...saako liittyä seuraanne?
Lopetin pillereiden syömisen tammikuun puolessa välissä ja menkat tuli 29.1.2010. Vauva saa siis tulla jos on tullakseen! Mulla tuntuu vaan nyt lähtevän tää kuumeilu käsistä
Mitäs nyt itsestäni kertoilisin...oon 29v ja yhden lapsen äiti. Tytär syntyi syyskuussa 2008 kiireellisellä sectiolla rv 40+1.
Synnytyksen jälkeen söin minipillereitä hetken ja ne vaihdettiin imetyksen loputtua e-pillereihin, sillä menkat ei tulleet lainkaan minipillereitä syödessä. Sit kierto olikin perus 28 päivää. Normaalista kierrosta en osaa ihan tarkkaan sanoa, mut hyvin pitkä kierto onkin!
Esikoinen sai alkunsa 9kk pillereiden lopettamisesta, mut sillon ei mitenkään sovitettu petipuuhia oviksen aikoihin vaan puuhasteltiin miten parhaalle tuntui luonnostaan. Nyt oon sit jo tuntenu yhden oviksen noiden tammikuun menkkojen jälkeen ja yritys oli kovaa, saa nähä miten käy et tärppääkö heti vai meneekö taas kuukausia et natsaa.
Menkkojen ois pitäny alkaa tänään, mut eipä oo näkyny.
Mahaa on kyl nipistelly ja sekin saa toiveet korkealle! Eilen tuli viel ihan pikkasen veriviirua ja niiiiin toivon et ois kiinnittymisvuotoa!
Tosin vaikken raskaana oliskaan, menkat saattaa tulla piitkän ajan päästä. Mul on kuukautiskierto ollu siis 40-70 päivääkin!!! Tai sit ne on tulossa ja mahaa nippailee siitä syystä huolella. Mielialat ei kyl oo vaihdellu, mikä on mulla hyvin yleistä ennen menkkoja.
Auttaako clomit tasottaan kiertoa? Tai jokin muu valmiste? Sillä ihan mielelläni soisin kiertojen olevan lyhyempiä!
Mut pitää mennä katseleen Lostia ja palailla taas myöhemmin!