Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Heipsan!
Kyllähän täälläkin nimiä ollaan jo mietiskelty, tai lähinnä minä olen.. :ashamed: Ei kai sitä pitäisi niin kauheesti hehkuttaa vielä kun ei tosiaan ole edes yritystä päällä. Ettei sitten tulisi kauheeta pettymystä jos ei tärppää.
Vauvanvaatteiden hypistely saa tosiaan mullakin kuumeen kattoon, ne on niin ihania. Ja äsken kävin kummityttöä katsomassa ja hän hymyili mulle niin kauniisti että :heart: Kuume nousee.................
 
Esikoisesta haaveilevat

Vauvakuumeinen......1. haaveissa............toukokuussa alkaa
Bumba.....................1. haaveissa............kesäkuussa alkaa
Meillevauva..............1. haaveissa............huhtikuussa alkanee
Hilipati.....................kp. 14/??.................huhti-toukokuussa aloitellaan
Kälättäjä..................kp. 10/29.............02/07......................yk.1.
Rhea........................1. haaveissa............touko-kesäkuussa alkaa
Olivia.......................1.haaveissa.............huhtikuussa alkaa
tinka........................1.haaveissa.............heinä-elokuussa alkaa
Ciba........................1.haaveissa..............huhtikuussa alkaa
Nappi.......................1.haaveissa.............elo-syyskuussa alkaa
postimestari...............1.haaveissa..............kesän alussa alkaa

Toista toivovat

Hissukka..................2. haaveissa...............toukokuussa alkaa
Titania.....................2. haaveissa...............kesäkuussa toivottavasti
Heikko-Peikko..........kp.21/30-73...............varmaa tietoa ei vielä
sonja.......................2.haaveissa................ehkä heinäkuussa
Jemina.....................2.haaveissa................ei vielä tietoa
Helmi72....................2. haaveissa..............huhti-toukokuussa alkaa
iida83.......................2. haaveissa..............toukokuussa alkaa
Minja........................2.haaveissa...............heinäkuussa alkaa
Nirppurotta...............2.haaveissa...............ei vielä tarkkaa tietoa
kaisa pieni................2.haaveissa...............kesällä alkaa
Kolmatta kaipailevat

Alicia..........................3. haaveissa..............toukokuussa alkaa
Narya.........................3. haaveissa..............en tiedä vielä
Miiruska......................3. haaveissa..............joskus kesällä
Äippä84......................kp.17/28-30............03/07...................yk.2
Tytönjapojanmamma...3.haaveissa...............joskus kesällä
Katinka.......................3.haaveissa...............toivottavasti pian

Neljännestä unelmoivat

pikkueppu...................4.haaveissa.............alkanut jo


Hissukka vaikka nyt jo lääkärille oon menossa, voi olla että alotus pääsee käyntiin vasta syksyllä. Pitäis noita kiloja vielä ainakin reilun 10kg saada pois! :whistle: Mulla pelkkä laihtuminen auttaa jo tohon mun "sairauteen" ja kaikki oljenkorret on käytettävä! =)

Kyllästyin odotteleen uutta kämppää ja "uutta elämääni" tunne valtasi niin pahasti että oli pakko vaihtaa järjestys tässä hikisen pienessä yksiössämme! Kyllä oli hauskaa ja kaloreitakin palo! :LOL:
 
Pikkueppu tuo on tietysti ihan totta mitä kirjoitit, että raskaus ei välttämättä tule juuri silloin kun sitä itse toivoisi... mulla on paljon serkkuja, joista läheisimmät on näistäkin asioista kertoneet mutta ei kaikki kylläkään. Tarkoitin vain että erotun joukosta sillä jos meille syntyy kakkonen esikoisen ollessa reilu parivuotias, mutta eihän sitä tiedä vaikka esikoinen olisi jo hyvinkin vanhempi kakkosen syntyessä jos ylipäätään vielä onnistutaan. Myönnän olevani ehkä turhan optimistinen tämän asian suhteen kun esikoinen sai alkunsa aika nopeasti. Mutta kavereitten joukossa on myös lapsettomuudesta kärsiviä joten on tämäkin puoli asiasta tutuksi tullut... vaan eipähän sitä ikinä omalle kohdalleen odota. :ashamed:

Kälättäjälle tsemppiä oviksen bongaamiseen! :flower:

Tuo on kyllä kieltämättä paha vauvakuumeen nostattaja, jos kaupassa erehtyy sinne pikkuvauvojen vaatteiden luokse... ne on niin ihania :heart:

Miehen talviloma alkaa huomenna joten ehkä tässä ei ehdi ja muista ihan samaan malliin kuumeilla kun tähän asti... (niin varmaan) =) Kivaa saada vähän vaihtelua arkeen!
 
Heikko-Peikolle vielä, meitä on sitten kaksi dieetillä kärvistelijää... :kieh: Ajattelin että kun toukokuussa on tarkoitus aloittaa yritys, niin huhtikuun aikana yritän karistaa sen verran kiloja kuin ehdin. Piti aloittaa kyllä aiemmin, mutta laiskuus voitti... syksyllä kyllä pudotin muutaman kilon mutta tuli sitten jotenkin lopetettua. Tavoitepainoon olisi vielä reilu 6 kg, en varmaan ihan niin paljoa saa pudotettua mutta jos edes pari kiloa, niin olisin tyytyväinen. Mahtuisi vähän paremmin vaatteisiinsa, ja kun sitten mahdollisen raskauden myötä kiloja kertyy kuitenkin niin hyvä olisi niitä saada alta pois ettei selkä ja polvet kipeydy liiaksi... Tietysti laihduttamista voisi jatkaa pidempäänkin mutta mulle sopii tuollainen etukäteen suunniteltu rajattu ajanjakso, itsekuri ei kuitenkaan kestä pidempään. :whistle:

Mutta sulla kyllä on paras mahdollinen motivoija laihduttamiseen, jos se edesauttaa teidän vauvatoiveita. Tsemppiä :flower:
 
jaska jokunen
heissan..
Itelläni on kohta 1-vuotias poika ja taka-alalla on jo jonku aikaa jyskyttäny ajatus kuinka kiva olis toinen pieni saada.. en oo kuitenkaa uskaltanu antaa itteni ajatella asiaa sen enempää.. miehelle siitä mainitsin ni se olis heti mukana.. mut on siinä kova työ.. tai itellä oli kaikki pahoinvoinnit ja muut mut jotenki sitä nyt ajattelee niitä kultasia muistoja.. apua..
:D Ja nyt eksyin vielä tällaselle palstalle..
onhan ne lapset niin ihania ja toi esikkokaa ei oo enää mikää sylivauva :heart:
No haistellaa nyt jonku aikaa ja mietitää... ehkä mekin saadaan taas kevät vaavi B)
Muuten tykkäsin ite saada poikani ihan kesän kynnyksellä.. oli niin kiva ku ei tarttenu pukea niin kamalasti ja sai tepsutella vaunujen kanssa joka päivä pakkasista piittaamatta...
 
Kyllä se sitten ilmeisesti niin menee, että kaikella on tarkoitus jne. Eli sain vihdoin harjoittelupaikan ja ne jopa maksaakin vähäsen, joskaan ei ihan niin paljoa kuin toivoin. Mut raha se on pienikin raha.

Ihanaa saa vielä ens viikon ja pääsiäisen lomailla hyvällä omalla tunnolla ja pääsee vielä moikkaamaan kummityttöä!!

En 4 kpl pillereitäkään jäljellä. Kun mainitsin asiasta avolle se vaan tokas, että jaiks. :LOL:

Mukavaa viikonloppua kaikille tasapuolisesti! :wave:
(Mä täällä kukun hereillä kun ukon vein kaupunkiin ja huomenna nukutaan taas iltapäivään asti.. :ashamed: )
 
Hei..
Olen käynyt lukemassa teidän juttuja - itsellä siis haaveissa kevät/kesä vauva 2008. Ennestään minulla ja aviomiehelläni kaksi lasta, esikoinen täyttää kesäkuussa 2v ja kuopus on viikkoa vajaa 6kk.. Hiukan vain jännittää kolmas lapsi; meillä ei tuon kuopuksen kanssa ole ollut mitään helppoa, hän syntyi keskosena ja nyt on jos jonkinmoisissa testeissä ym käynyt; mutta onneksi niistä ei ole mitään ainakaan vielä löytynyt.. Nyt joudutaan vielä toukokuulle jännää onko virtsakokeissa todella jotain..

mutta - mukavaa päivän jatkoa ja kevään odotusta =)
 
Täytyypäs tännekin tulla kirjotteleen, vaikkei sinällään mitään uutta mulla, tätä vauvakuumetta vaan :D . Mies tossa vitsailee, että "syssymmällä" sitten yritellään, mutta kyllä me kesällä aletaan...Kiva kun onkevät tullu, niin tuntuu, että se kesäkin lähempänä sitten. Ja nimiä mietin minäkin, mut enpä oo miehelle niitä vielä esittäny..
 
heips kaikille!!

täälläkin vauvakuume kasvaa kasvamistaan :heart:
viime viikol oli menkat ja kun seuraavat tulee, niin alkaa meidän pikkukakkos-toivominen :D
ei millään malttais odottaa, kun muistelee esikon (7kk) pikkuvauva-aikaa :heart:
tosin siitä raskaudestakin pitäisi "selvitä", itelläni oli alkuun pahoinvointia ja loppuraskaudesta liikkumisesta ei tullut mitään, kun lonkat oli niin kipeät.
mutta ei ole täällä ennenkään murehdittu etukäteen, joten innolla odotellaan ajankuluvan ja tietysti nopeasti tärppäävän! :saint:

plussatuulia jo aloittaneille!!
 
mulla myös on ihan kauhea vauva kuume, esikoisella ikää viisi kuukautta ja kevät vauva 2008 olisi vallan ihana saata tähän maailmaan...
Meillä tyttö on ollut aivan mahdottoman ihana ja kiltti heti syntymästään alkaen,että vähän pelottaa kostautuuko toisen kohdalle,,että meneekö koliikiksi ja niin...no sitähän ei voi koskaan tietää...parempi kun ei nyt vielä semmosia edes mieti...

Minä niin haluaisin pikku prinssin.olen nimiäkin jo kovasti pohtinut...
mulla monia ystäviä raskaana ja kaikilla lasketut ajat syksyllä/talvella ja on se niin ihanata seurata niitten odotusta ja iloa uudesta pikku elämästä...mutta sehän tätä mun vauva kuumetta kasvattaa entisestään...

Mies ei ole kyllä ihan mukana ainakaan täysillä...mutta koetan sitä parhaani mukaan lämmitellä....olisi se niin ihanaa alkaa odottaa uutta pientä ihmettä...noh...nyt ollaan ainakin vasta ihan unelmoimis vaiheissa...
=)
 
Pikaseen tulin vaan vaan kuseleen et mitäpä tänne kuuluu? Kuumeet kasvaa kohisten ja silleen...? Mulla ainaki :ashamed: töissäkin pyörähtelee aina välillä yks äippälomalainen, jolla la. ens kuun alussa... Ai kamala, mutta se vauvamasu on sitte niiiin ihana... tääkin tahto... Mutta no, ovikset tuli ja meni, toivotaan parasta.. nyt alkaa tää kaikista inhottavin odottelu :kieh:
 
Mulla oli tuossa ongelma, kun suunnitellaan yhden kamun polttareita kesäksi. No en halunnut kavereille sanoa haaveistani, joten piti keksiä joku syy olla juomatta. Värväydyin sitten kuskiksi, joten saan olla alkottomalla linjalla, jos vaikka olis jo silloin tärpännyt! :LOL:

Muuten kuumeilu jatkuu ja odottelen, että parin viikon päästä on menkat ja sen jälkeen TOSITOIMIIN!! ;) Viime yönä oli aivan selvä ovulaatio, oli taas aikamoiset kivut hetken aikaa. Nyt sentään en pelästynyt sitä, kun tiedän mistä ne kivut johtuu. Toisaalta ihanaa tietää että rööreissä on toimintaa. =)

Kaikille kuumeilijoille kärsivällisyyttä, ja yrityksen jo aloittaneille plussatuulia! :wave:
 
Mulla oli tuossa ongelma, kun suunnitellaan yhden kamun polttareita kesäksi. No en halunnut kavereille sanoa haaveistani, joten piti keksiä joku syy olla juomatta. Värväydyin sitten kuskiksi, joten saan olla alkottomalla linjalla, jos vaikka olis jo silloin tärpännyt! :LOL:

Muuten kuumeilu jatkuu ja odottelen, että parin viikon päästä on menkat ja sen jälkeen TOSITOIMIIN!! ;) Viime yönä oli aivan selvä ovulaatio, oli taas aikamoiset kivut hetken aikaa. Nyt sentään en pelästynyt sitä, kun tiedän mistä ne kivut johtuu. Toisaalta ihanaa tietää että rööreissä on toimintaa. =)

Kaikille kuumeilijoille kärsivällisyyttä, ja yrityksen jo aloittaneille plussatuulia! :wave:
 
Heipsan taasen!

Pakko sitä on välillä jotain tänne raapustaa, tämä kun tuntuu tällä hetkellä olevan se ainoa konkreettinen asia, jonka näihin vauvahaaveisiin liittyen voipi tehdä...

Vielä olisi kaksi laattaa jäljellä noita pillereitä. Pitäisikös popsia ne vaikka yhteen putkeen, niin päästään yhtä viikkoa nopeammin tosi toimiin :) Mutta kaipa sitä malttaa vielä odottaa, kun näin lähellä jo ollaan kesäkuun alkua.

Mies on liiankin varma, että melko nopeasti tuo tärppäisi meidän kohdalla, kun itse taas olen kovinkin pessimistinen ja uskon että aikaa ja hermoja tulee viemään vauvan alulle saaminen. Ihanaa jos menisikin tuon miehen ajatusten mukaisesti :heart:

Kauheaa, kun tässä noita talvisempia vaatteita laittelin syrjään ja ajattelin jo ensi syksyä, miten onkin hyvä että on noin paljon "liian isoja" vaatteita, onpahan sitten jotain millä peittää tuo kasvava maha.. Hiukanko säikähdin kun tajusin mitä rataa ajatukset juoksevat. Melko optimistisesti sitten kuitenkin sitä ajattelee jo...

Munarikasta pääsiäistä vaan kaikille :whistle: !
 
Kiitos Hissukka!
Nyt alkaa jo vähä jännittämään että millasta se työ elämä on. Harmi ku ne ei voi maksaa oikeeta palkkaa niin vois sen äippärahan sit joskus laskettaa puolen vuoden tulojen mukaan tai jotain.. :D


Nyt on pillerit napsittu loppuun ja odotellaan tyhjennysvuotoa. Saa nähdä millanen hormooni hirviö musta kuoriutuu kun 10 vuotta on noita nappeja tullu nautittua. Ja minkähänlainen kierto sitä sit tuleekaan tämän kaiken jälkeen..

Onko muuten kenelläkään tietoa, et millon ne ekat menkat ois sit odotettavissa sen tyhjennys vuodon jälkeen? Alkaako heti niinku se n. kuukauden välein vai voiko alkaa jo aiemmin? Ei oo koskaan tällasia pitäny miettiä.. :ashamed:

Täällä tuulee niin että katto lähtee lentoon. Mahtaako johtua niistä monista monista plussatuuli-toivotuksista.. josko nyt kaikki plussat olis ilmassa!? B)
 
on niillä suvun pikkulapsilla tosiaan kummalisia vaikutuksia. eikä pelkästään minuun vaan tohon ukkoon kans... :D
minkäs ikäsiä haaveilijoita täällä muuten pyörii?? ite oon vm.-83 ja mies neljä vuotta vanhempi.
 
Iida 83 mulla kans toi sama homma. Esikosta oli kamala aamupahoinvointi ja loppuraskaudesta kävely oli ihan yhtä tuskaa liitoskipujen takia. Mutta kyllä sitä pärjää. Ollaan optimisteja!
Miivi Meilläkin esikoinen on ollut helppo tapaus ja mietin, et jos pikkusisarus onkin vaativampi + sitä luottaa vähän liikaa siihen, että raskautuminenkin onnistuu yhtä helposti kuin edelliskerralla. Vaikka voihan se onnistuakin ;) Mulla on muutama ystävä, jotka toista odottavat ja sekös lisää mun vauvakuumetta.
Hilipatimulla on ollut nyt kaks kertaa alavatsakipua kerran kuussa ja olen alkanut epäillä oisko se oviskipua. Aiemmin en ole moisesta kärsinyt. Millai noi kivut tuntuu?
Koska Rhea lähdet harjoitteluun?
Iästä kyseltiin, iiks mä oon jo yli 30 vee ja mies muutaman vuoden minua vanhempi eli vanha :p
Muksaa pääsiäistä!
 
Heti pääsiäisen jälkeen tiistaina olisi tarkoitus aloittaa harjoittelijana. Harjoittelu kestää hurjat puoli vuotta. Lupailivat myös vähän, että opinnäytetyön aihekkin saattaisi heiltä löytyä, sitä myöten se koulu olisikin sitten ohi. Tuntuu hassulta ettei enää koulun penkillä tarvi yhtä kurssia enempää istua. :)

Oon siis vuosimallia -82 ja ukko vuoden nuorempi. :ashamed: Kotoa löytyy myös 3-vuotias terrierityttö ja kaks laiskaa kollikissaa! :heart: Sanotaan nyt vielä että lähes 6 vuotta ollaan yhdessä kuljettu ja asuttu yhdessä oikeastaan yhtä kauan. Kihlat vaihdettiin 2003 elokuussa. :heart: Me ollaan parhaat kaverit ja pahimmat viholliset toisillemme. :D

Osaisko joku vastata tohon mun menkka-kysymykseen tuolla aiemmin!? :ashamed: <br><br>
 
Rhea kun lopetin pillerit ennen esikoista, niin eka luomukierto oli 35 päivää. Seuraavasta tulikin sitten plussa :heart: Mä en tiedä onko tuo mun normaali kierron pituus, kun olen pillereitä popsinut viimeiset yhdeksän vuotta poislukien tuo vaihe ennen esikoista. Mutta sellaisen jutun olen kuullut että pillerit kannattaa lopettaa niin että syö laatan aina loppuun eikä lopeta kesken, koska silloin voi mennä kierto tosi sekaisin joksikin aikaa.

Ikää kyseltiin... itsellä mittarissa 29 vuotta ja miehellä 27. =) Kimpassa ollaan nyt kahdeksatta vuotta ja naimisiin mentiin kesällä 2004.

Auvoisaa odotuksen odotuksen odotusta muille kohtalotovereille ja yhä voimistuvia plussapuhureita jo yrityksen aloittaneille! :flower: Meikä painelee nukkumaan...
 
Söin kyllä laatan ihan loppuun ja nyt siis odotan to tai pe että alkaisi se tyhjennysvuoto. Saanko jo nyt näistä tulevista menkoista alkaa laskemaan kierron pituutta ja sen jälkeen tarkkailemaan ovista, vai pitääkö odottaa ekoja luomuja tms.!?! :ashamed:

Oonpas mä nyt taas pihalla asioista.. :D
 
On tää ihmeellistä tää vauvakuume, niin monta kertaa kun itkin ja vannoin, että tää tauti ei enää muhun tulisi, mutta kuinkas kävikään :D Nyt on vielä menkat pikkasen kesken ja seuraavat saa tulla vielä normaalisti huhtikuun lopussa, mutta sitten alkaisi kaiketi pikkukakkosen yritys toukokuun puolivälin maissa :whistle: Meillä on ehkäisynä vain kondomi, mulla oli synnytyksen jälkeen jonkin aikaa kuparikierukka mutta se ei sopinut mulle. E-pillerit oli tarkoitus aloittaa vuosi sitten imetyksen lopetuksen jälkeen uudestaan (käytiin niitä siis pitkään ennen tuota esikoista) mutta en sitten aloittanutkaan. Ikää meillä molemmilla jonkin verran alle 30 v ja naimisissa ollaan.
 
Tellu -75

Hei kaikille :wave:

Sopiiko liittyä joukkoonne haaveilemaan?

Meillä haaveillaan esikoisesta. Tällähetkellä vielä ehkäisynä Nuvaring renkulat joita kolme korkkaamatonta kaapissa odottelemassa. Niiden jälkeen olisi tarkoitus sitten uteliaana katsoa mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään. Heinäkuusta eteenpäin elellään meillä siis extra jänniä aikoja!


 
Heipsan!

Joku kyseli (en muista kuka :ashamed: ), että minkä ikäistä porukkaa täällä pyörii... Mie oon vuosimallia '83 ja mies '79. Yhdessä ollaan oltu kuusi vuotta ja naimisiin mentiin vuonna 2005.

Miulla on extrapahat vuotopäivät! \|O Tuntuu, että tunnin sisällä on side ihan täynnä (melkein yli tulee :eek: ) ja maha on ihan tautisen kipeä!!! \|O :headwall: Yhdet, kun jaksais vielä odottaa, niin sitten pääsiskin jo tositoimiin! :p :D *ei malta odottaa* :whistle: :snotty: <br><br>
 

Yhteistyössä