Keuruun yläasteella ja lukiossa pommiuhka?

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Olen kyllä Lentokalan kanssa aika samoilla linjoilla. En tosin väitä, etteikö tollasen pommiuhkauksen tehnyt 15 v voisi olla myös hoidon tarpeessa. Mutta akikenlaista ilkivaltaa tehtiin jo 1970-luvulla, kun itse olin koulussa. Sillon vaan ei ollut nettiä eikä kännyköitä, muuten varmaan joku vatipää olisi keksinyt lähetellä pommiuhkauksiakin. Ja nyt en tarkoita vatipäällä ketään psyykkisesti häiriintynyttä vaan ihan tavallisia, ajattelemattomia teinejä, joiden mielestä ko uhkaus on hyväkin pila. Joukossa tyhmyys tiivistyy.

Eikö uhkauksella ja uhkauksellakin ole sävyeroa? Siis että joku vatipääkin VOI ajattelemattomuuksissaan huvitella tekemällä tuollaisia uhkauksia. Mutta viime päivien ja vajaan vuoden takaiset tapahtumat huomioon ottaen - mä en usko, että nuoret ihan niin tyhmiä tai ajattelemattomia on. Kysymys täytyy olla jostain muusta. Tapahtunut aiheuttaa pahan olon vyöryn, ja pahalla ololla on monta ilmenemistapaa.
Tänään oli juuri lehdessä, että kaksi vatipää tyttöä oli laittanut uhkauslapun sisäoppilatoksen pesukoneen päälle... Uhkasivat ampumisella jos kone ei ole tiettyyn aikaan vapaana |O
Oli kuulemma vitsi :headwall:

vierailija
Keuruun koulu evakuoitiin pommiuhkan takia, muttei siellä mitään pommia ollut, kun poliisi tutki asiaa. Pilaa sekin. Itse oli koulussa tänään ja olihan se aika pelottavaa, mutta hyvin pärjätään silti, kun huomenna mennään jo kouluun...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja f:
Alkuperäinen kirjoittaja No voi -kele!:
Nyt kyllä pitäisi saada jotain rotia noille kakaroille, jotka noita uhkauksia latelevat!!! Eilen Pyhäjärvellä ja Joroisissa ja nyt Keuruulla. Ehdottomasti rankkareita tiukennettava laittomissa uhkauksissa, ei siinä paljon sakkorangaistus paina - isihän sen maksaa kuitenkin! ROTIA PENNUILLE!
ja kiuruvedellä myös...
täh? mistä tästä löytys tietoa?

MJR
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja f:
Alkuperäinen kirjoittaja No voi -kele!:
Nyt kyllä pitäisi saada jotain rotia noille kakaroille, jotka noita uhkauksia latelevat!!! Eilen Pyhäjärvellä ja Joroisissa ja nyt Keuruulla. Ehdottomasti rankkareita tiukennettava laittomissa uhkauksissa, ei siinä paljon sakkorangaistus paina - isihän sen maksaa kuitenkin! ROTIA PENNUILLE!
ja kiuruvedellä myös...
täh? mistä tästä löytys tietoa?
Ainakin Iisalmen Sanomista (isomman naapurikaupungin lehti, mutta luettu myös ympäröivissä kunnissa) - kuulemma (en ole vielä ehtinyt lukea kyseistä numeroa; luultavasti kyseessä lauantain numero). Alun perinhän kyseessä taisi olla pommiuhka, mutta kyseisen lehden mukaan kyseessä olisikin ampumisuhka. Aamulla heittivät melko nopeasti oppilaat ulos (olin mukana), enempää en oikein tiedäkään.

Mikäs se tällainen sivusto on? Googlesta nimittäin löytyi.

Yhteistyössä