kuukautta sitten...

niin ja munkin puolesta onnea plussanneille... mun täytyy nyt ensin taas miehen kanssa yrittää ja sitten taas odotella pari viikkoa ja ihmetellä tapahtuuko mitään vai ei....
itse en vielä edes hermoile... yritys on kovasti päällä ja toive suuri että joku päivä siellä masussa joku alkaisi elellä... :)
mutta yritän (HUOM. yritän) ottaa rauhallisesti ettei turha stressaus häiritsisi...

olen vielä ihan alkumetreillä näissä jutuissa kun ensimmäistä yritetään.. mutta kaiketi se tästä valottuu.... paljon olen lukenut ja ystäviltä kysellyt eli tietää haluaisin kaiken mitä etukäteen voi tietää....

kaikille paljon onnea yrityksiin!!! :heart:

jatketaan taas tästä... on kuitenkin mukavaa kun täällä on muita samassa tilanteessa.... ainoa ongelma on se että tähänhän jää koukkuun.... =)
 
Onkohan listassa mun osalta jäänyt yksi päivä päivittämättä kun laskujen mukaan nyt olisi menossa kp 21? Siis jos ne 4.5 alko, olenko oikeassa? :ashamed: Lista näyttää kp 20.

Kohta on taas kuukausi menny.. aika menee älyttömän nopeesti.

Piti sitä sanomani, että pillereiden lopetus näpyt ei oo naamasta viekäkään kaikonnet. Onko tää ny pysyvä vaiva? Ainakin näytän ihan kaameelta, miten sitä voi seksiäkään saada tällä naamataululla? :(
 
tuittu-tilda

No niin, saapuihan se tätikin sitten, ja kera niin tukalien kramppien ettei tosikaan, ei ole vähään aikaan ottanut näin koville.

Eilen vielä elättelin vähän toiveita vaikka järki sanoikin että olisi pitänyt plussan jo testissä näkyä.
Mutta uusi yritys lähtee käyntiin...

pikkuepulle paljon paljon onnea iloisista uutisista!! Kaikki plussauutiset valaa muhun uskoa että kyllä meilläkin ihan kohta.

Mutta listaan voi siis päivittää huomiselle kp2/30-34
tuittu
 
Hyvä kysymys ippu meillä kävi niin tossa kakkosen jälkeen et annettiin lupa jos on tullakseen niin tulee periaatteella niin ukko rupes haluun et teen käsin loppuun ja pikku simpat lenteli "taivaan tuuliin" kunnes sitten meikältä lähti halut kokonaan ja ukkeli 6pitkän viikon jälkeen sai hepulin .... mistä sitten seuras petitapojen muutos.... ja aikanaan pikku kolmonen....

niin voihan se olla et miestä on ruvennu todenteolla jänistään vaikkei myöntäskään sitä :/

olikohan tässä nyt mitään tolkkua :ashamed:
 
hiidi harmaana
hei.
en ole kirjoittanut sitten sen jälkeen ku ilmoittauduin kevät vauvasta haaveilijoihin km:n jälkeen. Elokuussa piti aloittaman, mutta oltiimpa miehen kanssa "halimassa" ja kas kondomi puhkesi(meille on siis käynyt näin kahdesti aikaisemmin ja niistä kerroista on ni aikaisemmat saaneet alkunsa :whistle: )

ajattelin, et no just kaks ja puol viikkoa sitten olin kaavinnassa, et ei kai tä nyt voi tästä tärpätä. ei pitäis ainakaan. Mutta tänään olen voinu huonosti(jostain syystä olen joka raskaudessa voinut huonosti heti hedelmöityksen jälkeen ja siitä 5 viikkoa eteenpäin).

nyt alan jännäämään tätiä. Jotenkin paniikin oloinen olo
 
Huomenta!

Tänään sit tuli täti käymään. Vois sanoa et kiva ku sen negan jäkeen oli selvää etten ainakaan raskaana ole. Nyt pääsee sit uuteen yritykseen. Tuolla jo toisella palstalla hehkutin, et pääsen oikein urakoimaan synttäreitten aikaan ku sattuu ovis niille paikkeille :D

Eli siis kp 1/28 mennään :kieh:
Onneksi joku ihana ihminen on keksinyt tuon kuukupin!!!

Jep, mut tänään numeroiden jättöpäivä joten pitää lähtee koululle valmisteleen viimeinen koe aamutunnille ja sit pitäis iltaan mennessä ehtiä tarkistamaan ja antaan viimeisetkin numerot (eilen ahkeroin alkuyöhön asti ja sain onneksi kaikki muutnumerot jo annettua). Sit alkais rento viikko ja sen jälkeen 12 vielä rennompaa - ihan kiva lisä muutenkin mukavaan työhön :D

Aurinkoista päivää kaikille B)
 
Meillevauva
No joo, jäi sitten touhuaminen vain ovista edeltäviin ja itse ovispäivään, loppuviikko olikin niin kiirusta että mä tai mies kaatui aina suoraan sänkyyn ja samantien uneen..

Mutta mä löydän koko ajan TAAS olotiloja jotka vois "varmasti" olla merkkejä siitä että on tärpännyt :whistle: kuten alavatsakipristelyä, rinnat (nännit) kipeinä, oksettaa bussissa ja muka huimaakin helposti. Ja todettakoon että samoja fiiliksiä oli viime kuussakin! Rinnat mulla on usein kipeinä koska mulla tulee hyvin helposti rintatulehdus (atooppisen ihon ongelmia..) ja äklöjä oloja aamuisin tulee kun verensokeri on alhaalla.

Tunnustan, että alan kallistumaan jo ovistesteihin jotta tiedän TARKKAAN koska on tärppipäivät, tosin mun tuurilla mikään ei muutu eli tärppipäivät olisi ne mitkä itsekin pystyn laskemaan..

 
Perjantai 25.5.2007

Esikoisesta haaveilevat

Hilipati......................kp. 9/28...............04/07.......................yk. 2
Ciba........................kp. 11/36...............04/07.......................yk. 2
Olivia........................kp. 16/26-28..........04/07.......................yk. 2
nipsuli......................kp. 19/42.................05/07.......................yk. 1
Meillevauva...............kp. 20/27................04/07.......................yk. 2
Yohanna...................kp. 20/32-34.............05/07..................... yk. 1
Bumba.....................kp. 22/??..................05/07.......................yk. 1
Vauvakuumeinen.......kp. 27/29-31............04/07.....................yk. 1
Kälättäjä..................kp. 36/30...............02/07.......................yk. 3
Dreamer-88..............kp. 43/29 (51-86)....puoli vuotta..............yk. 3
haahuilija..................kp. ??/??................04/07.......................yk. 1
mouku80..................kp. 29/??.................04/07.......................yk. 1
Daizy.......................kp. 47/38-56, dpo 19...............................yk. 2

Rhea...................... .kp. 22/29....................touko-kesäkuussa alkaa
postimestari..............1. haaveissa..............kesän alussa alkaa
Tansuli.....................1. haaveissa..............touko-kesäkuussa alkaa
Tellu -75...................1. haaveissa..............heinäkuussa alkaa
tinka........................1. haaveissa..............heinä-elokuussa alkaa
Nappi.......................1. haaveissa..............elo-syyskuussa alkaa
panikoija..................1. haaveissa..............elo-syyskuussa alkaa


Toista toivovat

mussu81...................kp. 1/28......................05/07..............yk. 2
tuittu-tilda.................kp. 2/30-34 ................04/07..............yk. 3
Emminmamma..........kp. 5/27-32.................05/07..............yk. 2
Ippu........................kp. 6/24 (23-29)...........04/07................yk. 3
äiskä äiskä................kp. 16/31-33................05/07...............yk. 1
Vilma84....................kp. 17/28.....................04/07...............yk. 2
Salamander..............kp. 21/25-30.................05/07..............yk. 1

Heikko-Peikko...........kp. 36/30-73................varmaa tietoa ei vielä
Helmi72....................2. haaveissa................huhti-toukokuussa alkaa
miimu.......................2. haaveissa................kesällä alkaa
kaisa pieni................2. haaveissa................kesällä alkaa
Titania......................2. haaveissa................kesäkuussa toivottavasti
Minja........................2. haaveissa................heinäkuussa alkaa
sonja.......................2. haaveissa................ehkä heinäkuussa
Jemina....................2. haveissa..................ei vielä tietoa
Nirppurotta...............2. haaveissa.................ei vielä tarkkaa tietoa


Kolmatta kaipailevat

Hannipupu...................kp. 3/29-31.............05/07.................yk. 2
Äippä84.......................kp. 11/28-30.............03/07.................yk. 4
Tuikku.........................kp. 12/25 ...............04/07.................yk. 2
Alicia...........................kp. 20/28-30...........05/07.................yk. 1
annetta......................kp. 23/26.................05/07.................yk. 1
Amalia........................kp. 26/28-32.......................................yk. 2

Mammutti-Mamma...... kp. 25/?........................kesä-elokuussa alkaa
äitsykkä78.................3.haaveissa................kesäkuussa alkanee
Tytönjapojanmamma...3.haaveissa.................joskus kesällä
Miiruska.....................3.haaveissa................joskus kesällä
mervi-elina.................3.haaveissa.................syksyllä alkanee
Katinka.......................3.haaveissa.................toivottavasti pian
Narya.........................3.haaveissa.................en tiedä vielä
MOLLAKKA..................3.haaveissa.................kesän alussa alkaa
Syksyn sateet.............3.haaveissa.................heinäkuussa alkanee
hiidi............................kp..?/28......................heinä-elokuussa alkaa


Neljännestä unelmoivat

butterfly......................kp. 5?/ 28-38.............useampi vuosi


Kuudetta kaipaavat

PippurinenMamma.....kp 6/(26!)32-33....................................yk 1


Haamuilijat

Hissukka...................kp. 25/35?..................05/07..............yk. 1


Plussanneet

iida83..............2. lapsi (esikoinen 08/06)..............LA 31.12.2007
Pikkueppu.......4. lapsi.........................................LA 13.01.2008
Afu-82.............1.lapsi.........................................LA 21.01.2008
Sonja..............2. lapsi (esikoinen 02/05)..............LA 27.01.2008


<br><br>
 
Jippii, perjantai! B)

Vauvahaave tähän tosiaan jää koukkuun. :D Nyt otin oikein ryhtiliikkeen ja siivosin ja leivoin, kun on vieraita tulossa ja kun oikein suihkin vauhdilla niin ehdinpä vielä palstailemaankin! :whistle: Onnea teille odotuksen odotukseen!

Rhea päivitin sun kp:t. Ai kun huomaisikin yhtäkkiä että kp:stähän puuttuu viikko ja nyt voisi jo testailla... :whistle: :LOL:

Tuittu-Tilda :hug: harmi, toivotaan parempaa tuuria tähän kiertoon..

Samat sanat Mussulle, mutta kiva kuulla että suunnittelet oikein "synttäriyllätystä" :D Mua on myös tuo kuukuppi kiinnostanut, mutta en ole vielä saanut aikaiseksi sellaista hankittua.

Ippu meilläkin nykyisin aloite jää mulle aika pitkälti. Kuitenkin tuo mies on yhtä innoissaan vauva-ajatuksesta kuin minäkin... miehet on kai vaan niin pirun laiskoja, että jos saanti on hyvä ilman yritystä niin mitä sitä suotta lirkuttelemaan! :D :LOL:

Hiidi siinä olisi jo jotain kohtalonomaista, jos teillä kolmonenkin saisi alkunsa puhjenneesta kumista! =) Tsemppiä jännäilyyn!

Meillevauva mä päätin jo ottaa ovistestit käyttöön ensi kierrossa, näkee sitten mikä on tilanne... tuo maitovuoto on saanut epäilemään että mahdanko edes ovuloida, sittenpähän sen näkee. Ja jos ihan testaamalla näen milloin on ovis, niin ehkä jatkossa tunnistan sen oireetkin paremmin ilman testejäkin.

Täällä on sen verran kiireinen viikonloppu edessä, että ehkä en ehdi paljoa miettiä testaamista... ainakaan enempää kuin kolmesti tunnissa. :D Siskonpoika tulee meille tänään hoitoon, varmaan enimmäkseen vietetään aikaa mummolassa. Sinne poika sitten jääkin viikonloppua viettämään. Kohta pitäisi pojan saapua...

Rentouttavaa viikonloppua kaikille! =)
 
Hellurei!!!
Ihanaa kun plussanneita alkaa olla jo!!!!

Minusta alko nytten taas tuntumaan etten pääse liittymään tuohon plussapinoon ainakaan tässä kierroossa. Oireita on kyllä joka suuntaan. Negaan viittaavia on naaman kukkimenen ja lisääntynyt valkkari, niinkun aina ennenkin ennen menkkoja ja plussaan vois viitata maidontiputtelu rinnoista (olen ollut hyvin runsas maitoinen ihan alkumetreiltä asti edellisissä raskauksissa) sit hajuaisti on parantunut huomattavasti sekä tänä aamuna oli puolille päivin öllötys olo. No ottaa siitä nyt selvän!
Toivoa en vielä kyllä heitä :saint:

Ja onneksi asia selviää viimestään viikonpäästä!
 
mouku80
Moi taas,

Amalia sullahan kuulostaa jo lupaavalta, sikäli kun nyt tiedän mitään aiheesta (ei omakohtaisia kokemuksia)! Itse tilasin mammaksin testit ja piti tietysti heti kokeilla miten ne toimii! Aika huonosti toimi, koska negahan sieltä tuli... :LOL: En kyllä odottanutkaan muuta, kun vasta eka kk pillerien lopettamisen jäleen. Kp 29/? nyt.

Hyvää viikonloppua ja kärsivällisyyttä myös muille! ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 15:44 mouku80 kirjoitti:
Moi taas,

Amalia sullahan kuulostaa jo lupaavalta, sikäli kun nyt tiedän mitään aiheesta (ei omakohtaisia kokemuksia)! Itse tilasin mammaksin testit ja piti tietysti heti kokeilla miten ne toimii! Aika huonosti toimi, koska negahan sieltä tuli... :LOL: En kyllä odottanutkaan muuta, kun vasta eka kk pillerien lopettamisen jäleen. Kp 29/? nyt.

Hyvää viikonloppua ja kärsivällisyyttä myös muille! ;)

kärivällisyyttä!! :kieh: =) sitä pitäisi olla, mut kun ei millään meinaa aina sitä riittää :kieh: :LOL:
mä kun oon sellainen et heti tänne mulle nyt- tyyppiä :LOL: ;)

no mutta viikonloppuja :wave:
 
Perjantaita vaan taas kaikille :)

Ippu kyllä meillä on kanssa se tilanne, että näin aktiivisesti minä en ole oikeastaan koskaan peiton alla puuhastelua ehdotellut. Eli eipä tuon miehen tarvitse enää paljoakaan suutaan aukaista asian suhteen :D Tosin ilmeisen tyytyväinen on tuo tähän järjestelyyn ollut. Vielä ei minua haittaa, että olen se aloitteentekijä (Siis, hehheh, vasta ekaluomukierto menossa :LOL: eli ehkäpä tilanne muuttuu vielä) Ja aika arkiseksi on tämä puuhastelu jo muuttunut, huikkaan miehelle sopivan hetken tullen, että mennäänpäs nyt tekemään se vauva meille. Ja mies tottelee ;)

Edelleenkin on vahva tunne, ettei tästä kierrosta vielä mitään tapahdu. Ja tuo yrittäminen varmaan laimenee seuraavaksi kierroksi. Nyt on tullut turhankin tiuhaan yritettyä, koska tosiaan tuosta oviksesta ei ole mitään käsitystä ja alkuinto on ollut kova :D

Tämän viikon ja koko kierron ainut erikoinen tuntemus on ollut maanantaista asti aaltomaisesti tulleet "menkkajomotukset" alavatsan molemminpuolin ja alaselässä. Mitenkään muuten ei näytä kroppa vielä reagoineen pillereiden lopettamiseen.

No mutta rentouttavaa viikonloppuja kaikille! (Minä olen töissä!) Ja toivotaan että lisäplussia ilmaantuupi! :D
 
Tää vois kans ilmoittautua kuumeilijaksi, menossa toinen yk, kp jotai 47/38-56, dpo 19... nii, ja esikoista yritetään

Eli jänniä aikoja elellään, toissapäivänä tehty nega testi päiväpisusta, mutta toivoa ei heitetä ennenku se täti sieltä pukkaa...

Tänään vihlonut alavatsaa melkein jatkuvalla tahdilla, eli saattaapi enteillä pahaa se...

Mutta jos vaikka tällainen vertaistukiryhmä auttais käsittelemään paremmin sitte ne huonot fiilikset, jos se täti sieltä tulee ja pistää itkemään...

Eli mukaan vaan!!

Plussatuulia kaikille muille ja iso :hug: kaikille plussanneille!!
 
Voi video, kädet tärisee ja sydän hakkaa kahtasataa... MÄ TESTASIN HAAMUN!!

En tiedä mikä mua riivasi kun ihan pakko oli se testi tehdä kuitenkin, vaikka ei ollut mikään "raskaana oleva" olo ja lisääntyvät alavatsan kourimiset viittasivat tädin saapumiseen lähiaikoina. Kiukkuisena omasta älyttömyydestäni pissin kuitenkin kuppiin ja kokeilin sillä Aconin herkällä testillä, ja haalea mutta selvä viiva tuli! :eek: Höyrähdin siitä niin että pakko oli varmistaa Apteekin omalla, siihen tuli tosi-tosi-tosi haalea viiva, ilman tuota toista testiä olisin pitänyt pelkkänä viivanpaikkana... mutta kyllä siinä jotain oli!

Voi elämä, että pitikin mennä testaamaan... siis superihana uutinenhan tuo raskaus on, mutta menkkatuntemukset vaan lisääntyy ja nyt on kyllä hirveä pettymys jos se täti kuitenkin saapuu... näin aikaisessa vaiheessa voi kuitenkin käydä miten vaan. :/ Aamulla täytyy kyllä varmistella, vielä jäi puolitoista Aconin herkkää testiä (puolitin sen testin) ja yksi Apteekin oma.

Mies on siellä työpaikan reissussa ja palaa huomenna myöhään illalla, en tiedä laittaisinko hänelle viestiä vai en... jos se täti kuitenkin saapuu, niin on kova pettymys sitten miehellekin, pitäisikö kuitenkin vielä odottaa aamuun...?

Menin sitten testaamaan kp25 ja mitättömästä iltapisun lirusta! :D :headwall: Mutta hei, mä alan kohta tosissani uskomaan sen greippimehun tehoon! Esikoinen tärppäsi toisesta kierrosta, mikä oli ensimmäinen greippimehukierto, ja nyt siis ehkä heti ekasta, kun aloitin heti greippimehun juomisen... :whistle:

Pitäkää peukkuja että se täti ei tule. Sitten kyllä putoan niin että kolahtaa...
 

Yhteistyössä