Ovulaatiota yhäkin odotan ja testailen. En ole testeillä bongannut, eikä muita oireita kun menkkamaiset kivut alavatsassa. Tammikuussa oli ihan selvä ovulaatio, vaikken testannutkaan (mahakipu, mahan turvotus, halukkuus, limat jne.).
Innokkuudesta:
* Itse käyn hypistelemässä vauvanvaatteita kaupassa (ja samalla kurkin koko ajan ympärilleni, ettei kukaan tuttu nää, lisäksi koko ajan on selitys valmiina, että kaverin vauvalle ostan lahjaa...
). Olen jo varmaan 5 vuotta ostellut silloin tällöin vauvanvaatteita, jos on tullut vastaan lempimerkkiäni alessa tai muuten vastustamattoman söpö juttu.
* Vaunukaupassakin olen kerran käynyt...
* Martinaa ja Eskoa seurasin tippa linssissä!
* Nimet on jo miehen kanssa keksitty vuosia sitten, aina joskus on muuttunut hiukan, mutta on periaatteessa valmiina.
* Kummivaihtoehtoja ei ole paljon, joten ei ole paljoa miettimistä.
* Odotan innolla lähiviikkoja, jolloin tapaan monta lähipiirin pikkuista ja saan niitä pitää sylissä ja nuuskuttaa...
* Kaupungilla, lehdissä, kastetut-palstalla, telkkarissa jne. bongailen vauvoja / kuvia, ja niitä söpöimpiä näytän miehelleni
* Päiväkirjan, johon kirjaan mietteitäni ostin jo yk 1:ssa, sinne puran tunteitani, sillä suunnitelmista ei tiedä vielä miehen lisäksi kuin yksi luottohenkilö ja TIETENKIN TE!!!
--> onneksi mieheni kestää tämän vouhotukseni...