Kevään Kuumeilijat 2010

Aloitan oman keskustelun, sillä en jaksa lukea satojen viestien ketjuja!
Haluan tietää vähän Teistä muista kuumeilijoista, joten liittykää vapaasti ja kertokaa vähän itsestänne!
Yritys olisi, että pidettäisi ketju aktiivisena!!

Itse olen parikymppinen ja yk1 menossa. Pillerit jäi pois lokakuun alussa. Naimisissa olen ja mies lähtee armeijaan pian... :(

Kaikki on jo kyllästyny mun kuumeiluun ja raskaus epäilyihin ;)
Joten nyt Uuden Vuoden lupaukseni on, ei testejä ennen, kun täti viikon väh myöhässä ja sittenkin aamupissasta ja vain yksi! :p
(en edes tiedä kuinka paljon mennyt rahaa testeihin v.2009!)

Vauvahaaveet on ollu nuoresta lähtien, nyt vihdoinkin ihana :heart: parisuhde ja mahdollisuus perustaa perhe!!
Työllistyin juuri ja toivoisin, että pieni saisi alkunsa vähän parempaan rahatilanteeseen, pian sekin olisi mahdollista, kun alkaa palkanmaksu pyörimään.

Kp tänään 32/??. Tätiä odottelen, toivun vääristä positiivisista, odotan maanantain labraa. Tuntemuksia on, vaikeutta saada unta ja päästä aamusin ylös. Valkkaria lorahtelee ja ummettaa. Tänään täytisi siivota :D

Mitäs muille kuuluu?

Taidan liittyä mukaan. Täällä on menossa yk 7 vissiin jo,kolme edellistä kiertoa olen syönyt terolutteja,nyt unohdin ne ottaa, ja kp:t huitelee 35:ssä,terojen kanssa ollut 28. En kyllä usko,että tästä kierrosta tärppäsi,jäi tuo pupuilu ihan minimiin,kun olin tosi kipeä oletetun oviksen aikaan :) Joten tässä nyt vaan odottelen, että vuoto alkaa, ja pääsee taas tosihommiin :D

Mulla on ikää 21,avoliitossa asun, ja tänävuonna olis tarkoitus mennä naimisiin. Muutaman yrityskerran jälkeen en jaksa enään niin paljon hehkuttaa, yritän saada "tulee-jos-tulee" asennetta päälle,tosin siinä vielä onnistumatta
Plussatuulia :flower:

Mitä Terolutit tekee? :O
Oonko ihan idari, kun en tiedä..
Meillä pupuilua vaikka kuinka, mutta ihan omaksi huviksi vain :D

Ollaan muuten saman ikäisiä!

Meillä taivalta takana alle puoli vuotta, mentiin naimisiin vasta 3,5kk sitten ;)
Haluttiin "yhteinen taival" alkuun ennen armeijan leipiin astumista.
Perheeseen kuuluu myös koiria ja kissoja kaksin kappalein.

Tulee jos tulee- asenne olis mukava, sitä ei ainakaan näin loppukierrosta? saa aikaseksi :D

Tavallaan pelottaa, että odottaisin täällä tavallaan yksin, kun toinen poissa pitkiä aikoja, mutta olen sen verran hätänen kaveri, että voi olla parempi meijän suhteelle jos se tapahtuis just silleen :LOL:

Jos ei nyt ole tärppi käynyt, niin luulisin ovulaation menevän ohitse, kun alokasaikaan ei pääse lomille... :headwall:

Teroluttien tarkotus on säännöllistää kierto. Ennen niitä mun kiertopäivät oli jotain 30-64 väliltä,joten niiden kautta sain normikierron. Tosin,en tiedä ovuloinko säännöllisesti, et se olis sitten seuraavana tutkimuksissa :) Söin siis ennen e-pillereitä,joiden lopetus sekoitti kierron ihan totaalisesti.

Hui miten nopeasti olette menny naimisiin, ja minä kun luulin,että me ollaan nopeita :D
Meiltä löytyy kanssa jaloista täältä miehen lisäksi kolme koiraa, 1,5vuotias,1vuotias ja 12 viikkoinen,joten karvaisten kavereiden seuraa löytyy :D

Mä taas toivoin, että olisin raskautunu niin,että vauvalla olisi laskettuaika kesällä -10,jotta olisin saanut kesälomat pidettyä ennen äippäloman alkua :D Mut ei se olekkaan niin helppoa.

Täytyy toivoa,että teillä on nyt sit tärpänny,ettei tartte päästää seuraavia oviksia ohitte ;)

Okei. Toivon, etten joudu tommosille pillereille, kuukautishäiriöitä löytyy teini-iästä ihan tarpeeksi. (krauhashormonia menkkojen tulemiseen JA loppumiseen)

Me ollaan aika hätäsiä muutenkin ;)

Meidän koirat on kohta 3 ja 1. Teillä on siis ihan vauva hauva siellä :heart:
koiranpennut on kivoja niin kauan, kun tulee murkkuikä!! :kieh:
(meidän nuoremmalla ekat juoksut ja murkkuikä samaan aikaan... :headwall: )

Mulla työsuhdetta takana 1kk vasta :D
Hieno ylläri ois heti jäädä äitiyslomalle ekana vuonna.

Mulla ei ole hajuakaan ovuloinko vai en. :O Ollaan onneks toistaseks sen verran huolettomia, että jos vaan ahkerasti heilutetaan peittoa niin pakko osua oikeille päivillle jos semmosia on :D Tkoki mulla pillerien lopetus voi sekottaa pakkaa pitkäänkin.

Mut nyt mua odottaa lattioiden pesu ja tiskivuoori. :D

Kiva lara kun laitoit uuden pinon pystyyn :) oonkin vähän odotellu että joku viittis niin vois vähän aktiivisemmin kirjotella kun pääsee alusta asti mukaan jutun juoneen ;) Me ollaan vm-83 ja -80 n.7 vuotta yhteistä taivalta takana eikä VIELÄKÄÄN naimisissa :D jotenki aika menee vaa niin hiton nopeesti,eikä koskaan tunnu olevan hyvä aika tai tarpeeksi rahaa kun tuntuu,että pitäis kutsua puol suomea kun miehellä ylilaaja kaveripiiri:D kuitenkin nyt sovittiin että jos (KUN!!) toisen lapsen saamme niin ristiäisten yhteydessä vaihdettais sormukset <3 niin,että olis ihan kiva olla rouva ennenkuin täyttää 30!jaiks. Niin,meillä siis ennestään tyttö 1v8kk,ja hälle nyt sitä sisarusta kaivattaisi <3 vaikka välillä uhmapuuskien keskellä todella ihmettelen että ollaankohan me ihan hulluja..se kyllä nopeesti sitten unohtuu:) Meillä lähti yk 2 käyntiin,ovista odotellaan ens vklopulle.viime oviksen aikana teki seksi aika kipeää,toivottavast ei kauheasti tarvis tällä kertaa kärsiä,menee maku koko touhusta :( Kiva kun muuten on vilkasta ja kivaa touhuilu,mutta silloin kun PITÄIS touhuilla ni silloin tuntuu et munasarja repeää!noh,ehkei täs kierros.. Jännittävää uutta vuotta kaikille! -emmabella kp 7/27

Heippahei Emmabella :)

Olen aina jotenkin ajatellut,että raskaaksi tuleminen on helppoa,ei tullut mieleenkään, miten paljon surua ja kyyneleitä kuukautiset voi saada aikaan :D

Meilläkään ei tuon kihlatun kanssa ole yhteiseloa takana kuin vajaa vuosi,mutta silti suunnitelmat on hurjat :) Hänen luokseen muutin 1,5viikkoa(!) ensi tapaamisesta. Joten se niistä periaatteista :D

No,mä taidan tästä pikkuhiljaa valmistautua töihin lähtöön,saa ainakin jotain muuta mietittävää kuin myöhässä olevat menkat ja kipeät tissit :D

Tervetuloa Emmabella! =)
Mullakin ajoittain kipuja, mutta onneks asentoa vaihtamalla saa taas sujumaan! ;)

Menkkanen olo ja tissit oireilee kummasti...
Väsyttää ihan tuhona ja silmät kirvelee, kun on kuivat.
Ulkonakin niin pimeää ja kylmää, että tää on ollu löysä päivä!
(tosin siivosin ja tein ruokaa ja lettuaj, kaks koneellista pyykkiä :D )
Mutta olo on niinku nuutunu..
VALIVALIVALI :LOL:

Että oireista vois päätellä kaikenlaista! :whistle:

Työniloa pokermamalle!

Uskokaa pois, tästä tulee vielä hyvä vuosi! :D

Heippa vaan :)
Kai mäkin voin tähän pinoon liittyä, katsotaan sitten kuinka aktiivisesti muistan kirjoitella :D
Meillä on siis pikkukakkonen haaveissa, ja ongelmia takana ja todennäköisesti myös edessä pilvin pimein. Esikoinen on 10kk, ja sai hänkin alkuns pitkän ja kivisen taipaleen takaa.
Nyt menossa yk5 kemiallisen raskauden ja lääkkeillä käynnistetyn vuodon jälkeen. Taitaa mennä pitkään myös kakkosesta, ennen kuin loppuun asti päästäisiin.
Mulla ikää 21v ja onnellinen naimisissa oleva omakotitalon omistaja. Perheestä miehen ja tuon esikoispojan lisäksi löytyy myös kaksi karvaista ystävää.

Mä kyllä ajattelin lyödä hanskat tiskiin tän kiekan jälkeen, sillä nyt parin viimosen kemiallisen jälkeen alkaa hermot olemaan sen verta riekaleina, että parempi pistää jäihin koko touhu. Tosin itseäni sen verta tuntien, en ihan jäihin sitä kuitenkaan laita (testaan ovista ym. jotta on sitten faktaa lääkärille kun alkuvuodesta hänen pakeilleen taas mennään ) Joten kai sitä voi täälläkin roikkua kaiken muun lisäksi :)

Niijuu, ja jotta nyt ihan kaikki sitten tulis selville, terolutit on tässä kierrossa ainakin vielä käytössä, ehkä myös seuraavassa. Naimisissa olemme olleet 1,5v ja yhteiseloa takana kohta 4v. Koirat ovat cairnterrieri 4v ja seropi 3v :)

Tulen tännekin ajatuksia ja kuulumisia vaihtamaan. Muutama teistä onkin toisista pinoista tuttuja. :)

Olen 29-vuotias ja mulla on mieheni kanssa 2-vuotias lapsi. Yhdessä ollaan oltu 4 vuotta ja naimisissa vuosi. Esikoinen sai alkunsa yk1 ja nyt yli vuoden kestäneen haaveilun päätteeksi kuumeillaan yk2 loppua. Kierto on nyt vaiheessa 31/32-34 ja raskausoireita löytyy useita. Kahdesti olen testannut tässä kierrossa hätäisenä negan kp29 ja 30. Esikoisesta näytti haamua kp33/29-31, joten nyt koitan malttaa mieleni ainakin sunnuntaihin ennen seuraavaa testiä.

Raskautumista vaikeuttaa pco, jota yritän hoitaa painoa pudottamalla. Laihduttaminen ei sovi mulle ollenkaan, koska se on aina ollut todella työlästä. Onneksi kasvispainotteinen ja vähärasvainen ruokavalio on mieleeni eli tarvitsee vaan tarkistaa määriä ja säännöllistää ruokailuja sekä lisätä liikuntaa. Lääkkeellistä apua en haluaisi raskautumiseen käyttää, mutta tilanteen mukaan toimitaan. Yk1 päättyi oireiden perusteella varhaiseen keskenmenoon ja se hieman lannistaa. Yritetään kuitenkin pysytellä sellaisella tyylillä, että tulee kun on tullakseen.

Hyvää uutta vuotta kaikille ja kovasti plussatuulia sekä tarrasukkia! =)

KS09: Tervetuloa! Et sinä lyö hanskoja tiskiin :whistle: Nyt lopetat liian stressaamisen aiheesta ja yhdyt uudenvuoden lupaukseeni! ;)

macy gray: Kiva kun tulit sinäkin! :heart:
En tiedäkkään mikä on pco? :snotty:

Mulla onneksi suhteellisen terveet elämäntavat. Syön vähän epäsäännöllisesti, mutta muuten ihan jees. Tupakoinnin kun vielä jätän kokonaan :D

Kp mulla tänään 33/?? ja ei merkkiä suuntaan tai toiseen...
Paitsi, että nukun huonosti?
Voiko se olla "merkki" jostain, sillä olen AINA nukkunut, kun tukki??
Viime yönäkin nukuin yli 9 tuntia ja ei tunnu riittävän :kieh:

Vapaapäiväni muuttuikin tuuraukseksi ja vähän ottaa kaaliin, vaikka raha onkin tervetullutta. :headwall:

Lara- kp33/?? ................yk1 ...................21v. ............esikoinen

pokermama ...................yk7 ...................21v. ............esikoinen

Emmabella kp8/27...........yk2 ...................29v. .........pikkukakkonen

KS09 .............................yk5 ...................21v. ..........pikkukakkonen

macy gray kp31-32/34...yk2 ...................29v. ..........pikkukakkonen

Ei tästä ota selvää. Kp 32/32-34 menossa ja oireet vahvistuu. Lämmöt on kuitenkin normaalit, joten taitaa olla mielikuvituksen tuotetta ja joulumässäilyn seurausta. Mies on vakuuttunut ja mä toivon testin todistavan hänen olevan oikeassa. Koitan malttaa odotella sen verran, että menkat on myöhässä kun testejäkin on enää yksi jäljellä. Ehkä se plussa tulisi todennäköisemmin, jos tilaisin lisää ennen viimeisen käyttämistä. :LOL:

Mä nukun kuin tukki, mikäli pissahätä ei herättele. Voisin nukkua ainakin kellon ympäri ja silti väsyttää. Nyt ei kahvikaan enää tunnu sopivan, joten hereille pääsy on entistä vaikeampaa. Tee ei ihan aja samaa asiaa, mutta kai sekin vähän piristää. Onneksi pidän siitäkin ja valikoimaa löytyy kaapista runsaasti. En pääse kyllästymään, vaikka kahvin joutuisinkin jättämään.

Lara- > Itse olen tumpannut siinä vaiheessa, jos ei maistu. Paha olo menee kyllä ohi, mutta kehon viestiä kannattaa kuunnella. Mulla toimii myös se, että koitan viivyttää tupakalle menoa ja menen vaan jos tosi kovasti tekee mieli. Monesti kun kyse on vaan totutusta tavasta eli rutiinista eikä oikeasta tarpeesta. Hyvä että olet onnistunut vähentämään. Siitä on hyvä jatkaa. Niin itsekin lopetin esikoisen kohdalla vaikka se lopetusvaihe jäikin plussauksen seuraukseksi, kun niin nopeasti tärppäsi. Nyt sorruin polttamaan pari uuden vuoden vietossa, mutta tämän hetkinen olo pitää mieliteon poissa.

Heippa vaan kaikille taas :)

Täällä odotellaan niitä menkkoja alkavaksi,monen mukamuka-raskausoireen kanssa :D Tiedän,ettei tästä kierrosta voinut tärpätä,mutta inhottavaa,kun taas osaa itselleen niitä oireita väsäillä.

No,onneks on taas yö töitä,joten ei tarttee miettiä kokoajan.

Olen kans miettiny noita teroja,että aloitan ne varmaan liian aikaisin. Eikai siitä haittaa ole,jos ne vasta oviksen jälkeen aloittaa :eek:

Mutta, mä karkaan tästä valmistelee itseäni töihin lähtöön, että saa taas iloisesti palvella humalaisia janttereita koko yön ;D

Helou tytsyt! Täällä ollaan vietetty tunteja tuolla pakkasessa,mittari näytti -16,mutta ei näytä tuota neidin menoa haittaavan :D saunan laitoin päälle niin pääsee mieskin kohmeestaan kun yöksi lähtee taas portsarin hommiin :) Kävinpä tänään ostamassa ovistikkuja apteekista,jos kokeilisi tuota tikuttamista tän kierron :) Macy Gray: mulla kanssa pco joka todettiin -05.muutamia kuukausia söin teroluteja+clomeja ja lopetin kun pettymys oli niin suuri kun mitään ei tapahtunut.kuitenkin -07 alkoi niin pahasti taas kuumottaa,että aloitin taas ja ekasta kierrosta tärppäsi!luultavasti mulla johtui pco myös ylipainosta sillä nyt kun pääsin "ihannepainooni" on menkatkin alkanu taas tulemaan ja oviksenkin uskon bongaavani,siis sormet ristissä tikutan nyt ovista että tapahtuuko sitä oikeasti!! Ja jos ei tapahdu niin en meinaa kyllä aikailla yksityiselle menoa jotta lääkkeet saataisiin kehiin. En jaksa,eikä mieskään jaksa,sitä monen vuoden pettymystä enää..en myöskään haluais turvautua lääkkeisiin,toivotaan parasta :) Pokermamalle jaksamisia töihin!ei o helppoa olla tiskin toisella puolella! Macy Grayn tilannekin on jännä,näinköhän me saadaan heti tänne plussauutisia!koita malttaa sen testin teossa niin saat oooikein muhkean plussan joka ei jätä arvailujen varaan! Uuh!ovis,tulisit jo!!:D -EMMABELLA

Emmabella: MAANANTAINA!! :D
Tili tulee vasta ens viikolla, joten testit pysyy kaupassa! ;)
Menen siis ihan labraan.

Pokermama: Miten niin ei ole voinut tärpätä? Aina voi. :)

macy gray: Vahvalta kuulostaa, malta nyt vaan vielä pari pvää. Testaa maanantaina niin saadaan tupla-uutisia :D

Lara- Me pupuiltiin joulukuussa tasan kaks kertaa :D tosin,oletetun oviksen aikoihin,mutta silti. Normisti pupuiltu hulluna,eikä ole tärpänny,ja kaikenlisäks unohdin tässä kierrossa ne terot,joten siksi nämä menkat on niin myöhässä. Harmi sinäänsä.

Hitsi,sain just pari tuntia sitten tiedon, että sain toisen työpaikan,hain sinne kokoaikaiseksi,mutta sillä on tarjota vain väh. 20h viikossa. Nyt sit pitää tästä omasta duunista pistää ittensä osa-aikaiseksi (alan tekemään 30h viikko) ja sitten tuohon päälle tuo toinen duuni väh. 20h viikko. Ainakin saa vaihtelua,ja vissiin rahaakin :D Saas nähä millo palan loppuun.

Lara- > Yritän malttaa maanantaihin. Melkein päätin testata huomenna, mutta maanantaina olisi kp34/32-34 eli sikäli varmempi päivä testailuun. Saan sitä paitsi pitää miestä jännityksessä päivän, koska hänen joululomansa loppuu sunnuntaihin. :D

Unohdin selittää tuota pco:ta. On sen verran moninainen juttu, että laitan pari linkkiä. http://www.lapsettomuus.com/Hedelmoityshoidot ja
http://fi.wikipedia.org/wiki/Munasarjojen_monirakkulaoireyhtym%C3%A4/Monirakkulainen_munasarjaoireyhtyma_eli_PCOS/index.asp?C=2331940180942349537 Noista selviää oleellisin ja googlettamalla löytyy lisää tietoa.

Mulla on munasarjojen monirakkulaisuuden lisäksi muitakin oireita. Pitäisi siis sanoa, että mulla on pcos, mutta näyttää muutkin käyttävän enemmän tuota pco-lyhennettä.

Emmabella > Kiitos tsemppauksesta! =) Toivotaan tosiaan sitä selkeätä plussaa, mut tasapuolisuuden nimissä myös muille! :D

Jesjes, menkat alko!! :) Elikkäs tästä ilman teroja olleesta kierrosta ei tullu mikään monsterikierto,vaan ihan inhimillinen. Nyt pääsee taas sitten aloittaa yrityksen :D En uskonukkaan, että menkoista voi olla näin onnellinen!

Plussatuulia teille neidot,toivottavasti tärppää! :)

lara- Oho, mitenkäs nyt noi? :(

Mulla vuoto alkaa pikkuhiljaa helpottamaan, mutta flunssa iski päälle :( Toisaalta onneks miehelle tuli vielä yks ylimääräinen vapaapäivä huomiselle, että on auttamassa ton esikoisen kanssa, tahtoo olla aika riiviö, kun kolmatta hammasta puskee, eikä nukkumisesta tahdo tulla yhtikäs mitään...

Yhteistyössä