Kevään Kuumeilijat 2010

Alkuperäinen kirjoittaja niiskuliini:
Mitäs mieltä olette? Kannattaako mun syödä tää liuskakin vielä loppuun vai voinko lopettaa heti kun tullaan takaisin kotiin? Eli en söisi tästä uudesta liuskasta kun 5 pilleriä.
Kyllähän kiertoa voi pidentää muutamalla päivällä helposti. Että lopeta vaan kun tulet takasin. Hyvää matkaa
:wave:

Mulla jatkuu nännien kipu jo neljättä päivää.. tänä aamuna ovistesti näytti taas negaa.. Että siis luultavasti ovis oli ja meni.. Toivotaan että oltiin oikeeseen aikaan aktiivisia!! Nyt vaan oireita oottelemaan ja toivoen, ettei tätiä saapuisi...

Plussatuulia :flower:

Huomenta!

PLUSSA!!! :D :heart:

Nyt aamulla testasin apteekin testillä, ja viiva tuli heti minuutin sisään! =) Meille tulee vauva toivottavasti....! Toisaalta oon aika kauhuissani, mut varmaan normaalia alkujärkytystä... En voi kertoo miehelle, kun se on reissussa. Pitää odottaa maanantaihin, mulla varmaan leviää pää :kieh:

Tossa linkki testikuvaan, innoissani kuvasin, ei minusta oo epätietoisuutta onko plussa vai ei...?

http://www.aijaa.com/v.php?i=5855197.jpg

Onnea Paljon Ritu82!!! :hug: :flower: :heart:

Ja onnellista ja ihanaa odotusaikaa sitten!!!! Ja ihan täysi plussahan tuo on, voi mahtavaa! :)

Toivotaan, että mekin tullaan kovaa vauhtia perässä plussailemaan...... :)

Onnea Ritu82 :hug:

Mä oon nyt kaks päivää myöhässä verrattuna viime kuun kiertoon!
Eilen olin ihan varma, että menkat alkaa. Juilinut jo monta päivää. Nyt täytyy vaan ootella ja katsella, milloin se täti sieltä tulee. Tulee ihan varasti, koska ei ole minkäänlaisia raskausoireita! Paitsi eilisiltainen metallinmaku suussa.
Innolla odotan maanantaita, saan silloin hormoonitestien tulokset...jos jotain vaikka selviäis...

Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä tulevaan muille!

Mulla tänään dpo6, oireita on ihan ihmeesti; turvottaa, ällöttää aika paljonkin, rinnat aristaa ja voidemaista valkkaria on tullut jo toista päivää. Tänään tuli ton turvotuksen lisäks sellanen huono pyörryttävä olo, eli ihan samanlaisia oireita kun viime plussassa :eek: Toivo alkaa pikkuhiljaa heräämään, mutta pelottaa pudota taas korkealta kun ne menkat kuiteskin alkaa :(

ihan tyhmiä taas tulen kyselemään :LOL:
Vaikka yks lapsi on jo niin silti en tie... lisääntyykö valkovuoto jos on raskaana?
Eks noi lämmön testailut pidä suorittaa aamulla ennen ku on noussu sängystä??

Muuhun elämääni... nyt vituttaa niin helvetisti, mies lähti juomaan( lupas tulla takas klo 00.30) ja mun pitäis mennä aamuvuoroon eli lähen klo 6.30. Niin kismittää ku en oo varma et voiko luottaa koska tulee takas.... Rakenna täski nyt perhettä ku mulla tulee aina oleen v.loppusin töitä niin onko tulevaisuus sitä et pelko perseen alla kokoajan??? harvoin siis noin tekee mut pelkän et pahenee tai jotain... ei kiva :kieh:
Mistä yhtäkkiä lapselle aamulla lapsenvahti.... :(

Paljon onnea ritulle plussasta!! Me tultiin eilen illalla reissusta. Aivan ihanaa oli. Tallinnaa ja kauppakeskuksia tuli kierrettyä niin että jalat on ihan kipeät. Miehen kanssa kierrettiin lastenvaate kauppoja ja lelukauppojakin. Mieskin uskaltautu katsomaan ilman että pelkäsi tuttujen näkevän. Kyllä tuntui ihanalta katsoa miestä joka mietti mitä kaikkia kauko-ohjattavia täytyis ostaa jos saatais poika. =)

Eilen lopetin pillerit. Nyt vaan odotellaan kuukautisia. Saadaan meilläkin yrittely pikkuhiljaa käyntiin.

Äääh, tää odottelu on ihan kamalaa.. Et tuleeko tätiä vai ei..!! Siks kovin hiljaisena oon nyt ollu.. Parasta toivoen!! :flower: Paras ystävä teki tänä aamuna testin ja plussa tuli häneltä.. Nyt vaan toivotaan, että mullakin kävis niin, nii oltais yhdessä maha pystyssä, lasketut ajatki olis hyvin lähekkäin toisiaan... :)

Täälläkin vietetään hiljaiseloa, ootellaan menkkoja. Tai toki ootellaan,ettei ne ala.. mut kuitenkin samat fiilikset jenspan kanssa..

Kauhee flunssa alkaa helpottaa, huomenna loppuu lääkekuuri :snotty: Tosin nyt vuorostaan ukolla kurkku kipeenä ja nenä vuotaa :| Mutta kevättä kohti mennään ja kevein mielin, eikös vaan :D

:hug: Memmu86

Mulla kp2. :headwall: Positiivista on se, että kierto on taas tuttu 32-34 ja toivottavasti pysyykin siinä. Vähän on kummallinen olo ja fiilis, mutta eikähän tämä pikkuhiljaa ohi mene. Parempaa onnea loppukiertolaisille! bd

macy gray: :hug: pahoittelut tädin puolesta!

täälä ei siis niin mitään, ei tätiä kuulu eikä näy vaik kr 40/28 eikä minkään valtakunnan raskausoireitakaan :ashamed: mietin tossa etten varmaan testaile viel tälläviikollakaan vaan oottelen rauhas seuraavien menkkojen alkamiseen jos nekään ei tuu ni sit tarttee miettii uudestaan :D asia ois tietty ihan toinen jos ois jotain oireita mut nou :|

hipsu Hui, sullahan on kierto jo venähtänyt pitkäksi :eek: Ootko siis tehnyt testiä missään vaiheessa? Eihän aina (kai?) ole mitään kummempia oireita alussa ainakaan. Ainakin yksi siskon kaveri tajusi olevansa vasta 6kk raskaana..

Voi kun olet Hipsu rautahermoinen! Ja niinkuin joku jo sanoikin, ettei välttämättä alussa ole oireita. Onko sulla muuten normaalisti säännöllinen kierto? Testaa nyt hyvä ihminen! =) =)

Mulla menossa kp 28/ 28-29 ja nyt olen jo kolme testiä tehnyt... :ashamed: sunnuntaina puhdas nega, eilen ja tänään niin himmeä haamu kun olla voi (eilinen sitten kuivuttuaan muuttui selkeämmäksi, mutta onhan sitä roskishaamuja muutenkin) huomiselle varattu vielä yks liuska ja sit ylihuomiselle apteekin oma :LOL: ellei täti kurvaa kylään...

Yhteistyössä