Kevätkullat06

  • Viestiketjun aloittaja huhtis
  • Ensimmäinen viesti
\|O niin, että väsyttää vietävän paljon ja kuitenkin taas täällä ollaan, eikä nukkumassa pojan kanssa. Mutta tää on sellanen henkireikä, et pakko on tilaisuuden saapuessa tulla kurkkiin vähintään.

Pesukone hoitelee hommiaan kylppärissä, mun pitäis jaksaa riipiä lakanat sängyistä.. plaah, eipä ihan nyt natsaa se homma. Sunnuntai oli se kotihengetär päivä ja nyt laiskamato kiemurtelee mun sisuksissani.

Sain luettua kaikki kevätkultien jutut juuri läpi, vähän alkoi jo silmiä kirveltään, mutta nytpä olen hieman paremmin selvillä keitä täällä on.

Kiitos muuten teille, kun vastasitte kyselyyni vauvauinnista. Kummasti sitä ei aina luota itseensä, vaikka noinkin yksinkertainen asiani oli, ku syöminen.

Huomenna olis 4kk neuvola, jännittää miten on taas poika kasvanut. Juuri eilen laitoin taas pieneksi jääneitä vaatteita pois, ihan melkein itketti.
Niin kauan tuota pientä odotettiin ja sitten kasvaa ja kehittyy sellaista vauhtia..

Onneksi poika heräs, olisi muuten alkanut oikeesti vollottaan.

Mut se on :wave: taasen
 
Kaikki uudet tervetuloa vaan kirjoittelemaan meidän kevät mammojen kanssa :flower: En mäkään ehdi todellakaan joka pvä täällä käydä, mutta silloin, kun on aikaa niin pyrin edes lukasemaan muitten juttuja.
(siis nytkin pitäis oikeesti: siivota keittiö, imuroida, lataa pesukone ja käydä auttamassa keskimmäistä laiskiaista huoneen siivouksessa) NOOOOH, ehtiihän sitä myöhemminkin
:ashamed: :ashamed:
Niin ja meil on ainakin niin, ettei ne hommat mihinkään karkaa vaikka tässä koneella vähän aikaa napsuttelisikin
:LOL: Kumma juttu...

Tyty on päikkäreillä oli vähän känkkis, kun pääsi vähän yliväsyksi! Meillä on vanhimmalla syysloma vko ja meni tänään yökylään mummolle. Niin ja nyt tietty keskimmäinen valittaa, kun on niin tylsää jne. Siis YLEENSÄ ne tappelee ja kinastelee useasti, mutta nyt on sitten NIIIIIN ikävä :eek: Mutta tiedän, että vanhin vetää lonkkaa mummon luona ja nauttii, kun saa olla ihan rauhassa :heart:

Mä yritin eilen antaa tytsylle velliä pullosta siis painotan sanaa yritin!! Sylki pulloa pois suusta ja ei siitä nyt vaan tullut yhtään mitään. Apua mulla on vajaan kk päästä sellanen päivä reissu tiedossa, mutta tyty on kyl vielä niin kiinni tisussa, että nyt jo kauhistuttaa... Siis eka kerta tulee meille, kun mä en oon tytsyä nukkumaan laittamassa, tosin kömmin sitten vähän myöhemmin vasta himppeen :whistle:
Ja mun tissit varmaan "räjähtää" siellä reissussa, täytynee vierailla vaan veskissä sillointällöin :LOL:

Eipä muuta, tyty ölisee sängyssä joten palaillaan myöhemmin...
 
Iltaa vaan kaikille, nostanpa ketjua taas ylöspäin, kun oltiin pudottu alaspäin =)

Tänään on ollut sateinen päivä, mutta ulkoiltiin kuitenkin. Neiti nukkui vaunuissa tyytyväisenä ja minä kahlasin vesilätäköissä vaunuja työntäen.
Vähän meitä vaivaa syysflunssa, mutta toivottavasti ei tule kuumetta vaan päästään tästä pelkällä nuhalla.

Mutta nyt taidan lähteä jatkamaan kotitöitä ja sitten nukkumaan.....
:wave:
 
Nopea tervehdys,

Tänään oli 5 kk neuvola, typy ei inahtanutkaan kun laitettiin rokote. Ei tainnut edes tajuta pistosta =)

Strategiset mitat olivat:
paino 6 740 g (hoikka on mutta riittävästi paino nousee jotta ei tarvitse huolestua)
pituus 66,2 cm (hyvin ottanut kiinni, lähtöpituus oli 48 cm)
pipa 42,8 cm

Nämä tällä erää. Mukava päivä, vielä sain siivottuakin. Huomenna sitten haravointi, hyvää hyötyliikuntaa, varsinkin eilisen jälkeen kun olin jumpalla ja nyt on reidet aivan jumissa :LOL:
 
eilen oli, sitten 4kk neuvola. Kovin oli poika taas kasvanut.
Viime kuusta oli tullut pituutta 3cm ja painoon 5g vajaa 800g eli nyt mitat oli 65,4cm ja 7795g ja kallo oli 42cm. Meillä poika oli syntyessään 48,5cm ja 3706g. Sain ns. luvan jatkaa täysimetystäkin, sen verran hyvää oli pojan kasvu edelleen.
Kävin tänään, sitten ostamassa isompia vaatteita pojalle. Olin aivan haltioissani, kun löysin Tutan unihaalareita -50% ja vielä sitä retro pallo kuvioo vaaleanvihreänä. Ostin sitä väriä, sitten 68 ja 74 ja muita värejä 74 kaks. Mä olin kesällä ihan rikki, ku poika kasvo ulos 56cm v.vihreestä pallo pyjamastaan, oli siinä niin liikuttavan näköinen. Vaik kaikki vauvathan on, kun ne nukkuu.

Kerhopäiväkin meillä oli tänään, siellä maalattiin kankaalle halloween juhliin uutta pöytäliinaa. Meillä on ensi viikolla, sitten bileet vauvojen ja taaperoiden kanssa. Saas nähdä miten pienet suhtautuu, ku on kaikki oudon näköisiä.

Aattelin pojasta tehdä pupujussin, hämähäkin olisin hänestä mielummin tehnyt, mutta ei ole mustia vaatteita pojalla, valkoisia kylläkin. Niistä saa helposti korvat ja hännä lisäämällä pupu pojaksi.

Mitä teille muille kuuluu, aika hiljasta on ollu täällä :wave: <br><br>
 
Heippa vaan kaikille!

Onpa täällä ollut hiljaista, joten nostanpa ketjua ylöspäin ettei ihan kokonaan häviä. No joo....

Ulkona on ihana ilma aurinko paistaa eikä edes tuule, taitaa olla tyyntä myrskyn edellä. Odotellaan niin kovasti sitä syysmyrskyä tulevaksi. =)

Neiti nukkuu ulkona ja minä tulin äkkiä koneelle, vaikka olisi noita kotitöitäkin, mutta jatkan ihan kohta niitä ;) .

Flunssa meni sitten ohitse pienellä nuhalla, onneksi.

Kiinteitä harjoitellaan, mutta enempi tulee vielä ulos kuin menee sisälle, mutta kyllä tämä tästä. Makuina on ollut porkkana, peruna ja persikka.
Neiti avaa kauniisti suun ja ruokakin menee suuhun ja pientä mussutusta ja sen jälkeen hyyyiiii.... :x ja kaikki ulos... Hymyilyttää aina valillä ne ihanat ilmeet =) no joo.. seuraavaksi kokeillaan kukkakaalta.

Yöt meillä nukutaan hyvin, muutaman kerran herätään syömään. Aamulla köllötellään ihan kaikessa rauhassa eikä ole lainkaan kiire nousta ylös.

Mutta nyt jatkamaan niitä kotitöitä ja viikonloppuja kaikille :wave:
 
Meillä kiinteiden syöminen sujuu pikku hiljaa paremmin =) Koko ajan typy on syönyt mutta aikaisemmin tuli 5 - 6 lusikallisen jälkeen hirveä huuto. Nyt syödään jo selkeästi enemmän, joten eiköhän se tästä.

Ihanaa kun tein tuossa pari päivää kotitöitä (sisällä ja ulkona) niin tänään saa "luvan kanssa" laiskotella. Ja vähän surffata myös netissä...

Joko muuten olette miettineet millaisen syöttötuolin hankitte (jos ei jo olemassa)? Itse olen päätynyt tuohon Stokken Tripp Trapp -tuoliin, kallis on, mutta kun sitä tuossa pöydän päässä aika pitkään katsellaan, niin ajattelin investoida. Saahan tuon varmasti sitten myytyä, itsekin olen tuolla ostopalstalla kysynyt josko halukkaita myyjiä olisi, mutta eipä ole :(

Mukavaa ja vähäsateista viikonloppua kaikille!
 
Voi rähmä rypäle mikä kakkakone meillä oli viime yönä kylässä!! Poika teki klo 4-5 neljät kakat! Kolmansien jälkeen oli jo virkeenä herillä eikä unista tullut, sitten mitään ja hyvä niin. Ketale teki viidennet satsit, sitten klo 5-6 välillä. Hah vaan olinkin hereillä ja pystyssä tai melkein hereillä, nojailin seinään lattialla istuen, pojan katsellessa itseään peilistä ja punnersi sitä annostaan maailmaan. Oli vissiin sairaan kivaa katseltavaa, kun aina välillä nauraa käkätti kuvalleen, halvat on huvit pojalla.

Joo meille tulee kans stokken tuoli sitten joulukuulla, niitä ei varmaan siks ole kauheesti liikkeelä, ku monet laittaa ne koulutuoleiks lapsilleen, on niin hyvät tuolit.

Joko oot värin päättänyt, meille tulee varmaan tylsä valkoinen. Kiva olis sininen, mutta meillä keittiö olkkarin kans samaa tilaa niin kai pitää, sitten olla yhteensopivaa. Siis miehen mielestä.

Eipä tullut tänään lähdettyä uloskaan, kun kaveri peruutti sateen takia treffimme. No huomenna tulee vieraita Tampereelta ja olen luvannut lähteä mukaan Jumboon, Ikeen jne. ostajan paratiiseihin. Jos vaikka saisin ostettua uudet uikkarit samalla, kun olis lapsenvahtikin mukana.

Öitä kaikille
:wave:
 
kadri81
moi, täältä ilmoittautus uus kevätkulta!
eli meidän pesueeseen kuuluu mies, pojat 4v. ja 4kk, sekä minä. ukkeli syntyi 28.6 vähän ennenaikaisena, la oli 25.7. mitat oli 2410g ja 46cm, pipo 32cm. nyt oli 4kk lääkäri ja mitat huikeat 6.155kg ja 62.5cm, vähän hoikka mut ei hätää ku on painonsa jo tuplannu. leluja huidotaan mut ei oteta vielä käteen. ei käännytä mut yritys on kova, itku silmässä. masullaan tykkää olla ja eteenpäin pitäis päässä veljen perään leikkimään mutta ei oikein onnistu. :/ vellejä ollaan syöty jo kohta 4viikkoa, nyt sitte on soseet vuorossa, neuvolan ohjeilla ollaan menty että älkää ihmetelkö tuota ruoka puolta...
olen etsinyt jotain palstaa mihin vois kirjoitella ja nyt tais löytyä. aika eri ikäisiä vauvoja täällä. aikaisemmin lueskelin vauva-lehden sivuja mutta oli jotenki vaikea päässä sisään piireihin...
mut hyvää viikonlopun jatkoa, kauhea änkääminen kuuluu lattialta, taitaa olla ylläri tulossa... =)
 
Tervetuloa,
minäkin olen vielä aika uusi täällä, etsin myös minne kirjoitella. Täältä löytyi mukavaa porukkaa :D , joten mukaan vaan.
Minulla on melko saman ikäinen poika synt. 25.6.06, syntyi viikko ennen laskettua aikaa.

Hyvää viikonloppua kaikille, meille on juuri ne vieraat tulollaan. Meen vielä tekeen pikasen silämäyksen kestääkö vessan pytty vieraat vai hyökkääkö kimppuun, mies kävi meinaan tarpeillaan, eikä tiedä pyttyharjan olemassaolosta mitään. :/
 
mikä tuota poikaa oikein riivaa, on alkanut nyt sitte yöllä tekeen tarpeensa :/ , viine yönä taas neljä kertaa.. Viideltä oli taas pakko nousta ylös, kun toinen oli pirteenä kaluamassa mun kättäni.

Joo en, sitten saanut vielä ostettua uikkareita, poika alko huutaan ku hinaaja siinä vaiheessa, ku olin saanut riipaistua vaatteet päältä :whistle: . Poika oli sentään kopissa mukana matkarattaissa, no väänsi siinä sitten taas sinapit pakettiin ja jo helpotti parkukin. Ei siinä muu auttanut, kun kiireen vilkkaan heittää vaatteet päälle ja juosta vielä pylly peseen, ennen, kun sulkivat Stockan. Olis ollut pirun kurja kotimatka pojalla muuten edessä.

Joo, nyt sitä kyllä taas uni maittaa pojalla, saas nähdä miten ensi yö menee :D
 
Heissulivei!

Kiirettä pidelly ja on jääny kirjottelut vähemmälle, mutta korjataanpa asia pikemmiten...

Joku puheli vessaharjan käytöstä ja JOOOOO sitä siis tosissaan pitää osata käyttää :eek: Kai annoit (väinötär?!?) huutia ukolles? :LOL:

Meijän typy on alkanut jo konttaamaan ja kova on meno likalla päällä siis tunkee jo itteään joka paikkaan. Eli viimeistään nyt pitää mennä tonne lattiantasolle ja katella paikkoja niin, ettei pääse tyty itteensä satuttamaan. Kolhuja nyt tulee aina, mutta minimois ainakin sellaset "vaaran paikat". Ihanan näkönen tirriäinen se on, kun se painaa menemään tääl, mamman iso flikka =)

6kk nla:kin oli viime vko:lla ja huimat mitat tais olla: 7350g ja 64,5cm Niin ja me saatiin vast nyt se 5kk rokotus, kun likka oli sillon viimeks kipeenä. Ei muuten taaskaan ees huomannu et pistettiin, hyvä niin..

Mut nyt mä painun punkkaan, koska muuten oon aamul ihan tiltissä \|O

Palaillaan...
 
kesä06 harmaana
Huomenia,

Miten teillä vauvat sopeutui kellonajan muutokseen? Mää en meillä huomannut mitään erikoista, typy oli jo aikaisemmin ottanut tavaksi herätä viideltä ja sen jälkeen unta ei niin millään :(

Meille tulee Stokken kirsikanvärinen tuoli (en siis vielä ole ostanut) se kun sopii keittiön väritykseen. Yritin huutaa tuolta huutonetistä mutta ei onnistunut. Täytyypä lähteä kauppaan, jos siinä on vaikka toimitusaikaa?

Kävimme viikonloppuna sukuloimassa, olipa ihanaa saada aikuista seuraa =) Mää kun olen aika paljon yksikseen tuon typyn kanssa (mies työreissuilla) niin välillä menee parikin päivää ilman aikuiskontakteja. Paitsi tämä netti, joten ihanaa että tänne voi kirjoittaa =)

Väinötär (muistinkohan oikein), aikamoista kakkarumbaa teillä, toivotaan että helpottaa..

Tervetuloa uudet, kiva saada uusia kirjoittajia!
 
No juu, laitoin pyttyharjan miehen hammasharjan paikalle, pesköön sillä vaik hampaansa, kun ei sillä osannu sitä pyttyä pestä ;)

\|O meillä, sitten poika otti näköjään tavaksi herätä kello 4-5 välillä, tänään ei sentään peräpää toiminut. Takaisin nukkumaan mentiin vasta 7 aikaan ja ketale heräsi jo 7.20. Vähän olis väsyttänyt. Taidan jättää taas muskarin väliin, olen itse niin väsy, etten jaksa tuonne sateeseen lähteä rimpuileen. Mutta ei tuo kellon siirto näköjään vaikuttanut mitään meillä.

Meillä myös mies reissaa välillä paljon, viime kuussa oli joka viikko 3-5 päivää reisussa. Sillon teki kyllä tiukkaa, kun en osaa nukkua ilman siipan kuorsausta. Joten tiedeän millasta on olla kotosalla yksin lapsen kanssa.

Pitäisköhän väsätä taikataikinaa ja tehdä pojan kanssa lisää joululahjoja. Me on tehty piparkakkumuotilla pipareita ja niihin painettu pojan kädenjälki, tehty pieni reikä nauhalle ja maalattu piparit. Niistä tuli ihan kivat kuusenkoristeet, näin niikun äidin mielestä
:D

Mitä te meinaatte antaa isovanhemmille lahjaksi? Jos vaik sais muitakin ideoita. Vaarille tehdään ehkä t-paita missä pojan jalanjäljet ja mun omalle papalle laitan pojan kuvan kehyksiin.

Että toi keli on pojan vaipan sisällön mukanen, mieli tekis lähtee ostaan kangasvärejä ja muutenkin pitäisi kauppaan mennä kuvun täytettä hakeen. Alkaa tuo jääkaapin pito tyhjänä käymään kalliiksi ;) , mutta tuo sade ja kylmyys ei kyllä innosta mihinkään lähtemään.

Saateko te itseänne liikkeelle , jos keli on kurjaakin kurjempi? Vai olenko ainoa sokerita tehty tyttönen?

Ei vaan pakko se on lähtee kuolen muuten nälkään, kaurapuuroo en saa enempää alas, tuli jo aamu tuimaan sitä syötyä.
:wave:
 
kadri81
miten teillä muilla menee yöt? meidän poika on nyt kaksi yötä nukkunu heräämättä syömään, illalla puol ysiltä syö maissi velliä n.150ml ja aamulla ollaan noustu seittämän aikaan vasta. on muuten aika virkee olo.. no pitää varmaan koputtaa puuta, ens yönä nousee kuiten.. :$
ja ikää siis 4kk. esikko piti opettaa pois yö syönniltä, oisko ollu jotain 8kk kun lopetti.
tää päivä on menny siivotessa, tietäähän tuon kun on 2 poikaa ja yksi ukko, kovia sotkemaan :LOL:
mut myöhempään...
 
Bertie
Yritän olla olematta sokerista, mutta tänään olin selkeesti melkein siirapista, kun ulkona satoi rankasti ja oli 4 astetta lämmintä. Päätin pysyä sisätiloissa. Olin laittanut pojankin jo kantokoppaan nukkumaan ulkovaatteissa, mutta sitten vaan raotin vetoketjua, kun siellä jo nukuttiin ja päätinkin hengailla netissä... et silleen. Tosiaan pyrin ulkoilemaan säällä kuin säällä.

Just sain pojan nukkumaan. Oli isänsä kanssa pesulla, siis sekä isä että poika pesulla, kun tulin jumpasta ja oli ihan HYSTEERINEN. Hekotti ja hihitti ihan uudenlaisilla äänillä. Yritettiin isän kanssa rauhoitella ja olla niin kuin ei huomattaiskaan että pojalla oli hepuli, mutta itkuhan siitä pitkästä ilosta sitten tuli.

Nyt ihan oikeasti pitäis mennä nukkumaan, kun se tiedetään, että poika EI nuku kunnolla, jos on illalla ollut hepuli. Siis luulin, että nää hepulit alkaa joskus myöhemmin, ehkä muutaman vuoden iässä, mutta meillä on nähtävästi jo alkaneet.

Hauskaa syksyä kaikille! Ihanaa lukea noita juttuja lumesta. Tulee ihan talviset tunnelmat!!
 
Iltaa vaan kaikille!

Ulkoilusta oli puhetta, me yritetään ulkoilla kelillä kuin kelillä. mutta välillä äiti on sokerista...... :LOL: silloin neiti nukkuu päikkärit ulkona vaunuissa, mutta ne ei liiku mihinkään.

Joo.. Lunta odotellaan, huomenna on luvattu tulevaksi ja :kieh: mun autossa ei ole vielä talvirenkaita, mutta onneksi ei tarvitse lähteä mihinkään ja kävellenkin pääsee. Lumesta tulee aina niin jouluinen fiilis. Joko te olette ostaneet joululahjoja? Mä en ole vielä, mutta mietinnässä on.

Meillä on kylvyssä keksitty nyt se, että siellä voi yrittää seistä. Kiva kun toinen laittaa ihan jalat lukkoon ja sitten yrität selitä että voisitko nyt istua, kun olisi huomattavasti helpompaa. Neidillä on hauskaa, kun vesi vaan roiskuu. =)

Kiinteiden syömistä harjoitellaan joskus menee enemmän ja joskus vähemmän sosetta. Neiti avaa suun kauniisti ja sose suuhun sitten mussutetaan ja hups keikkaa sylkäistään ulos :LOL: , välistä tuntuu aivan kuin siitä olisi tullut leikki.

No joo..täytyy varmaan alkaa laittaa nukkumaan taas :wave:
 
No voi jee, et olikin karmee keli eilen! Onneks pian on talvi tai no täällä pääkaupugissa se ei aina ole niin kiva sekään. Tänään on kyllä oikeen kivan tuntuinen aamu, pakkasta taitaa olla ja on KUIVAA! Niin noihin sateisiinkin äkkiä kyllästyi, vaikka se luonnolle on tarpeen näin vielä syksylläkin.

Meinasin lähteä pojan kanssa nyt aamulla junalla Tampereelle, mutta aloin sitten pihtaileen rahojani, yhteen suuntaan maksais n.26 euroa lippu.
Illalla olis päästy miehen kyydillä takain kotiin. Olisin viettänyt päivän ystäviä tapaamalla.

No tän päivän ohjelma olis lähtö Jumboon kattoon pientä mattoa vaunujen alle. Noi pirskatin ilmakumipyörät, kun värjää lattian heti melkein pissan väriseksi. Nyt on lattialle levitelty mainoksia, mutta eipä nekään mikään järkevä ratkaisu ole, kun on märkää.

Mukavaa tiistain alkua kaikille :wave:
 
Olisit tullut väinötär vaan Tampereelle, täällä on mukavan kirpakka aamu =)

Ulkoilusta oli puhetta, itse yritän siellä kanssa päivittäin käydä (tulee mukavaa vaihtelua päivään) mutta useasti se viikonloppuna jää kun tuo rakas ukko on varmemmin kotona.

Meillä typy ei herännyt viime yönä kello 5 (niin kuin otti tuossa tavaksi), vaan saatiin nukkua peräti seiskaan (toki oli normaali yösyöttö), pienet on ilot =)

Nyt nautin aamukahvia ja meinaan lueskella lelukirjaa, sain sen eilen postissa. Josko sieltä jotakin vinkkiä saisi oman ja sukulaisten lapsien joululahjoiksi. Yhtään ideaa kun vielä ei oikein ole.
 
Hei vaan kaikille pitkästä aikaa. Miehen poika oli meillä viime viikon ja "anoppi" muutaman päivänä, niin en oo kerenny kirjoittelemaan.

Täällä on niin ihana talvinen päivä. Valkea maa ja vähän pakkasta. Sain eilen rakot molempiin kantapäihin, niin saa jäädä vaunulenkki tänään tekemäti :'( . Onneks tytsi voi nukkuu vaunuissa kuistilla.

Tytsillä on vasta viimeaikoina ruvennu tapahtumaan edistystä tossa liikkumisessa. Muutaman kerran kääntynyt jo massulta selälleen (taitaa olla vielä vahinko) ja enemmän liikkuu lattialla, kun yrittää ottaa leluja. Kovasti yrittää päästä istumaan, jos siihen mahdollisuus. Ja aivan ihana uus juttu, potkii molemmilla jaloilla yhtäaikaa hirveetä vauhtia :LOL: Koko tyttö näyttää välillä pomppivan.

voi ei, mistäs kaikesta oli keskusteltu. Me pyritään käymään vaunuilemassa kerran päivässä, jos sää ei oo kovin kauhee. Jos sää on vähän epävakainen, tän äipän on helpoin laittaa vaunut kuistille, niin ei kastu ite :ashamed: .

Joululahjan oon ostanu vasta kummitytöllä. Joka vuosi päätän ostaa lahjat hyvissä ajoin. Yllätys yllätys, kuka löytää ittensä viimesellä viikolla ettimästä lahjoja hirveellä paniikilla.

Kellojena siirto ei vaikuttanut meillä mitenkään. Just sopivasti tytsi päätti mennä la iltana nukkumaan vasta puol kymmeneltä, normaalisti menee kaheksan aikaan. Se sitten siirsi rytmiä muutenki. Luulin et se on vaan poikkeus, mutta onneks ei.

Jospa siirtys tekee vähän noita kotiaskareita, kun en muista mitä piti kommentoida ja tytsi on vielä nukkumassa.
 
Huomenta!

Tyty on kauneustirsoilla ja pitäis kohta laskut maksella verkkopankissa, nyyh hirvee kasa taas maksettavaa :kieh:

Meil on nykyään sellanen rytmi, että nukkumaan menee klo 19-20 ja herää 6.00 imuttaa tisulin ja jatkaa 8 asti sit vielä unia. Mutta nää rytmit nyt voi vaihdella paljonkin, mutta nyt mennään tälleen...

Apua, tänne on tulossa kauhee lumimyräkkä :eek: Keskimmäisellä on tänään kerhopäivä, joten toivon, että tulis vasta illalla!!!

Nyt mä alan makselee niitä laskuja :'(

Palailen taas illalla höpöttelemään...
 
Bertie
Argh, en mennyt aamulla ulos ekoilla päikkäreillä, ja nyt siellä vasta onkin ihan kauhee ilma. Me asutaan vielä meren rannalla, et siellä sade puskee vaakaa mereltä kasvoille ja on 2 astetta lämmintä. Tää on siis tää kauhein helsinkiläissää... ja sit asun vielä täällä keskustan tuntumassa, että kun lähden kävelylle sotatamineissa, niin voin sit kattella kahviloihin joissa ihmiset istuu burberry-kamoissaan. Itse asiassa se on mieltä ylentävää, tulee jotenkin ihan sairaan reipas olo. Nyt sanoista tekoihin!!!!
 
Juu lähdettiin aamupäivällä, sitten käymään Jumbossa. Tiennyt, jos olisin tuosta äidin tappaja myrskystä, olisin todellakin jäänyt kotiin vällyjen väliin. Tauti sentään, nyt sitten on koettu miltä tuntuu työntää vaunuja vastatuuleen, lunta sohjona maassa n.20cm.. ja vielä meinasin matkarattailla lähteä :LOL: , takaisín olis kyllä siinätapauksessa tultu taksilla. Onneksi, kuitenkin lähdettiin kunnon panssarivaunulla ja selvittiin aikasta hyvin :D

No sinne olis kyllä Tampereelle jääty pojan kanssa, kun mies ei lätenytkään peliä kattoon. Vaan keli olis varmaankin ollut parempi siellä, no isänpäivänä tullaan viimeistään.

Uikkarit jäi taaskin sovittamatta, millähän meinaan pojan kanssa lauantaina oikein pulikoida? Ideoita? Ei vaineskaan, huomenna lupasi ystävä auttaa hädässä olevaa ja lähtee mukaamme. Toivottavasti saan sen uikkarin, muuten on kyllä pakko ahtautua vanhaan ja se kyllä taatusti repeää viimeistään silloin, kun tungen nuo pojan ruokinta säkit sisään :whistle:

Poika meni taas nukkumaan jo ennen klo 19. Saas nähdä mihin aikaan aamulla taasen on se herätys. Kuitenkin on liian aikaisin \|O . Olisikin järkeä niin paljon päässä, et menisin nyt nukkumaan. Niinpä, tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, eikös jotenkin noin mennyt?

Illan jatkoja kaikille, meen nyt edes sohvalle lojuun. On sekin tavallaan lepoa :wave:
 

Yhteistyössä