Täysin samaa mieltä!! |OAlkuperäinen kirjoittaja No voi -kele!:Nyt kyllä pitäisi saada jotain rotia noille kakaroille, jotka noita uhkauksia latelevat!!! Eilen Pyhäjärvellä ja Joroisissa ja nyt Keuruulla. Ehdottomasti rankkareita tiukennettava laittomissa uhkauksissa, ei siinä paljon sakkorangaistus paina - isihän sen maksaa kuitenkin! ROTIA PENNUILLE!
Mitä hemmetin hätähuutoja? Huomion kerjäämistä, ilkivaltaa ja kurin puutetta!Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Hätähuutoja nuokin.
No herranen aika sentään! Eikö olisi syytä ottaa jo poliisin yhteys! Tottakai tyttärelläsi pelottaa, pelottaisi kyllä minullakin vanhempana.Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Luulis, että näistä opittais, tytöt kerto taas eilen opettajilleen sellasest pojasta hein koulussa jolla on tappolista jossain irc.ssa tms koulukavereistaan. Opettajat oli vaan sanonut, että no sehän on leikkiä ja ei näin pienes koulus. Isompi tyttö oli aivan hermona koko illan, vaik tulee jo 16 v. istu mein sängyn vieres, ku oltiin menty miehen kanssa jo vuoteeseen ja koko aika puhui aivan solkenaan. Olin niin väsynyt, että en tajunnut edes kysyä mikä sen pojan nimi on, yritin vaan rohkaista tyttöä kertomaan rehtorille ja toisille opettajille. Pakko varmaan alkaa itse sit ottaa yhteyttä kouluun, ja toisiin vanhempiin jos tänään ei tytöt saa vastauksia.
Ihan varmasti sillä, joka tuollaista tekee, on paha olla.Alkuperäinen kirjoittaja Kiitos ja hyvästi:Mitä hemmetin hätähuutoja? Huomion kerjäämistä, ilkivaltaa ja kurin puutetta!Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Hätähuutoja nuokin.
Kuulepas nyt, hyvinvoiva ja tervellisellä tavalla kehittynyt nuori ei hae huomiota tuolla keinoin, hänen ajatusmaailmansa ei edes ihannoi tuollaista massasurmaamista. Joten hätähuutohan se silloin on!Alkuperäinen kirjoittaja Kiitos ja hyvästi:Mitä hemmetin hätähuutoja? Huomion kerjäämistä, ilkivaltaa ja kurin puutetta!Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Hätähuutoja nuokin.
Oliko kyseessä Tamperelainen yläaste? Tuossa meidänkin lähikoulussa nimittäin ollut vastaava tapaus.Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Luulis, että näistä opittais, tytöt kerto taas eilen opettajilleen sellasest pojasta hein koulussa jolla on tappolista jossain irc.ssa tms koulukavereistaan. Opettajat oli vaan sanonut, että no sehän on leikkiä ja ei näin pienes koulus. Isompi tyttö oli aivan hermona koko illan, vaik tulee jo 16 v. istu mein sängyn vieres, ku oltiin menty miehen kanssa jo vuoteeseen ja koko aika puhui aivan solkenaan. Olin niin väsynyt, että en tajunnut edes kysyä mikä sen pojan nimi on, yritin vaan rohkaista tyttöä kertomaan rehtorille ja toisille opettajille. Pakko varmaan alkaa itse sit ottaa yhteyttä kouluun, ja toisiin vanhempiin jos tänään ei tytöt saa vastauksia.
Aivan niin...eli johan se kertoo paljon, jos tuollaisesta saa hauskuuden aikaiseksi tai tyydytystä tarpeilleen. Normaali ja terve ihminen ei saa tuollaisista hyvänolontunnetta. Ja silloin se on hätähuuto, tietoinen tai aika usein tiedostamaton.Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Huomion kerjäämistä ja älytöntä pelleilyä!
Mistään pahastaolosta toi leikkiminen toissapäiväisien jälkeen ei kerro, vaan puhtasta idotismistä ja lapsellisuudesta.
Mun koulussa oli pommiuhkia jo -80-luvulla eikä ne mitään tappajia ollett vaan typeriä pellejä, joiden mielestä se oli hauskaa.
Kyllä asia ainakin tässä mainitsemassani koulussa on jo poliisin tutkinnassa, oli jo ennen näitä ampumisia. Joinain päivinä ei ole tarvinnut mennä kouluunkaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oikeasti, jos tuommoisia listoja löytyy, niin ottakaa yhteyttä poliisiin. Vaikka ne eivät olisi tehty tosimielessä, niin silti. Kyllä se varmasti hieman säikäyttää, jos virkavalta ottaa yhteyttä.
Komppaus!Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Huomion kerjäämistä ja älytöntä pelleilyä!
Mistään pahastaolosta toi leikkiminen toissapäiväisien jälkeen ei kerro, vaan puhtasta idiotismistä ja lapsellisuudesta.
Mun koulussa oli pommiuhkia jo -80-luvulla eikä ne mitään tappajia ollett vaan typeriä pellejä, joiden mielestä se oli hauskaa.
Ei ole Tampereen koulu.Alkuperäinen kirjoittaja Abba:Oliko kyseessä Tamperelainen yläaste? Tuossa meidänkin lähikoulussa nimittäin ollut vastaava tapaus.