Keväisiä sisustuskuvia kodeistanne? :)

• Viestiketjun aloittaja harmis
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Allusmamma:
Alkuperäinen kirjoittaja marceille:

Juu ei oo vielä keväinen, mut tarkotus ois vaihtaa tuon taulun kangas johonkin toiseen ja lisätä sisustustyynyihin vähän väriä. Luultavasti keväänvihreä on meillä "in" tänä vuonna :)
meillä on samanlainen sohva.. taitaa olla koti-ideasta semmoi ko "kirsikka" mut kuosi semmoi harmaampi.. :| tuo on kyllä kivemman värinen ...
Meilläkin samanlainen, mutta tuhkanharmaa :wave:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Eilen nappasin pari kuvaa, mutta vain toisen niistä voisin näyttää. Harmi, kun ikkunalla olisi keväiset verhot, puinen lehti ja lasinen papukaija :D

Olohuonetta (tai pitemminkin kirjahyllymme) :

http://www.aijaa.com/v.php?i=3927260.jpg
Sulta puuttuu yks osa Täällä Pohjantähden alla -trilogiasta.

UHU
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
Meillä on muuttunut asunto sitten edellisistä kuvista han täysin, mutta taulujen paikat on vielä väärät, joten ei ole uusia kuvia :( muuten ois voinut laittaakin!
:D
Muistankin että sait paljon 'neuvoja' sisustukseen siloin yhdessä vanhassa ketjussa. Olis kiva nähdä muutos vaikka taulut olisikin samoilla paikoilla :)

Nimra
Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
Meillä on muuttunut asunto sitten edellisistä kuvista han täysin, mutta taulujen paikat on vielä väärät, joten ei ole uusia kuvia :( muuten ois voinut laittaakin!
Muistankin että sait paljon 'neuvoja' sisustukseen siloin yhdessä vanhassa ketjussa. Olis kiva nähdä muutos vaikka taulut olisikin samoilla paikoilla :)
Niin sain, en tiedä sitten miellyttääkö ohjeiden antajia vieläkään, mutta itse olemme nyt tyytyväisiä :D

hauska
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Eilen nappasin pari kuvaa, mutta vain toisen niistä voisin näyttää. Harmi, kun ikkunalla olisi keväiset verhot, puinen lehti ja lasinen papukaija :D

Olohuonetta (tai pitemminkin kirjahyllymme) :

http://www.aijaa.com/v.php?i=3927260.jpg
Sulta puuttuu yks osa Täällä Pohjantähden alla -trilogiasta.

Nimra
Nyt tulis kuvia....

kuvien laadusta ei kannata sit välittää...nopsaan otettu ja yksi ainakin tärähti pahasti :headwall: mut joo, tällaista...nyt ei sit kyllä vähään aikaan muutu mikään, kun tarvii kerätä rahaa kirjahyllyyn :whistle: mutta taulujen paikat on tosiaan ihan miten sattuu :D

AAPEEN KUVAT????
Missä viipyy? Mä aina jaksan ihmetellä miks laitatte omianne jos joku pyytää, vaan ei laita ekaks omia kuvia? Ihan kuin joku haluis tunnistaa tuttujansa palstailijoiden joukosta, sellasta salapoliisin duunia tavallaan...

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja AAPEEN KUVAT????:
Missä viipyy? Mä aina jaksan ihmetellä miks laitatte omianne jos joku pyytää, vaan ei laita ekaks omia kuvia? Ihan kuin joku haluis tunnistaa tuttujansa palstailijoiden joukosta, sellasta salapoliisin duunia tavallaan...
Ei elämä aina noin mene "näytä sä mulle, niin mä näytän sulle..."

Vaan
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Alkuperäinen kirjoittaja AAPEEN KUVAT????:
Ei elämä aina noin mene "näytä sä mulle, niin mä näytän sulle..."

just noinhan se tässäkin meni... aapee pyysi näyttämään ja lupaili näyttää omaansa vaan johonkin bittiavaruuteen sekin katos. Löysi kai etsimänsä nikin henkilöllisyyden...

Turkilmas
Näissä nyt ei muuta keväistä ole paitsi että koko kämppä on vaalentunut ja raikastunut viime aikoina :D

keittiö:

Eteinen:

Esikoisen huone:

Olkkari:

Makkaria (joka muuten on pikkuisen muuttunut, tuunasin nuo yöpöydät valkoisiksi ja nostin tuon "taulun" seinälle :)

Sitten vielä tuulikaappia:

Yhteistyössä