Meilläkin samanlainen, mutta tuhkanharmaa :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Allusmamma:meillä on samanlainen sohva.. taitaa olla koti-ideasta semmoi ko "kirsikka" mut kuosi semmoi harmaampi.. :| tuo on kyllä kivemman värinen ...Alkuperäinen kirjoittaja marceille:
Sulta puuttuu yks osa Täällä Pohjantähden alla -trilogiasta.Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Eilen nappasin pari kuvaa, mutta vain toisen niistä voisin näyttää. Harmi, kun ikkunalla olisi keväiset verhot, puinen lehti ja lasinen papukaija
Olohuonetta (tai pitemminkin kirjahyllymme) :
http://www.aijaa.com/v.php?i=3927260.jpg
Muistankin että sait paljon 'neuvoja' sisustukseen siloin yhdessä vanhassa ketjussa. Olis kiva nähdä muutos vaikka taulut olisikin samoilla paikoillaAlkuperäinen kirjoittaja Nimra:Meillä on muuttunut asunto sitten edellisistä kuvista han täysin, mutta taulujen paikat on vielä väärät, joten ei ole uusia kuvia muuten ois voinut laittaakin!
Niin sain, en tiedä sitten miellyttääkö ohjeiden antajia vieläkään, mutta itse olemme nyt tyytyväisiäAlkuperäinen kirjoittaja BUBO:Muistankin että sait paljon 'neuvoja' sisustukseen siloin yhdessä vanhassa ketjussa. Olis kiva nähdä muutos vaikka taulut olisikin samoilla paikoillaAlkuperäinen kirjoittaja Nimra:Meillä on muuttunut asunto sitten edellisistä kuvista han täysin, mutta taulujen paikat on vielä väärät, joten ei ole uusia kuvia muuten ois voinut laittaakin!
Ihanat tyynyt! Mistä oot ostanut? :xmas: Ihana muutenki sun sisustusAlkuperäinen kirjoittaja tike:
Tosi kauniit värit :flower:Alkuperäinen kirjoittaja tike:
Hehee, hups unohtu sanoa mitä tyynyjä tarkotin , eli juuri noita lattiatyynyjä tarkoitin :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja tike:Raitatyynyt ikeasta, lattiatyynyt askosta ja harmaat sohvatyynyt hemtexistä =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sulta puuttuu yks osa Täällä Pohjantähden alla -trilogiasta.Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Eilen nappasin pari kuvaa, mutta vain toisen niistä voisin näyttää. Harmi, kun ikkunalla olisi keväiset verhot, puinen lehti ja lasinen papukaija
Olohuonetta (tai pitemminkin kirjahyllymme) :
http://www.aijaa.com/v.php?i=3927260.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Alkuperäinen kirjoittaja Allusmamma:Alkuperäinen kirjoittaja marceille:
Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:Ei löytynyt kun tää yksi kuva keittiöstä, mikä on olt tääl jo tuhat kertaa http://www.aijaa.com/v.php?i=1670002.jpg
Ei elämä aina noin mene "näytä sä mulle, niin mä näytän sulle..."Alkuperäinen kirjoittaja AAPEEN KUVAT????:Missä viipyy? Mä aina jaksan ihmetellä miks laitatte omianne jos joku pyytää, vaan ei laita ekaks omia kuvia? Ihan kuin joku haluis tunnistaa tuttujansa palstailijoiden joukosta, sellasta salapoliisin duunia tavallaan...
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Ei elämä aina noin mene "näytä sä mulle, niin mä näytän sulle..."Alkuperäinen kirjoittaja AAPEEN KUVAT????:Missä viipyy? Mä aina jaksan ihmetellä miks laitatte omianne jos joku pyytää, vaan ei laita ekaks omia kuvia? Ihan kuin joku haluis tunnistaa tuttujansa palstailijoiden joukosta, sellasta salapoliisin duunia tavallaan...