Turkilmas
Okei, kiitti informaatiosta .Alkuperäinen kirjoittaja Ansku:Noh, sisustaa voi kahdella periaatteella: käytännöllisellä ja rationaalisella tai sitten luovalla ja persoonallisella. Yleensä tuolla ensimmäisellä vaihtoehdolla sisustetuissa kodeissa ei ole mitään omaperäistä vaan kodit näyttävät aika kliinisiltä kun taas luovalla tavalla sisustetuissa kodeissa näkyy tietynlainen intohimo. Se on ihan luonteesta ja tarpeista kiinni miten kukin sisustaa.Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Mä en kyllä ymmärrä miten te katselette noita kuvia . Kun just mietin miten kiva kun kaikilla on niin erilaista. Ihan omansa näköistä.
Ja mikä ihme on markettisisustus??
"markettisisustus" = kaikki valmiina ja uutena huonekaluliikkeestä/marketista ym. , mieluummin heti.
Mä taidan lukeutua enemmän tuolle kliiniselle linjalle, sillä en voi sietää tavarapaljoutta. Mun mielestä semmoinen tavarakylläinen koti vaikuttaa aina sekaiselta vaikka se olis just siivottu.
Mutta kodikas semmoinen toki on
Tuommoisesta markettisisustuksesta en oo koskaan kuullutkaan . Mutta hahaa, siihen kohderyhmään mä en ainakaan kuulu, sillä sänkyjä lukuunottamatta meillä on kaikki vanhaa ja käytettyä