Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Maanantai 21.5.2007

Esikoisesta haaveilevat

Hilipati......................kp. 5/28...............04/07.......................yk. 2
Ciba........................kp. 7/36...............04/07.......................yk. 2
Olivia........................kp. 12/26-28..........04/07.......................yk. 2
nipsuli......................kp. 15/42.................05/07.......................yk. 1
Meillevauva...............kp. 16/27................04/07.......................yk. 2
Yohanna...................kp. 16/32-34.............05/07..................... yk. 1
Bumba.....................kp. 18/??..................05/07.......................yk. 1
Vauvakuumeinen.......kp. 23/29-31............04/07.....................yk. 1
Kälättäjä..................kp. 32/30...............02/07.......................yk. 3
Dreamer-88..............kp. 39/29 (51-86)....puoli vuotta..............yk. 3
haahuilija..................kp. ??/??................04/07.......................yk. 1
mouku80..................kp. 25/??.................04/07.......................yk. 1


Rhea...................... .kp. 17/29....................touko-kesäkuussa alkaa
postimestari..............1. haaveissa..............kesän alussa alkaa
Tansuli.....................1. haaveissa..............touko-kesäkuussa alkaa
Tellu -75...................1. haaveissa..............heinäkuussa alkaa
tinka........................1. haaveissa..............heinä-elokuussa alkaa
Nappi.......................1. haaveissa..............elo-syyskuussa alkaa
panikoija..................1. haaveissa..............elo-syyskuussa alkaa


Toista toivovat

Ippu........................kp. 2/24 (23-29)...........04/07................yk. 3
äiskä äiskä................kp. 12/31-33................05/07...............yk. 1
Vilma84....................kp. 13/28.....................04/07...............yk. 2
Salamander..............kp. 17/25-30.................05/07..............yk. 1
Hissukka...................kp. 21/35?..................05/07..............yk. 1
mussu81...................kp. 27/28...................05/07..............yk. 1
Emminmamma..........kp. 1/27-32...............05/07..............yk. 2
tuittu-tilda.................kp. 33/30-34 ..............04/07..............yk. 2

Heikko-Peikko...........kp. 32/30-73................varmaa tietoa ei vielä
Helmi72....................2. haaveissa................huhti-toukokuussa alkaa
miimu.......................2. haaveissa................kesällä alkaa
kaisa pieni................2. haaveissa................kesällä alkaa
Titania......................2. haaveissa................kesäkuussa toivottavasti
Minja........................2. haaveissa................heinäkuussa alkaa
sonja.......................2. haaveissa................ehkä heinäkuussa
Jemina....................2. haveissa..................ei vielä tietoa
Nirppurotta...............2. haaveissa.................ei vielä tarkkaa tietoa


Kolmatta kaipailevat

Äippä84.......................kp. 7/28-30.............03/07.................yk. 4
Alicia...........................kp. 16/28-30...............05/07.................yk. 1
annetta......................kp. 19/?......................05/07.................yk. 1
Amalia........................kp. 22/28-32.......................................yk. 2
Hannipupu...................kp. 23/29-31..............05/07.................yk. 1

Mammutti-Mamma...... kp. 21/?........................kesä-elokuussa alkaa
äitsykkä78.................3.haaveissa................kesäkuussa alkanee
Tytönjapojanmamma...3.haaveissa.................joskus kesällä
Miiruska.....................3.haaveissa................joskus kesällä
mervi-elina.................3.haaveissa.................syksyllä alkanee
Katinka.......................3.haaveissa.................toivottavasti pian
Narya.........................3.haaveissa.................en tiedä vielä
MOLLAKKA..................3.haaveissa.................kesän alussa alkaa
Syksyn sateet.............3.haaveissa.................heinäkuussa alkanee
hiidi............................kp..?/28......................heinä-elokuussa alkaa


Neljännestä unelmoivat

pikkueppu...................kp.43/28-30...............alkanut jo
butterfly......................kp. 1?/ 28-38.............useampi vuosi


Kuudetta kaipaavat

PippurinenMamma.....kp 2/(26!)32-33....................................yk 1


Haamuilijat


Plussanneet

iida83..............2. lapsi (esikoinen 08/06)..............LA 31.12.2007
Afu-82.............1.lapsi.........................................LA 21.01.2008
Sonja........2.lapsi....kp. 30/26-29...............04/07..............yk. 1

<br><br>
 
Taas uusi viikko alkamassa =)

Siksakki kohta on jännät päivät edessä... haluatko mukaan tuohon listaan päiviäsi seurailemaan?

Bumba aika samanlaisia asioita kirjoittelit kun itselläkin mielessä pyörii. Tuo maidontulo on nostanut toiveita raskaudesta, vaikka järjellä tiedän kyllä että johtuu luultavasti jostain muusta. Mutta eipä tällainen vauvakuumeilija paljon yllytystä tarvi, että lähtee mielikuvitus lentoon... :D Vaikka en vielä ole mitään paineita ottanut raskautumisesta, niin kyllähän se silti pettymys on jos se täti tulee kylään! Tuota ovisjuttua olen nyt miettinyt myös tämän maidontulon myötä, että mahdankohan ovuloida lainkaan... jos tästä kierrosta ei tärppää, niin taidanpa ottaa ovistestit mukaan ensi kiertoon.

Salamander ovis itsessään kestää sen vuorokauden verran, mutta ennen sitä munasolun irtoamista se kasvaa hiljalleen kokoa ja se saattaa aiheuttaa noita kipuja. Eli on se mahdollista varmaan, toki voi johtua jostain muustakin.

Mussu81, Tuittu-Tilda, Emminmamma, Sonja ja Pikkueppu tulkaa päästämään meidät piinasta jos tilanne kehittyy. :D

Jaahas tyttö heräilee, täytyy lähteä puuroa laittelemaan... plussatuulia :whistle: :flower:
 
:wave: everyone!

pitkästä aikaa selviän kirjottelemaan, meinaa olla kiirettä työ ja koti rintamalla. Muksujenkin perässä on saanut juosta normaalia enemmän, mutta ei vielä niin että kolmosen vaaveilu/ yritys ois loppunut. Ovis oli ja meni tossa viikko sitten, tarkkaan en tiedä kun en tikuttele, mutta yritettiin varmistella homma ahkeralla pupuilulla. Vielä viikko ja sitten alkaa jännittää tosissaan.

:whistle: plussa tuulahduksia teille muille!!
 
Huomenta!

Meille taitaa olla vauva tulossa! Kaksi viiva oli aamulla testissä =) ! Hieman on sekava olo....

Hissukka - täällä ei ainakaan näköjään tuo maitovuoto haitannut raskautumista ;) . Toivottavasti olisi raskauden merkki (voi siis ihan oikeasti gynekologin, jolla kävin itse vastaavassa tilanteessa, mukaan olla oire tästä), mutta jos ei ole niin käy lääkärissä niin saat varmuuden onko maitovuodolle joku muu syy kuin hormonien heittely. Mulla siis vuoti tässäkin kierossa, ja nyt näyttää siltä, että raskaaksi sitä on tultu =) .
 
Tosi isot onnittelut Sonjalle :flower:

Mulla ainakin osa oireista selvisi... aamuyöstä alkoi mahatauti ja muutaman kerran jouduin oksentamaan. Nyt onneksi jo hellittää. Saapa nähdä kykenenkö huomiseksi töihin! :D

No muutaman päivän sisällä selviää sit miten käy vauvatoiveiden kanssa. Kovin suuria en elättele, sillä oireet ollu hyvin vähäisiä. Mutta se selviää vasta kun täti tulee (tai mieluummin olis tulematta).

Pylly pytyllä ja pää ämpärissä :$
 
butterfly
Liityn joukkoonne.
4. Lapsi tilauksessa. Ollut jo useamman vuoden.
Huomenna meen naistentautien polille lisätutkimuksiin.
Tänään kp 1?/ 28-38
tai sitten jotain vuotohäiriötä kyseessä, no huomenna selviää lisää...

Ikä 43.
 
oikein paljon onnea Sonjalle :hug: :flower:
minä tässä ovista oottelen.. tän viikon loppupuolella pitäis olla
mut kovasti on jo tässä harjoteltu ennen sitäkin :LOL:

olen ollut kovin hiljakseen, mutta innokkaasti silti lueskellut teidän juttujanne... töissä kun ei kamalasti viitsi kommentoida, mutta aina välillä pystyy täällä lueskelee =)

ihana ilma ulkona.. tänään pitäisi muuttolaatikoita alkaa pakkailee... jos tällä viikolla saisi kimpsut siirrettyä poikaystävän luo =)

aurinkoisia ilmoja kaikille.. ja toivottavasti paljon plussia :wave:
 
panikoija
Heippa kaikille, voi ihan oikeasti olla totta, että alettais yrittään muutaman kuukauden kuluttua. Siis ihan oikeesti, on se niin ihmeellistä. Tai siis niin, mies lupas eilen, että saan jättää pillerit pois heti kun haluan. Ja mä siis haluan ja olisin halunnu jo ennen kun olen koko ukkoa edes tavannu. Mulla on ollu vauvakuume kohta 10 vuotta eli 15-vuotiaasta asti. Tai siis ei se nyt näin paha vielä silloin tietenkään ollut, mutta silloin se alkoi heräilemään. Tai sanotaanko nyt niin, että silloin siitä tuli elämäni päätehtävä. Aiemmin on ollut tärkeä, että on aviomies ennen lapsen tekoa, mutta enää se ei tunnu niin tärkeältä.

Niin siis se ajankohta. Hmm, syksyllä loppuu työsopimus ja raskaus ei saisi näkyä ennen uuden sopimuksen tekoa. Mutta, niin kuinka nopeasti yleensä tullaan raskaaksi? Kuinka yleistä on, että raskaaksi tulee heti ekasta kuusta. Olen miehelle luvannut, että en panikoi, jos en ekasta ovulaatiosta raskaaksi tule.

Mä oon oikeestaan alkanut pelätä, että en koskaan edes raskaaksi tule. Mä oon pelänny sitä n.11vuotiaasta asti. Aina välillä uskonu mahdollisuteen ja välillä taas panikoitunut. Mä ihan oikeesti pelkäsin, että musta on tulossa poika eikä tyttöä. Ja kun kaikilla muilla alko menkatki ennen mua.

Niin pillerit kestää syyskuun alkuun asti, jos ne kaikki nyt syön. Että mut voi lisätä listaan, että yritys aletaan elo-syyskuussa. Kuinka pitkällä raskaus saa/täytyy olla, että ulkopuoliset esim. pomo ja työkaverit huomaa? Riippuu varmaan pahoinvoinnin voimakkuudesta.

Mulla ei kyllä juhlissa auta se selitys, että ei voi juoda, kun on kuskina, kun ei kerran ajokorttia ole. Mä voisin kyllä kehittää jonkun allergialääkeselityksen. Tai siis olin kyllä viime vuonnakin yksissä juhlissa täysin juomatta eikä kukaan kyselly mitään. Mutta kun ei ole enää viime vuosi kun aika kuluu. Ja tuota, kihloihin ollaan menty niin ihmiset on ruvennu katsoon tarkemmin.

Mitähän tästäkin tulee? Mä kyllä toivon tyttöä ja pelkään poikaa. Mä en varmaan osais suhtautua poikaan oikein. Siis, mulle on melkein kehittyny sellanen suhtautuminen mies-sukupuoleen, että ne on luonnostaan pahoja. Tai vähintään niin villejä, että niiden puolesta saa aina pelätä, että mistä ne nyt tippuu ja miten koloo ittensä. Tai mua siis pelottaa, että mun poika tekis joskus jotain niin pahaa, että mä en pystyis antaan sitä sille anteeks. Kun ei se kasvatus aina onnistu ja kaikkia pahoja juttuja ei saa pois edes kasvattamalla. Tytöt olis niin paljon helpompia.

Hmm, päähän tässä ihan sekoaa. Tosin nykyään ajattelen paljon selkeämmin kuin aikaisemmin. Huoh, oisko se nyt niin paha, jos tarvis jäädä vanhempainvapaille 2006 tulojen mukaan. Tosin jos olis ollu ne 6 viimestä kuukautta töissä niin sais kyllä vähän paremmat rahat.

Miehen kanssa on vähän eri käsitys lapsiluvusta. Eka se lupas 3, mut on typistämässä sitä kahteen, no täytyy nyt katsoa. Mä oon ajatellu ainakin 4.
 
tuittu-tilda

Hurjasti onnitteluja sonjalle!!!!!!

Itse oon eilisen hermoilun jälkeen vähän rauhoittunut ja ajattelin kuitenkin yrittää jaksaa odottaa ainakin huomiseen ennen testin tekemistä. Jotenkin sen negan näkeminen on niin kamalan masentavaa.
Samat ristiriitaiset oireet jatkuvat, välillä kuvottaa ja luulen että oon raskaana ja välillä ihan selvät menkkakivut

Kyllä mä taidan kuitenkin vielä tänään siellä apteekissa käväistä, on sitten ainakin valmiina se testi jos ei vierailua kuulu
=)
tuittu-tilda
 
Tulin jatkamaan juttua kun jäi aamulla kesken ja päivittelin samalla listaa. =)

Ihanaa Sonja onnea! Siirsin sun tietosi plussanneisiin melkein sellaisenaan, lisätään sinne LA sitten kun tiedät sen. Olipa tosi hienoa että heti ekasta yrityksestä tärppäsi! :flower: Antoi mullekin ihan uutta toivoa tuon maitovuodon suhteen, jos ei nyt ihan raskausoire ole niin ehkä ei sitten raskautumista hankaloitakaan! =)

Äiti05 olisipa hurjaa yhtäkkiä huomata olevansa raskaana rv23! Wau! :D Mahtoi olla alkuun hankala sisäistää asiaa! Mistä huomasit raskauden, alkoiko jo liikkeet tuntua? Toivotaan että sulla on pikkukakkonen kyydissä nyt! =)

Ippu ovis on yleensä havaittavissa limoista ja kohdunkaulan tilanteesta. Ovislima on sellaista kananmunan valkuaista muistuttavaa, venyvää kirkasta limaa mitä tulee reilusti. Kohdunnapukka taas pitäisi silloin oviksen aikaan tuntua pehmeältä. Itsellä on ongelmia molempien tapojen kanssa, mulla tulee valkovuotoa niin paljon että en käytännössä huomaa milloin se ovis on käsillä, ja kohdunnapukan kanssa en ole päässyt kavereiksi. Se hämää mua aina. :D

Paranemisia Mussulle, ei ole kivaa mahatauti :x

Tervetuloa taas uusille =) :flower: Lisäilin tietoja listaan.

Panikoija raskaaksi tullaan yleensä vuoden sisään yrityksen aloittamisesta. Jotkut heti, jotkut vähän myöhemmin. Eipä sitä etukäteen tiedä. =) Vauvamaha alkaa näkyä ehkä n. rv15 tienoilla, sekin yksilöllistä. Pahoinvoinnit saattaa toki ulkopuolisten silmiin viitata raskauteen jo aiemminkin, mutta ei niitäkään kaikille tule. Näistä on vaikea sanoa mitään varmaa kun on tosiaan niin yksilöllisiä juttuja. Tuosta sukupuolesta, ei kannata yleistää. :D Tiedän monta rauhallista ja kilttiä poikalasta ja vastaavasti varsinaisia vintiötyttöjä, mukaanlukien tuo omani. :D Ja sillä hetkellä kun saat vauvasi syliisi niin et sukupuolta enää murehdi, se on kuitenkin se oma ihana vauva. :heart:
 
Hirmu paljon onnea Sonja! :flower: Hienoa että plussapino kasvaa!

Minä en sitä kuitenkann nyt kasvata, eli täti päätti kurvata kylään.. :'( Tätä osasin tosin jo odotella lauantain negan jälkeen, mutta silti harmittaa.. Eli minulle voi päivittää kp.1 ja yk.2.

Olen siis vain luulotautinen kaikkien raskausoireideni kanssa.. :/ Tässä kierrossa yritän hiukan himmata tätä kuumeilua, päätin etten tee ainuttakaan testiä ennen kuin tädin tulo on viivästynyt.. Muutenkin yritän olla miettimättä jokaista mahakirpaisua tai huonon olon tuntua, mielikuvitus lähtee vaan turhaan laukkaamaan..

Paljon plussapuhureita meille kaikille, kyllä me vielä onnistutaan! :heart: Siitä meillä on jo kolme todistetta plussapinossa! =)
 
mouku80
Moiks,

onnea Sonja! Ja tervetuloa minunkin puolestani uusille! En muuten tainut olla mukana noilla listoilla, joten jos päivitätte niin minutkin saa lisätä esikoista toivoviin.

Odottelen yhä ekoja luomumenkkoja pilleireiden jälkeen. Nyt on ollut monta päivää rinnat hieman turvoksissa ja nännit kipeät. Mietin tietysti kuumeisesti, ovatko nämä tavallisia luomukierron oireita vai muuta... Tuskinpa välttämättä nyt heti tärppäisi. Tukala olo, koska tulin vkl:na reissussa kipeäksi ja sain hiivatulehduksenkin vielä. No, nyt onneksi lääkkeet hankittu joten eiköhän tää tästä...

Hassua kyllä yksi perhetuttu kyseli vkl:na että onko jo perheenlisäystä tulossa, en tiedä oonko sitten lihonut ;) vai näkyykö kuume päälle vai ajatteliko vaan sitä kun mentiin reilu pari vuotta sitten naimisiin. Minä en osaa noihin kysymyksiin mitään salaperäistä vastata vaan olen kyllä puolitutuillekin kertonut että ainakin kohta aika olisi kypsä vauvalle (jos en ole suoraan sanonut että jo yritetään). Täällä taisi joku muukin puhua ettei osaa alkaa peittelemään... Mä oon ihan varma että jos tuun raskaaksikin niin en osaa säilyttää salaisuutta minkään varoajan yli, vaan varmaan heti möläytän kaikille (ja vaikka en edes sanoisi niin olen sitä tyyppiä että näkyy jo naamastakin) ja sit jos tulee keskenmeno niin en kokisi varmaan ongelmaksi puhua siitäkään.

Tsemppiä yritykseen kaikille!

 
Emminmamma :hug: voi kurjuus! Mutta hyvä että jatkat lippu korkealla eteenpäin! Kyllä sun nimesi tuonne plussaajien puolelle vielä päästään siirtämään! =)

Mouku80 lisäsin sun tietosi listaan, menikö oikein? Jos muistat jotain kp:tä niin voisin ne vielä lisätä? Minua varmaan muistelit tuolla jollakulla joka ei osaa salailla vauvasuunnitelmiaan :D ne tietää jo yksi kaveri, anoppi ja oma äiti... :LOL: No, eipähän tule suurena järkytyksenä sitten. :D
 
Moukulle. Olen samassa tilanteessa kuin sinäkin: eka lapsi olisi toiveissa ja ekoja luomumenkkoja odottelen. Nyt kp on 45/29. Tuossa pari viikkoa sitten mun nännit kasvoi ihan hugeiksi ja kipeytyi valtavasti ja luulin niiden vain olevan merkki muuttuneista menkkakivuista, tahi raskaudesta. Menkkoja ei ole kuitenkaan vieläkään ilmaantunut ja nännien kipukin on laantunut. Oviksen luulen pistäneeni merkille viikko sitten pikkuhousunsuojaan ilmaantuneesta runsaasta limayllätyksestä :p Yhden raskaustestin olen tehnyt joskus reilu viikko sitten, mutta selvä nega oli.

Itse olen todella pessimistinen raskaaksi tulon suhteen, kun mulla on endo ja olen lukenut kyllä sen vaikutuksista raskautumiseen. Endo voi myös aiheuttaa suurimman osan niistä oireista, mitkä vauvan toiveessa luen raskausoireiksi. ;) Eli toissapäivänä hoidin hiivatulehduksen pois (ennen pillereitä mulla oli niitä aivan koko ajan!), alamahaa juilii, kamala närästys ja kuvotus syömisen jälkeen, itkuherkkyys ja sit tuo nännien kasvu. Ekasta negasta päättelin, että kaikki oireeni ovat siis varmasti endosta, joten nyt viivyttelen toisen tekemistä. Pikapuoliin varmaan pitää ottaa yhteyttä äitiyspuolelle ja tiedustella olisiko menkoille syytä jo tehdä jotain.

Onnea raskautumiseen! :wave:
 
mouku80
Heippa taas,

Hissukka: mulla asiasta tietää jo koko perhe, appivanhemmat ja ainakin neljä kaveria... Sama siis kai jo kohta jos laitan ilmoituksen lehteen. :LOL:

En tiedä voiko kp:t laskea luotettavasti pillerien jälkeen, mutta sen perusteella olis sitten kai 25/? nyt. Heh, taisin laittaakin että on kipeenä ja tuli hiivatulehduskin vielä, niin huomasin jostain netistä että sen mahdollisuus on 30% suurempi raskauden aikana :) Alkaa jo itsestäkin tuntua höperöltä tää mahdollisten oireiden kuvittelu.

Illan jatkoja kaikille!
 
mouku80
Niin ja Mavi: kiva lukea että jollain on ollu samanlaisia tuntemuksia ja arvailuja... Saa nähdä kauanko joudutaan niitä menkkoja vielä odottelemaan. Mulla oli ennen pilleiretä muistaakseni kierto jotain 31-33.

Tuli muuten mieleen, että miten teillä miehet on suhtautuneet näihin vauvahaaveisiin? Meillä kyllä mies on jo pidempään sanonut että olisi aika hankkia lapsia, ettei niitä enää kauhean vanhana haluaisi. Mutta nyt kun yritetään, niin huomaan aina välillä asennetta että tää olis enemmän jotenkin mun juttu, esim. kun kerroin sille näitä mun oireita ja sanoin et jos oonki raskaana ni se oli ihan että onnea sit jo etukäteen, vähän niinkun ois itse ulkopuolinen tässä. Myöskään ei jaksa alkaa suunnitella mitään etukäteen. Toisaalta ehkäpä se sitten miehelle on konkreettinen asia vasta kun plussa tai itse vauva tulee!! :LOL:
 
sonja onnea :flower:

täällä tuo tilanne on samana tätii ei näy ei kuulu jospas sitä pyytäs lähetettä lapraan taas.... ei viittis tuhlata omia rahojaan testeihin jatkuvasti

Täällä ukon köriläs on ilmoittanut ettei haluu enään 40 kymppisenä olla pienen vauvan isä joten tässä ois 1-2v aikaa raskautua :D :attn:


buterfly? tervetuloo mukaan haaveiluun =)


ÄITI05 voisitko valaista hieman taustaa.....( :ashamed: minäkö utelias :ashamed: ) tuttavalla vaan aikanaan kävi vähän samalla tapaa oli extra pitkä kierto eikä osannut aavistaa raskautumistaan ennen kuin sitten lääkäri kertosiittä kun hoitoja piti alkaa.....<br><br>
 
Ippu pikana
Meillä mies on ihan suht. innolla mukana vauvahaaveissa, koska häneltähän se lopustava "lupa" toisen lapsen yrittämiseen tuli. Itse kun olin valmis siihen jo ajat sitten, miehen piti vielä miettiä.
Toki vähän hörähtelee jos testaan hirmuna, eikä varmaan ymmärrä itkua kun menkat tulee, mut odottaa raskautumista varmasti kuitenkin lähes yhtä paljon kuin minä, jos kohta enemmänkin! =)
 
Tiistai 22.5.2007

Esikoisesta haaveilevat

Hilipati......................kp. 6/28...............04/07.......................yk. 2
Ciba........................kp. 8/36...............04/07.......................yk. 2
Olivia........................kp. 13/26-28..........04/07.......................yk. 2
nipsuli......................kp. 16/42.................05/07.......................yk. 1
Meillevauva...............kp. 17/27................04/07.......................yk. 2
Yohanna...................kp. 17/32-34.............05/07..................... yk. 1
Bumba.....................kp. 19/??..................05/07.......................yk. 1
Vauvakuumeinen.......kp. 24/29-31............04/07.....................yk. 1
Kälättäjä..................kp. 33/30...............02/07.......................yk. 3
Dreamer-88..............kp. 40/29 (51-86)....puoli vuotta..............yk. 3
haahuilija..................kp. ??/??................04/07.......................yk. 1
mouku80..................kp. 26/??.................04/07.......................yk. 1


Rhea...................... .kp. 18/29....................touko-kesäkuussa alkaa
postimestari..............1. haaveissa..............kesän alussa alkaa
Tansuli.....................1. haaveissa..............touko-kesäkuussa alkaa
Tellu -75...................1. haaveissa..............heinäkuussa alkaa
tinka........................1. haaveissa..............heinä-elokuussa alkaa
Nappi.......................1. haaveissa..............elo-syyskuussa alkaa
panikoija..................1. haaveissa..............elo-syyskuussa alkaa


Toista toivovat

Emminmamma..........kp. 2/27-32...............05/07..............yk. 2
Ippu........................kp. 3/24 (23-29)...........04/07................yk. 3
äiskä äiskä................kp. 13/31-33................05/07...............yk. 1
Vilma84....................kp. 14/28.....................04/07...............yk. 2
Salamander..............kp. 18/25-30.................05/07..............yk. 1
Hissukka...................kp. 22/35?..................05/07..............yk. 1
mussu81...................kp. 28/28...................05/07..............yk. 1
tuittu-tilda.................kp. 34/30-34 ..............04/07..............yk. 2

Heikko-Peikko...........kp. 33/30-73................varmaa tietoa ei vielä
Helmi72....................2. haaveissa................huhti-toukokuussa alkaa
miimu.......................2. haaveissa................kesällä alkaa
kaisa pieni................2. haaveissa................kesällä alkaa
Titania......................2. haaveissa................kesäkuussa toivottavasti
Minja........................2. haaveissa................heinäkuussa alkaa
sonja.......................2. haaveissa................ehkä heinäkuussa
Jemina....................2. haveissa..................ei vielä tietoa
Nirppurotta...............2. haaveissa.................ei vielä tarkkaa tietoa


Kolmatta kaipailevat

Äippä84.......................kp. 8/28-30.............03/07.................yk. 4
Alicia...........................kp. 17/28-30...........05/07.................yk. 1
annetta......................kp. 20/26.................05/07.................yk. 1
Amalia........................kp. 23/28-32.......................................yk. 2
Hannipupu...................kp. 24/29-31.............05/07.................yk. 1

Mammutti-Mamma...... kp. 22/?........................kesä-elokuussa alkaa
äitsykkä78.................3.haaveissa................kesäkuussa alkanee
Tytönjapojanmamma...3.haaveissa.................joskus kesällä
Miiruska.....................3.haaveissa................joskus kesällä
mervi-elina.................3.haaveissa.................syksyllä alkanee
Katinka.......................3.haaveissa.................toivottavasti pian
Narya.........................3.haaveissa.................en tiedä vielä
MOLLAKKA..................3.haaveissa.................kesän alussa alkaa
Syksyn sateet.............3.haaveissa.................heinäkuussa alkanee
hiidi............................kp..?/28......................heinä-elokuussa alkaa


Neljännestä unelmoivat

pikkueppu...................kp.44/28-30...............alkanut jo
butterfly......................kp. 2?/ 28-38.............useampi vuosi


Kuudetta kaipaavat

PippurinenMamma.....kp 3/(26!)32-33....................................yk 1


Haamuilijat


Plussanneet

iida83..............2. lapsi (esikoinen 08/06)..............LA 31.12.2007
Afu-82.............1.lapsi.........................................LA 21.01.2008
Sonja........2.lapsi....kp. 31/26-29...............04/07..............yk. 1

<br><br>
 
tuota listaa kun selailin niin nyt vasta hokasin että kylläpä täällä on iso joukko haaveilijoita.. plussanneita toivottaisiin tietysti lisää =)
on niin päivän piristys käydä täällä lukemassa mitä muille kuuluu..
:) itse kun olen sellaisessa työssä että koneella istun, niin koko ajan on tämä sivu tuolla alhaalla auki ja joka välissä kun kerkee nii sitä on pakko käydä vilkuilemassa .. koukussa siis tähän ilmeisesti :LOL:

mutta ihanaa päivää kaikille B)
 
Äiskä äiskä, ihan samaa ajattelin kun tuossa listaa päivittelin, että jopa tässä riittääkin jo päivittämistä! :D Kivaa kun on paljon porukkaa ja vielä aika aktiivista, niin juttua riittää! =) Mä myös käyn usein päivän mittaan lukemassa jutut ja yleensä kirjoittelemassakin... miten niin koukussa? :D

Kyseltiin miehen suhtautumisesta vauvakuumeeseen, kyllä tuo minun ukkoni vauvaa toivoo yhtä paljon kuin minäkin =) mutta varsinainen vauvakuumeilu taitaa mennä hänellä yli hilseen greippimehuineen ja maitovuotoineen. Hitaita katseita välillä saan jos alan hänelle näistä selittämään :D Muistan esikoisen raskausajaltakin jo, että vaikka hän oli vauvasta onnellinen ja olisi ollut valmis vauvan hankitaan jo pitkään ennen minua, niin asia konkretisoitui hänelle oikeastaan vasta kun vauva ensi kerran parkaisi. :D
 
tuittu-tilda

:'( voi itku, nega tuli

En enää jaksanut odotella ja tein testin. Olin jo lähes varma että oon raskaana. Oireiden perusteella siis ja kun tätiä ei kuulunut.
No, ei auta itku markkinoilla, nyt vaan sitten tätiä huhuilemaan, porhaltaisi paikalle että pääsis seuraava ovista odottelemaan.

tuittu-tilda surullisena
 

Yhteistyössä