Jippii, perjantai! B)
Vauvahaave tähän tosiaan jää koukkuun.
Nyt otin oikein ryhtiliikkeen ja siivosin ja leivoin, kun on vieraita tulossa ja kun oikein suihkin vauhdilla niin ehdinpä vielä palstailemaankin!
Onnea teille odotuksen odotukseen!
Rhea päivitin sun kp:t. Ai kun huomaisikin yhtäkkiä että kp:stähän puuttuu viikko ja nyt voisi jo testailla...
Tuittu-Tilda :hug: harmi, toivotaan parempaa tuuria tähän kiertoon..
Samat sanat
Mussulle, mutta kiva kuulla että suunnittelet oikein "synttäriyllätystä"
Mua on myös tuo kuukuppi kiinnostanut, mutta en ole vielä saanut aikaiseksi sellaista hankittua.
Ippu meilläkin nykyisin aloite jää mulle aika pitkälti. Kuitenkin tuo mies on yhtä innoissaan vauva-ajatuksesta kuin minäkin... miehet on kai vaan niin pirun laiskoja, että jos saanti on hyvä ilman yritystä niin mitä sitä suotta lirkuttelemaan!
Hiidi siinä olisi jo jotain kohtalonomaista, jos teillä kolmonenkin saisi alkunsa puhjenneesta kumista! =) Tsemppiä jännäilyyn!
Meillevauva mä päätin jo ottaa ovistestit käyttöön ensi kierrossa, näkee sitten mikä on tilanne... tuo maitovuoto on saanut epäilemään että mahdanko edes ovuloida, sittenpähän sen näkee. Ja jos ihan testaamalla näen milloin on ovis, niin ehkä jatkossa tunnistan sen oireetkin paremmin ilman testejäkin.
Täällä on sen verran kiireinen viikonloppu edessä, että ehkä en ehdi paljoa miettiä testaamista... ainakaan enempää kuin kolmesti tunnissa.
Siskonpoika tulee meille tänään hoitoon, varmaan enimmäkseen vietetään aikaa mummolassa. Sinne poika sitten jääkin viikonloppua viettämään. Kohta pitäisi pojan saapua...
Rentouttavaa viikonloppua kaikille! =)