Kevätvauvaa 2008 odottavat

Rhea Jämsässä asustelen, eli n.60km on jykylään matkaa, mut kyllä siellä aina sillon tällön tulee käytyä... jos ei muuta, niin keljossa vaikka vaan huvikseen prismassa :LOL:
ai olikos suikalekkin jyväskyläläinen?? multa on se varmaan menny vähä ohi..
 
äiskä äiskä: Juu on suikale myös täkäläinen. Meillä on treffit siirtyny jo useamman kerran ku aina toisella on jotain.. :/ Mut laita vaan yv:tä vaikka ku oot Prismaan ;) tulossa seuraavan kerran. :D

Mua hitusen ahdistaa tää oireettomuus. Ja ostin ukolle kirjan "Isä syntymässä", jossa sanottiin että 20 % raskauksista päätyy km: oon ni se ei yhtään auttanu asiaa. Nyt vasta alkaa vauva-asia hiipimään taka-raivoon ja tuntumaan todelliselta. Ihanaa!! :heart: :heart:
 
Mihis kaikki haaveiljat on menny?

Mun pitäs opparia vääntää niin tietenkin vaan täällä roikun. Ei nyt jostain syystä oo ihan kouluhommat ekana mielessä! :p

Sain kuin sainkin neuvolan tädin kiinni ja nyt ois sit eka aika varattuna 27.7. Jänskättää! Labran tulos oli myös +, joten uskottava se on. Nyt enää pitää toivoa, että kaikki on niinku pitääkin ja maaliskuun alussa meitä oliski sit kuus! (Lasken siis tietenkin nuo karvasetki kaverit perheen jäseniks!)

Rhea ja masuasukki 4+6
 
Alkuperäinen kirjoittaja Papagena:
pikkueppu, eikä anoppi nähny teitä (tai erityisesti sua), vai miten ihmeessä tieto pysyi salassa niin kauan??
No masu ei kauhean isoks kasvanu ennen kuin ihan vika viikkoina ja vaatteet peitti sen mitä oli eikä osannut epäillä koska normaalistikkin käytän "lökä vaatteita"

 
c81
Täällä ollaan.. ei ole saanut aikaiseksi vaan kirjoiteltua.
Hohhoijjaa. Aina kun huono olo aamulla loppuu, väsymys alkaa. Enää 2,5 vkoa loman alkuun. Onneksi!!!! Tuhruttaa kovasti, niin se pistää vähän hermostuttamaan. :( En uskalla tehdä oikein mitään, liikkua tai nostella.. toivottavasti nyt koko aika ei ole tällaista..
 
c81: Täällä myös tuhrua aika reippaastikin, eikä TK:n lääkäri antanu paljo toivoa. KM siis ilmeisesti. Lähetti kotiin odottamaan kunnon vuotoa ja sitten takaisin. Ei voi edes ultrata kun on viikkoja niin vähän. Toivotaan todella, että sulla ei oo mitään ikävää vuotoa, vaan ihan sitä normaalia. Lepo on kyllä hyvä idea! Onko sulla masua särkenyt tai nipistellyt!? :hug:
 
hope08 onnea vielä kerran (tuolla haaveilijoissa sua jo kerran onnittelinkin) ja tervetuloa tännekkin mukaan... :wave:
tuu myös tuonne Maalismasuihin 2008, siellä ehkä vähän ahkerammin kirjotellaan kun tässä.... mukavaa porukkaa kaikissa, vaikkakin kaikki taitaa olla monissa mukana...
minä itekkin vielä roikun tuolla haaveilijoissa kun ei sieltä pois meinaa osata lähtee :LOL: niin ihania ovat!! :heart:
 
c81
Alkuperäinen kirjoittaja Rhea:
c81: Täällä myös tuhrua aika reippaastikin, eikä TK:n lääkäri antanu paljo toivoa. KM siis ilmeisesti. Lähetti kotiin odottamaan kunnon vuotoa ja sitten takaisin. Ei voi edes ultrata kun on viikkoja niin vähän. Toivotaan todella, että sulla ei oo mitään ikävää vuotoa, vaan ihan sitä normaalia. Lepo on kyllä hyvä idea! Onko sulla masua särkenyt tai nipistellyt!? :hug:
:hug: Toivotaan että olisi värää hälyytys, sillion toissaviikolal multa tuli paljon kirkasta verta ja koski mahaa kunnolla, silti toukalla sydän sykki ultrassa viikkoa myöhemmin. Mulla on sellaisi amenkkajuilintoja/kipuja joka päivä - on ollut koko raskauden ajan.
 
c81: Sun kertomus antaa kyllä vähän toivon kipinää. Ei tää vuoto nyt ainakaan pahentunut ole. En oikein osaa sanoa, mitä tuolla massussa tapahtuu kun nälkä ja väsy vaivaa ja sit vielä kaiken lisäksi jännitän niin pirusti, että maha ihan sekasin. Puuroo just söin, jospa se ainakin näläntunteen veisi.

Taiden mennä pissittämään sessun ja sit takas sänkyyn. Kiitos taas kaikille! :heart:
 
on tää sitten kivaa kirjottaa pitkän pätkä ja sitten koneilmoittaa ettei yhteyttä löydy :eek: :attn:

Rhea toivottavasti ei oo km joskun oon kuullut vastaavaa ja on ollut osittainen km no joka tapauksessa toivottavasti pienellä on tarrasukat jalassa

c81 oo onnellinen että koet vain aamu pahoinvointia etkä 24h niinkuin täällä on

niin tossa ite kävin tammikuisiin muutaman viestin laittamassa mutta niillä on niin paljon viestejä et ei kaikkia jaksa lukee et jäi sitten kokonaan se puoli.... mut tänne on kiva laitella kun ei niin montaasivua ole vielä textiä ja on ollut alusta asti lukemassa :)

hope08 onnea ++ ja tervetuloa mukaan
 
Kiitos! Lapsoset ja lemmikit ruokottu ja nyt olis aikaa itselle..mies riemastu uutisesta tosissaan ja höpötteli jo vaikka mitä :D Sano et on kaikessa mukana, käytin tilaisuuden hyväkseni ja mies jo lupasi viettää täys raittiin 9kk.. :LOL:
Ainut oire masuasukista on yllättäen paisuneet meijerit, rintsikoiden hankinta tulee heti eteen, ai juu ja miehen mukaan olen tosi äkäinen. :whistle: minäkö? no way..
:LOL: :LOL:
 
c81
Alkuperäinen kirjoittaja pikkueppu:
c81 oo onnellinen että koet vain aamu pahoinvointia etkä 24h niinkuin täällä on
Aamu ja ilta.. Mutta kaipa se kohta helpottaa.. Enkä sinäänsä valita, toukka on niin odotettu että kyllä muutama viikko kai menee. Masentaa vaan kun on ihan 'pois pelistä' eikä jaska tehdä mitään. Mutta kyllä se kai kohta helpottaa!

Ja onnea Hope08 myös minun puolesta! Kuin myös muut plussanneet joita en ole muistanut onnitella!


 
heippa!
tein kotitestin maanantaina ja kun plussa tuli niin menin vielä labroihin ja raskaana ollaan =)
elikkä neuvola on varattu ja ollaan yritetty miehen kanssa arvailla että mikä raskausviikko ois menossa..lasketaanko se virallisesti viimesten menkkojen alkamispäivästä?
ollaan siis aivan pihalla kaikesta vielä :LOL:
tässä nyt siis vaan yritetään suhtautua uutiseen ja jaksaa odotella neuvolaan asti...
oireita on lähinnä tissien turvotus ja kipeys.maha on myös lievästi turvoksissa ja nippailee taukoamatta..niin ja yöt menee pyöriessä :/
 
oohlalaa kyllä vain, viimesten kuukautisten ekasta päivästä lasketaan =)
odottava aika on pitkä, neuvolaa odottaessa meinaa... mut onneks jo plussa sentään tullu, kyllä se aika meni hitaasti sillonki kun kp:tä tuolla kevätvauvasta haaveilijoissa vielä oltiin.. :)

omaa napa... kyllä etoo niin pirusti, ei tunnu siltä että oksennus tulis, mut sellai suu auki saa haukkoo koko ajan henkee ja hengitellä syvään..
huoh..
 
oohlalaa onnea++ johdosta ja eikun etusivun laskurilla laskeen viikot

äiskä äiskä samat fiilikset täällä etoo mut ei laatottaa pyttyä tartte
kun joskus harvoin iltasin..

meillä päätettiin aloittaa pikkuneitin (7.5kk) yö vierotus joten viime yönäkin huusi 2h pulloo mut ehkä ens yönä menee jo paremmin :attn:

illan jatkoja kaikille :)
 
oohlalaa Onnea :flower:
pikkueppu voimia vieroitukseen!
Toivon hartaasti et pahoinvointi ja tolkuton väsymys kiertäis mut kaukaa, kun joutuu tekeen yövuoroja ja työmatkat on pitkät..ei kivaa.

Ihanaa, poju tais vihdoin nukahtaa. Testaili taas hermojani karkailemalla sängystä ja piiloutumalla sängyn alle..hihitys vaan kuului :kieh:
 
Pikainen tervehdys =)

Olen ollut evakossa mummulassa tämän viikon kun vesilaitos puhdistaa putkia, hanasta tulee sellaista ruosteensekaista harmaata liejua :x No, huomenna pitäisi loppua.

Tervetuloa uudet =) :flower: Oohlalaa ilmoittelepa se LA, niin lisään sut sitten listaan! =)

c81 mulla on kanssa veto pois vaikka en oksentelekaan, ei vaan jaksa tehdä mitään ja sekös harmittaa... :headwall: Ainakin viime raskaudessa nämä vaivat jäivät alkuviikoille, joten parempaa odotellaan. :kieh:

Äiskä äiskä, Papagena ja Rhea mulla oli kanssa kovat vieroitusoireet tuosta kuumeilupuolen ihanasta ketjusta :D ja tuleehan siellä edelleen silloin tällöin vierailtua. Vähitellen on alkanut tämä odotuspuoli tuntumaan enemmän omalta jutulta, varsinkin kun ne tutut juttukumppanit on vähitellen plussailleet :heart: ja paljon uusia tullut vanhaan ketjuun mukaan, jotka on jääneet vieraammiksi kun en ole enää niin usein käynyt lukemassa. Mutta onneksi on tämä ketju että ei kokonaan tipahda kärryiltä. =)

Ukko kärkkyy koneelle, täytyy liuta...

Hissukka rv10+2
 
On se kivaa kun masunkasvattajien joukko vaan lisääntyy =) Tervetuloa kaikille uusille :flower:

Täällä on pahoinvointi ja etova olo alkanut pikkuhiljaa poistumaan päivittäisistä kuvioista. Nyt pystyy jo laittamaan ruokaa suuhun irvistämättä =) Pieniä annoksia vaan pitää syödä usein, mutta sehän on vain hyvä asia. Mies onkin sanonut, että mini opettaa mut hyville ruokatavoille :LOL:
Vatsa on pikkuhiljaa alkanut jo vähän näkymään tietyissä vaatteissa, tällä hetkellä tuntuu että pian pitää myös alushousut vaihtaa mammamalleihin.

Töissä sitten paljastuin eilen yövuorossa. Ei sitä enää pysty kiertelemään tai valehtelemaan kun ei enää keksi oikein syitä miksi ei voi kertoa ;) Onneksi on työsopimus kesään 2008 astin, niin ei tarvitse ainakaan töitten puolesta pelätä.

Afu ja mini 12+4
 
Laskettu aika on 10.3.08 ja rv.5+4
Aletaan ehkä vähitellen sisäistämmän ajatusta mutta pihalla ollaan edelleen. ruokavalioon nyt lähinnä kiinnitän huomion.
neuvolaa ootellaan kovasti..oispa pikkuisella kaikki vaan ihan kohallaan.
oireet on edelleen mahan nippailua ja rinnat on niin mahottoman kipeet.väsyttää ja näytän turvonneen mahani kanssa nälkämaan lapselta (olen ollut aina hieman alipainoinen).muuten mahtava fiilis! :)
 
heippa taas pitkästä aikaa!

täällä on kiirettä pitänyt ja viimeset reilut kaks viikkoa on sairasteltu vuorotellen koko perhe niin, että tytöllä on jo toinen antibioottikuuri menossa korvatulehdukseen ja mies meinaa yskiä keuhkonsa pihalle. itse sairastin yhden illan kuumeen, muistona vain hirvittävä kurkkukipu :kieh:

täällä menossa jo siis rv 15+5 ja alkuraskauden pahoinvoinnit ja väsyt onneksi takana päin. Maha on kasvanut aivan mieletöntä vauhtia, nyt on masu samankokoinen kuin esikosta rv 20 ja risat! :$ :D kunnon pallomaha jo olen, eikä vieraidenkaan tarvitse miettiä, että onko se vaiko eikö ole?! :LOL:

Paljon uusia plussanneita on tullut sitten viime kirjoittelun, joten PALJON ONNEA UUSILLE ODOTTAJILLE!

nyt pitää taas rientää, joten :wave:
 

Yhteistyössä