Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Hilipati en mie vielä kehtaa testailla.. Vasta perjantaina jos ei siihen mennessä menkat ala... oireita kyllä taas siihen suuntaan on, mutta lämmöt kolmatta päivää 36,9 (norm 36,5)... katotaan nyt...


joku kyseli oviksen tunnistamisesta? Mie ainakin tunnistin siitä kun tuli hirvee klimppi limaa, semmonen oikein kunnon jööti;) alaselkä oli muutaman päivän tosi kipee ja mun henki haisi todella karmeelle,vaik pesen kyllä hampit joka päivä :LOL:

 
Voisko Heikko-Peikko lisätä myös minut tuohon listalle? Esikoinen haaveissa ja huhtikuussa alkaa yritys.
Mua kans nuo työjutut mietityttää ku just vasta valmistun eikä työstä vielä tietoa. Kesäksi luultavasti jotain löytyy mut sit syksyllä taas työn etsintä edessä luultavasti. Mutta meillä onneksi miehellä vakipaikka joten eiköhän sitä pärjätä silläkin.
 
Täällä haaveillaan vauvasta myös mut ilman vakituista miestä, mitä pitäs tehä? :/
Muistattehan et lapsia saadaan silloin ku niin on tarkoitettu, kamalaa lukea seuraavaa "yritys alkaa huhtikuussa"...voipi olla ettei onnistu jos liikaa yrittää!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2007 klo 19:40 Sade kirjoitti:
Täällä haaveillaan vauvasta myös mut ilman vakituista miestä, mitä pitäs tehä? :/
Muistattehan et lapsia saadaan silloin ku niin on tarkoitettu, kamalaa lukea seuraavaa "yritys alkaa huhtikuussa"...voipi olla ettei onnistu jos liikaa yrittää!
Näinhän se on, että ei niitä vauvoja tehdä vaan saadaan jos käy hyvä tuuri! Mutta ymmärrän kanssa tuon puhumisen yrittämisestä, sillä kyllähän se sitä käytännön tasolla on. Tarvitaan hiukan yritystä, jotta vauvansaanti mahdollisuudet on olemassa. Ei vauvoja yrittämättäkään saa. Jos ymmärsitte pointin. :D
 
Esikoisesta haaveilevat

Vauvakuumeinen......1. haaveissa..........toukokuussa alkaa
Bumba.....................1. haaveissa...........kesäkuussa alkaa
Meillevauva..............1. haaveissa..........huhtikuussa alkanee
Hilipati.....................kp. 2/??...............03/07......................yk.1.
Kälättäjä..................kp. 29/??.............02/07......................yk.1.
Rhea........................1. haaveissa............touko-kesäkuussa alkaa
Olivia.......................1.haaveissa.............huhtikuussa alkaa

Toista toivovat

Hissukka..................2. haaveissa...............toukokuussa alkaa
Titania.....................2. haaveissa...............kesäkuussa toivottavasti
Heikko-Peikko.........."2." haaveissa.............varmaa tietoa ei vielä
sonja.......................2.haaveissa................ehkä heinäkuussa
Jemina.....................2.haaveissa................ei vielä tietoa
Helmi72....................2. haaveissa..............huhti-toukokuussa alkaa
iida83.......................2. haaveissa..............huhtikuussa alkaa
Minja........................2.haaveissa...............heinäkuussa alkaa
Nirppurotta...............2.haaveissa...............ei vielä tarkkaa tietoa

Kolmatta kaipailevat

Alicia..........................3. haaveissa..............toukokuussa alkaa
Narya.........................3. haaveissa..............en tiedä vielä
Miiruska......................3. haaveissa..............joskus kesällä
Äippä84......................kp.5/28-30............03/07.................yk.2
Tytönjapojanmamma...3.haaveissa.............joskus kesällä

Tässä päivitys :)

Tervetuloa uusille! :flower:
 
Esikoisesta haaveilevat

Vauvakuumeinen......1. haaveissa..........toukokuussa alkaa
Bumba.....................1. haaveissa...........kesäkuussa alkaa
Meillevauva..............1. haaveissa..........huhtikuussa alkanee
Hilipati.....................kp. 4/??.................huhti-toukokuussa aloitellaan
Kälättäjä..................kp. 30/??.............02/07......................yk.1.
Rhea........................1. haaveissa............touko-kesäkuussa alkaa
Olivia.......................1.haaveissa.............huhtikuussa alkaa

Toista toivovat

Hissukka..................2. haaveissa...............toukokuussa alkaa
Titania.....................2. haaveissa...............kesäkuussa toivottavasti
Heikko-Peikko.........."2." haaveissa.............varmaa tietoa ei vielä
sonja.......................2.haaveissa................ehkä heinäkuussa
Jemina.....................2.haaveissa................ei vielä tietoa
Helmi72....................2. haaveissa..............huhti-toukokuussa alkaa
iida83.......................2. haaveissa..............huhtikuussa alkaa
Minja........................2.haaveissa...............heinäkuussa alkaa
Nirppurotta...............2.haaveissa...............ei vielä tarkkaa tietoa

Kolmatta kaipailevat

Alicia..........................3. haaveissa..............toukokuussa alkaa
Narya.........................3. haaveissa..............en tiedä vielä
Miiruska......................3. haaveissa..............joskus kesällä
Äippä84......................kp.6/28-30............03/07.................yk.2
Tytönjapojanmamma...3.haaveissa.............joskus kesällä

Heikko-Peikko muokkasin vielä omaa osuuttani sen verran, ettei olla vielä yritystä aloitettu. Nyt vaan pitäis jaksaa tuonne huhtikuun lopulle asti ainakin odottaa! Halusin vaan alkaa omia kiertopäiviäni kontrolloimaan, joten annoin varmaan väärän käsityksen..:ashamed: Päivitin samalla muiden kp:t.
Mukavaa päivää kaikille! =) Ja tervetuloa uudet!
 
Tää on raivostuttavaa odottelua...eilen olin jo ihan varma et täti kurvaa paikalle kun oli niin repiviä kipuja, mutta eiiii.... :/ aamulla kävi mielessä testata, mutta eihän siinä ole mitään järkeä, joten alkuperäinen suunnitelma pysyy.jos ei ennen perjantaita menkat ala,niin sitten testaan...


ja kyllähän se täti kuitenkin tulee...(positiivista optimismia)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2007 klo 09:13 kälättäjä kirjoitti:
Tää on raivostuttavaa odottelua...eilen olin jo ihan varma et täti kurvaa paikalle kun oli niin repiviä kipuja, mutta eiiii.... :/ aamulla kävi mielessä testata, mutta eihän siinä ole mitään järkeä, joten alkuperäinen suunnitelma pysyy.jos ei ennen perjantaita menkat ala,niin sitten testaan...


ja kyllähän se täti kuitenkin tulee...(positiivista optimismia)


Voi että.... testaisit nyt jo=) mä täällä aina innolla seurailen sun juttuja... B)
Meille se täti pyyhkäsi jo viime viikolla, tuolla ylempänä sen jo toivotinkin johonkin alimpaan... *piip*... mutta nyt vaan täyttä höyryä eteenpäin... Ja toivotaan teille parasta!
 
Nyt alko jänskättään... :$ Tarkoitushan olis yrittää josko onnistuis kevätvauva 2008. Helmikuussa olin tosi kipeä ja sain antibioottikuurin ja nehän tiettävästi voivat heikentää joidenkin pillereiden tehoa. Täti tuli tuon kuurin aikana käymään ja menkat kesti tosi pitkään... vaik pillereitä söinkin. Nyt kaikkien laskuoppien mukaan viimeistään eilen tädin ois pitänyt taas tulla... mutta ei näy... ei :whistle:

On ollut vihlasuja vatsanpohjassa kuten aiemminkin ennen menkkoja, mut illalla tuli yskänpuuskaa (varmaan vielä vähän jälkimaininkeja tuosta sairaudesta) ja yhtäkkiä tuli oksennus :( ja tosi huono olo.. Päätä särkee vielä tänäänkin ja tosi kummallinen olo. Onkohan täti tulossa vai siirrynkö suoraan marraskuu 2007 odottajiin :LOL:

Jänskättää... mut pakko vaan odotella...
 
äippä84 en mie vielä...perjantaina vasta jos ei menkat ala sitä ennen... en viiti turhaan testata jos alkaakin ennen sitä.

Kuitenkin eka luomukierto menossa, niin voi yhtään tietää miten tää venyy.. vaik luultavasti ovis oli 1-3.3...

mut kiitos kovasti kun oot hengessä mukana! :hug: ja kaikille muillekkin kiitoksia... täällä on mukava pyöriä, kun muilla samat mielessä :D
 
Jep, tähän palstaan addiktoituu. :p

Aika heikosti meni työhaastattelu. Huomenna selviää. :snotty:

Mä kävinostaan kaverin tulevalla vauvalle potkupuvun ja teetättämässä kaavat imetystyynyyn. Huomenna mennään kangaskauppaan yhdessä. Mä meinasin seota siellä vaateliikkeessä ku kaikkee pientä asua oli halvalla. Mut turhaa niitä on varastoon ostaa ku ei siitä sukupuolesta voi koskaan tietää ja aika vähä on unisex-vaatteita.
Kummityttökin täyttää ens kuussa vuoden ja oon sille hommaillu kaikkee kivaa jo sen verran että avolla katkeilee verisuonia ku menee rahaa.. :ashamed:

Mun huono olo onneks loppu jo.
Jännääjille tsemppiä odottamiseen.. pysyköön täti kaukana! :wave:
 
Hilipati hyvä kun korjasit!! Mä olen ilmeisesti hätäsesti lukenut ja väärin ymmärtänyt.. ei oo ensimmäinen kerta kun pikkusen väsyneenä tähän koneelle istun! \|O

Hirtsi että pitäis soitella sinne Lapsettomuusklinikalle oma-lääkärille kun tuosta lääkityksestä ei toivottua hyötyä ollut.. mutta sitäkään en oo aikaseks saanut! Tässä vaiheessahan kiertoa on vielä hyvä tasailla kun varsinainen yritys ei ole vielä alkanut! Josko huomenna.. :D
 
Meillevauva
Miten sitä alkaakin haluttamaan aina päivällä, kun ei tietenkään mitään voi tehdä :saint: ja illalla vastaavasti ei pääse mies tylsistyttämään koska se tekee nyt pitkää päivää.. Noh, mikäs tässä on ollessa, onneksi se tietää että mä olen aina valmiina kuten partiolainen.. :D

Toivottavasti menkat ei kuitenkaan viivy niin kauan että ne ois just lomamatkan aikana parin viikon päästä. Onko muilla kokemuksia kuinka nopeasti vois olettaa menkkojen tulevan kun on minipillerit jättänyt pois?

Toinen vaihtoehtohan voi olla se että ovis on just matkan aikana!

 
Kälättäjä, toivottavasti oli vaan harmitonta tuhruilua!

Helmi72 aikoo sitten ottaa varaslähdön tästä pinosta... jännät paikat sulla! Onko tilanne selkiintynyt?

Heikko-Peikko sopiiko kysyä, millainen lääkitys sulla on? On mennyt ilmeisesti ohi silmien.

Tänne ei kuulu mitään ihmeempiä, toukokuun odottelua vaan... :whistle:
 
Hei!

Täälläkin vaan odotellaan toukokuuta kuin kuuta nousevaa! :D Mieskin on ilmeisesti saanut sulatella tarpeeksi vauva-asiaa ja odottaa hänkin innolla yrittämisen aloittamista! :heart: :p Taisi vain viedä vähän aikaa sulatella ajatusta kolmannen kerran ryhtyä tähän rumbaan! Ja näin pienellä aikavälillä. :whistle: ;) Mutta nyt molemmat malttamattomina. =)

Täällä aivan ihana kevätauringon paiste! B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2007 klo 19:59 Heikko-Peikko kirjoitti:
Esikoisesta haaveilevat

Vauvakuumeinen......1. haaveissa..........toukokuussa alkaa
Bumba.....................1. haaveissa...........kesäkuussa alkaa
Meillevauva..............1. haaveissa..........huhtikuussa alkanee
Hilipati.....................1. haaveissa...........toukokuussa aloitellaan
Kälättäjä..................kp. 26/??.............02/07......................yk.1.
Rhea........................1. haaveissa............touko-kesäkuussa alkaa

Toista toivovat[/b]

Hissukka..................2. haaveissa...............toukokuussa alkaa
Titania.....................2. haaveissa...............kesäkuussa toivottavasti
Heikko-Peikko.........."2." haaveissa.............varmaa tietoa ei vielä
sonja.......................2.haaveissa..............ehkä heinäkuussa
Jemina.....................2.haaveissa...............ei vielä tietoa
Helmi72....................2. haaveissa............huhti-toukokuussa alkaa
iida83.......................2. haaveissa............huhtikuussa alkaa

Kolmatta kaipailevat

Alicia.......................3. haaveissa..............toukokuussa alkaa
Narya......................3. haaveissa..............en tiedä vielä
Miiruska...................3. haaveissa..............joskus kesällä
Äippä84....................3. haaveissa..............alkanut jo
Tytönjapojanmamma...3.haaveissa.............joskus kesällä


Neljännestä unelmoi

pikkueppu...................4 toiveissa............... alkanut jo


tässä tämä versio
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2007 klo 20:04 Meillevauva kirjoitti:
Miten sitä alkaakin haluttamaan aina päivällä, kun ei tietenkään mitään voi tehdä :saint: ja illalla vastaavasti ei pääse mies tylsistyttämään koska se tekee nyt pitkää päivää.. Noh, mikäs tässä on ollessa, onneksi se tietää että mä olen aina valmiina kuten partiolainen.. :D

Toivottavasti menkat ei kuitenkaan viivy niin kauan että ne ois just lomamatkan aikana parin viikon päästä. Onko muilla kokemuksia kuinka nopeasti vois olettaa menkkojen tulevan kun on minipillerit jättänyt pois?

Toinen vaihtoehtohan voi olla se että ovis on just matkan aikana!
aikanaan kun pillerit (minulet) jätin pois niin kierto pysy samana eli noin 28-30 päivää alkamisen väli

nyt en oo enään 7 vuoteen käyttänyt ja sama jatkuu 28-30 kierto jos ei oo llut raskautumista
 

Esikoisesta haaveilevat

Vauvakuumeinen......1. haaveissa..........toukokuussa alkaa
Bumba.....................1. haaveissa...........kesäkuussa alkaa
Meillevauva..............1. haaveissa..........huhtikuussa alkanee
Hilipati.....................1. haaveissa...........toukokuussa aloitellaan
Kälättäjä..................kp. 2/ 29.............02/07......................yk.1.
Rhea........................1. haaveissa............touko-kesäkuussa alkaa

Toista toivovat[/b]

Hissukka..................2. haaveissa...............toukokuussa alkaa
Titania.....................2. haaveissa...............kesäkuussa toivottavasti
Heikko-Peikko.........."2." haaveissa.............varmaa tietoa ei vielä
sonja.......................2.haaveissa..............ehkä heinäkuussa
Jemina.....................2.haaveissa...............ei vielä tietoa
Helmi72....................2. haaveissa............huhti-toukokuussa alkaa
iida83.......................2. haaveissa............huhtikuussa alkaa

Kolmatta kaipailevat

Alicia.......................3. haaveissa..............toukokuussa alkaa
Narya......................3. haaveissa..............en tiedä vielä
Miiruska...................3. haaveissa..............joskus kesällä
Äippä84....................3. haaveissa..............alkanut jo
Tytönjapojanmamma...3.haaveissa.............joskus kesällä


Neljännestä unelmoi

pikkueppu...................4 toiveissa............... alkanut jo


tässä tämä versio
 
päivitin... ja kuten huomaatte mulla on nyt sitten uusi kierto päällä... eli vissiin se nyt sitten on 2/29 kun eilenhän se alkoi tuhruttamaan tuota vuotoa... ja siis ihan selkeät menkat! eli ei tärppinyt eka kierrosta, mikä nyt oli ihan odotettavissakin...

ja eikun uutta yritystä peliin...
 
Minulla kans kaksi lasta 02 ja 05 syntyneet nyt haaveilen kolmannesta lapsesta :whistle: On vain tuon meihen lämmittely menossa et hänki sulttelis asiaa ja alkas minun kans sitä kolmatta yrittämää.
Olisi ihana saada kevät vauva ekli onneksi on muutama kuukausi aikaa sulatella miestä ;)
Onneksi on muitakin jotka haluavat kolme tai enemmän lapsia =)
Nykysin ku se on jo suurperhe ku on useampi ku kaksi lasta....
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2007 klo 14:42 kälättäjä kirjoitti:
päivitin... ja kuten huomaatte mulla on nyt sitten uusi kierto päällä... eli vissiin se nyt sitten on 2/29 kun eilenhän se alkoi tuhruttamaan tuota vuotoa... ja siis ihan selkeät menkat! eli ei tärppinyt eka kierrosta, mikä nyt oli ihan odotettavissakin...

ja eikun uutta yritystä peliin...


:hug: eli samassa veneessä edelleen!! Plussatuulia sinulle (ja kaikille muillekkin jo yrityksen aloittaneille..)!!
Minä od
otan
jo huomista kuin kuuta nousevaa,kun tuo ukko porhaltaa kotiin ;) Vaikka sitte onkin vasta kp 8, mutta kuitenkin. "ei vara venettä kaada", kuten sanotaan.
 

Yhteistyössä