Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 20:14 Hilipati kirjoitti:
Kiitos Ippu rohkaisusta!! :heart: Mä arvelen, että kun kälysi kuulee raskaudesta, niin palauttaa varmaan pyytämättä ne teidän tavarat. Kurjaa, että suvussa on tuollainen ikävä tapahtuma.

Tuota toivon itsekin, olisi tosi kurja alkaa niitä itse pyytämään takaisin. He asuvat etelä-Suomessa, me täällä Kainuussa. Eli jahka tuovat ne takaisin, niin joutuvat pakkaamaan ne muiden tavaroidensa lisäksi, ja varmasti on tuskallista kasata ne tavarat, ja saati millainen on se tilanne, kun he ne meille tuovat, ja mitä sanovat... "tässäpä nämä... onnea vauvasta...."
Ja haluavatko edes itse tuoda niitä perille asti, tai edes nähdä meitä... että jättävätköhän mahdollisesti miehen vanhempien luo ja noudamme sieltä... en tiedä... että miten he jaksavat sitten meidän kanssa tekemisissä olla.... Vaikeaa. Ja toisaalta turha miettiä vielä, kun en edes ole vielä raskaana. Tai ainakaan en itse tiedä sitä vielä! =) Mutta minä nyt olen sellainen kaikesta turhasta huolehtija, niin mietin asioita ihan turhaan, ja liian aikaisinkin aina.
Apua kun on vielä aivan liian pitkä aika jännäyspäiviin, ei jaksaisi odottaa! :( :/ :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 07:57 Hilipati kirjoitti:
Paras kaveri ei ole kovin positiivisesti suhtautunut asiaan, sitä ihmettelen. Moittii mua esim. jos hypistelen ja ihastelen vauvanvaatteita.. :/ Ilmanmuutahan vauvan tulo myös ystävyyssuhteisiin vaikuttaa, että tavallaan ymmärrän.
Höh, kurjaa jos ihan lähimmiltä ihmisiltä ei saa kunnollista tukea. Odottaminen, ja odottamisen odottaminenkin on niin jännittävää ja ihanaa ja toisaalta vähän pelottavaakin aikaa, että kaikki mahdollinen tuki on tarpeen! No mutta, onhan sinulla meidät!! ;) =)

Vähän sama tilanne on minullakin, tukea ei tod.näk. ole juurikaan tiedossa, yrittämisestä en toki ole kertonutkaan kuin siskolleni, joka sai 2kk sitten tyttövauvan, mutta muut ei tiedä. Siskoni otti asian hyvin, kysyi kylläkin, että olenko varma että jaksan (sairastan masennusta, mutta olen jo parantunut, joskin lääkkeitä minun pitää vielä syödä, ne lopetan sitten plussa-uutisten jälkeen heti).

Mulla kun TÄSSÄKIN asiassa painaa se kälyn juttu, sinne suuntaan ei ainakaan voi kertoa, ja sit esim. äitini teki kantansa tosi selväksi, että ei Ippu vielä, kun esikoinen on niin pieni vielä. Höpö höpö, itse alkoi odottamaan kolmattaan, kun toinen oli 6kk!!! Siis em. siskoa alkoi odottamaan, kun veli oli 6kk ikäinen. Ja äiti ajattelee varmasti myös toimeentuloamme, ja toivoisi varmasti että kävisin töissä ennen toista lasta. Itse taas ajattelen, että töitä ehdin tehdä loppuikäni, lapsista haluan nauttia nuorena, kun vielä jaksan useamman perässä hyvin juoksennella. Ja toisaalta eipä noita työpaikkojakaan näy puun oksilla kasvavan!

Aaaa, nyt hoksasin, että serkkuni, läheinen ystäväni myös, tietää yrityksestä, ja hän lapsirakkaana ihmisenä on asiasta tosi innoissaan.

No juu, tällaiset kuulumiset tällä kertaa. Plussatuulia jännääjille, ja toivotaan, että saamme läheisiltämme parasta mahdollista tukea jännittämisiimme ja mahdollisiin odottamisiimmekin! =)
 
Täti saapui tänä aamuna ja ihan kunnolla tulikin. Kierto on näköjään aivan sama luomuna kun pillereiden kanssakkin.
Tänään sit mulle voi päivittää tiedot: kp 1/29 ja yk 2, kiitos.

Parempaa onnea ensi kerralla.. Viikolle 23 kun jaksaa odottaa niin pääsee taas testaamaan. Sormet ja varpaat ristiin että tärppäis sitten. :)
Miehelle jo tuumailinkin että kunhan täti pakkaa kamppeesa niin pistetään peitto heilumaan ihan toden teolla.Sama meininki kun ensimmäistä yrittäessä. ;)

Plussatuulia muille! :wave:
 
Keskiviikko 9.5.

Esikoisesta haaveilevat

nipsuli.......................kp. 3/42.................05/07......................yk.1
Bumba.....................kp. 6/??..................05/07.......................yk.1
Vauvakuumeinen.......kp. 11/29-31............04/07.....................yk. 1
Kälättäjä..................kp. 20/30...............02/07.......................yk.3
Hilipati......................kp. 28/28...............04/07.......................yk.1
Dreamer-88..............kp. 27/29 (51-86)....puoli vuotta..............yk.3
Afu-82......................kp. 28/~30.............04/07.......................yk.1
Olivia........................kp. 29/26-28..........04/07.......................yk.1
Meillevauva...............kp. 4/27................04/07.......................yk.2
Ciba........................kp. 31/41...............04/07.......................yk.1
haahuilija..................kp. ??/??................04/07.......................yk.1
Yohanna...................kp. 4/32-34.............05/07..................... yk. 1

Rhea...................... .kp. 5/29....................touko-kesäkuussa alkaa
postimestari..............1. haaveissa..............kesän alussa alkaa
Tansuli.....................1. haaveissa..............touko-kesäkuussa alkaa
Tellu -75...................1. haaveissa..............heinäkuussa alkaa
tinka........................1. haaveissa..............heinä-elokuussa alkaa
Nappi.......................1. haaveissa..............elo-syyskuussa alkaa


Toista toivovat

Hissukka...................kp. 9/35?...................05/07...............yk. 1
Ippu........................kp. 15/24 (23-29).......04/07...............yk .2
Emminmamma..........kp. 18/27-32...............05/07..............yk. 1
tuittu-tilda.................kp. 21/30-34 .............04/07...............yk. 2
Vilma84....................kp. 1/29...................04/07................yk. 2
Salamander..............kp. 5/25-30.................05/07..............yk. 1

Heikko-Peikko...........kp. 20/30-73................varmaa tietoa ei vielä
Helmi72....................2. haaveissa................huhti-toukokuussa alkaa
miimu.......................2. haaveissa................kesällä alkaa
kaisa pieni................2. haaveissa................kesällä alkaa
Titania......................2. haaveissa................kesäkuussa toivottavasti
Minja........................2. haaveissa................heinäkuussa alkaa
sonja.......................2. haaveissa................ehkä heinäkuussa
Jemina....................2. haveissa..................ei vielä tietoa
Nirppurotta...............2. haaveissa.................ei vielä tarkkaa tietoa


Kolmatta kaipailevat

Alicia...........................kp. 4/28-30..............05/07..................yk.1
annetta......................kp. 7/?......................05/07.................yk.1
Amalia........................kp. 10/28-32.........................................yk 2
Hannipupu...................kp. 10/29-31...............05/07.................yk.1
Äippä84.......................kp. 27/28-30.............03/07.................yk.3

Mammutti-Mamma...... kp. 9/?........................kesä-elokuussa alkaa
äitsykkä78.................3.haaveissa................kesäkuussa alkanee
Tytönjapojanmamma...3.haaveissa.................joskus kesällä
Miiruska.....................3.haaveissa................joskus kesällä
mervi-elina.................3.haaveissa.................syksyllä alkanee
Katinka.......................3.haaveissa.................toivottavasti pian
Narya.........................3.haaveissa.................en tiedä vielä
MOLLAKKA..................3.haaveissa.................kesän alussa alkaa
Syksyn sateet.............3.haaveissa.................heinäkuussa alkanee


Neljännestä unelmoivat

pikkueppu...................kp.30/28-30...............alkanut jo


Haamuilijat


Plussanneet

iida83..............2. lapsi (esikoinen 08/06)..............LA 31.12.2007


 
Päivittelin listaa... monella onkin nyt jännät päivät menossa, oikein paljon plussatuulia puhaltelen :whistle: Toivotaan että saadaan tuo plussaajien lista jatkumaan!

Vilma84 :hug: parempaa onnea tähän kiertoon! Minä myös odottelen kovasti viikkoa 23, sinne asti jos päästään niin voisi jo testailla...

Hilipati muistan kun esikoista kuumeillessa kerroin parhaalle kaverille vauvatoiveista. Hän meni ihan hämilleen, toivotteli kyllä onnea ja sitten vähän päästä alkoi purkaa itseään, että mitäs hän sitten tekee kun minäkin alan vauvaa hankkimaan ja hänellä ei edes miestä ole vielä... mä olin vähän että :eek: mun olisi kai pitänyt lykätä vauvatoiveita kunnes hän seurustelee?!? Kun sitten tuli tärppi ja ilmoittelin tälle samalle kaverille, sanoi "aijaa... mitäs tohon pitäisi sanoa?" ja vaihtoi puheenaihetta. Kun vauva sitten syntyi, kävi kerran katsomassa ja tämän puolentoista vuoden aikana on käynyt muutaman kerran. Ollaan kyllä ihan väleissä, mutta läheinen ystävyys on kadonnut, mä lakkasin olemasta hänelle kun vauva syntyi ja oikeastaan jo raskausaikana. Käsittämätön juttu... tästä kyseisestä ihmisestä en olisi uskonut, mutta kävi minunkin kohdallani sitten niin että kun vauva tuli niin kaveri lähti. Oltiin sentään kymmenkunta vuotta tosi läheisiä ystäviä... no onhan niitä uusiakin ystäviä vauvan myötä tullut, samassa elämäntilanteessa olevia. Mutta kyllä jäi silti harmittamaan, kun yhtäkkiä olinkin tälle kaverilleni kuin ilmaa... :/

Esikoisen kohdalla tuo kyseinen kaveri oli ainoa joka tiesi yrityksestä. Nyt kerroin sitten eilen toiselle ystävälleni, en tiedä haluanko edes kertoa tälle entiselle hyvälle ystävälleni että nyt yritetään taas... eipä hänen edellinen reaktionsa juuri rohkaise avautumaan. :/ Saa nähdä kuinka monelle ehdin vielä kertoa, mieli tekisi kertoa kaikille... :D Tätä ei enää ehkä pidä niin tiukasti salaisuutena kuin esikoisen kohdalla, nyt ei niin välitä vaikka ihmiset tietäisivätkin!
 
Hilipati Jokos olet testaillut? Peukkuja pidetään! :D

Ja Olivia lla taitaa myös olla aika jännät paikat...

Itsellä vaihtelee tunteet koko ajan: Välillä tulee ihan sellainen fiilis että olisi tärpännyt jo ja seuraavana hetkenä tuntuukin että sittenkään en taida olla raskaana.. Nyt taas olen aivan vakuuttunut että pikkuinen on matkassa mukana... :heart: Miten voikin olla näin sekavaa?! Tätäkin voi itselleen perustella, että raskaushormoonit tekee tepposiaan... :D

Hissukka Minulle on myös käynyt noin että hyvinkin läheinen ystävä on muuttunut etäiseksi, tämä alkoi heti hänen saatuaan tietää ensimmäisestä raskaudestani. Tytön syntymän jälkeen hän on käynyt kerran meillä, ei soita koskaan.. Itse ei viitsisi aina olla se joka yrittää pitää yhteyttä, kun se tuntuu kovin yksipuolista olevan.. Ja hän on arvatenkin sinkku, eli aivan eri elämäntilanteessa kuin minä. Harmittaa silti!

Plussatuulahduksia :whistle:
 
Emminmamma, Meillä on kierrot melkein samoissa menossa, sulla kp18 ja mulla kp15. Apua, jos sulla on jo fiiliksiä asian suhteen et vapaamatkustaja on kelkassa mukana, ni miksei musta tunnu miltään?? Appuo... mä en sit varmaankaan oo raskaana, kun ei tosiaan tunnu ollenkaan miltään... voi nyyhky! :( :'(
No, toivotaan, että tunteita alkaa tulla edes sit lähempänä jännäyspäiviä!


muoks: yhdyn Emminmamman kysymykseen: Hilipati, mikä tilanne? Tuu kertomaan, täällä sormet ja varpaat pystyssä! =)

<br><br>
 
Päiviä taas!

Tässä mietin jo noita mahdollisia tärppipäiviä ja mieleen tuli kysyä teiltä, joilla jo lapsi/lapsia on, että tiedättekö milloinka se tärppi silloin kävi? Siis millä kiertopäivällä osui kohdalle? En muista jos tästä on jo aiemmin ollut juttua, mutta uteliaisuuttani tiedustelen nyt kuitenkin... :D

Ajattelin vaan, jos tuo haarukka on kovinkin iso... eli että toivoa on tavallaan sitten koko kierron ajan. Itse kun en todellakaan tiedä kuinka pitkäksi tämä eka luomukierto venyy ja tuleeko mitään ovulaatiota ja jos tulee niin koska :\| ?!

Tuosta ystävyyssuhdeasiasta tuli mieleen, että omalla kohdalla kävi hiljattain niin, että ystävä ilmoitti odottavansa. No ihan kiva hänelle ja iloinen olenkin heidän puolestaan, mutta kyllä se oli käsittämättömän vaikea pala itselle sillä hetkellä. Kesti varmasti 2-3 viikkoa koota omat ajatukset ja suunnata positiivinen energia hänelle..

Jotenkin tuntui siltä, etenkin kun itse salaa kovin samoista asioista haaveilin, että nyt tuo vie sen minun tulevan iloni! Tiedän että aika hassuja (ja lapsellisiakin) ajatuksia, enkä tosiaan ollut varautunut siihen, että noinkin vahvasti se minuun vaikuttaa!

Nyt jo aidosti onnellinen ystävän puolesta, vaikka välillä vähän kirpaiseekin se, että heille tämä onni potkaisi ensimmäisestä yrityksestä. Kateellinen saa kai joskus aina ollakin, kunhan ei jää päälle. Itse olen koittanut tsempata siinä, että yhteydenpito säilyy ja itseasiassa kun näin tietoisesti olen siihen pyrkinyt niin välit ovat vain parantuneet.

Tiedän, että sitten jos tuo onni meitäkin potkaisee joskus, niin kyllä ainakin muutamat kaverisuhteet taitavat jäädä vähemmälle huomiolle, ihan vain siksi, että elämäntilanteet ovat kovin erilaiset.

Jepulis, tällaista tänään.

:wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 14:00 Ippu kirjoitti:
muoks: yhdyn Emminmamman kysymykseen: Hilipati, mikä tilanne? Tuu kertomaan, täällä sormet ja varpaat pystyssä! =)
Malttia, malttia..en ole vielä testannut, enkä huomennakaan aio testata. Itse asiassa en tiedä voinko testata edes perjantaina, koska on se tulos sitten mikä hyvänsä niin aivan varmasti on fiilikset sen verran sekaisin että tuleeko enää työnteosta mitään!? Mä luulen et enemmän mietityttäis plussa, että jos tulis aamulla tietoon että olen raskaana. Miten sit pystyy olla kertomatta kaikille..
Taidan mennä hieman asioiden edelle, koska luultavasti huomenna aamulla karu totuus paljastuu eikä tarvii enää testaamisia miettiä. Ainakin mieliala ja makean nälkä viittaa tädin vierailuun..

Kurjaa kuulla että monella on hyvä ystävyys kärsinyt lapsen tulosta. Ymmärrän hyvin Bumban ajatuksia, että aluksi oli vaikeaa suhtautua ystävän raskauteen, mutta tosi mahtavaa että olet tietoisesti pitänyt ystävyyttä yllä! Mä olen miettinyt jopa jo kummeja, että ketä sitten pyytäisi jos vauva syntyy..jälleen painelen pahasti asioiden edellä! :LOL:
 
Ippu pikaisena
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 18:02 Hilipati kirjoitti:
Malttia, malttia..en ole vielä testannut, enkä huomennakaan aio testata. Itse asiassa en tiedä voinko testata edes perjantaina, koska on se tulos sitten mikä hyvänsä niin aivan varmasti on fiilikset sen verran sekaisin että tuleeko enää työnteosta mitään!? Mä luulen et enemmän mietityttäis plussa, että jos tulis aamulla tietoon että olen raskaana. Miten sit pystyy olla kertomatta kaikille..
Taidan mennä hieman asioiden edelle, koska luultavasti huomenna aamulla karu totuus paljastuu eikä tarvii enää testaamisia miettiä. Ainakin mieliala ja makean nälkä viittaa tädin vierailuun..
Entäs jos testaat perjantaina töiden jälkeen, siis jos täti ei kurvaa paikalle ennen sitä?
 
Hilipati harm
Ippu olishan se tietty yks vaihtoehto! Oon vaan nyt jotenkin niin sisäistänyt sen "aamupissasta-ajatuksen". Tarvii kattoo nyt, voishan sitä perjantaina illalla testatakin jos ei tätsyy näy. Pinna on kyllä niin kireellä että ihme on jos täti ei oo tuloillaan. Väsyttää myös ihan sikana.. \|O

pikkuepulle negasta :hug:
 
Rättipäivät vaan jatkuu ja jatkuu. Pillereiden kans nää ois ollu ohi jo toista päivää. :kieh: Naama alkaa onneks jo rauhottua. Ei se tosin enää entisen veroinen oo. :snotty:

Aika moni saa jännäillä lähiaikoina. Musta tää jännäilemisen jännääminenki on aika mukavaa. Harmi että ite ei pääse vielä jänskäämään.. en tohi puhua asiasta ukon kans. Jos se nyt sanoo ehdottoman ein yllättäen niin sit pettymys on suuri.. tälleen on ainaki vähän toivoa että yritys alkaa pian.

Mä oon kertonu haaveista serkulla ja kaverille.. mut en vielä mitään yrittämisestä tms. (eihän me vielä tosin yritetäkkään :ashamed: ) Serkku on kyllä kovasti juonessa mukana ja kaveri tosiaan sai viikko sitte ite tytön. Mulla homma taas on niin päin, että en tunne itteeni kauheen tervetulleeks kaverin luo vauvaa kattomaan. Kaveriporukan muut tytöthän on kummeja, mutta itse oon vähä niinku ulkopuolinen.

Musta on ihan kamalaa kun vauva asiat pyörii mielessä jatkuvasti, eikä asialle voi oikein tehä mitään. Välillä tekis vaan mieli jäädä aamusin nukkuun ja itkee pari päivää putkeen.. onneks aika menee nopeesti tuolla työharjoittelussa ja koirankin kanssa alkaa treenit taas huomenna.

Tsempit viimehetken jännääjille ja kovasti plussapuhuria! :wave:
 
Bumba kyselit että millä kp:llä on edelliset tärpit tullut. Mullahan kävi niin (olen varmaan aiemmin jo kertonutkin) että tärppi tuli kierrosta missä touhuilua ei osunut edes ovisaikaan, vaan edellinen kerta oli suunnilleen viikkoa ennen ovisaikaa ja seuraava vasta sen jälkeen. En uskonut että siitä kierrosta voi tärpätä, mutta toisin kävi. =) Oviksen huomasin kuitenkin aika selvästi, kivuista ja limoista. Ei kannata siis toivoa heittää jos ajoitus ei mene ihan nappiin, voi se silti onnistaa! Simpat voi kuitenkin pysyä hengissä yllättävän pitkään, viikonkin verran.

Limoista puheenollen, on aika limainen olo. :D Ja nyt vasta kp9, ei kai se ovis vielä voi tehdä tuloaan? Ei vielä sellaista varsinaista ovislimaa kuitenkaan. (sorry vaan, jos menee liian yksityiskohtaiseksi...) Johtuisikohan greippimehusta, monethan on sanoneet että se lisää limaa ja helpottaa siten oviksen bongaamista. No, seuraavan viikon aikana saan varmaan selvyyden asiaan... uskomatonta, sen loputtoman odottamisen jälkeen eka ovisaika on jo kohta käsillä! =)

Pikkuepulle, Hilipatille ja muille jännääjille tsemppiä... :flower:
 
:flower: Hei! varovasti annan vauvakuumeen lisäntyä.miehen kanssa menee huonosti ja raha asioiden myös.kaksi pikkuista (1v ja 3v)on ennestään mutta vauvankaipuu on taas iskenyt.jos vaan ois miehen kans asiat kunnossa vois alkaa vauvaa yrittään parien menkkojen jälkeen.jotenki vaan niin stressaa nuo asiat et tuliskohan sitä etes raskaaksi??? toivon että keväällä tai kesällä 2008 saamme kolmannen kullannuppumme :heart: :heart: (jollei meidän ongelmamme päädy eroon ) onnea vaan muillekkin yritykseen!! :hug:
 
toivoa menettämättä
:wave: täällä yksi haaveilija...meillä 2-v.lapsi eikä sen jälkeen otettu käyttöön minkään sortin ehkäisyä( tietoinen valinta,jota lääkärikin ihmetteli :) ) silti ei ole tärpännyt..ollaan mentykkin eteen päin sillä mielin että tärppää jos tärppää...miehellä kauhee kuume vauvan suhteen,itsellä ei niin kova,mutta toiveikas kuitenkin...josko sitä joskus..jos ei 2008 niin toivottavasti 2009... =) hyvää kevättä kaikille...
 
Huomenta kamut!!

Mites ei oo kukaan kirjuuttanu... mä en kyl tajuu enää mistään mitään!! Mulla on ollu alavatsa kipee jo kolme päivää,siis silleen juilii ku ois kauheesti ilmaa mahassa tai jotain.Tuolla ihan alhaalla ja eilen ilalla riipas pari kertaa tosta vasemmalta puolelta oikeen namusti...ois ihan oviksen oireet mut nyt jo!!!??? Joo ja sit eilen tietty kiivaasti ukkoa peittojen alle raahasin ja se kyllä teki kans kipeetä..niinku siellä "sisällä" mitä tää on???
 
Heips,

Ippu Juu, aika samoissa ollaan tuon kierron kanssa. Kivaa niin on joku jännittämässä samaan aikaan! :flower:
Ja en osaa selittää miksi tuntuu siltä että olisi tärpännyt, jotenkin vaan on sellainen olo. Ehkä näin sit oikeasti on käynyt, tai sit on toiveet vaan niin korkealla että kuvittelen kaiken... :/ Esikoisesta tosin ihan samat fiilikset ja sillon olin raskaana.. Ja ekasta tärppäs silloin(kin). :D

Älä heitä kirvestä kaivoon, hyvinkin sinulle ehtii vielä tulla raskaustunne. Ja vaikka ei tulisi, niin voit silti hyvin olla raskaana! Ehkä vaan psyykkaat itseäsi ettei tulisi niin kovaa pettymystä jos nyt ei tärppi käynytkään.. Minä tipahdan siinä vaiheessa korkealta.

Olen jopa jo alkanut "kuvitella" itselleni raskausoireita: mahassa jotenkin "kiertää" koko ajan, niinku sillai möyrii. Mutta ei kuitenkaan tunnu siltä että se ilmaa olisi.. Vaikeaa selittää. Ja aamulla kun olin suihkussa, niin ihan kuin rinnat olis hieman aristanut kun vesi osui niihin... Onkohan vaan liian vilkas mielikuvitus... :whistle:

Hilipati Ota aamuvirtsa talteen ja testaa töistä päästyäsi. :D Jääkaapissa se säilyy ihan koekelpoisena, kunhan sen sit antaa lämmetä huoneenlämpöiseksi... Ei me täällä malteta odottaa lauantaihin! ;)

Bumba En osaa sanoa millä kp:lla tärppäs, mutta veikkaisin että niillä main kun itse luulen että ovis olis ollu. Kyllä me muutenkin peiton alla viihdyttiin, mutta tiiviimmin juuri ne päivät. Eli ovislaskurin mukaan aloitettiin paria päivää ennen ja sit vielä sinä päivänä kun itsestä tuntui et nyt olis oikea aika. Vaikea silti mennä sanomaan... Ja la piti ainakin ihan suht hyvin paikkaansa, eli tyttö syntyi ma kun to olis ollut la... Mutta mene ja tiedä tuosta raskautumisajankohdasta...

Plussatuulia taas puhaltelen ja jatkan raskausoireiden kehittelyä... :D
 
Heippa :wave:

Muistin että tähänkin ketjuun kirjoittelin joskus...anyway me otettiin varaslähtö :D Eli meille syntyy jo marrasvauva B) Pillerit jätin pois helmikuussa ja jo maaliskuussa plussasin =)

Mutta ihanaa kuumeilua kaikille!

T.LilliM ja asukki 11+1
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:52 LilliMenninkäinen kirjoitti:
Heippa :wave:

Muistin että tähänkin ketjuun kirjoittelin joskus...anyway me otettiin varaslähtö :D Eli meille syntyy jo marrasvauva B) Pillerit jätin pois helmikuussa ja jo maaliskuussa plussasin =)

Mutta ihanaa kuumeilua kaikille!

T.LilliM ja asukki 11+1
Onnitelut! :flower:
 
Kiitos kommenteista Emminmamma ja Hissukka. Kyllä tässä varmaan koko kierron ajan säännöllisesti peitto heiluu :whistle:

Onnea LilliMenninkäinen! :flower: Ihana kuulla, että jotkut noinkin nopeasti plussaavat pillereiden jälkeen! Jotenkin omakin mieliala kohoaa, kun tuollaisia uutisia kuulee :D Ja kaikille muille mm. samasta syystä, plussaonnea!!!

Tänään onkin sitten kunnon koti-ilta telkun edessä: suomi-usa- peli ja euroviisut... Vaikken mikään viisufani olekaan ;)

 
täälä eletään kp32/30 tätii ei vielä kuulu .... täytyypi testailla tänään / huomenna joskos selkiis tilanne.....

hanipupu? oisko mitenkään mahdollista et ois joku tulehdus? :ashamed: mutta toivottavasti vaan normaalia aiempi ovis
 
Torstai 10.5.

Esikoisesta haaveilevat

nipsuli.......................kp. 4/42.................05/07......................yk.1
Bumba.....................kp. 7/??..................05/07.......................yk.1
Vauvakuumeinen.......kp. 12/29-31............04/07.....................yk. 1
Kälättäjä..................kp. 21/30...............02/07.......................yk.3
Hilipati......................kp. 29/28...............04/07.......................yk.1
Dreamer-88..............kp. 28/29 (51-86)....puoli vuotta..............yk.3
Afu-82......................kp. 29/~30.............04/07.......................yk.1
Olivia........................kp. 30/26-28..........04/07.......................yk.1
Meillevauva...............kp. 5/27................04/07.......................yk.2
Ciba........................kp. 32/41...............04/07.......................yk.1
haahuilija..................kp. ??/??................04/07.......................yk.1
Yohanna...................kp. 5/32-34.............05/07..................... yk. 1

Rhea...................... .kp. 6/29....................touko-kesäkuussa alkaa
postimestari..............1. haaveissa..............kesän alussa alkaa
Tansuli.....................1. haaveissa..............touko-kesäkuussa alkaa
Tellu -75...................1. haaveissa..............heinäkuussa alkaa
tinka........................1. haaveissa..............heinä-elokuussa alkaa
Nappi.......................1. haaveissa..............elo-syyskuussa alkaa


Toista toivovat

Hissukka...................kp. 10/35?...................05/07...............yk. 1
Ippu........................kp. 16/24 (23-29).......04/07...............yk .2
Emminmamma..........kp. 19/27-32...............05/07..............yk. 1
tuittu-tilda.................kp. 22/30-34 .............04/07...............yk. 2
Vilma84....................kp. 2/29...................04/07................yk. 2
Salamander..............kp. 6/25-30.................05/07..............yk. 1
Sonja.......................kp. 19/26-29...............04/07..............yk. 1
mussu81...................kp. 16/28..........................................yk. ?

Heikko-Peikko...........kp. 21/30-73................varmaa tietoa ei vielä
Helmi72....................2. haaveissa................huhti-toukokuussa alkaa
miimu.......................2. haaveissa................kesällä alkaa
kaisa pieni................2. haaveissa................kesällä alkaa
Titania......................2. haaveissa................kesäkuussa toivottavasti
Minja........................2. haaveissa................heinäkuussa alkaa
sonja.......................2. haaveissa................ehkä heinäkuussa
Jemina....................2. haveissa..................ei vielä tietoa
Nirppurotta...............2. haaveissa.................ei vielä tarkkaa tietoa


Kolmatta kaipailevat

Alicia...........................kp. 5/28-30..............05/07..................yk.1
annetta......................kp. 8/?......................05/07.................yk.1
Amalia........................kp. 11/28-32.........................................yk 2
Hannipupu...................kp. 11/29-31...............05/07.................yk.1
Äippä84.......................kp. 28/28-30.............03/07.................yk.3

Mammutti-Mamma...... kp. 10/?........................kesä-elokuussa alkaa
äitsykkä78.................3.haaveissa................kesäkuussa alkanee
Tytönjapojanmamma...3.haaveissa.................joskus kesällä
Miiruska.....................3.haaveissa................joskus kesällä
mervi-elina.................3.haaveissa.................syksyllä alkanee
Katinka.......................3.haaveissa.................toivottavasti pian
Narya.........................3.haaveissa.................en tiedä vielä
MOLLAKKA..................3.haaveissa.................kesän alussa alkaa
Syksyn sateet.............3.haaveissa.................heinäkuussa alkanee
hiidi............................kp..?/28......................heinä-elokuussa alkaa


Neljännestä unelmoivat

pikkueppu...................kp.32/28-30...............alkanut jo


Haamuilijat


Plussanneet

iida83..............2. lapsi (esikoinen 08/06)..............LA 31.12.2007

<br><br>
 

Yhteistyössä