Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

heippa taas kaikille!
Ja kiitos tervetulotoivotuksista! Sen verran pitaa kuitenkin korjata, vaikka mielellani korkea-arvoiseksi rupeaisinkin, olen kuitenkin vaan tavallinen POSTIMESTARI enka siis pormestari. B)
Ma taalla hyppelehdin ilosta, silla miehen kanssa eilen paatettiin etta mitas niita pillereita enempaa syomaan, pari kuukautta sinne tanne meidan tilanteessamme on ihan sama. Syon siis viimeisen pillerini perjantaina ja sitten voikin alkaa odotella haikaraa =)
 
Heippa taas kaikille!

Omituinen olo jatkuu edelleen, mutta testi näytti kyl negaa et kaippa tämä vaan on nyt kropan vastarintaa siihen et pillerit jäi pois. Kuukautisetkin kuihtui kolmeen päivään ja vuotoa oli suurinpiirtein teelusikallinen / päivä. Hyvät on vertauskuvat :LOL:

Nyt vaan odotellaan ekoja luomuja, joiden pelkään olevan sit niin runsaat ettei uskalla kotoa pois lähteä :/ Tsemppiä vaan kaikille "kuumeilijoille"!
 
B) Kesä tulee... ihana ilma täällä! Jahka tyttö herää päikkäreiltä niin lähdetään ulkoilemaan!

Ensi viikolla alkaa sitten miehen hiihtoloma... no, hiihtämään tuskin päästään. :D Mutta remontoimaan kyllä. No, ehkäpä kiire ja hässäkkä pitäisi hetken ajatukset pois näistä vauvajutuista, niin tulisi se toukokuukin nopeammin... =)

Kyllä mua toisaalta hirvittää, että miten sitä sitten pärjää kahden pienen kanssa... ja kun syksyllä ehkä töihinkin pääsisikin niin onko huono väli... ja saako puoli sukua slaagin sitten uutisen kuultuaan... ei nämä epäillykset mihinkään lähde, vaikka päätös on tehty ja hurja vauvakuume päällä. Millähän sitä oppisi olemaan murehtimatta aina kaikesta? :headwall:
 
Meillevauva
Enpä ois uskonut että oottelen menkkoja kuin kuuta nousevaa.. Ja ihan vaan siksi että pystyisin edes jotenkin tietämään koska ovis on :p

Tai hartaasti toivon että raskautuminen ei antaisi odottaa itseään kauhean kauaa..

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2007 klo 14:11 Hissukka kirjoitti:
Kyllä mua toisaalta hirvittää, että miten sitä sitten pärjää kahden pienen kanssa... ja kun syksyllä ehkä töihinkin pääsisikin niin onko huono väli... ja saako puoli sukua slaagin sitten uutisen kuultuaan... ei nämä epäillykset mihinkään lähde, vaikka päätös on tehty ja hurja vauvakuume päällä. Millähän sitä oppisi olemaan murehtimatta aina kaikesta? :headwall:
Minkä takia puoli sukua saisi slaagin jos tulisit raskaaksi? Eihän se kenellekkään kuulu, millä välillä toiset haluavat lapsia tehdä. No joo, mä en ole kyllä mikään paras puhuja, ajattelenhan itsekkin koko ajan sitä työnantajaa. Tiedän siis Hissukka varsin hyvin mitä tarkoitat tuolla viimisellä lauseella! Jos sovitaan niin, että tehdään siten kun itsestä ja miehestä hyvältä tuntuu ja ei välitetä muiden mielipiteistä!? :LOL:
 
Esikoisesta haaveilevat

Vauvakuumeinen......1. haaveissa............toukokuussa alkaa
Bumba.....................1. haaveissa............kesäkuussa alkaa
Meillevauva..............1. haaveissa............huhtikuussa alkanee
Hilipati.....................kp. 10/??.................huhti-toukokuussa aloitellaan
Kälättäjä..................kp. 6/29..............02/07......................yk.1.
Rhea........................1. haaveissa............touko-kesäkuussa alkaa
Olivia.......................1.haaveissa.............huhtikuussa alkaa
tinka........................1.haaveissa.............heinä-elokuussa alkaa
Ciba........................1.haaveissa..............huhtikuussa alkaa
Nappi.......................1.haaveissa.............elo-syyskuussa alkaa
postimestari...............1.haaveissa..............kesän alussa alkaa
Toista toivovat

Hissukka..................2. haaveissa...............toukokuussa alkaa
Titania.....................2. haaveissa...............kesäkuussa toivottavasti
Heikko-Peikko..........kp.17/30-73...............varmaa tietoa ei vielä
sonja.......................2.haaveissa................ehkä heinäkuussa
Jemina.....................2.haaveissa................ei vielä tietoa
Helmi72....................2. haaveissa..............huhti-toukokuussa alkaa
iida83.......................2. haaveissa..............toukokuussa alkaa
Minja........................2.haaveissa...............heinäkuussa alkaa
Nirppurotta...............2.haaveissa...............ei vielä tarkkaa tietoa
kaisa pieni................2.haaveissa...............kesällä alkaa

Kolmatta kaipailevat

Alicia..........................3. haaveissa..............toukokuussa alkaa
Narya.........................3. haaveissa..............en tiedä vielä
Miiruska......................3. haaveissa..............joskus kesällä
Äippä84......................kp.13/28-30............03/07...................yk.2
Tytönjapojanmamma...3.haaveissa...............joskus kesällä
Katinka.......................3.haaveissa...............toivottavasti pian

Neljännestä unelmoivat

pikkueppu...................4.haaveissa.............alkanut jo


Postimestari olen taas ajatellut samaan aikaan jotain omiani kun oon päivitellyt ja "pikku" moka pääs sattumaan! :LOL:

Voisin vaikka lyödä vetoa että ovis tuli ja meni.. mut silti taas kuitenkin menkat alkaa jossain kp.70 paikkeilla..! :kieh: Pitäisköhän sitä pikku hiljaa ihan aikuisten oikeesti soittaa sille lääkärille!! :ashamed: :xmas:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2007 klo 17:17 Hilipati kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2007 klo 14:11 Hissukka kirjoitti:
Kyllä mua toisaalta hirvittää, että miten sitä sitten pärjää kahden pienen kanssa... ja kun syksyllä ehkä töihinkin pääsisikin niin onko huono väli... ja saako puoli sukua slaagin sitten uutisen kuultuaan... ei nämä epäillykset mihinkään lähde, vaikka päätös on tehty ja hurja vauvakuume päällä. Millähän sitä oppisi olemaan murehtimatta aina kaikesta? :headwall:
Minkä takia puoli sukua saisi slaagin jos tulisit raskaaksi? Eihän se kenellekkään kuulu, millä välillä toiset haluavat lapsia tehdä. No joo, mä en ole kyllä mikään paras puhuja, ajattelenhan itsekkin koko ajan sitä työnantajaa. Tiedän siis Hissukka varsin hyvin mitä tarkoitat tuolla viimisellä lauseella! Jos sovitaan niin, että tehdään siten kun itsestä ja miehestä hyvältä tuntuu ja ei välitetä muiden mielipiteistä!? :LOL:
Sovitaan näin =)

Lähinnä juuri tuon ikäeron takia pelkään suvun saavan slaagin. Vaikka eihän tuo reilu pari vuotta edes mikään hirveän pieni ikäero ole, kaveri sai samassa ajassa kolme lasta. ;) Mutta kun tuo esikoinen ei ole missään vaiheessa ollut mikään helppo tapaus, todella vilkas, omapäinen ja kova kiipeilemään. Alussa oli koliikki, rintaraivareita ja ties mitä... ja vieläkään en kahta yötä saa putkeen nukkua. Suku, varsinkin oma ja miehen äiti, on ollut todella suurena apuna kaikissa vaiheissa kun oma jaksaminen on ollut kovilla ja sen vuoksi vähän pelottaa heidän reaktionsa mahdolliseen uuteen raskauteen, että alkavatko he murehtia minun jaksamistani ja pelätä etten pärjää... :/ Vielä kun kaikki muut serkut ja sukulaiset tuntuvat suosivan vähintään 4 vuoden ikäeroja, niin olen poikkeuksellinen siinäkin kun tällaista parin vuoden ikäeroa edes suunnittelen.

Mutta kuten sanoin, päätös on jo tehty ja me miehen kanssa uskotaan kyllä pärjäävämme. Ehtiihän tuo esikoinenkin tässä vielä ainakin vuoden verran kasvaa ja viisastua ennenkuin vauva tulisi mukaan kuvioihin. Ja oikeasti olen kyllä ihmisenä sellainen etten välitä mitä minusta puhutaan, pienellä paikkakunnalla juttuja lähtee kiertämään vaikka ei muuta kun aivastaisi. ;) Mutta kyllähän sitä toivoo että lähisuku ymmärtäisi nämä ratkaisut eikä suotta huolestuisi... olen yrittänyt tässä tehdä päätöstä että kertoisiko heille meidän suunnitelmista jo etukäteen vai sitten vasta kun kakkonen on mahdollisesti tulollaan. Toisaalta en haluaisi kuulla mitään "odottakaa vielä"-kommentteja, kun tiedän että ei me kuitenkaan odoteta... ihan niinkuin sanoit, itse nämä päätökset on tehtävä ja muitten on sitten vaan hyväksyttävä ne!

No, kaikkea sitä ehtii päässään pyöritellä ja murehtia kun ei ole muuta tekemistä kuin odottaa toukokuuta... :headwall: Onneksi tulee tuo miehen hiihtoloma kohta, niin ei ehdi liikaa ajattelemaan kaikkea! =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2007 klo 14:11 Hissukka kirjoitti:
Kyllä mua toisaalta hirvittää, että miten sitä sitten pärjää kahden pienen kanssa... ja kun syksyllä ehkä töihinkin pääsisikin niin onko huono väli... ja saako puoli sukua slaagin sitten uutisen kuultuaan... ei nämä epäillykset mihinkään lähde, vaikka päätös on tehty ja hurja vauvakuume päällä. Millähän sitä oppisi olemaan murehtimatta aina kaikesta? :headwall:
Tuo viimeinen lause on niin totta mun kohdallani. Olen kovasti koittanut oppia pois tuosta liiallisesta murehtimisesta. En tajua, miksi en vaan voi ottaa päivää kerrallaan. Mä koitan tosiaan etsiä niitä töitä, en kovin aktiivisesti, mutta kuitenkin. Pariin otteeseen olen kovastikin innostunut jostain paikasta ja samaan aikaan murehtinut pojun hoitoon viemistä yms. Ja aivan turhaan, kun ei ole tullut edes kutsua haastatteluun. Ja sitten sekin huolestuttaa, kun ei tullutkaan haastattelukutsua. Energian tuhlausta, sanon minä. Koitetaas siis olla murehtimatta turhia, eikä välitetä siitä, mitä muut sanovat tai ajattelevat, varsinkin jos kyseessä on henkilökohtaiset asiat kuten vauvahaaveet.

Ihanaa, monella alkaa yritys huhtikuussa, sehän on ihan pian! Tänäänkin oli niin keväistä. Harmi vaan, että meidän kevätvauva 2006 on flunssan kourissa ja kovasti kuumeinen :'( Mutta eiköhän se tästä.
 
Esikoisesta haaveilevat

Vauvakuumeinen......1. haaveissa............toukokuussa alkaa
Bumba.....................1. haaveissa............kesäkuussa alkaa
Meillevauva..............1. haaveissa............huhtikuussa alkanee
Hilipati.....................kp. 11/??.................huhti-toukokuussa aloitellaan
Kälättäjä..................kp. 7/29..............02/07......................yk.1.
Rhea........................1. haaveissa............touko-kesäkuussa alkaa
Olivia.......................1.haaveissa.............huhtikuussa alkaa
tinka........................1.haaveissa.............heinä-elokuussa alkaa
Ciba........................1.haaveissa..............huhtikuussa alkaa
Nappi.......................1.haaveissa.............elo-syyskuussa alkaa
postimestari...............1.haaveissa..............kesän alussa alkaa

Toista toivovat

Hissukka..................2. haaveissa...............toukokuussa alkaa
Titania.....................2. haaveissa...............kesäkuussa toivottavasti
Heikko-Peikko..........kp.18/30-73...............varmaa tietoa ei vielä
sonja.......................2.haaveissa................ehkä heinäkuussa
Jemina.....................2.haaveissa................ei vielä tietoa
Helmi72....................2. haaveissa..............huhti-toukokuussa alkaa
iida83.......................2. haaveissa..............toukokuussa alkaa
Minja........................2.haaveissa...............heinäkuussa alkaa
Nirppurotta...............2.haaveissa...............ei vielä tarkkaa tietoa
kaisa pieni................2.haaveissa...............kesällä alkaa

Kolmatta kaipailevat

Alicia..........................3. haaveissa..............toukokuussa alkaa
Narya.........................3. haaveissa..............en tiedä vielä
Miiruska......................3. haaveissa..............joskus kesällä
Äippä84......................kp.14/28-30............03/07...................yk.2
Tytönjapojanmamma...3.haaveissa...............joskus kesällä
Katinka.......................3.haaveissa...............toivottavasti pian
Neljännestä unelmoivat

pikkueppu...................4.haaveissa.............alkanut jo


Päivittelin taas kp:t.

Tänään jo sain soitettua lekurille.. tosin numero tietysti varattu. Täytynee kait yrittää huomenna uudelleen :headwall:
 
Toivottavasti saat Heikko-Peikko sellaiset lääkkeet mitkä pistää kierron kuntoon. :flower:

Täällä onkin ollut aika hiljaista viime aikoina, onkohan kevätaurinko houkutellut ihmiset ulos? =) Vaikka eipä tässä kauheasti raportoitavaa ole itselläkään, odottelua odottelua vaan...

Kuinka moni on jo miettinyt nimiä? :D Hiukan aikaista, tiedän, mutta minkäs sitä itselleen voi... B) Mulla on muutamia vaihtoehtoja mielessä, mutta ei mitään varmoja suunnitelmia vielä.
 
Vauvakuumeinen harm
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2007 klo 12:49 Hissukka kirjoitti:
Kuinka moni on jo miettinyt nimiä? :D Hiukan aikaista, tiedän, mutta minkäs sitä itselleen voi... B) Mulla on muutamia vaihtoehtoja mielessä, mutta ei mitään varmoja suunnitelmia vielä.
Meillä on jo mies päättänyt molemmille sukupuolille nimet =)

Itselläni on enää tämä ja ensi viikko kärvistelyä kierukan kanssa ja sitten se vihdoin poistetaan (tästä ollut niiiiin paljon harmia ettei uskoisi). Sitten kun papan tulokset tulevat huhti-toukok. vaihteessa niin alkaa meidän perheen esikoisen yritys =)
 
Vauvakuumeinen harm
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2007 klo 12:49 Hissukka kirjoitti:
Kuinka moni on jo miettinyt nimiä? :D Hiukan aikaista, tiedän, mutta minkäs sitä itselleen voi... B) Mulla on muutamia vaihtoehtoja mielessä, mutta ei mitään varmoja suunnitelmia vielä.
Meillä on jo mies päättänyt molemmille sukupuolille nimet =)

Itselläni on enää tämä ja ensi viikko kärvistelyä kierukan kanssa ja sitten se vihdoin poistetaan (tästä ollut niiiiin paljon harmia ettei uskoisi). Sitten kun papan tulokset tulevat huhti-toukok. vaihteessa niin alkaa meidän perheen esikoisen yritys =)
 
haluaisin tietää teidän mielipiteitä siitä et milloin kannattais se kolmas hankkia?
meil olis tarkoitus tehdä sterilaaatio kolmannen jälkeen ja nyt on tyttö 2 ja poika 1 ja vaubakuume alkaa vallata, mut mietin vaan et jaksanko ja niten sitä parjää koska meillä tyttö TOSI vaativa ja itsepäinen.
 
haluaisin tietää teidän mielipiteitä siitä et milloin kannattais se kolmas hankkia?
meil olis tarkoitus tehdä sterilaaatio kolmannen jälkeen ja nyt on tyttö 2 ja poika 1 ja vaubakuume alkaa vallata, mut mietin vaan et jaksanko ja niten sitä parjää koska meillä tyttö TOSI vaativa ja itsepäinen.
 
haluaisin tietää teidän mielipiteitä siitä et milloin kannattais se kolmas hankkia?
meil olis tarkoitus tehdä sterilaaatio kolmannen jälkeen ja nyt on tyttö 2 ja poika 1 ja vaubakuume alkaa vallata, mut mietin vaan et jaksanko ja niten sitä parjää koska meillä tyttö TOSI vaativa ja itsepäinen.
 
Esikoisesta haaveilevat

Vauvakuumeinen......1. haaveissa............toukokuussa alkaa
Bumba.....................1. haaveissa............kesäkuussa alkaa
Meillevauva..............1. haaveissa............huhtikuussa alkanee
Hilipati.....................kp. 12/??.................huhti-toukokuussa aloitellaan
Kälättäjä..................kp. 8/29..............02/07......................yk.1.
Rhea........................1. haaveissa............touko-kesäkuussa alkaa
Olivia.......................1.haaveissa.............huhtikuussa alkaa
tinka........................1.haaveissa.............heinä-elokuussa alkaa
Ciba........................1.haaveissa..............huhtikuussa alkaa
Nappi.......................1.haaveissa.............elo-syyskuussa alkaa
postimestari...............1.haaveissa..............kesän alussa alkaa

Toista toivovat

Hissukka..................2. haaveissa...............toukokuussa alkaa
Titania.....................2. haaveissa...............kesäkuussa toivottavasti
Heikko-Peikko..........kp.19/30-73...............varmaa tietoa ei vielä
sonja.......................2.haaveissa................ehkä heinäkuussa
Jemina.....................2.haaveissa................ei vielä tietoa
Helmi72....................2. haaveissa..............huhti-toukokuussa alkaa
iida83.......................2. haaveissa..............toukokuussa alkaa
Minja........................2.haaveissa...............heinäkuussa alkaa
Nirppurotta...............2.haaveissa...............ei vielä tarkkaa tietoa
kaisa pieni................2.haaveissa...............kesällä alkaa

Kolmatta kaipailevat

Alicia..........................3. haaveissa..............toukokuussa alkaa
Narya.........................3. haaveissa..............en tiedä vielä
Miiruska......................3. haaveissa..............joskus kesällä
Äippä84......................kp.15/28-30............03/07...................yk.2
Tytönjapojanmamma...3.haaveissa...............joskus kesällä
Katinka.......................3.haaveissa...............toivottavasti pian

Neljännestä unelmoivat

pikkueppu...................4.haaveissa.............alkanut jo


Toivotaan Hissukka että oikeat lääkkeet löytyy! Kyllähän sitä varmasti pillereitä löytyy, en vaan kuitenkaan ihan kaikkea välttämättä haluaisi syödä! Olishan se ihanaa jos edes jotenkuten luomuna lapsen sais aluilleen.. mikä on kyllä melko epätodennäköistä meikäläisellä! :snotty: :kieh:

Ja vihdosta viimein sain sen lääkäri ajan varattua! :) Aloitetaan nyt kierron tasaamisella. Siihenkin saattaa helposti mennä muutama kuukausi.. saapahan jotain ajateltavaa ja konkreettista actionia eikä vain peukaloita pyöritellä! :p
Ens viikon tiistai aamuna hipsin lääkäriin ja olen itsekin taas paaaaljon viisaampi näissä asioissa! =)
Onneksi sitä on jo valmiiksi ammattilaisen käsissä.. minä siis lapsettomuusklinikalla.
 
Terhi: Eihän sitä tiedä, kun jokainen itse. =)
Meillä pojat ovat 2v3kk ja 8kk ja yritys aloitetaan toukokuussa. Kyllä minuakin vähän pelottaa, että mitenköhän sitä jaksaa. Meillä kans tuo esikoinen todella vaativaa sorttia, kun taas tuo kuopus niin tyytyväinen pikku mies, että siinä sivussa menee, kun esikoista kaitsee. :heart: :D Olen vain ajatellut asian niin, että asioilla on tapana järjestyä. Ja onhan meillä nuo iki-ihanat miehet tukena ja auttamassa. Isovanhemmatkin mielellään helpottavat ja ottavat lapsenlapsiaan kylään, jos vain antaa. :ashamed: :whistle: :D
Mutta siis kaikesta huolimatta kyllä sen itse tuntee onko valmis saamaan lapsen, oli se sitten ensimmäinen tai vaikka kymmenes... :heart: :hug: =)
 
Heips taas kaikille!
Pitäkääpä mut kaikesta huolimatta listoilla, vaikken enää kovin ahkeraan käykkään kirjoittelemassa...(aloitin ma uudessa työpaikassa ja tuntuu etten ehdi koneelle enää ollenkaan, muuta kuin pikasesti kuulumiset kurkkaan :ashamed: )

Ovikset olis käsillä, että ei muuta ku hommiin vain kun isäntä huomenna kotiutuu ;)
Ja nimiä on täälläkin kovasti jo mietitty (siis minä lähinnä), on niin tarkkaa olevinaan, että sointuisi hyvin yhteen noiden kahden muun lapsen nimiin :LOL:

Terhi: Uskon, että mielepiteitä on tähänkin yhtä monta, kuin on vastaajaakin.. mutta itellä tytöt 3,5v ja 2v 2kk, ja tuntuu että nyt olisi "aikaa" taas vauvalle =)
 
Ei tullut työpaikkaa eikä isompaa asuntoa. Kyllä vetää mielen matalaks mahtavasta kelistä huolimatta. Mentiin vielä sakotkin ottamaan tossa päivällä. \|O

Mulla on tytölle jo useampikin nimi valmiina, mutta pojalle en tahdo keksiä yhtään. Mä tykkään enemmän erikoisista nimistä kun taas mies ei oikein tahdo innostua niistä.. :/

Enää viikko pillereitä jäljellä.. :whistle:
 
Voi Rhea, onpas harmi :hug:
Mutta uskotko, et kaikilla asioilla on kuitenkin aina tapana järjestyä. Kyllä muakin kiukuttaa kun hain tuossa yhtä vakipaikkaa, mutta en sitä saanut. Veti kans mielen matalaksi. No pakko uskoa, et joku vielä parempi paikka ja aika odottaa mua. Olen ihan tyytyväinen kun saan vielä hoidella poikasta kotona.

Toivottavasti meillä ois nyt kaikki taudit hetkeksi aikaa sairastettuna. Eilen oli pojun eka kuumeeton päivä. Johan sitä kuumetta jatkuikin melkein viikon ja sitä ennen oli tosi raju vatsatauti. Tää äippä alkoi olla jo ihan epätoivoinen.

Noista nimistä. Olen miettinyt jostain syystä vaan pojan nimeä, joka sopis yhteen ton meidän esikoisen nimen kanssa. On semmoinen olo, että pikkuvelihän sieltä sitten aikanaan tulee ;)

Aurinkoa päiväänne!
 
Kiva kuulla että en ole ainoa joka on jo nimiä miettinyt. =) Eipähän jää viime tippaan. ;)

Ai hitsi vauvakuumeinen nyt kun mainitsit, munkin tarvisi varmaan papaan varata aika... edellisestä on pari vuotta aikaa. Vaikka tutkihan lääkäri tosin mut jälkitarkastuksessa... se ei kuitenkaan taida vastata papaa? Ei kyllä paljon huvittaisi tuo papa, mutta parempi se on kuitenkin hoitaa. :/

Terhi mulla on samanlaisia mietteitä vaikka kyseessä on vasta toinen lapsi. Taitaa aina olla meillä mammoilla samat mietinnät, vaikka haaveissa olisi jo kymmenes lapsi! :whistle: Mutta vaikea tuohon ikäjuttuun on mitään yleispätevää vastausta löytää, sekä pienissä että isoissa ikäeroissa on omat hyvät ja huonot puolensa. Kaipa se täytyy vaan luottaa niihin omiin tuntemuksiin!

Tsemppiä lääkärikäynnille Heikko-Peikko! =) Sulla alkaa projekti sitten päästä alkuun!

Äippä84 käy kertomaan kuulumisiasi sitten kun ehdit, jos kerran on oviskin käsillä niin kukas sitä silloin koneella ehtisi istumaan? B)

Harmi kun ei työpaikka tärpännyt Rhea... minäkin olen varmaan hakemuksia lähetellyt muutamia kymmeniä ja käynyt parissa haastattelussa mutta ei ole tärpännyt. Ainahan se harmittaa, mutta toisaalta olen ollut huojentunut ettei ole tarvinnut tuota tenavaa laittaa vielä päivähoitoon!

Toivottavasti Minjan pikkuinen on nyt pysynyt terveenä! Se on niin sydäntäsärkevää kun nuo pikkuiset sairastaa, mieluummin ne taudit ottaisi vaikka itsellleen! :(

Tänään sitten pitäisi taas poistaa e-rengas ja pitää se taukoviikko... ensi perjantaina saankin sitten keräillä itsekuria kun on aika ottaa se viimeinen rengas käyttöön! :whistle: Mutta kyllä se toukokuu sieltä lähenee! =)
 
Mäkin olen vielä mukana, kun toivuttiin pahemman luokan tautiepidemiasta. Luomuja odotellaan ja jos vaikka sitte koetettais. Meilläkin on nimet jo valmiina, mikä on ihan hassua kun ei edes ole raskaanakaan. Ihme tarve hypistellä vauvanvaatteita ja muuta vastaavaa. On tää naisena oleminen joskus tosi rankkaa. Ihaninta tässä kaikessa on se, että mies teki aloitteen ehkäisyn lopettamisesta ja kolmannen lapsen haaveilusta. Ei muuta ku aurinkoa kaikille ja peukut pystyyn
 
en oo nimiä miettinyt vielä..... ensin tässä toivon et näkyis se maaginen 2viivaa testissä ja sitten viikkoon 12-13 ekaa uä:tä etnäkis et kai on ok :/ nimiä ehtii miettiin sitten sen jälkeen :snotty: .....

Tässä nimittäin jänskättää et saakos tehdä tossa viikon päästä testii oisko käynyt tsägä :ashamed: et oltas oltu oikeeseen aikaan peti puuhissa :ashamed: ..... no sen näkee nyt sitten......


hissukka nyt on pakko kysyy et tiedätkö onko ne serkut ym tulleet heti raskaiksi.....
nimittäin tiiän kokemuksesta et vaikkei mitään ehkäsyy ois niin ei välttämättä ++ tuu kovin nopeesti meillä lasten ikä erot on ykkösen ja kakkosen 2,5v ja kakkosen ja kolmosen 3v2kk.... :D .... no ehkääsyy käytin 1/2v esiko jälkeen ja kakkosen jälkeen 4laattaapillereitä kun lopetin kun rupes vuotaa 2vko: välein ja silloin päätettiin et 3 saa tulla jos on tullakseen :whistle:

välissä oli tosin yks tm raskaus :( ....

siis ajan takaa sitä et 4v ikäero ei välttämättä oo olut suunniteltu

\|O okei tuli liikaa sepustusta :ashamed: <br><br>
 

Yhteistyössä