Kevätvauvaa 2008 odottavat

tulehduksen huomasi leukosyyttien suuresta määrästä. papaa ei siis otettu, mutta jonkun tikun sinne työnsi! :LOL: ja siinä näytteessä leukosyytit oli huomattavasti koholla.
ja limaa kuulemma oli paljon, mistä se mahtaa johtua?
ja nyt tulee tyhmä kysymys: mistä limatulppa syntyy? siis emättimen limasta vai kohdun? itse alalla, mutta asiasta ei mtiään hajua! :LOL:
 
Meillevauva, ole ihan rentona ja huoletta!!
Esikoista odottaessani mulla tuli pientä vuotoa KAKSI VIIKKOA, ja silti kaikki ok. Samalla myös menkkamaista jomotusta, mutta se johtuu vain siitä, että kohtu kasvaa, se ei tietenkään voi tapahtua ihan kivuttomasti. Joten relax, niin hyvin kuin vain voit, sitten pikkuinenkin voi parhaiten! Tsemppi :hug: !! =)
 
Nipsuli ja liirah onnea varmistusplussista =) Ja Olivialle myös onnittelut ja tervetuloa! =)

Meillevauva :hug: mutta ei se varmaankaan vakavaa ole, keskenmenoon kuuluvat yleensä runsas vuoto ja kovat kivut... mutta kiva että pääset ultraan, kyllähän se varmasti mieltä rauhoittaa. =)

Täällä alkaa hormonit tehdä julmaa työtään... eilen marmatin miehelle ihan turhasta :ashamed: ja tänään purskahdin itkuun kun tyttö kaatoi maitolasin. :LOL: Viime raskaudessa ei ollut mitään isompia mielialanvaihteluita, saa nähdä miten tämä tästä jatkuu... :D

Hissukka rv6+0
 
Onpas täällä ollut hiljaista... sitä se kesä tekee =) Sekä alkuraskauden väsymys, itsekin tekisi mieli painua nukkumaan. Varmaan kohta menenkin. =)

Täällä on maha sekaisin... :x En tiedä johtuuko raskaudesta vai onko joku mahatauti iskenyt. Ei kiva, toivottavasti menee pian ohi...

Hissukka rv6+1
 
Nostellaan pinoa...

Tänne ei kuulu oikeastaan mitään uutta... pahoinvointi tuntuu vähän yltyvän mutta ei mitenkään pahaa ole vielä. Sianliha on alkanut inhottamaan mua :LOL: normaalisti syön leivän päällä kinkkuleikkeleitä, nyt en voi kuvitellakaan :x Ja mies erehtyi ostamaan sika-nauta jauhelihaa mistä teki kastikkeen, vaivoin sain nieltyä mutta sitten piti heittää jämät pois jääkaapista kun teki niin pahaa. :whistle:

Jostain syystä mua on nyt alkanut pelottamaan että mitäs jos tämä onkin tuulimuna tai menee muuten kesken... :'( Kovasti tekisi mieli siihen alkuraskauden ultraan, on vaan vähän vaikeata kun pitäisi tyttö saada johonkin hoitoon ja kyllähän se maksaakin... :/ Neuvolaan on vaan niin kovin pitkä aika vielä. Kaipa tämä johtuu vaan hormoneista... normaalisti olen aika optimistinen luonne, jos joku ei ole vielä huomannut :D

Hissukka rv6+2
 
Minäkään en ole paljoa tänne puolelle muistanut kirjoitella, enemmin tuonne helmikuisiin tullut "itkettyä" :ashamed: =)

Mullakin tosiaan ollut noita vuotoja ja nyt tässä hissuksiin koitan seurailla mihin suntaan menee :/
Kipuja tms ei ole ollut.
 
Tuonne helmikuisiin minäkin olen enimmäkseen kirjoitellut. Mutta nostellaan pinoa sitkeästi, täälläkin alkaa varmaan juttu luistamaan sitä mukaa kuin porukka karttuu... =)

Tyttö huutelee taas alakerrasta. Kyllä nuo päiväunet ottaakin tänään koville. :(
 
täällä eka uä on 3.7

nyt on ruvennu väsymys piinaan ja kaiken kattava huono olo oksennus tulee ehkä 1-2 krt päivässä yleensä iltasin

hissukka etkös pääse 12-13 vkolla khk-s:sään uä:hän ....
meillä riksussa on 12-13 vkolla eka uä ja maksaa sen 22 egee
 
Meillä on eka ultra,varhais-sellainen 27.6. eli silloin mulla on rv7+4.
On muuten tosi väsy, varmaan koko viikon on vaivannut. Siis yleensäkin mä oon töistä lähtiessäni väsynyt mutta nyt jotenkin koko ajan. Ja tänään tosiaan eka "kunnollinen" turvotusolo, rinnat ihan ku paisuneet ja kävellessäkin niihin sattuu :kieh:

Silti mä oon älyttömän iloinen näistä oireista, saa jatkua :D

Tänään rv 5+6

 
Pikkueppu kyllä pääsen ultraan k-hks:ään joskus rv12-13. Ei vaan malttaisi sinne asti odottaa, mua houkuttelisi se alkuraskauden ultra (täytyisi siis mennä yksityiselle) että näkisi onko tuulimuna... mutta en usko että raaskin, se tulee kuitenkin sen verran kalliiksi. Loppujen lopuksi kun eihän sillä ultralla mitään muuttaa voi... mutta kyllä silti mieli tekisi mennä. :D

Meilllevauvalle onnea oireista. =)

Tänään kun syötiin miehen tultua töistä, niin iski yhtäkkiä niin kova väsy että syöminen jäi kesken ja painelin niiltä sijoiltani sänkyyn nukkumaan. Tuli sellainen olo että joko menen sänkyyn tai nukahdan tähän pöytään. Mies vähän ihmetteli, kun olin valittanut että on kauhea nälkä ja sitten syön vähän ja lähden nukkumaan. :LOL: Taitaa vaan ne raskausoireet alkaa löytää tietänsä tännekin vähitellen. =)

Hissukka rv6+3
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lizardus:
itselläni LA tammikuun puolivälissä ja kyllä minä ainakin ihan talvivauvaa odotan....eiköhän se kevät kuitenkin katsota alkavaksi aikaisintaan maaliskuussa :LOL:
Kuten tuolla ketjun ekassa viestissä jo selitin, niin tämä ketju on jatkoa tuonne Vauvakuume-puolen ketjulle nimeltä "Kevätvauvasta 2008 haaveiljoita". (Saa toki muutkin tulla mukaan! =) ) Siitä nimeäminen. Jos nyt oikein tarkkoja ollaan niin ehkä olisi pitänyt sitten nimetä "Kevätvauvaa 2008 odottavat, joista jotkut plussasivat onnekseen niin nopeasti että odottavat kuitenkin talvivauvaa." :LOL: Mutta tuskinpa tuolla niin väliä on. =)
 
Väsy on kyllä vienyt kaikki voimat, koska ei ole edes jaksanut kirjoitellakaan tänne hetkeen :| , onneksi ehkä kaikkein pahin alkuväsy on alkanut jäämään taakse (tosin pari päivää sitten nukuin n.17h tuplavuoron jälkeen :eek: ). En tiedä kuvittelenko, mutta myös jatkuva etova olo on alkanut myös vähän hiipuman, ja ruoka on alkanut maistumaan taas ihan syötävälle! Täytyy kyllä myöntää, että välillä melkein pelottaa joidenkin oireiden hiipuminen, mutta ehkä tämä kuuluu alkuraskauteen?! Sitä vaan jo toivois että olisi se 12vkoa takana, että sais jo vähän enemmän nauttia tulevasta vauvasta.

Tulevana keskiviikkona on 1.neuvola jo ihan aamusta. Olisi ihana jos edes yritettäisiin kuunnella vauvan sydänääniä, mutta taitaa olla vielä turha toivo, koska viikkoja silloin rv 9+2.

Hissukka:me käytiin alkuraskauden ultrassa yksityisellä ja se tuli maksamaan n.95?. Oli se kyllä ihanaa nähdä se pieni möykky ja se :heart: -syke. Mulla oli silloin viikkoja 7+2. Meillä kunta ei anna kuin vain rakenneultran n.viikolla 20, että haluttiin kyllä mennä jo ennemmin kattomaan että kaveri on oikeassa paikassa. Nyt kyllä myös harkitsen josko menisin yksityiselle np-ultraan, ois se niin kiva nähdä taas ruudulta käsin mitä sinne kuuluu..

Afu ja mini rv 8+6 (huomenna alkaa jo 10.viikko =) )
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Joulukuiset

Iida83..............................LA 31.12.........2. lapsi..........PHKS


Tammikuiset

SofiaK..............................LA 7.1..............1. lapsi
Pikkueppu........................LA 13.1...........4. lapsi..........K-HKS
Poulos..............................LA 17.1.
Afu-82..............................LA 21.1...........1. lapsi
Sonja74
Wilsson...........................LA 31.1.

Helmikuiset

Jahvetti............................LA 3.2.............4. lapsi..........Koks
Goldy...............................LA 4.2.............1. lapsi
Hissukka..........................LA 5.2.............2. lapsi..........K-HKS
Meillevauva
Äippä70..................................................1 lapsi
Nipsuli
Liirah...............................LA 14.2...........1. lapsi
Olivia......................................................1. lapsi
 
Hei! Saanko liittyä joukkoon? Täällä menossa rv5 ja ekan neuvola ajan soitin tänään ja se on jo ensi maanantaina. Laskettu aika on joskus helmikuun puolessa välissä.
Esikoista odotellaan. Clomifenit oli 5 kiertoa käytössä pco:n vuoksi ja nyt sitten viidennestä kierrosta tärppäsi =)
Maha on ollu turvoksissa, tuntuu farkuissa niin ahdistavalta :/ Väsymystä on ollut havaittavissa ja vessassa ramppaamista :whistle:
Mutta ensi viikkoa odotan innolla, toivottavasti kaikki sujuu hyvin loppuun asti.
 
c81
Saako hypätä mukaan?
Täällä rv5+0, ensimmäistä odotellaan. Synnytyssairaala on KOKS jos en saa muuksi muutettua. l.a. näillä näkymin 18.2
Väsyttää ja tekee pahaa.. ja mahasta nippailee. Ja on nyt pikkuhiljaa iskemässä tajuntaan että meille on tosiaan tulossa 'toukka'. :heart:
 
Afu-82 kyllä ne alkuoireet saattavat vähitellen alkaa hiipua jo noillakin viikoilla vaikka joillakin menee pidempään. Käsittääkseni ne suurimmat oireilut johtuvat yleensä istukan toiminnan käynnistymisestä mikä aiheuttaa varsinaisen hormonimyrskyn 6-7 viikolla mutta vähitellen se siitä tasaantuu. Näin mulle ainakin esikoisesta selitettiin. =)

Alkuraskauden ultrasta mä haaveilen edelleen, mutta kyllä se taitaa jäädä käymättä... neuvolaan olisi vielä neljä viikkoa, se tuntuu piiiiitkältä ajalta! :whistle:

Äippä70 sorry kun olin sotkenut sun tietojasi! Korjasin tuonne etusivun listaankin. =)

Marie82 tervetuloa ja onnea :flower: =) Teillähän on aikaisin eka neuvola, lomat varmaan sekoittaa?

Täällä on viikonlopun aikana iskenyt jatkuva pahoinvointi :x En oksentele, mutta ei kaukana ole ja koko ajan etoo. Toivottavasti hellittää pian! Väsymys sen sijaan ei ole iskenyt ollenkaan samalla tavalla kuin esikoisesta, johtuisiko kesästä. =)

Hissukka rv6+6
 
Täällä taas... =)

Eilen sain juhannussiivoukset tehdyksi pois alta (juu, varmasti on siistiä vielä viikonloppuna... :whistle: ) ja huh kun se vessan peseminen otti koville. :x Taidan delegoida sen homman miehelle tästä lähtien, vaikka ei siitä taatusti riemastu... :D

Hissukka rv7+0
 
Nostellaan taas... =)

Eilen nälissäni pyysin miestä tekemään ruokaa, kun itsellä teki pahaa eikä oikein pystynyt :x Ja kun ruoka sitten oli valmista, en saanut palaakaan alas :LOL: Tätä tämä nyt sitten on. :D

Eka neuvola olisi mulla 16.7. ja mä odotan sitä kuin kuuta nousevaa. =) Kunpa kuuluisi ne sydänäänet... :heart:

Tänään mennään tekemään juhannusostoksia, mennään vanhempien luokse mökille ja luvattiin viedä grillattavaa. Päätin keskittyä kasvispuoleen, juuri nyt ajatuskin makkarasta :x saati jauhelihapihveistä tms. :x :x Muut vieraat tuo kuitenkin niitä, niin mä keksin sitten kasvispuolta. Hyviä ideoita tulikin tuolta Mitäs nyt-puolelta, täytetyt paprikat kuulosti hyviltä, lisäksi teen vartaita ja jälkkäriksi grillattua ananasta, banaania ja hunajamelonia vispatun vaniljakastikkeen kanssa. Ja yleisön pyynnöstä täytettyjä herkkusieniä pekonikääreellä... sekä jotain salaattia. :p Voi armoa, nyt tuli nälkä! :D

Mitäs juhannussuunnitelmia muilla on? Meillä on raskaus jo kaikkien tiedossa, joten ei tarvi mitään selityksiä keksiä juomapuolen alkoholittomuuteen, onko muilla selittelyn tarvetta? :whistle:

Hissukka rv7+1
 
Heippa hei!
Saanko liittyä joukkoon suureen :wave:
Eilen ja tänään vielä varmistaen kaksi punaista viivaa plakkarissa. Ensimmäinen neuvola-aika varattuna heinäkuun alkuun.
Iloinen ja hämmentynyt mieli --- niin ja kamalan etova olo :x
Ei tätä tahdo uskoa vielä todeksi...

Ensimmäinen "karvaton lapsi" siis meille tulossa, karvalapsia koirien muodossa kaksin kappalein B)

Hyvää juhannusta kaikille!!!
 

Yhteistyössä