Kevätvauvaa 2008 odottavat

Tässäpä meille se oma pino, Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita -pinosta plussanneille! =) Toki tänne saa muutkin tulla keskustelemaan, jos kokee pinon omakseen. =) Aika paljon taustailijoita meidän ketjussa oli ainakin, joten tänne vaan sitten!

Iida83, pikkueppu, afu-82, sonja ja vauvakuumeinen tulkaahan kertomaan kuulumisia!

Tehdään vaikka samanlailla kun noissa muissa odottavien pinoissa, että etusivulle kerätään kaikkien LA:t, synnytyssairaalat ja monesko lapsi on tulossa. Alan keräämään listaa sitä mukaa kun porukkaa ilmoittautuu.

No pinotan aluksi itseni:

Helmikuiset

Hissukka, LA 5.2., 2. lapsi, K-HKS


muoks. laitanpa sittenkin listasta kokonaan oman viestinsä, niin pysyy selkeämpänä sitten kun kasvaa pituutta =) <br><br>
 
Joulukuiset

Iida83..............................LA 31.12.........2. lapsi..........PHKS


Tammikuiset

SofiaK..............................LA 7.1..............1. lapsi
HeMa05...........................LA 8.1.
Glaudia............................LA 10.1.
Poulos..............................LA 17.1.
Afu-82..............................LA 21.1...........1. lapsi
Pikkueppu........................LA 24.1...........4. lapsi..........K-HKS
Wilsson...........................LA 31.1.
Jahvetti............................LA 31.1.............4. lapsi..........Koks


Helmikuiset

Äippä70...........................LA 1.2................1. lapsi
LauraN.............................LA 2.2...............1. lapsi
Goldy...............................LA 4.2.............1. lapsi
Hissukka..........................LA 4.2.............2. lapsi..........K-HKS
Nalle-Puh.........................LA 4.2.
Anniina-h.........................LA 8.2.............1.lapsi
Meillevauva
Nipsuli
Piiju.................................LA 13.2.........1. lapsi..........KYS
Liirah...............................LA 14.2...........1. lapsi
Tarppa.............................LA 14.2.
Olivia......................................................1. lapsi
Marie82..................................................1. lapsi
Toukkahaave..........................................1. lapsi
Ciba...............................LA 20.2.............1. lapsi..........Jorvi
Katariina84....................LA 24.2.............1. lapsi
c81................................LA 25.2.............1. lapsi...........KOKS
Hannipupu......................LA 25.2............3. lapsi
zuku.......................................................1. lapsi
Loka
melon............................LA 28.2.................................TYKS


Maaliskuiset

Maria82.........................LA 4.3..............2. lapsi
Misupai..........................LA 5.3.
Maria-86.........................LA 5.3..............2. lapsi
oohlalaa........................LA 10.3.
Rhea..............................LA 11.3..............1. lapsi.........K-SKS
Äiskä äiskä....................LA 12.3.............2. lapsi.......K-SKS
mama-L........................LA 13.3..............1. lapsi........K-SKS
Jeu................................LA 13.3..................2. lapsi
Sienna...........................LA 16.3.............1. lapsi
Hope08.........................LA 20.3.............5. lapsi
Pikkuvaemo...................LA 22.3...............2. lapsi
Emminmamma...............LA 25.3.............2. lapsi........TYKS
Helmi34.........................LA 27.3.............2. lapsi
Vaaka-70......................LA 29.3..................1. lapsi.........K-SKS
taimi..............................LA 30.3..............1. lapsi


Huhtikuiset

Topi69............................LA 2.4...............2. lapsi.........OYS
Rakastava äiti................LA 2.4...............3. lapsi.........OYS
Mussu81........................LA 4.4...............2. lapsi
Joanna...........................LA 5.4..............1. lapsi
Suppis76................................................2. lapsi
Mavi
PikkuNöpönen...............LA 18.4..............5. lapsi
Katarina-81...................LA 18.4.
Mimmu-1981.................LA 18.4..................1. lapsi
Tyyne-täti................................................5. lapsi
Mollakka........................LA 26.4...............3. lapsi.......PHKS
Hexuli............................LA 28.4..................4. lapsi
Juuri...............................LA 30.4..............1. lapsi
Tinkatar.........................LA 30.4...............1. lapsi


Toukokuiset

Iitintiltu.........................LA 2.5...................2. lapsi
Mimosa81.....................LA 3.5...................1. lapsi
Kaisa pieni.................................................2. lapsi
Toukomamitsu..............LA 9.5.....................1. lapsi
Jenni30v.......................LA 11.5..................1. lapsi
Mouku80.......................LA 16.5.
 
heips,

täällä oon edelleen taustaillut!
nyt menossa jo rv 10, aika kuluu yllättävän nopeaan :whistle:
eka neuvola aika täl viikolla, ensimmäisestä ultrasta ei oo viel tietoa, mutta kaikki ajallaan ;)
oireilut jatkuu edelleen, pahoinvointia on enemmän kuin esikoisesta, mutta väsymys on puolestaan päästänyt tällä kertaa helpommalla! Mikä on ihan hyvä niin, että jaksaa tuon vilkkaan esikoisen kanssa touhuilla päivät, kun isi on töissä :D

niin mulla se laskettuaika osuu tuohon vuodenvaihteeseen, tarkkaa en tiedä, kun kierto oli tosi epäsäännöllinen johtuen esikoisen imettämisestä, mutta mulle listaan voi kuitenkin laittaa, että

2. lapsi la 31.12.07 ja synnytyssairaala on PHKS


:wave:
 
:wave: Moikka Iida

Vautsi olisipa hienoa olla jo noin pitkällä että neuvolareissu olisi jo edessä. Saatat jo sydänääniäkin päästä kuuntelemaan :heart: Kiva kuulla, että raskaus on edennyt hyvin! Sä taisitkin olla ensimmäinen "meidän pinosta" plussannut, nyt meitä onkin jo aika pino... hedelmällinen ketju meillä! :D
 
Hei!

En anna vielä tarkempia tietoja itsestäni, haamu kun vasta bongattu joten tahdon olla täysin varma asiasta ennen kuin ilmoitan mihinkään suuntaan lisätietoja :)

Mutta jos kaikki menee kuten pitäisikin, palaan muutaman viikon kuluttua palstalle kertomaan lisää =)

Superpaljon onnea kaikille plussanneille ja tarrasukkia masuasukeille mukaan :)
 
Vauvakuumeinen tervetuloa takaisin sitten kun tilanne selkenee. =) Mun on tarkoitus tehdä torstaina vielä yksi testi, jotta saisin sitten sen selkeän plussan kun haamujahan tässä on tähän asti täälläkin testattu. :whistle: Mutta mä uskon tässä vaiheessa jo olotilanikin puolesta, että raskaana kyllä ollaan... =)
 
Ihan pikana nyt kirjoittelen... Kiva kuitenkin että tälläinen on saatu myös kasaan, vaikkakin meille monille taitaa tulla talvivauva!

Itsellä siis olisi LA 21.1.2008 jos kaikki vain menee hyvin :) Alkuraskauden ultra olisi ensiviikon keskiviikkona, joten sitte selviää enemmän asiota ja saadaan todellinen varmistus meidän pikkuisesta. Ja ensimmäinen neuvola olisi juhannusviikolla. Väsymystä ja rintojen kasvua/arkuutta on ollut, sekä alavatsalla menkkamaisia tuntemuksia. Pahoinvointi on ainakin toistaiseksi pysynyt poissa kuvioista :) (Ihan hyvä niin!) Viikko sitten ja eilen tuli ihan vähän valkovuodon mukana sellaista tuhrun kaltaista, ja täytyy kyllä sanoa että kyllä siitä vaan säikähtää :\| Vaikkakin tiedän että jotain sellaista voi tullakin aika monillakin. Kyllä sitä on jo niin paljon kiintynyt pikkuiseen ettei halua luopua siitä mistään hinnasta, vaan haluaa sen syliin vuoden alussa :)

Hyviä vointeja muille :flower:

Afu ja "toistaiseksi nimetön projeksti" rv6+2
 
Afu lisäsin sinutkin listaan. =) Tottahan tuo muuten on, että varsinaista "kevätvauvaa" ei ole meistä vielä kenellekään tulossa. Tai ovathan nuo meidän nyytit vauvoja vielä keväälläkin sentään, vaikka nopeasti kasvavatkin! ;) Mutta kyllä niitä kevätvauvojakin tähän ketjuun vielä varmasti saadaan! =)

Koita olla stressaamatta tuhruilua :hug: kuten sanoitkin, se on aika yleistä varsinkin alkuraskaudessa. Mutta kyllähän se säikäyttää aina! Mulla oli esikoisen raskaudessa verenvuotoa rv29, ja sain kyllä melkein sydärin... onneksi oli vaaratonta. =)

Lisää porukkaa listoille odotellaan... :D
 
Heip löysimpäs tän pinon....

Hissukka mulla ois näillänäkymin la 13012008 ja sairaala ois K-HKS

nyt on kyllä ruvennut vähän mietityttään un ei oireita oo ollenkaan et onko siellä ees pikkasta tulossa... nyt ois 7-8vko menossa

iida83 uä:llä se tarvittaessa vahvistetaan la siis<br><br>
 
Lisäsin sut listaan pikkueppu =) Sullahan rupeaa kohta olemaan kanssa eka neuvola edessä?

Mulla oli myös esikoisen odotusaikana usein epäillyksiä, onko siellä ketään kyydissä kun oireet oli niin vähäiset (väsymys, lievä kuvotus ja jano) mutta sitten helpotti kun kuuli ekassa neuvolassa sydänäänet. :heart: Samoja epäillyksiä on herännyt nytkin kun oireita ei taaskaan (vielä) tunnu olevan, mutta täytyy kai vaan uskoa... huomisaamuna teen vielä varmistelutestin kuitenkin. =)
 
Moi, mä voisin liittyä mukaan kans! Mulla on rv 7+0 tänään ja la olisi 17.1.08. Mulla on ihan samoja fiiliksiä kuin sulla pikkueppu; oireettomuus ihmetyttää. Vain rinnat hiukan arat, pikkuisen mahassa välillä tuntuu ja siinä kaikki. Välillä oikeasti mietin, että onko siellä masussa ketään...ensimmäinen neuvolakäynti on vasta juhannusviikolla.

 
Hissukka, minä mokoma olen täällä vaklimassa, ja pakko oli rueta kommentoimaan tuota listausta. Mullahan on tuo "sihteerikön" koulutus, joten listauksen luettavuus pisti heti silmääni! ;) Voisko nuo eri tiedot jakaa sarakkeisiin pisteillä, niinkuin on tuolla kuumeilijoiden puolellakin, niin sitä on sit selkeämpää lukea?

Siis esim. sinun rivisi näin:

Hissukka....... .......LA 5.2..................... 2. lapsi.................... K-HKS


Voih, kunpa pian voisin tälle puolelle siirtyä minäkin!!! Mutta sitä odotellessa palaan kiltisti omalle puolelleni, eli kuumeilijoiden joukkoon!
:wave: myös muille tutuille tässä ketjussa, eli Afu-82, iida83, Pikkueppu! =)
 
Tervetuloa Poulos =)

Ippu käy vaan täälläkin niin usein kun haluat. =) Muokkasin listaa ja kyllä se selkeämpi onkin noitten pisteitten kanssa. Tuli vaistomaisesti apinoitua samaa tyyliä kuin noissa muissa odotus-puolen pinoissa missä kävin vakoilemassa. :D

Tein tänään sen varmistelutestin ja sain kaipaamani selkeän plussan. =) Vähän oli vielä vaaleampi kuin kontrolliviiva, mutta eihän sitä voi liikaa vaatia. :D

Hissukka rv4+2
 
Moikka kevätmasulaiset!

Mä en yleensä kommentoi pinoihin, joihin en ite kuulu, mut nyt tuli sellanen fiilis. Tässä siis unettomana valvoessani kurkkasin minkä verran teitä on tänne kertynyt ja muistelin vastaavaa aikaa omalla kohdalla. Laskettuun on jäljellä enää viikko ja tuntuu ku olisin ihan vasta plussannu. Äkkiä se aika tuntuu siis menevän, vaikka odottavan aika on pitkä.

Onnea kaikille plussanneille ja kuumeilijoille tärppionnea sekä paljon tarrasukkia! :flower: Toivottavasti aikanaan pääsette kertomaan tänne paljon onnellisia vauvan tuoksuisia uutisia. :) On ne niin ihania. :heart:
 
hissukka se tässä mietityttää kun oli samanlainen olotila kun oli tm noin 2v sitten siis sen takia :headwall: no ehkä s :headwall: e huono olo vielä tulee :D

poulos sulla on nuvola käynti just niihin aikoihin kun aika usein koittavat ekan kerran ottaa noin vko 12 silliin voi jo saada doplerilla kuukun sydän äänetkin.... mulla ei edellisen kerran ois kuunnellu kun vko:t oli 11++ mut pyysin ja sanoin et en pelästy jos ei kuulu kun niitä ei vällttämättä silloin vielä löydy vaikka kaikki ois ok

ja hissukalle vielä onnea vahvasta +++ :flower:
 
Kiitoksia onnitteluista =) Kyllä tämä on ihanaa! =)

Sydänäänistä tuli mieleen, esikolta kuului jo rv9+4 mutta sitä hämmästeli neuvolantätikin, että ei kovin usein näin aikaisin kuulu. Neuvolan doppler kun on jostain toisen maailmansodan ajalta. ;) Etukäteen kyllä varoiteltiin kovasti, että ei saa huolestua vaikka ei kuuluisi. Oli se ihanaa kuulla se rummutus kuitenkin. :heart: Nyt on eka neuvola-aika muistaakseni rv10+6, toivottavasti silloin kuullaan myös sydänääniä!

PikkuMyy-80 sulla alkaa jännät hetket lähestyä. :D Onnea koitokseen :flower:

Minä lörppäsuu olen ehtinyt kertoa vauvauutisen jo äidilleni ja siskolleni (ja annoin äidille luvan kertoa isälle ja veljelle) sekä kahdelle kaverilleni... :D :LOL: Mä olen maailman huonoin salaamaan tällaista. Enkä oikeastaan haluakaan! =) Jos jotain käy niin ei voi mitään, mutta iloitaan täysillä siihen asti! =)

Hissukka rv4+3
 
Kiitos tiedosta pikkueppu. En malttaisi odottaa tuota ekaa neuvolakäyntiä, mutta koitan olla ihan rauhallinen ja totean vain että hiljaa hyvää tulee ;) Onneksi mun mies on niiiiiin rauhallinen, että rauhoittaa muakin. Nyt muutamana aamun aon ollut "oireena" todella etova olo. Tänään teki jo tiukkaa, kun piti lähteä yliopistolle tenttiin, eikä mikään meinannut helpottaa. Vissy sitten teki tehtävänsä ja saatoin just ja just hypätä kuumaan autoon...huh.
Kyllä tämä odottaminen on silti niin ihanaa! :heart:
 
Pitäisiköhän se minunkin liittyä joukkoon =) :wave:

Mulla olisi la 3.2. ja nelonen olisi toiveena :heart: Synnärinä Koks.

Mua kanssa huolestuttaa tää lähes oireettomuus :whistle: No, jospa tää tästä =)

T. Jahvetti 4+6
 
Tänään sitten alkoi se pieni etova tunne kun meidän pikku neitille keittelin sose aineksia :D .... eli oiskohan se sittenkin se nelonen tulossa... uä:jälkeen kyllä vasta uskon todeksi :kieh: ..... vaikka löytyyhän täältäkin väsymystä mutta kun on muutenkin ollu väsynyt pojat vie puhdin kokonaan.... :headwall: :headwall:
 
Moikka!

Olipas kiva löytää tämmöinen lista! Minäkin siis ilmoittaudun nyt mukaan ja oli pakko sitten kirjautua eli Sonjasta tuli Sonja74 =) . Tammikuisten lista on niin hurjan pitkä, että sinne suorastaan hukkuu vaikka sinnekin kyllä ilmoittauduin.

En ole vielä päättänyt mennäkö Kätilöopistolle vai Naistenklinikalle. Esikoisen synnytin Kättärillä ja paikassa ei sinänsä mitään moitittavaa ollut, mutta kun raskauteni saattaa taas olla lopussa aika ongelmallinen (esikko meinasi syntyä jo ennen rv 30 pikkukeskosena, mutta synnytys saatiin pysäytytettyä ja levon ja lääkityksen ansiosta raskas jatkui vielä yli 7 viikkoa) niin Naistenklinikka tuntuisi jotenkin turvallisemmalta vaihtoehdolta. Ennen varsinaista kuumeilua ja yrityksen aloittamista olinkin tosi peloissani uudesta mahdollisesta raskaudesta, mutta nyt kun vauva tuolla masussa möllöttää niin mua ei oikeastaan yhtään pelota enää tuleva.

Mua paleltaa jatkuvasti, rinnat on kipeenä ja väsyttää hirveästi, mutta muuten olo on ihan hyvä. Tekisi kovasti mieli jo ostella äitiysvaatteita, kun tuntuu mahakin jo niin pullottavan turvotuksesta.

Meinasi melkein unohtua! Onnittelut uusille plussaneille :hug: Oli se Hissukan maitovuoto sitten kuitenkin merkki siitä tulevasta vauvasta ;)
 
Huh, mikä väsytys on iskenyt... en jaksaisi edes oikein kirjoitella mitään, ja se tarkoittaa mun tapauksessa jo tosi väsymystä :D Yleensä kirjoittelen tiheästi ja paljon, kuten jotkut ovat ehkä huomanneet. :whistle:

Hienoa pikkueppu että voit huonosti! ;) Siis hyvä jos on jo luottavaisempi mieli vauvan suhteen. Ultrahan sen sitten viimeistään vahvistaa. =)

Tervetuloa Sonja kiva että löysit tiesi tänne! Toivotaan että sun matkalainen pysyy suosiolla kyydissä loppuviikoille asti eikä säikyttele sua niinkuin esikoinen! Ilmoitahan vielä la:t sun muut tiedot niin päivittelen. Joo kyllä se maitovuoto raskauteen viittasi, vaikken tahtonut sitä uskoa! =) Munkin tekisi mieli jo raskausvaatteita ostella... kun esikoisesta jäi muutama kilo niin ei tahdo vaatteet sopia muutenkaan, ja nyt vielä huonommin, varmaan jotain turvotusta on jo vähän.

Jahvettikin on listalle lisätty, tervetuloa! =)
 
Täällä mennään JO rv 5+0 Ei oliskaan enää KUIN 35 viikkoa

Meinattiin tossa miehen kanssa, et ei kerrota kellekään tästä tulevasta....saa kaikki ite huomata ja kysyä, jos kehtaa lihomisesta mitään kysyä
JOS siis vaan ite maltetaan pysyä vaiti
Nettiystävilleni olen tästä kyllä ertonut (nähnyt joskus heitä myös livenä, mutta suklaisille tms ei mitään oo puhuttu, eikä puhuta

Tänään en oo ollu yhtään niin väsyny, tuli meinaan nukuttua 13h yöunet Et kyllä jakso Mut aika saamaton kyl silti oon ollu. Ei niinku huvittas ryhtyy mihinkään...toisin kuin ennen mulla aina monta rautaa tulessa
Turvotus on hirveetä!!!!! Maha on samanlainen varpilla, kuin esikosta rv 20 paikkeilla!!! Huhhuh!! No onneks sentä pystyy vielä vetää sen sisään

Ens viikko vielä töitä ja sit alkas loma Jos heti eka lomaviikolla sit sinne neuvolaanki soittelis...


P.S. kopsasin tän saman tuolta Helmikuun helmistä, kun en JAKSAnu enempää kirjottaa :ashamed: :LOL:
 
Maanantaita =)

Jahvetti aika samat oireet täällä... maha kasvaa ja väsyttää. Väsymys ei tosin ainakaan vielä ole samaa luokkaa kuin esikoisesta, silloin teki tiukkaa töissäkäynti kun tahtoi väkisin nukahtaa päätteen ääreen. Kerran nukahdinkin. :whistle: Mutta aikaiset viikot menossa, joten saattaa se sieltä vielä kimppuun hiipiä... ja maha myös on kasvanut, varmaan jotain alkuturvotuksia. Kohta täytyy alkaa äitiysvaatteita haalia, ei nuo omat tahdo enää mahtua kun oli muutama ylimääräinen kilo muutenkin. :whistle:

Lisää porukkaa tänne odottelen... =) Mulla on sellainen tuntemus että ainakin Ippu liittyy seuraamme parin viikon päästä. :whistle: Ja toivottavasti moni muukin! =)

Hissukka rv4+6
 

Yhteistyössä